To som čítal, len som to chápal, že sa hovorí o pevnom podklade. To znamená, že v teréne je to naprd. Pretože ak sa potrebujem vyhrabať a zrovna nemôžem ísť rovno...Miky_CZ píše:to jsem tu dal o 4 prispevky vys:-)Acon píše:Dík. A ako sa to správa v zákrute, ale v teréne, na mäkkom podklade? Našiel som o tom celé vlákno, keby to niekoho zaujímalo
http://toyota.offroadforum.cz/viewtopic ... 8&start=15" onclick="window.open(this.href);return false;
automaticke uzaverky diferencialu
Moderátor: Acon
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: automaticke uzaverky diferencialu
to znamena ze to nemuzes mit na predku ale vzadu klidne:-)Acon píše: To som čítal, len som to chápal, že sa hovorí o pevnom podklade. To znamená, že v teréne je to naprd. Pretože ak sa potrebujem vyhrabať a zrovna nemôžem ísť rovno...
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: automaticke uzaverky diferencialu
kluci, ohledne tt pouzitje tlacitko hledat
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=1&t=5582" onclick="window.open(this.href);return false;
mimochodem jestli je ta prvni uzaverka za 12, tak tt vychazi skoro stejne...

http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=1&t=5582" onclick="window.open(this.href);return false;
mimochodem jestli je ta prvni uzaverka za 12, tak tt vychazi skoro stejne...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: automaticke uzaverky diferencialu
ukaz mi kde maji tt za 12 plus dopravaHonzan píše:kluci, ohledne tt pouzitje tlacitko hledat![]()
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=1&t=5582" onclick="window.open(this.href);return false;
mimochodem jestli je ta prvni uzaverka za 12, tak tt vychazi skoro stejne...

DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Miky_CZ píše: ukaz mi kde maji tt za 12 plus doprava

Třeba tady : http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... at&catId=8" onclick="window.open(this.href);return false;
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: automaticke uzaverky diferencialu
hmm zajimave, je to s nebo bez dane?RudaK píše:Miky_CZ píše: ukaz mi kde maji tt za 12 plus doprava![]()
Třeba tady : http://www.ashcroft-transmissions.co.uk ... at&catId=8" onclick="window.open(this.href);return false;
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Jasně ze bez vat. , ale jako vývoz by to mělo být automaticky ....Miky_CZ píše: hmm zajimave, je to s nebo bez dane?


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Je to bez daně, takže s britskou VAT 17,5% a v současném kurzu to vychází na cca 13.500,-Kč + doprava, se kterou by to mohlo být zhruba do 16-ti tisíc doma.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: automaticke uzaverky diferencialu
to ted nechapu, vse co je na vyvoz je bez vat nebo tu vat musim zaplatit nebo jak? muzes mi pripadne klidne do sz napsat konecnou cenu i s postovnym?RudaK píše:Jasně ze bez vat. , ale jako vývoz by to mělo být automaticky ....Miky_CZ píše: hmm zajimave, je to s nebo bez dane?jak ten TT
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
-
- Příspěvky: 15261
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Je to jednoduché - pokud kupuješ něco v rámci EU, tak buďto to zaplatíš s DPH místní (takže třeba anglickou), nebo pokud jsi u nás registrován jako plátce DPH, tak jim sdělíš svoje DIČ (anglicky DPH je VAT) a oni ti to pošlou rovnou bez DPH. Princip je ten, že ty by jsi jako plátce DPH jinak musel žádat o vrácení DPH ze zahraničí a to je administrativně dost neprůchozí (teoretickyk by jsi o to žádal každej měsíc ve všech státech EU).
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Ja mám axle lock od Matošku a musím priznať,že nejaký true track sa s tým nedá rovnať už len preto,že toto je 100% uzávierka. No je pravda že to na pevnom povrchu cvaká,ale v teréne je to super vecička - hlavne sa nemusíš o nič starať. Som zvedavý,aké to bude teraz v zime,ale na Cheere som mal samosvor a dosť "napružený" a dalo sa na to zvyknúť. Ešte raz opakujem,v teréne je to super a dá sa s ním aj zatáčať. Keby ste videli čo dokáže kamarátová Toyota v teréne,neverili by ste...Má obidve Matoškove uzávierky.Je jasné,že aj ja by som časom chcel do predu nejakú zapínatelnú,ale to budem musieť najprv našetriť...
Range Rover Classic 300Tdi , Range Rover Classic vogue s 2,5TD
- sloon
- Příspěvky: 470
- Registrován: 06 úno 2009 10:17
- tel.: 776189666
- auto: VW Amarok 4motion
- Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: automaticke uzaverky diferencialu
ukaz mi kde maji tt za 12 plus doprava
[/quote]
Tady taky http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=NEW+DE ... 97.c0.m627" onclick="window.open(this.href);return false;

Tady taky http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=NEW+DE ... 97.c0.m627" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: automaticke uzaverky diferencialu
tak já se k ní taky vyjádřím.....
jak už bylo uvedeno uzávěrka je stále sepnutá a při jízdě do zatáčky se rozepíná....to je doprovázeno oním cvakáním....nicméně to cvakání mi nijak nevadí....ať si cvaká....aspoň je to kontrola, že není křuplá poloosa....
každopádně je to velký přínos pro jízdu v terénu nebo na sněhu....je ale taky pravda, že v blátě i na sněhu se hůře zatačí a auto to tlačí rovně....musí se tomu přizpůsobit styl jízdy....při nájezdu do zatáčky ubrat plyn, aby na kluzkým povrchu mohla lépe rozepnout a následně se může zase přidat....
co se týká ceny, tak Matule je prodává za 12.000 kus....ale dá se s ním domluvit malá sleva, pokud bude dělat třeba kři kusy stejný....já s Land Jirkou jsme je měli po 11.000,-
jinak, abych byl upřímný, tak já ji budu z auta vyndávat a dám dozadu i dopředu podtlakovky..
a to z toho důvodu, že při účasti na Karpaty trophy jsme jezdili v šíleným bahně a kličkovali mezi stromy, kde jsem nespočetně krát měl potřebu zadní uzavěrku vypnout....bohužel to nejde....tam, kde se auta s vypínatelnými uzávěrkami stočili napoprvé, tak jsem musel najiždět třeba třikrát i čtyřikrát....
ale na druhou stranu, pokud bych ji neměl, tak bych si tam ani neprdnul....
jak už bylo uvedeno uzávěrka je stále sepnutá a při jízdě do zatáčky se rozepíná....to je doprovázeno oním cvakáním....nicméně to cvakání mi nijak nevadí....ať si cvaká....aspoň je to kontrola, že není křuplá poloosa....
každopádně je to velký přínos pro jízdu v terénu nebo na sněhu....je ale taky pravda, že v blátě i na sněhu se hůře zatačí a auto to tlačí rovně....musí se tomu přizpůsobit styl jízdy....při nájezdu do zatáčky ubrat plyn, aby na kluzkým povrchu mohla lépe rozepnout a následně se může zase přidat....
co se týká ceny, tak Matule je prodává za 12.000 kus....ale dá se s ním domluvit malá sleva, pokud bude dělat třeba kři kusy stejný....já s Land Jirkou jsme je měli po 11.000,-
jinak, abych byl upřímný, tak já ji budu z auta vyndávat a dám dozadu i dopředu podtlakovky..
a to z toho důvodu, že při účasti na Karpaty trophy jsme jezdili v šíleným bahně a kličkovali mezi stromy, kde jsem nespočetně krát měl potřebu zadní uzavěrku vypnout....bohužel to nejde....tam, kde se auta s vypínatelnými uzávěrkami stočili napoprvé, tak jsem musel najiždět třeba třikrát i čtyřikrát....
ale na druhou stranu, pokud bych ji neměl, tak bych si tam ani neprdnul....
JEEP Wrangler Rubicon, JEEP Grand Cherokee, Polaris RZR 900 XP, Polaris Sportsman 850 XP,
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Co to je za uzávěrku?ATOL píše: dám dozadu i dopředu podtlakovky..
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Proto podle mě je TT s TC dobrá volba ( což u D1 nejde ) 

D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- sloon
- Příspěvky: 470
- Registrován: 06 úno 2009 10:17
- tel.: 776189666
- auto: VW Amarok 4motion
- Bydliště: Jaroměřice nad Rokytnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Máš pravduRudaK píše:Proto podle mě je TT s TC dobrá volba ( což u D1 nejde )


- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: automaticke uzaverky diferencialu
No, my vieme kde je téma o TT no toto je iný výrobca a možno trochu inak funguje. Neskôr, keď sa všetko vyjasní asi dôjde k zlúčeniu tém.Honzan píše:kluci, ohledne tt pouzitje tlacitko hledat![]()
http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... f=1&t=5582" onclick="window.open(this.href);return false;
mimochodem jestli je ta prvni uzaverka za 12, tak tt vychazi skoro stejne...
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: automaticke uzaverky diferencialu
No a v tomto bude kameň úrazu a aj rozdiel medzi TT. No a dosť by ma zaujímalo ako je to na zasneženej asfaltke. Disco ide aj bez uzávierky veľmi ochotne do pretáčavého šmyku, s uzavretým difom si to neviem predstaviť.ATOL píše:tak já se k ní taky vyjádřím.....
jak už bylo uvedeno uzávěrka je stále sepnutá a při jízdě do zatáčky se rozepíná....to je doprovázeno oním cvakáním....nicméně to cvakání mi nijak nevadí....ať si cvaká....aspoň je to kontrola, že není křuplá poloosa....
každopádně je to velký přínos pro jízdu v terénu nebo na sněhu....je ale taky pravda, že v blátě i na sněhu se hůře zatačí a auto to tlačí rovně....musí se tomu přizpůsobit styl jízdy....při nájezdu do zatáčky ubrat plyn, aby na kluzkým povrchu mohla lépe rozepnout a následně se může zase přidat....
...........jinak, abych byl upřímný, tak já ji budu z auta vyndávat a dám dozadu i dopředu podtlakovky..
a to z toho důvodu, ..... ....tam, kde se auta s vypínatelnými uzávěrkami stočili napoprvé, tak jsem musel najiždět třeba třikrát i čtyřikrát....
.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: automaticke uzaverky diferencialu
Asi jezdím pomalu,nebo tam kde moc sněhu není,ale do smyku jsem se ještě nedostal. Myslím tím D 1 , bo D III má elektronické udělátka na jízdu sněhem .... Nebo mám štěstíAcon píše: No a dosť by ma zaujímalo ako je to na zasneženej asfaltke. Disco ide aj bez uzávierky veľmi ochotne do pretáčavého šmyku, s uzavretým difom si to neviem predstaviť.

p.s.na sněhu v Beskydech to snahu jet rovně po lesních cestách mělo



D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Acon
- Příspěvky: 4972
- Registrován: 07 úno 2009 20:29
- tel.: 00421910600711
- auto: DII TD5 1999
- Bydliště: Nitra SK
Re: automaticke uzaverky diferencialu
cestou k chalupe mám krátky, asi 7km úsek serpentín, kde idem tak na 2ojke a keď je ujazdený sneh a mám prázdne auto, tak zadok mi zlahka ustreloval úplne bežne. No je pravda, že úplne bezpečná rýchlosť by bola o niečo nižšia, no bavíme sa o cca 20-30km/h. V bežných zákrutách, ktoré sa dajú jazdiť rýchlejšie to nerobí ani mne. Len v takých "vracačkách"
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.