Kotoučová ruční brzda místo bubnové, SLEVA 7500 Kč

Moderátor: stan

Zamčeno
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Kotoučová ruční brzda místo bubnové, SLEVA 7500 Kč

#1 Příspěvek od Hubert » 08 úno 2011 06:18

Prodává kamarád. Původně ji chtěl dát na TOY LC 80 a zjistili že se tam nevejde tak je na prodej.
Ceníková cena je 11.249,- Kč http://land-rover.eliott.in/nahradni-di ... otouc/757/" onclick="window.open(this.href);return false;
Nyní je za 9.000,- Kč Sleva 7500 Kč
P1010044.JPG
P1010044.JPG (75.34 KiB) Zobrazeno 2168 x
P1010045.JPG
P1010045.JPG (73.99 KiB) Zobrazeno 2168 x
P1010048.JPG
P1010048.JPG (79.08 KiB) Zobrazeno 2168 x
Naposledy upravil(a) Hubert dne 23 úno 2011 07:30, celkem upraveno 2 x.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6539
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: NOVÁ Kotoučová ruční brzda místo bubnové, konverzní kit

#2 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 10 úno 2011 16:47

Zase dotaz zacatecnika, ale uz jste si urcite zvykli:-)

Kdyz zabrzdim rucni brzdou a mam vzadu diferak bez uzavrene uzaverky, tak v podstate brzdim jen jedno (a navic nevim ktere) kolo, je to tak?
Napadlo mne to pri parkovani v kopci na ledu. ze, kdyz bude jedno klouzat (jakoby v protismeru), druhe se muze klidne diky diferaku odvalovat...
Kdyz k tomu necham zarazenou rychlost bude to same platit i vepredu. Takze napriklad leva kola se muzou klozat a prava se budou odvalovat a auti pojede hezky z kopce dolu.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
Navi
Příspěvky: 395
Registrován: 19 kvě 2010 17:45
auto: Range Rover
Bydliště: Praha

Re: NOVÁ Kotoučová ruční brzda místo bubnové, konverzní kit

#3 Příspěvek od Navi » 10 úno 2011 16:55

Není to tak úplně pravda. Pokud se nemýlím, tak když by se jedno kolo začalo točit vzad, tak to druhé co by bylo na ledu by se roztočilo vpřed.
Ale mezinápravový diferenciál se ani nehne pokud máš zařazenou rychlost. Pokud necháš neutrál, tak se může začít protáčet.

Nicméně si myslí, že toto jen tak nastat nemůže. To bys musel zastavit v hodně prudkém kopci na totální ledovce. A to ti to auto spíš sjede po ledu dolu i bokem než že by se jedno kolo točilo vzad a druhé v před.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: NOVÁ Kotoučová ruční brzda místo bubnové, konverzní kit

#4 Příspěvek od Acon » 10 úno 2011 20:10

Ty zabrzdíš kardan. Tým znemozníš akýkoľvek pohyb všetkých kolies a všetkých diferenciálov, pretože kardan sa jednoducho nepohne. To čo popisuješ sa môže diať len pri voľnom kardane a "zabrzdení" len zaradenou rýchlosťou. Ing. v LR to majú túto jednu vec dobre vymyslenú. Daj auto na zdvihák, zatiahni ručnú a skús potočiť kolesom. Nepôjde to. Na to aby sa Ti mohlo točiť koleso, aj keď jedno vpred a druhé vzad, musí byť voľný kardan.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Pospy
Příspěvky: 202
Registrován: 28 kvě 2007 17:44
tel.: 725808500
Bydliště: Třeboň

Re: NOVÁ Kotoučová ruční brzda místo bubnové, konverzní kit

#5 Příspěvek od Pospy » 10 úno 2011 22:07

Co doklad daňový, vystavíš?

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: NOVÁ Kotoučová ruční brzda místo bubnové, konverzní kit

#6 Příspěvek od Hubert » 10 úno 2011 22:28

Doklad jo, ale přidej si k tomu 20% DPH.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
michal-7610
Příspěvky: 205
Registrován: 25 pro 2010 11:21
tel.: 603155250
Bydliště: Pilszcz/ PL

Re: NOVÁ Kotoučová ruční brzda místo bubnové, konverzní kit

#7 Příspěvek od michal-7610 » 10 úno 2011 22:51

A si o5 na původní ceně.

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 642
Registrován: 12 lis 2010 07:13
Bydliště: Plzeň-sever

Re: NOVÁ Kotoučová ruční brzda místo bubnové, konverzní kit

#8 Příspěvek od SJ410 » 10 úno 2011 22:54

Acon píše:Ty zabrzdíš kardan. Tým znemozníš akýkoľvek pohyb všetkých kolies a všetkých diferenciálov, pretože kardan sa jednoducho nepohne. To čo popisuješ sa môže diať len pri voľnom kardane a "zabrzdení" len zaradenou rýchlosťou. Ing. v LR to majú túto jednu vec dobre vymyslenú. Daj auto na zdvihák, zatiahni ručnú a skús potočiť kolesom. Nepôjde to. Na to aby sa Ti mohlo točiť koleso, aj keď jedno vpred a druhé vzad, musí byť voľný kardan.

To je blbost...
Ručka je na zadnim kardanu. Když jí zabrzdím tak zablokuju zadní kardan.
Když bude auto stát v kopci s jedním zadním kolem na suchu a zadním druhým na ledu
může se stát, že kolo na ledu se začne protáčet(podluzovat) vůči druhému kolu, protože
zadní diferencial přenese "sílu" ruční brzdy (co je na kardanu) na to kolo, které má menší
odpor (menší adhezi).
Proto měli například první Samuraiové zadní uzávěrku difu k eliminaci tohoto problému.
Hlavně samcí z A je většinou mají, protože to zdejší předpisy vyžadovaly. Neměla by se
používat k vyproštění zapadlého auta, protože na to je slabá a vočešou se zuby.

Když k tomu budu mít zařazeno nebo uzavřenou mezinápravu tak to samé platí i pro
přední kola (nápravu). "Síla" ručky se přenese přes bloklou mezinápravu na přední
dif, který opět rozdělí "sílu" mezi přední kola. A výsledek je, "jako" že mám zabržděné
jedno zadní kolo a jedno přední kolo.

Doufám, že to je k porozumění :D
Už radši na nic...

Pospy
Příspěvky: 202
Registrován: 28 kvě 2007 17:44
tel.: 725808500
Bydliště: Třeboň

Re: NOVÁ Kotoučová ruční brzda místo bubnové, konverzní kit

#9 Příspěvek od Pospy » 11 úno 2011 00:03

Hubert píše:Doklad jo, ale přidej si k tomu 20% DPH.
Nic nepřidám, páč nic nekoupím.

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: NOVÁ Kotoučová ruční brzda místo bubnové, konverzní kit

#10 Příspěvek od Acon » 11 úno 2011 09:03

No ja doma parkujem v dosť strmom kopci a po čase sú na ňom zladovatelé kolaje a tak úplne bežne stojím jednou stranou na lade, druhou na snehu a niekedy je to lad verzus betónová dlažba. Kopec je tak strmý, že oktávku mi napr spiatočka neudrží. Nikdy mi Disco z toho svahu nezišlo. Keď som prezúval auto a bolo na zdviháku, tak so zabrzdenou ručnou sa nedalo točiť kolesami. No možno bolo treba len viac sily ako s odbrzdeným.

Ale k téme. V čom je lepšia kotúčová ručná ako bubnová?
Naposledy upravil(a) Acon dne 11 úno 2011 21:40, celkem upraveno 1 x.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Hanys_a_Kaca
Příspěvky: 6539
Registrován: 18 kvě 2010 09:13
tel.: 775 173 983
auto: DEF110+D2+RRC
Bydliště: Prachatice / Budějice

Re: NOVÁ Kotoučová ruční brzda místo bubnové, konverzní kit

#11 Příspěvek od Hanys_a_Kaca » 11 úno 2011 09:27

myslel jsem si to stejne jako sj410 a opacne jako navi. :nerd

kotoucova je lepsi nez bubnova v pripade vesnickych zavodu, ale po zkusenosti s tranzitem, kde jsem pri otaceni pres rucku jedno zadni kolo vetsinou uplne zvednul a pak uz nemohl ani pridat, jsem prave dosel k otazce toho diferaku...
Navic defa tocit pres rucku je asi dost blbost, leda tak ho tocit pomoci rucky pres strechu, to by mozna jeste slo.
Ale sorry za zasirani uz toho necham.
Hanys a Káča

Land Rover se nekupuje, Land Rover se staví.
O našem výletu: http://www.oneland.cz

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 642
Registrován: 12 lis 2010 07:13
Bydliště: Plzeň-sever

Re: NOVÁ Kotoučová ruční brzda místo bubnové, konverzní kit

#12 Příspěvek od SJ410 » 11 úno 2011 18:31

Acon píše:No ja doma parkujem v dosť strmom kopci a po čase sú na ňom zladovatelé kolaje a tak úplne bežne stojím jednou stranou na lade, druhou na snehu a niekedy je to lad verzus betónová dlažba. Kopec je tak strmý, že oktávku mi napr spiatočka neudrží. Nikdy mi Disco z toho svahu nezišlo. Keď som prezúval auto a bolo na zdviháku, tak so zabrzdenou ručnou sa nedalo točiť kolesami. No možno bolo treba len viac sily ako s odbrzdeným.

Ale k téme. V čom je lepšia kotúčová ručná ako bubnová?

To bych typnul spíš na to, že v tom kopci máš váhu auta na předku, a když jsou vlastně zabržděný
přední kola tak to neklouzne. Zatím co kokta má olehčenej zadek tak se hold rozjede.
Už radši na nic...

Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 642
Registrován: 12 lis 2010 07:13
Bydliště: Plzeň-sever

Re: NOVÁ Kotoučová ruční brzda místo bubnové, konverzní kit

#13 Příspěvek od SJ410 » 11 úno 2011 18:34

Hanys_a_Kaca píše:myslel jsem si to stejne jako sj410 a opacne jako navi. :nerd

kotoucova je lepsi nez bubnova v pripade vesnickych zavodu, ale po zkusenosti s tranzitem, kde jsem pri otaceni pres rucku jedno zadni kolo vetsinou uplne zvednul a pak uz nemohl ani pridat, jsem prave dosel k otazce toho diferaku...
Navic defa tocit pres rucku je asi dost blbost, leda tak ho tocit pomoci rucky pres strechu, to by mozna jeste slo.
Ale sorry za zasirani uz toho necham.
No vono z kardanovou ručkou nejde moc driftovat, vždycky se ti bude točit vnitřní odlehlehčený
kolo...místo toho aby se ti bloklo a utrhlo. :D
Už radši na nic...

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: NOVÁ Kotoučová ruční brzda místo bubnové, konverzní kit

#14 Příspěvek od Hubert » 22 úno 2011 20:00

Sleva 7500 Kč
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
powl
Příspěvky: 431
Registrován: 15 zář 2009 13:37
Bydliště: Jablonec nN

Re: Kotoučová ruční brzda místo bubnové, SLEVA 7500 Kč

#15 Příspěvek od powl » 11 bře 2011 09:44

Jde hlavne o to ze ta kotoucova rucka necumi pod auto a v terenu vecne o neco nedrhne :ty jeden...: Jinak to co tady popisujete je pravda a obcas se stane ze "zabrzdena" dikoska jede na lede z kopce a jedno kolo se toci na druhou stranu :mrgreen: (ale nestane se to kdyz tam je kvalt pze tim padem je bloklej i predni kardan) Nekdo mne kdysi rikal ze v nekterych zemich musej mit auta s ruckou na kardan z techto duvodu povinne samosvornej zadni diferak (ale nevim jestli je to pravda :mrgreen: ).
Nežli čekat na šediny, lepší je dělat kraviny

Zamčeno