vibrace celého vozu D1 300
Moderátor: Miky_CZ
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: vybrace celého vozu D1 300
je to mozne, ja ti v tom vic neporadim, na vyssi lift sem se nedostal takze zkusenosti nemam
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: vybrace celého vozu D1 300
O kolik to chceš zvedat?
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Re: vybrace celého vozu D1 300
No o kolik by to slo
abych tam nemusel (zatim)davat jiny ramena,akorat bych treba dal jinej ten kardan 


tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
Re: vybrace celého vozu D1 300
Spis by sem nekdo mohl hodit nejakou "tabulku" co udelat pri 2" 3"4"liftu co u bodyliftu

a hodit to sem


a hodit to sem
tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
Re: vybrace celého vozu D1 300
Po zvednuti o 2 palce mi stacilo: pera, tlumice, delsi hadice brzd, nejaky dorazy a konusy na pera. Vse ok, nevibruje. Nevyhodou je, ze auto je gumove a jakoby se na nerovnostech vlni. Zvykl jsem si, ale pri uziti korekcnich ramen by melo cele rizeni ztuhnout a byt presnejsi.brudr píše:No o kolik by to sloabych tam nemusel (zatim)davat jiny ramena,akorat bych treba dal jinej ten kardan
To bych videl jako vyhodu. Ramena mam v garazi, ale nechci je tam davat dokud nebude jiny kardan (vetsi uhly nebo trikriz). Pokud bych totiz ted dal ramena, srovna se mi dif., coz je dobre, ale zvetsi se zalomeni kardanu a to muze prinest vibrace. Proto pomalu setrim na kardan a pak namontuju zaroven. Mozna by auto zkouslo jeste 2-3 cm, ale asi auto od auta. Vepredu mam stabik, vzadu ne...
Na vic nez 2 palce bych volil jeste korekcni ramena, kardany. to by melo jako zaklad stacit. Vahal bych s zivotnosti tech korekcnich silnetbloku, ale chvilku urcite vydrzi. Nevim jak moc bude trpet rizeni, seriova ramena a ostatni prvky bez zpevneni...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: vybrace celého vozu D1 300
Myslím ,že korekční ramena jsou jen o trochu jinak ( mě se zdá lepší přefrézovat díry na koulích aje to úprava vratná ) a co jsem viděl,tak cenovka 200 liber . Nešel mě těžko volant,spíš se nevracel,kvůli záklonu svislých čepů do střední polohy ( tak jízda na silnici nic moc ). Věc vybrací je trochu záhada
a to,že je diferenciál trochu zakloněný asi není v tomdle případě na závadu . Prostě zhrnuto - mě nic nevibrovalo a po přefrézování těch děr na koulích ( dělal to LandJirka ) ,se začalo auto líp ovládat,na silnici to drželo stopu a pravda šlo i líp ( lehčeji ) zatáčet . Ale já to mám zvedlé jen lehounko
a velikost liftu je neznámá ( 2" pružiny + cca 10 cm železa ) ,tak bych to odhadoval kolem 5" . Bodylift v mém případě by byl už myslím zbytečný
. Jó a abych nezapoměl - kardany mám orig,akorát zadní je vyměněný za ten s křížkama na obou stranách ( tak bez té hardy .. ).Závěrem - auto je o trochu kolíbavější ,ale todle vyváží 1. všechny ty nájezdové,přejezdové a odjezdové úhly
2. Vizualizace - auto určitě budí pozornost ( a to i u záchranářů ) 3. Opravdu se dají namontovat bez problému kola 33" a vyšší ... Z druhé strany s tohodle plynou i věci opačné ( které nemají cenu uvádě - bo tady toho bylo napsáno hodně ) . Prostě na denní ježdění to podle mě není i když to jde,ale na asfaltu to postrádá logiku
. Pokud to chce někdo na denní přesuny,tak bych to polechtal 2" liftem , tím se nic neskazí . Ruku na srdce - kdo tady ( kromě pár extrémistů ) krosí v extrémním terénu,mě nevímaje
a na to občasné krosení 2" lift stačí . 
p.s. Opravdu tam korekční ramena nemám ( jen ty přefrézované díry,ale ty mají Australani,ještě někdo jiný a v ČR asi jen já
,bo to nikdo nespomíná ) 







p.s. Opravdu tam korekční ramena nemám ( jen ty přefrézované díry,ale ty mají Australani,ještě někdo jiný a v ČR asi jen já


D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: vybrace celého vozu D1 300
Souhlas s RudouK. Převrtat díry na kloulích je nejlevnější řešení.
Nemusí se řešit kardan a ramena.
Dnes bych to už tak taky řešil.

Dnes bych to už tak taky řešil.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Land Jirka
- Příspěvky: 3588
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: vybrace celého vozu D1 300
Nejseš sám, dělal jsem to už na dalších dvou autechRudaK píše: p.s. Opravdu tam korekční ramena nemám ( jen ty přefrézované díry,ale ty mají Australani,ještě někdo jiný a v ČR asi jen já,bo to nikdo nespomíná )
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- muklis
- Příspěvky: 253
- Registrován: 12 čer 2010 13:13
- tel.: NOKIA E51 ;-)
- auto: LR300tdi,UAZ469+452
- Bydliště: Znojmo-jižní svah-5řádek z leva-88hlava
Re: vybrace celého vozu D1 300
a to jako jak převrtat koule ? o čem je přesně reč by mě to aj zajímalo
jo a novej křížek a je po problémech

jo a novej křížek a je po problémech

Discovery 1995 300tdi: 2"lift, BFG MT+USSR MT, navíjedlo RAMSEY, pevnostňák přední+zadní, prahy, šnorch by Hubert, hafl mrkadel :-) ex. zahrádka, střešní alu box, rejček, kryty difů, CB, lednice a ložnice :-)
- paramount2
- Příspěvky: 756
- Registrován: 24 dub 2010 16:19
- tel.: 775958013
- auto: LR DI 300, 200
- Bydliště: Jihlava
Re: vybrace celého vozu D1 300
Koule je přišroubovaná tuším že pěti šrouby...vyvrtají se nový díry oproti stávajícím cca o 3 st vedle....
Vopravte mě někdo, esli to píšu blbě...
Vopravte mě někdo, esli to píšu blbě...

Re: vybrace celého vozu D1 300
Treba tak jako ma Jirka,to je tak akoratPavelU píše:O kolik to chceš zvedat?



tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
- PavelU
- Příspěvky: 5182
- Registrován: 01 úno 2009 17:54
- tel.: +420 603716996
- auto: Land Rover
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Re: vybrace celého vozu D1 300
Já zase nevím o kolik to má zvedlé Jirka a jak... 

LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4
- Land Jirka
- Příspěvky: 3588
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: vybrace celého vozu D1 300
Já to mám zvedlé zhruba asi o 12 cm tj 5"
Něco pružinama a zbytek podložkama.
Korekční ramena vepředu
korekční ramena vzadu
přední kardan specialní trojkříž
zadní s většíma úhlama.
zadní "A" čko s kloubem místo čepu.
náběhové konusy v pružinách vepředu i vzadu
delší brzdové hadice
rozšíření o 30mm na podložkách a 30mm na mínusovým ET disků
Ještě chci dát doprčic snížené úchyty tlumičů a dát tam tlumiče co nejdelší a vyndat přední stabík (na delší trasy jezdím s RR) a zároveň nové pružiny, protože co rok to 1cm dolů.
Při takovým zvednutí hodně záleží na pružinách a tlumičích, protože s některejma se nedá jezdit po silnici do zatáček.
Sice to něco stálo, ale auto mám vymazlené a chová se na silnici skoro jako seriovka jen víc žere.
Něco pružinama a zbytek podložkama.
Korekční ramena vepředu
korekční ramena vzadu
přední kardan specialní trojkříž
zadní s většíma úhlama.
zadní "A" čko s kloubem místo čepu.
náběhové konusy v pružinách vepředu i vzadu
delší brzdové hadice
rozšíření o 30mm na podložkách a 30mm na mínusovým ET disků
Ještě chci dát doprčic snížené úchyty tlumičů a dát tam tlumiče co nejdelší a vyndat přední stabík (na delší trasy jezdím s RR) a zároveň nové pružiny, protože co rok to 1cm dolů.
Při takovým zvednutí hodně záleží na pružinách a tlumičích, protože s některejma se nedá jezdit po silnici do zatáček.

Sice to něco stálo, ale auto mám vymazlené a chová se na silnici skoro jako seriovka jen víc žere.
Naposledy upravil(a) Land Jirka dne 11 led 2011 19:56, celkem upraveno 2 x.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: vybrace celého vozu D1 300
nema to byt spisLand Jirka píše:Já to mám zvedlé zhruba asi o 12 cm tj 5"
Něco pružinama a zbytek podložkama.
Korekční ramena vepředu
korekční ramena vzadu
přední kardan specialní trojkříž
zadní s většíma úhlama.
zadní "A" čko s kloubem místo čepu.
náběhové konusy v pružinách vepředu i vzadu
delší brzdové hadice
rozšíření o 300mm na podložkách a 30mm na mínusovým ET disků
Ještě chci dát doprčic snížené úchyty tlumičů a dát tam tlumiče co nejdelší a vyndat přední stabík, protože na delší trasy po silnici jezdím s RR
Sice to něco stálo, ale auto mám vymazlené a chová se na silnici skoro jako seriovka jen víc žere.
rozšíření o 30mm na podložkách a 30mm na mínusovým ET disků
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Re: vybrace celého vozu D1 300
Ale vypada to dost dobreLand Jirka píše:Já to mám zvedlé zhruba asi o 12 cm tj 5"
Něco pružinama a zbytek podložkama.
Korekční ramena vepředu
korekční ramena vzadu
přední kardan specialní trojkříž
zadní s většíma úhlama.
zadní "A" čko s kloubem místo čepu.
náběhové konusy v pružinách vepředu i vzadu
delší brzdové hadice
rozšíření o 30mm na podložkách a 30mm na mínusovým ET disků
Ještě chci dát doprčic snížené úchyty tlumičů a dát tam tlumiče co nejdelší a vyndat přední stabík a zároveň nové pružiny, protože co rok to 1cm dolů.
Při takovým zvednutí hodně záleží na pružinách a tlumičích, protože s některejma se nedá jezdit po silnici do zatáček.![]()
Sice to něco stálo, ale auto mám vymazlené a chová se na silnici skoro jako seriovka jen víc žere.



A to tazny vzadu je z DII

Ale pred nejakym tunenim budu muset odkorodovat bo to Cyril asi nechal lezet nekde v trave

tel:604422529
p.bocek@email.cz
p.bocek@email.cz
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: vybrace celého vozu D1 300
to vis, ze ne, kdyz to rozsiris na kazdym kole o 30cm, dostanes cely kola uplne ven z blatniku a je z toho bugyna, kterou uz nikdo neprevrati...



Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel
- Land Jirka
- Příspěvky: 3588
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: vybrace celého vozu D1 300
Tažný je talianský s demontovatelnou koulí na takovej otočnej čep - jedno z nejlepších z důvodu nájezdovýho úhlu.
Podobný má Mad Tom na D2
Úpravy nad tři palce už lezou hodně do peněz, o to víc, jestliže má auto solidně jezdit i po silnici.
Podobný má Mad Tom na D2
Ona i diskoška s 2" toho projede dostbrudr píše:[
Ale vypada to dost dobreSe me ta moje diskoska oproti bejvalimu
defikovy zda takova brichoplazni
![]()
A to tazny vzadu je z DII
Úpravy nad tři palce už lezou hodně do peněz, o to víc, jestliže má auto solidně jezdit i po silnici.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Land Jirka
- Příspěvky: 3588
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: vybrace celého vozu D1 300
JO JOFrana píše:to vis, ze ne, kdyz to rozsiris na kazdym kole o 30cm, dostanes cely kola uplne ven z blatniku a je z toho bugyna, kterou uz nikdo neprevrati...![]()


Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431
Tel: 731913431
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: vybrace celého vozu D1 300
O kolik spočítáš matematikou.
lift v cm/délak ramene 80 cm x poloměr rosteče sroubů na kouli tuším že je to 55mm = o kolik posunout střed dír tedy o kolik převrtat
příklad při 2"liftu:
5cm / 80cm x 55mm = 3,75mm
příklad při 4"liftu:
10cm / 80cm x 55mm = 6,88mm
V třetím příspěvku je odkaz na foto http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... t&start=40" onclick="window.open(this.href);return false;
Nebo přímo zde: http://rides.webshots.com/photo/2569342 ... 9853NVzzSZ" onclick="window.open(this.href);return false;
lift v cm/délak ramene 80 cm x poloměr rosteče sroubů na kouli tuším že je to 55mm = o kolik posunout střed dír tedy o kolik převrtat
příklad při 2"liftu:
5cm / 80cm x 55mm = 3,75mm
příklad při 4"liftu:
10cm / 80cm x 55mm = 6,88mm
V třetím příspěvku je odkaz na foto http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... t&start=40" onclick="window.open(this.href);return false;
Nebo přímo zde: http://rides.webshots.com/photo/2569342 ... 9853NVzzSZ" onclick="window.open(this.href);return false;
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.