zahrabal jsem se...
Moderátor: Miky_CZ
zahrabal jsem se...
Tak se mi podařilo zahrabat Lanďoura. ( Disco 1). Zapadl jsem pravým zadním a levým předním kolem, který se jediný točily a zbylý dvě kola stály na tvrdším podkladu a ani se nehnuly. Ať jsem dělal co jsem dělal, přepínal uzávěrky, žádná změna nebyla. Vyhrál rýč a kameny, kterými jsme kola podsypali a potom už se vyškrábali. Vysvětlíte někdo, proč se netočila všechna kola? Dík.
http://www.ruzova-novysvet.cz" onclick="window.open(this.href);return false;, http://www.bagrikman.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jan Kucera
- Příspěvky: 678
- Registrován: 11 bře 2007 09:17
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
citaj (cele):
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... c&start=40
plati aj pre DI akurat nemas TC
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... c&start=40
plati aj pre DI akurat nemas TC
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
U RRC mám to TC a kupodivu to docela funguje, třeba teď jak všude led, tak auto vyjede místa kde se nedá ani chodit..., funguje to něco jako obrácené ABS, zvláštní, na elektronické výmysly nevěřím ani trochu, ale tohle je docela zajímavá hračička... otázka je až to přestane fungovat...
Country boy...
Díky...jen teda pro ujištění - můžu tedy zapnout jen střed (hrabe vždy 1 zadní a 1 přední kolo) a k tomu buď malou nebo velkou rychlost...A když bych chtěl uzavírat předek, střed a zadek, tak musím investovat do jiný převodovky a diferenciálů?
http://www.ruzova-novysvet.cz" onclick="window.open(this.href);return false;, http://www.bagrikman.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Jojo, TC je fajn. Jen je pak potřeba si při sjíždění téhož směrem dolů dát pozor na to, že najednou 4x4 nebrzdí o nic lépe, než každé jiné auto 
(Tedy při brždění motorem ano, ale to je zase jiná pohádka...)


(Tedy při brždění motorem ano, ale to je zase jiná pohádka...)
To záleží. Samozřejmě, špéra je špéra. Ale v běžnějších situacích pomůže mnohdy docela prostě trochu přibrzdit. U aut, jež mají ručku brzdící přímo kola, možno i na pár zoubků zatáhnout ručku; jinak docela normálně brzdou. Funguje to jako docela slušné poor man's TCkdyž bych chtěl uzavírat předek, střed a zadek, tak musím investovat do jiný převodovky a diferenciálů?

OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
P.S. nová převodovka rozhodně netřeba; stačí diferenciály. Či spíše jeden diferenciál, neboť špéra vepředu je obecně vzato spíše pro zlost a hodí se opravdu jen hodně málokdy.
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Díky všem za opovědi na blbý otázky 

http://www.ruzova-novysvet.cz" onclick="window.open(this.href);return false;, http://www.bagrikman.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
...jo,jo,Jarys je toho prikladem.S TC se s diskoskou bez zadnych vetsich uprav s nami pustil do peknyho maglajzu a to mel zimaky jak na osobak
Tam kde defik s mezinapravou hrabal jak o zivot on s TC projel jak po masle.Stejne jsou ale nejdulezitejsi dobry pneu.Pak az navijak a spera.
A propo me zas po zarazeni vskakuje pomala redukce se strasnou ranou a nebo z prerazeni z Low na High taktez.Jinak vse slape.Zatim!Nejaka rada?
Auto ma 47tsc. KM.
Honza

Tam kde defik s mezinapravou hrabal jak o zivot on s TC projel jak po masle.Stejne jsou ale nejdulezitejsi dobry pneu.Pak az navijak a spera.
A propo me zas po zarazeni vskakuje pomala redukce se strasnou ranou a nebo z prerazeni z Low na High taktez.Jinak vse slape.Zatim!Nejaka rada?
Auto ma 47tsc. KM.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- erik
- Příspěvky: 2886
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Ano. Spera - uzaverka , zadniho diferencialu je to, co ti pomuze pri vykrizeni a nebo pomale jizde do kopce v kluzkem terenu. Predni spera je opravdu nebezpecna, nez ucelna a jeji vyuziti je spise sporadicke- mozna tak 10% oprati zadku...
No. A jeste jedno dulezite vyuziti sper bych malem zapomnel- Kdyz strihnes poloosu nebo dve, tak ti spera umozni dalsi jizdu...

No. A jeste jedno dulezite vyuziti sper bych malem zapomnel- Kdyz strihnes poloosu nebo dve, tak ti spera umozni dalsi jizdu...


Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
- DjALF
- Příspěvky: 1811
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Vzdyt v tom je to kouzlo OFFu. Obcas musis nekde zapadnoutJarys píše:Ještě před pár měsíci jsem se smál hlášce tady na fóru, že až si pořídím navyják budu zahrabanej v jednom kuse. A latí to na 100%. S navyjákem se žádné sr..ce nevyhneš a vletíš do ní. Špéra je ještě o krok dál... to by se mi taky líbilo.

Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Tak tohle mi Jendo dělalo na staré 200 TDi a při rozborce bylo zjištěno, že je ohlá řadící tyčka, po její výměně pohoda.Jenda píše:....
A propo me zas po zarazeni vskakuje pomala redukce se strasnou ranou a nebo z prerazeni z Low na High taktez.Jinak vse slape.Zatim!Nejaka rada?
Auto ma 47tsc. KM.
Honza
Pokud se týká uzávěrek, tak zde bylo vše v podstatě řečeno a vysvětleno.Jen bych doplnil, že pokud dáváš 100% špéru na Disco 1 doporučuje se vyměnit origo poloosy za pevnostní, protože rády praskaj.Osobně mám origo a vždy když řadím špéry tak mám sevřené půlky


Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
Re: zahrabal jsem se...
Před Vánoci se mi propadlo Disco i s vlekem v "zamrzlých" bažináchRozky píše:Tak se mi podařilo zahrabat Lanďoura......vyhrál rýč a kameny ....


- Přílohy
-
- Drevo_louky.jpg (45.86 KiB) Zobrazeno 6840 x
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Je to Karle komplikovana oprava?Dost veci si dokazu udelat sam ale nechci aby bylo moje auto napadeny kutilem
.Tedy mnou.
A ta tycka razeni se da sehnat v nahr. dilech?Ja mel pocit ze je to jen zatuhnutim v dusledku nepouzivani,bo predchozi majitel do terenu nejezdil vubec a kdyz jsem to koupil ani nesla zaradit redukce.Taky mi vlastne dlouho
trvalo nez vskocila mezinapr.uzaverka ktera se zapina toutez pakou.
At tak a nebo tak po tom jezdeni v Brdech mam nejaky rany ktery se budou muset doresit.
A co jeste takhle odpor pri couvani v plnym rejdu?To jsem si mam pocit taky nakoupil v Bredech?
Honza

A ta tycka razeni se da sehnat v nahr. dilech?Ja mel pocit ze je to jen zatuhnutim v dusledku nepouzivani,bo predchozi majitel do terenu nejezdil vubec a kdyz jsem to koupil ani nesla zaradit redukce.Taky mi vlastne dlouho
trvalo nez vskocila mezinapr.uzaverka ktera se zapina toutez pakou.
At tak a nebo tak po tom jezdeni v Brdech mam nejaky rany ktery se budou muset doresit.
A co jeste takhle odpor pri couvani v plnym rejdu?To jsem si mam pocit taky nakoupil v Bredech?

Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
- Jan Kucera
- Příspěvky: 678
- Registrován: 11 bře 2007 09:17
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Takze jsem za vola co celou dobu(od nedele)jezdi s mezinapravou?
Kontrolka zhasla po delsi dobe az kdyz jsem jel po pevne ceste a na High hned v nedeli a ten odpor v plny rejdu sedi ale az v uplnym rejdu.
Honza

Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
No tak to je skoro jasný, pokud se na přídavné převodovce neřadilo(redukce a mezináprava) koliknáct let, tak to chce pořádně rozhýbat.Já měl tenkrát s autem víc problémů tak mi to opravovoval jeden kluk co dříve jezdil Defíky a zbylo mu spousta náhradních dílů.(viz výměny řadící vidličky).
Pokud jde o to, že se jakoby pereš s volantem při plném rejdu, může to dělat jak psali kluci špatně vyřazená mezináprava.Doporučuje se, když ji vyřazuješ krátké couvnutí a lehké zatočení volantu na jednu a druhou stranu, aby se snáz uvolnila.
Pokud jde o to, že se jakoby pereš s volantem při plném rejdu, může to dělat jak psali kluci špatně vyřazená mezináprava.Doporučuje se, když ji vyřazuješ krátké couvnutí a lehké zatočení volantu na jednu a druhou stranu, aby se snáz uvolnila.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- Jenda
- Příspěvky: 3573
- Registrován: 22 lis 2007 21:58
- tel.: 775 391 907
- auto: 110
- Bydliště: Praha-Smetanova lhota
Dyk ja tam v brdech nacouval kilometru jak opilej namornik jen aby to vyskocilo.Vyskocilo to az posleze na asfaltu.Mazu do prace,dobre rano
a
dik.
Honza

dik.
Honza
It´s not broken, it´s british !
http://www.christophermccandless.info
http://www.christophermccandless.info
Re: zahrabal jsem se...
Zapadnul jsem podobným způsobem, v příkopu pravá strana auta, na ledovce na silnici se kola vesele točiliy Já jsme se bohužel nevyhrabal, bylo to potupně přes traktor. Navrhované řešení pomocí přibrždění funguje možná tehdy, když ještě nesedíš spodkem auta. Dvakrát potom jsem řešil podobnou situaci nasazením řetězů na tu prokluzující stranu - jednou úspěšně, jednou ne. Od tý doby co mám zadní špéru, tak jak na potvoru nicRozky píše:Tak se mi podařilo zahrabat Lanďoura. ( Disco 1). Zapadl jsem pravým zadním a levým předním kolem, který se jediný točily a zbylý dvě kola stály na tvrdším podkladu a ani se nehnuly. Ať jsem dělal co jsem dělal, přepínal uzávěrky, žádná změna nebyla. Vyhrál rýč a kameny, kterými jsme kola podsypali a potom už se vyškrábali. Vysvětlíte někdo, proč se netočila všechna kola? Dík.
