K projektu samotnému. Řídící info-systém je Arduino-based modulární systém. Je v něm možné udělat kde co.
Co jsem zatím laboratorně zprovoznil:
1) Měření napětí na dvou bateriích
2) Měření teploty vody
3) Měření teploty oleje
4) Indikace tlaku oleje
5) Nastavitelný alarm na mezní hodnoty funkcí 1-4
6) Prozatím uživatelsky neprogramovatelná funkce spouštění elektrického větráku po překročení mezní hodnoty fce 2-3 (vypnutelné)
7) Měření vnější teploty s alarmem námrazy
Co hodlám ještě zprovoznit:
1) Systém řízení dobíjení sekundární baterie
2) Měření teploty výfukových plynů s alarmem (problém zatím s čidlem)
3) Aby toho nebylo málo, později(nebo nikdy) bude možnost zobrazit hodnoty z LiveOBD(u aut, které to podporují)
4) Funkce sekundární baterie - winch-assist(připojení při navijákování), start-assist(pomoc při slabé primární baterii)
Celý projekt je doslova v plenkách, myšlenky jsou dobré, ale zprovozněné je jen to nejprimitivnější a to pouze "na stole". Jak se to bude chovat na autě vůbec nevím. Pokud někoho projekt zaujal, tak bych ho rád posadil zpět na židli. Kdo ví, kdy to dokončím a jestli to nezůstane jen na mém autě. Čas mám jen minimálně, dokud neudělám tu absolventskou práci, která je ještě komplexnější. Jinak cena zatím výše zprovozněných věcí je cca.1000kč vč. "British green" displeje:
![Obrázek](http://www.earthshineelectronics.com/30-73-large/16x2-lcd-display-green-on-black.jpg)
Zatím to vypadá nějak takto: Při nějakém postupu budu informovat do tohodle vlákna.
P.S.: Teď aktuálně řeším levnou koupi EGT čidla, které vychází bohužel na 1400Kč