vibrace celého vozu D1 300

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: vybrace celého vozu D1 300

#41 Příspěvek od Miky_CZ » 10 led 2011 18:59

je to mozne, ja ti v tom vic neporadim, na vyssi lift sem se nedostal takze zkusenosti nemam
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: vybrace celého vozu D1 300

#42 Příspěvek od PavelU » 10 led 2011 19:33

O kolik to chceš zvedat?
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: vybrace celého vozu D1 300

#43 Příspěvek od brudr » 10 led 2011 19:39

No o kolik by to slo :?: abych tam nemusel (zatim)davat jiny ramena,akorat bych treba dal jinej ten kardan :roll:
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: vybrace celého vozu D1 300

#44 Příspěvek od brudr » 10 led 2011 20:41

Spis by sem nekdo mohl hodit nejakou "tabulku" co udelat pri 2" 3"4"liftu co u bodyliftu :roll: :idea:
a hodit to sem
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
Honzan
Příspěvky: 694
Registrován: 24 lis 2008 21:24
tel.: 728581532
auto: DI
Bydliště: Blansko

Re: vybrace celého vozu D1 300

#45 Příspěvek od Honzan » 10 led 2011 21:08

brudr píše:No o kolik by to slo :?: abych tam nemusel (zatim)davat jiny ramena,akorat bych treba dal jinej ten kardan :roll:
Po zvednuti o 2 palce mi stacilo: pera, tlumice, delsi hadice brzd, nejaky dorazy a konusy na pera. Vse ok, nevibruje. Nevyhodou je, ze auto je gumove a jakoby se na nerovnostech vlni. Zvykl jsem si, ale pri uziti korekcnich ramen by melo cele rizeni ztuhnout a byt presnejsi.
To bych videl jako vyhodu. Ramena mam v garazi, ale nechci je tam davat dokud nebude jiny kardan (vetsi uhly nebo trikriz). Pokud bych totiz ted dal ramena, srovna se mi dif., coz je dobre, ale zvetsi se zalomeni kardanu a to muze prinest vibrace. Proto pomalu setrim na kardan a pak namontuju zaroven. Mozna by auto zkouslo jeste 2-3 cm, ale asi auto od auta. Vepredu mam stabik, vzadu ne...

Na vic nez 2 palce bych volil jeste korekcni ramena, kardany. to by melo jako zaklad stacit. Vahal bych s zivotnosti tech korekcnich silnetbloku, ale chvilku urcite vydrzi. Nevim jak moc bude trpet rizeni, seriova ramena a ostatni prvky bez zpevneni...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: vybrace celého vozu D1 300

#46 Příspěvek od RudaK » 11 led 2011 06:23

Myslím ,že korekční ramena jsou jen o trochu jinak ( mě se zdá lepší přefrézovat díry na koulích aje to úprava vratná ) a co jsem viděl,tak cenovka 200 liber . Nešel mě těžko volant,spíš se nevracel,kvůli záklonu svislých čepů do střední polohy ( tak jízda na silnici nic moc ). Věc vybrací je trochu záhada :Sorry: a to,že je diferenciál trochu zakloněný asi není v tomdle případě na závadu . Prostě zhrnuto - mě nic nevibrovalo a po přefrézování těch děr na koulích ( dělal to LandJirka ) ,se začalo auto líp ovládat,na silnici to drželo stopu a pravda šlo i líp ( lehčeji ) zatáčet . Ale já to mám zvedlé jen lehounko :chuckle a velikost liftu je neznámá ( 2" pružiny + cca 10 cm železa ) ,tak bych to odhadoval kolem 5" . Bodylift v mém případě by byl už myslím zbytečný :) . Jó a abych nezapoměl - kardany mám orig,akorát zadní je vyměněný za ten s křížkama na obou stranách ( tak bez té hardy .. ).Závěrem - auto je o trochu kolíbavější ,ale todle vyváží 1. všechny ty nájezdové,přejezdové a odjezdové úhly :yes 2. Vizualizace - auto určitě budí pozornost ( a to i u záchranářů ) 3. Opravdu se dají namontovat bez problému kola 33" a vyšší ... Z druhé strany s tohodle plynou i věci opačné ( které nemají cenu uvádě - bo tady toho bylo napsáno hodně ) . Prostě na denní ježdění to podle mě není i když to jde,ale na asfaltu to postrádá logiku :Sorry: . Pokud to chce někdo na denní přesuny,tak bych to polechtal 2" liftem , tím se nic neskazí . Ruku na srdce - kdo tady ( kromě pár extrémistů ) krosí v extrémním terénu,mě nevímaje :ty jeden...: a na to občasné krosení 2" lift stačí . :!:
p.s. Opravdu tam korekční ramena nemám ( jen ty přefrézované díry,ale ty mají Australani,ještě někdo jiný a v ČR asi jen já :nod ,bo to nikdo nespomíná ) :hmm:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: vybrace celého vozu D1 300

#47 Příspěvek od Hubert » 11 led 2011 08:03

Souhlas s RudouK. Převrtat díry na kloulích je nejlevnější řešení. :yes Nemusí se řešit kardan a ramena.
Dnes bych to už tak taky řešil.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3588
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: vybrace celého vozu D1 300

#48 Příspěvek od Land Jirka » 11 led 2011 08:07

RudaK píše: p.s. Opravdu tam korekční ramena nemám ( jen ty přefrézované díry,ale ty mají Australani,ještě někdo jiný a v ČR asi jen já :nod ,bo to nikdo nespomíná ) :hmm:
Nejseš sám, dělal jsem to už na dalších dvou autech
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
muklis
Příspěvky: 253
Registrován: 12 čer 2010 13:13
tel.: NOKIA E51 ;-)
auto: LR300tdi,UAZ469+452
Bydliště: Znojmo-jižní svah-5řádek z leva-88hlava

Re: vybrace celého vozu D1 300

#49 Příspěvek od muklis » 11 led 2011 12:36

a to jako jak převrtat koule ? o čem je přesně reč by mě to aj zajímalo :P
jo a novej křížek a je po problémech :mrgreen:
Discovery 1995 300tdi: 2"lift, BFG MT+USSR MT, navíjedlo RAMSEY, pevnostňák přední+zadní, prahy, šnorch by Hubert, hafl mrkadel :-) ex. zahrádka, střešní alu box, rejček, kryty difů, CB, lednice a ložnice :-)

Uživatelský avatar
paramount2
Příspěvky: 756
Registrován: 24 dub 2010 16:19
tel.: 775958013
auto: LR DI 300, 200
Bydliště: Jihlava

Re: vybrace celého vozu D1 300

#50 Příspěvek od paramount2 » 11 led 2011 16:45

Koule je přišroubovaná tuším že pěti šrouby...vyvrtají se nový díry oproti stávajícím cca o 3 st vedle....
Vopravte mě někdo, esli to píšu blbě... :mrgreen:

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: vybrace celého vozu D1 300

#51 Příspěvek od brudr » 11 led 2011 18:02

PavelU píše:O kolik to chceš zvedat?
Treba tak jako ma Jirka,to je tak akorat :oops: :lol: :ninja
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
PavelU
Příspěvky: 5182
Registrován: 01 úno 2009 17:54
tel.: +420 603716996
auto: Land Rover
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Re: vybrace celého vozu D1 300

#52 Příspěvek od PavelU » 11 led 2011 18:16

Já zase nevím o kolik to má zvedlé Jirka a jak... :wink:
LAND ROVER náhradní díly, doplňky a offroad příslušenství. Distributor dílů ALLMAKES, TERRAFIRMA, BRITPART, BEARMACH, ALLISPORT
Kontakt: E-SHOP http://www.litep4x4.cz ** E-MAIL info@litep4x4.cz ** MOBIL (+420) 603716996 ** FACEBOOK - facebook.com/litep4x4

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: vybrace celého vozu D1 300

#53 Příspěvek od brudr » 11 led 2011 18:28

By sem mohl neco napsat :wink: Jirko,halooo :D
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3588
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: vybrace celého vozu D1 300

#54 Příspěvek od Land Jirka » 11 led 2011 19:50

Já to mám zvedlé zhruba asi o 12 cm tj 5"
Něco pružinama a zbytek podložkama.
Korekční ramena vepředu
korekční ramena vzadu
přední kardan specialní trojkříž
zadní s většíma úhlama.
zadní "A" čko s kloubem místo čepu.
náběhové konusy v pružinách vepředu i vzadu
delší brzdové hadice
rozšíření o 30mm na podložkách a 30mm na mínusovým ET disků

Ještě chci dát doprčic snížené úchyty tlumičů a dát tam tlumiče co nejdelší a vyndat přední stabík (na delší trasy jezdím s RR) a zároveň nové pružiny, protože co rok to 1cm dolů.

Při takovým zvednutí hodně záleží na pružinách a tlumičích, protože s některejma se nedá jezdit po silnici do zatáček. :lol:

Sice to něco stálo, ale auto mám vymazlené a chová se na silnici skoro jako seriovka jen víc žere.
Naposledy upravil(a) Land Jirka dne 11 led 2011 19:56, celkem upraveno 2 x.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: vybrace celého vozu D1 300

#55 Příspěvek od Miky_CZ » 11 led 2011 19:53

Land Jirka píše:Já to mám zvedlé zhruba asi o 12 cm tj 5"
Něco pružinama a zbytek podložkama.
Korekční ramena vepředu
korekční ramena vzadu
přední kardan specialní trojkříž
zadní s většíma úhlama.
zadní "A" čko s kloubem místo čepu.
náběhové konusy v pružinách vepředu i vzadu
delší brzdové hadice
rozšíření o 300mm na podložkách a 30mm na mínusovým ET disků

Ještě chci dát doprčic snížené úchyty tlumičů a dát tam tlumiče co nejdelší a vyndat přední stabík, protože na delší trasy po silnici jezdím s RR

Sice to něco stálo, ale auto mám vymazlené a chová se na silnici skoro jako seriovka jen víc žere.
nema to byt spis
rozšíření o 30mm na podložkách a 30mm na mínusovým ET disků
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
brudr
Příspěvky: 2163
Registrován: 06 úno 2008 23:55
Bydliště: BRÜNN

Re: vybrace celého vozu D1 300

#56 Příspěvek od brudr » 11 led 2011 19:56

Land Jirka píše:Já to mám zvedlé zhruba asi o 12 cm tj 5"
Něco pružinama a zbytek podložkama.
Korekční ramena vepředu
korekční ramena vzadu
přední kardan specialní trojkříž
zadní s většíma úhlama.
zadní "A" čko s kloubem místo čepu.
náběhové konusy v pružinách vepředu i vzadu
delší brzdové hadice
rozšíření o 30mm na podložkách a 30mm na mínusovým ET disků

Ještě chci dát doprčic snížené úchyty tlumičů a dát tam tlumiče co nejdelší a vyndat přední stabík a zároveň nové pružiny, protože co rok to 1cm dolů.

Při takovým zvednutí hodně záleží na pružinách a tlumičích, protože s některejma se nedá jezdit po silnici do zatáček. :lol:

Sice to něco stálo, ale auto mám vymazlené a chová se na silnici skoro jako seriovka jen víc žere.
Ale vypada to dost dobre :wink: Se me ta moje diskoska oproti bejvalimu :cry: defikovy zda takova brichoplazni :lol:
A to tazny vzadu je z DII :?:
Ale pred nejakym tunenim budu muset odkorodovat bo to Cyril asi nechal lezet nekde v trave :rofl
tel:604422529
p.bocek@email.cz

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Re: vybrace celého vozu D1 300

#57 Příspěvek od Frana » 11 led 2011 20:03

to vis, ze ne, kdyz to rozsiris na kazdym kole o 30cm, dostanes cely kola uplne ven z blatniku a je z toho bugyna, kterou uz nikdo neprevrati... :Pohoda: :yes
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3588
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: vybrace celého vozu D1 300

#58 Příspěvek od Land Jirka » 11 led 2011 20:03

Tažný je talianský s demontovatelnou koulí na takovej otočnej čep - jedno z nejlepších z důvodu nájezdovýho úhlu.
Podobný má Mad Tom na D2
brudr píše:[
Ale vypada to dost dobre :wink: Se me ta moje diskoska oproti bejvalimu :cry: defikovy zda takova brichoplazni :lol:
A to tazny vzadu je z DII :?:
Ona i diskoška s 2" toho projede dost
Úpravy nad tři palce už lezou hodně do peněz, o to víc, jestliže má auto solidně jezdit i po silnici.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3588
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

Re: vybrace celého vozu D1 300

#59 Příspěvek od Land Jirka » 11 led 2011 20:08

Frana píše:to vis, ze ne, kdyz to rozsiris na kazdym kole o 30cm, dostanes cely kola uplne ven z blatniku a je z toho bugyna, kterou uz nikdo neprevrati... :Pohoda: :yes
JO JO :lol: zvedat se musí s rozumem
Obrázek
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: vybrace celého vozu D1 300

#60 Příspěvek od Hubert » 11 led 2011 20:34

O kolik spočítáš matematikou.
lift v cm/délak ramene 80 cm x poloměr rosteče sroubů na kouli tuším že je to 55mm = o kolik posunout střed dír tedy o kolik převrtat
příklad při 2"liftu:
5cm / 80cm x 55mm = 3,75mm
příklad při 4"liftu:
10cm / 80cm x 55mm = 6,88mm

V třetím příspěvku je odkaz na foto http://landroverforum.klape.cz/forum/vi ... t&start=40" onclick="window.open(this.href);return false;

Nebo přímo zde: http://rides.webshots.com/photo/2569342 ... 9853NVzzSZ" onclick="window.open(this.href);return false;
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Odpovědět