poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka

Moderátor: stan

Zamčeno
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka

#1 Příspěvek od cyril » 29 lis 2011 18:58

Děcka pozorte! Provádím průzkum trhu!
Hledám ke koupi naftový motor pro mou Serii S2A z roku 1963.
Prý by tam šel namontovat i 2,5 z Defíka, nebo nafťák z S3. Možná nakonec seženu i motor S2, který tam patří.
Díky za nabídky do SZ.

lenham3
Příspěvky: 457
Registrován: 19 led 2010 21:08
Bydliště: Zlin/Uherske hradiste

Re: poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka

#2 Příspěvek od lenham3 » 29 lis 2011 20:23

Daval se tam motor z Austina Montego 2,0 TD

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka

#3 Příspěvek od kryten » 29 lis 2011 20:26

lenham3 píše:Daval se tam motor z Austina Montego 2,0 TD
V Anglii se tam dávalo kde co,ale tímhle bych toho dědka neprznil :Ale fuuj:
k.

lenham3
Příspěvky: 457
Registrován: 19 led 2010 21:08
Bydliště: Zlin/Uherske hradiste

Re: poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka

#4 Příspěvek od lenham3 » 30 lis 2011 00:51

Jednoho jsem z motorem montego 2,0TD privezl i z Nato vozikem plny dilu a spotreba na trase 5,5litru nafty :D
Nerekl bych ze je to przneni :wink:

Uživatelský avatar
kryten
Příspěvky: 1874
Registrován: 11 kvě 2007 17:33
tel.: +420606042322

Re: poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka

#5 Příspěvek od kryten » 30 lis 2011 07:52

Prznění znamená to,když se dá so dědka cokoliv,co tam nepatří,to mi nikdo nevymluví :ty jeden...:
A rozhodně nemám Land Rovery pro to,abych se snažil s nimi jezdit za 5.5 litrů nafty.
k.

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka

#6 Příspěvek od cyril » 30 lis 2011 09:42

Díky za nabídky pánové, ale zatím jsem rozhodnut, že tam nic jiného než LR motor nechci. Jsem v jednání s Kubou, zatím však čekáme na vyjádření land Jirky, který se snaží přijít na příčinu divného chování stávající pohonné jednotky.... :idea:
Je mi jedno kolik to žere! Čím víc nafty natankuju, tím víc mi přeci vrátí na DPH! :mrgreen:
Ne ale teď vážně....proto si přeci dědky nekupujeme. Když budu chtít ušetřit na naftě, koupím si Pandu.. :Ale fuuj:

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka

#7 Příspěvek od Allik » 30 lis 2011 12:49

co ten motor dela, ze na to nemuze landjirka prijit? vzdyt to je uplne obycejnej traktor, budto ma kompresi nebo nema, kdyz ma, tak je v cerpadle nebo vstricich, nebo v predstriku, coz sme zpatky u cerpadla...
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5255
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka

#8 Příspěvek od Rover » 30 lis 2011 13:19

lenham3 píše:Jednoho jsem z motorem montego 2,0TD privezl i z Nato vozikem plny dilu a spotreba na trase 5,5litru nafty :D
Nerekl bych ze je to przneni :wink:
Prznění to samozřejmě je... Nechápu proč dávat do auta z šedesátých let takovéto motory, kvůli spotřebě??? To se s tím jezdí každý den do práce? Je to úplně úchylná úvaha koupit si staré auto, které už svou podstatou není vhodné pro každodenní silniční provoz v této době, dát do něj zánovní, "moderní" motor, aby to nežralo a jelo to jak kráva... a co s tím dál? Bude s tím člověk jezdit každý den do lídla pro zlevněné housky? Nebo 60km do práce? Dá se tam ještě airbag? Pásy? Brzdy, aby když to tak jede tak aby se to ubrzdilo? Pětikvalt? Xenony? Není lepší si koupit Defendera třeba s 300Tdi když už chce člověk jezdit v nějaké krabici? Proč dělat takovýto tuning dědka z šedesátých let. Nechápu to...
Country boy...

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka

#9 Příspěvek od cyril » 30 lis 2011 14:06

Allik píše:co ten motor dela, ze na to nemuze landjirka prijit? vzdyt to je uplne obycejnej traktor, budto ma kompresi nebo nema, kdyz ma, tak je v cerpadle nebo vstricich, nebo v predstriku, coz sme zpatky u cerpadla...
Na menší výkon jede úplně normálně. Startuje na jedno otočení skoro i bez žhavení. Při záběru do kopce ale po nějaké době začne kouřit černě jak kamna. Když začne házet olej z hříbku - trubky přepadu od kliky, tak jej vrtule chlazení rozhází po motorovým prostoru, což je docela opruz. :Ale fuuj: Ten přepad už prej Jirka předělal tak jak je u S3 a svedl jej přímo do deklu ventilů, stejně to nepomohlo - nevím jak to přesně udělal, ještě jsem to neviděl. Samozřejmě z odfuku kliky jde ještě pod hříbkem hadicí odbočka do sání...ale nestačí to. Originál odvětrání kliky je dole od vany do trubky s hříbkem na pravé straně motoru. Olej ale hází dál. Kde teče teď aktuálně nevím, od Jirkovy úpravy jsem ještě auto neviděl. Už se s tím kluci potýkají asi 14 dní a pořád na nic zásadního nepřišli. Možná je někde prasklina v bloku nebo v hlavě, která se otevře až v zátěži a začne pouštet kompresi ke klice do vany. Ale to házení oleje se děje bez logiky. Tlaky má motor výborný, z otvoru od měrky nekouří ani nepáří. Když se auto nakloní, tak prý klesne tlak mazání, jinak zase maže až moc. Měřeno Jirkou a tlakomerem -nebyl jsem u toho. Vstřikovací čerpadlo i vstřiky seřízeny. Teď ještě zkusíme vyměnit olejové čerpadlo a fïltr oleje a uvidíme. Motor scháním s předstihem, chci se připravit na kritickou variantu.
Možná by to přesněji popsal Jirka. Já tam to auto odvezl již před dvěma měsíci.
Přikládám fotku - ten hadicí zaslepený výstup odvětrání je aktuálně propojen se sáním pomocí hadice - viz šipka. Zkoušeli jsme tehdy, kudy to vlastně lítá...
Přílohy
DSC_0472m.JPG
DSC_0472m.JPG (114.72 KiB) Zobrazeno 1789 x

Uživatelský avatar
Allik
Příspěvky: 860
Registrován: 09 pro 2007 12:17
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka

#10 Příspěvek od Allik » 30 lis 2011 14:58

mno je to celkem prekerka, nevime co vsechno uz zkusil, ale delat se stim 2 mesice, tak sundam hlavu a vanu a mrknu na to horem dolem, rozhodne to nemuze byt nic neopravitelnyho, kvuli cemu by se musel kupovat cely motor, generalka se myslim vyplati a neni nijak narocna, nejakou starou herku mozna sezenes, ale za rok dva te bude cekat to samy v bledemodrym a pokud je toto originalni motor, tak bych vubec nevahal

jo jeste k tomu, ze zacne kourit, tak znamena, ze to ztrati kompresi a nespaluje kvalitne naftu - to musi bejt odhalitelny na valci po vyndani pistu nebo na krouzcich, uz sama skutecnost, ze to caka olej pul metru nahoru pres tu trubku je nesmysl, protoze za sebevetsich otacek to nemuze takle tlacit ven a odfuky nebudou asi to pravy :nech u motoru v poradku tam to vicko ani nemusi byt, coz sem si overil, kdyz sem ho blbe nasadil a za jizdy se uklepalo
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA

Zamčeno