RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
turbo a vstřiky jsou takový evergreen, s tím se počítat musí ale tam to může přijít nyní stejně jako až za 100tkm, ale tu převodovku bez GO s těma KM nemá smysl kupovat. To prostě přijde na jistotu.
Hele ve finále barva interiéru roli až tak nehraje, radši bych pískový. A chtěl bych ještě webasto, bylo by fajn ho mít. V zimně je to super věc, kor u dieselu.
Nicméně koukni se na inzerci a uvidíš že ono moc z čeho vybírat není. A to ani v německu. Tedy s mým rozpočtem.
Drhnutí interiéru je věc která mně baví, protože tam ten výsledek jde vidět hned. U mého auta neuvěřitelně prokouklo vše látkové, kůže byla černá od výroby :-D ale šedá stropnice a stínítka a tak, ošahané a jak to prokouklo.
Hele ve finále barva interiéru roli až tak nehraje, radši bych pískový. A chtěl bych ještě webasto, bylo by fajn ho mít. V zimně je to super věc, kor u dieselu.
Nicméně koukni se na inzerci a uvidíš že ono moc z čeho vybírat není. A to ani v německu. Tedy s mým rozpočtem.
Drhnutí interiéru je věc která mně baví, protože tam ten výsledek jde vidět hned. U mého auta neuvěřitelně prokouklo vše látkové, kůže byla černá od výroby :-D ale šedá stropnice a stínítka a tak, ošahané a jak to prokouklo.
- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Njn, tak počkat, ono se něco objeví 
Interiér prokouknul neskutečně, ale stropnice, clony atd mě ještě čekají, na to se vůbec netěším

Interiér prokouknul neskutečně, ale stropnice, clony atd mě ještě čekají, na to se vůbec netěším

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
A proč koukáš po naftě, když chceš auto pro radost? Ten 4.4 také není bez chyb, ale při tomhle nájezdu si myslím, že je pořád lepší atmosférický benzín, než foukaná nafta.
- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Peníze... RR je snad jediné auto, kde nafta stojí podstatně méně jak benzín (myslím v jetých autech, ne v ceníku, když jsem hledal já, byl to rozdíl téměř 100tis.) + případně ještě LPG, protože benzín v RR už je parádně rozežranýhanzz píše:A proč koukáš po naftě, když chceš auto pro radost? Ten 4.4 také není bez chyb, ale při tomhle nájezdu si myslím, že je pořád lepší atmosférický benzín, než foukaná nafta.

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Když benzín, tak jedině v LPG, a to sehnat za rozumné peníze v rozumném stavu nejde. Kdo chce opici musí mít na banány........a já jsem tak nějak na hraně.
Auto chci pro radost, ale na denní ježdění, né jako víkendovku.
Auto chci pro radost, ale na denní ježdění, né jako víkendovku.
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
On ten rozdíl v ceně má asi své důvody :)
- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Tak samozřejmě, vyšší výkon, pohodlí, pružnost, žádné vibrace, levnější provoz co se týká údržby, atd. Na druhou stranu přidat si téměř 100tis. a živit V8, která bude mít průměr třeba o 5l vyšší, už tak hezké není
A LPG, tam je zase problém v garážích, nepustí Tě na trajekt, atd. atd.
TD6 prů*erová není, ale je to prostě diesel jako každý jiný, takže možný řešení turba, vstřiků, vibrace, hlučnost, smrad, atd.

A LPG, tam je zase problém v garážích, nepustí Tě na trajekt, atd. atd.

TD6 prů*erová není, ale je to prostě diesel jako každý jiný, takže možný řešení turba, vstřiků, vibrace, hlučnost, smrad, atd.

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Tak hluk i vibrace bude snad na daleko lepší úrovni než ve škodovkách a podobných TDi, co jsem měl diesel od BMW tak se to dalo přežít, díky odhlučnění. Ale to že řídíš chrochtavé prase prostě víš pořád :-D oproti benzínu určitě.
Benzín koupíš o 100 dráž + 40 LPG. A to už prostě nevyváží ty mínusy. Nehledě na to že turbo a vstřiky můžou na autě vydržet klidně do 300 tkm. Na BMW tomu tak tedy bylo, u RR netuším.
Benzín bez plynu je pro lidi co na to opravdu mají, těch 20+ l na 100 je prostě už hodně i pro "srdcaře".
Benzín koupíš o 100 dráž + 40 LPG. A to už prostě nevyváží ty mínusy. Nehledě na to že turbo a vstřiky můžou na autě vydržet klidně do 300 tkm. Na BMW tomu tak tedy bylo, u RR netuším.
Benzín bez plynu je pro lidi co na to opravdu mají, těch 20+ l na 100 je prostě už hodně i pro "srdcaře".
- Mirko
- Příspěvky: 2876
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
No zrovna 4,4 od BMW v Rangovi takový žrout není. Po několika tisicích km, které nyní v rodině najel, je spotřeba někde kolem 13,5 litrů.
Jinak údaje o zrychlení mluví myslím jasně:
2004 Range Rover 4,4V8 - 9,2s 0-100km/h (zatlačí mírně do sedáček)
1992 Range Rover 3,9 V8 - 11,4s 0-100km/h - (začátkem 90-tých let slušný údaj, dnes už ne)
2004 Range Rover 3,0td6 - 13,6s 0-100km/h (už jen kontinenty se posouvají pomaleji
)
Jinak údaje o zrychlení mluví myslím jasně:
2004 Range Rover 4,4V8 - 9,2s 0-100km/h (zatlačí mírně do sedáček)
1992 Range Rover 3,9 V8 - 11,4s 0-100km/h - (začátkem 90-tých let slušný údaj, dnes už ne)

2004 Range Rover 3,0td6 - 13,6s 0-100km/h (už jen kontinenty se posouvají pomaleji

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Jezdím podle předpisů a rozumně, jízdou se spíše kochám než bych závodil. Takže výkon opravdu nehledám. Spíše jen benzín je benzín, tzn. zrychlení na 100 je údaj který neřeším. Jedou dobře obě auta, diesel není vysloveně lenoch. Alespoň co jsem jel v X5.
A těch 13,2 to je tempomatová dálnice, ve městě to pod 20 nejde.
A těch 13,2 to je tempomatová dálnice, ve městě to pod 20 nejde.
-
- Příspěvky: 298
- Registrován: 21 lis 2009 17:04
- auto: RR L322 TD6
- Bydliště: Brno
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
X5 je přece jenom skoro o půl tuny lehčí... teď jsem vcelku hodně najel s plně obsazeným a plně naloženým autem a musím říct,že hlavně při předjíždění je malý výkon až na hranici bezpečnosti,plyn na podlaze a auto nezrychluje. A to si ještě ten motor nechá líbit otáčky a neblbne tě omezovačem. Myslím,že z toho pramení i ty potíže z převodovkama apod. Půl života pod plným plynem,to nevydrží nikdo.
Jinak v jednom a na kochačku to ujde
Pokud bych najel do 10000km ročně tak jednoznačně benzin. Já ale jezdím každej den jenom do práce přes 30km,tak u mě je to jasný a navíc tankovat plyn každejch 300 km je taky vopruz.
Jinak v jednom a na kochačku to ujde

- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Tak to nakonec byla skutečně CD mechanika v navi mk3, která je KOLukasino píše:Ale můj dotaz zní, celou noc se v různých intervalech ozývalo něco, co je v zadním levém blatníku, cca nad zadním kolem, možná trochu dál směrem k zádi auta. Zvuk to byl nepopsatelný, přišlo mi to trochu jako kdyby se CD mechanika snažila zasouvat/vysouvat CDKoukal jsem samozřejmě na jednotku navi, ale ta byla uspaná a šlo to spíše od míst nad kolem, než takhle zezadu.

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
mam dotaz
jak poznám na autě že je přední náprava vymněněná
(jiná barva? jiné označení?atd?)


101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
- jirka116
- Příspěvky: 347
- Registrován: 19 pro 2011 20:41
- tel.: 776670047
- auto: Defender 300a130 TD5
- Bydliště: Kolín
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Mám ji vymněněnou i s měchama letos a dnes už to na pohled nepoznám.krestak píše:mam dotazjak poznám na autě že je přední náprava vymněněná
(jiná barva? jiné označení?atd?)
Defender 110 300tdi, 130 td5
- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Nebyl myšlen spíš kardan, zda byl měněný, nebo je tam první deb**ní verze?jirka116 píše:Mám ji vymněněnou i s měchama letos a dnes už to na pohled nepoznám.krestak píše:mam dotazjak poznám na autě že je přední náprava vymněněná
(jiná barva? jiné označení?atd?)
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Přesně
to sem myslel 


101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Zkus projít fórum, je to tu někde psané 
Já si to bohužel nepamatuju, mám pocit, že byl měněný za dvoukloubový, ale nevím jestli nekecám.
Ale pokud to bylo na svolávačku, tak Ti to řekne zastoupení LR podle VINka 

Já si to bohužel nepamatuju, mám pocit, že byl měněný za dvoukloubový, ale nevím jestli nekecám.


Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Sem to tady hledal ale nenašelLukasino píše:Zkus projít fórum, je to tu někde psané
Já si to bohužel nepamatuju, mám pocit, že byl měněný za dvoukloubový, ale nevím jestli nekecám.Ale pokud to bylo na svolávačku, tak Ti to řekne zastoupení LR podle VINka



101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
- Lukasino
- Příspěvky: 3983
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
"In 2008, Land Rover finally came up with a replacement drive shaft and a recall program that solved this problem"
Tak jsem to vygooglil, tady je snad vše potřebné
http://www.rangerovers.net/repairdetail ... ecall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
STARÝ FUNGUJÍCÍ NÁHRADA
Tak jsem to vygooglil, tady je snad vše potřebné

http://www.rangerovers.net/repairdetail ... ecall.html" onclick="window.open(this.href);return false;
STARÝ FUNGUJÍCÍ NÁHRADA
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy
Díky 

101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960
S II 109
110 HAE
tel. 721763960