poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka
Moderátor: stan
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka
Děcka pozorte! Provádím průzkum trhu!
Hledám ke koupi naftový motor pro mou Serii S2A z roku 1963.
Prý by tam šel namontovat i 2,5 z Defíka, nebo nafťák z S3. Možná nakonec seženu i motor S2, který tam patří.
Díky za nabídky do SZ.
Hledám ke koupi naftový motor pro mou Serii S2A z roku 1963.
Prý by tam šel namontovat i 2,5 z Defíka, nebo nafťák z S3. Možná nakonec seženu i motor S2, který tam patří.
Díky za nabídky do SZ.
Re: poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka
Daval se tam motor z Austina Montego 2,0 TD
Re: poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka
V Anglii se tam dávalo kde co,ale tímhle bych toho dědka neprznillenham3 píše:Daval se tam motor z Austina Montego 2,0 TD

k.
Re: poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka
Jednoho jsem z motorem montego 2,0TD privezl i z Nato vozikem plny dilu a spotreba na trase 5,5litru nafty
Nerekl bych ze je to przneni

Nerekl bych ze je to przneni

Re: poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka
Prznění znamená to,když se dá so dědka cokoliv,co tam nepatří,to mi nikdo nevymluví
A rozhodně nemám Land Rovery pro to,abych se snažil s nimi jezdit za 5.5 litrů nafty.
k.

A rozhodně nemám Land Rovery pro to,abych se snažil s nimi jezdit za 5.5 litrů nafty.
k.
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka
Díky za nabídky pánové, ale zatím jsem rozhodnut, že tam nic jiného než LR motor nechci. Jsem v jednání s Kubou, zatím však čekáme na vyjádření land Jirky, který se snaží přijít na příčinu divného chování stávající pohonné jednotky....
Je mi jedno kolik to žere! Čím víc nafty natankuju, tím víc mi přeci vrátí na DPH!
Ne ale teď vážně....proto si přeci dědky nekupujeme. Když budu chtít ušetřit na naftě, koupím si Pandu..

Je mi jedno kolik to žere! Čím víc nafty natankuju, tím víc mi přeci vrátí na DPH!

Ne ale teď vážně....proto si přeci dědky nekupujeme. Když budu chtít ušetřit na naftě, koupím si Pandu..

Re: poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka
co ten motor dela, ze na to nemuze landjirka prijit? vzdyt to je uplne obycejnej traktor, budto ma kompresi nebo nema, kdyz ma, tak je v cerpadle nebo vstricich, nebo v predstriku, coz sme zpatky u cerpadla...
"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
Re: poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka
Prznění to samozřejmě je... Nechápu proč dávat do auta z šedesátých let takovéto motory, kvůli spotřebě??? To se s tím jezdí každý den do práce? Je to úplně úchylná úvaha koupit si staré auto, které už svou podstatou není vhodné pro každodenní silniční provoz v této době, dát do něj zánovní, "moderní" motor, aby to nežralo a jelo to jak kráva... a co s tím dál? Bude s tím člověk jezdit každý den do lídla pro zlevněné housky? Nebo 60km do práce? Dá se tam ještě airbag? Pásy? Brzdy, aby když to tak jede tak aby se to ubrzdilo? Pětikvalt? Xenony? Není lepší si koupit Defendera třeba s 300Tdi když už chce člověk jezdit v nějaké krabici? Proč dělat takovýto tuning dědka z šedesátých let. Nechápu to...lenham3 píše:Jednoho jsem z motorem montego 2,0TD privezl i z Nato vozikem plny dilu a spotreba na trase 5,5litru nafty![]()
Nerekl bych ze je to przneni
Country boy...
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka
Na menší výkon jede úplně normálně. Startuje na jedno otočení skoro i bez žhavení. Při záběru do kopce ale po nějaké době začne kouřit černě jak kamna. Když začne házet olej z hříbku - trubky přepadu od kliky, tak jej vrtule chlazení rozhází po motorovým prostoru, což je docela opruz.Allik píše:co ten motor dela, ze na to nemuze landjirka prijit? vzdyt to je uplne obycejnej traktor, budto ma kompresi nebo nema, kdyz ma, tak je v cerpadle nebo vstricich, nebo v predstriku, coz sme zpatky u cerpadla...

Možná by to přesněji popsal Jirka. Já tam to auto odvezl již před dvěma měsíci.
Přikládám fotku - ten hadicí zaslepený výstup odvětrání je aktuálně propojen se sáním pomocí hadice - viz šipka. Zkoušeli jsme tehdy, kudy to vlastně lítá...
- Přílohy
-
- DSC_0472m.JPG (114.72 KiB) Zobrazeno 1798 x
Re: poptávka po naftovém motoru na serii nebo starého defíka
mno je to celkem prekerka, nevime co vsechno uz zkusil, ale delat se stim 2 mesice, tak sundam hlavu a vanu a mrknu na to horem dolem, rozhodne to nemuze byt nic neopravitelnyho, kvuli cemu by se musel kupovat cely motor, generalka se myslim vyplati a neni nijak narocna, nejakou starou herku mozna sezenes, ale za rok dva te bude cekat to samy v bledemodrym a pokud je toto originalni motor, tak bych vubec nevahal
jo jeste k tomu, ze zacne kourit, tak znamena, ze to ztrati kompresi a nespaluje kvalitne naftu - to musi bejt odhalitelny na valci po vyndani pistu nebo na krouzcich, uz sama skutecnost, ze to caka olej pul metru nahoru pres tu trubku je nesmysl, protoze za sebevetsich otacek to nemuze takle tlacit ven a odfuky nebudou asi to pravy
u motoru v poradku tam to vicko ani nemusi byt, coz sem si overil, kdyz sem ho blbe nasadil a za jizdy se uklepalo
jo jeste k tomu, ze zacne kourit, tak znamena, ze to ztrati kompresi a nespaluje kvalitne naftu - to musi bejt odhalitelny na valci po vyndani pistu nebo na krouzcich, uz sama skutecnost, ze to caka olej pul metru nahoru pres tu trubku je nesmysl, protoze za sebevetsich otacek to nemuze takle tlacit ven a odfuky nebudou asi to pravy

"It's a Land Rover"
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA
S3 FFR 109 DPV "Anubis" - Desert Storm; S2A LW; 101 FC - 7 PARA RHA
S3 GS 109 - 7th Gurkha Regiment - Hong Kong + sankey trailer; S2 88 STW; S1 - Minerva TT, Land Rover 90 - 3 PARA