RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#161 Příspěvek od DDT » 21 srp 2012 09:48

turbo a vstřiky jsou takový evergreen, s tím se počítat musí ale tam to může přijít nyní stejně jako až za 100tkm, ale tu převodovku bez GO s těma KM nemá smysl kupovat. To prostě přijde na jistotu.
Hele ve finále barva interiéru roli až tak nehraje, radši bych pískový. A chtěl bych ještě webasto, bylo by fajn ho mít. V zimně je to super věc, kor u dieselu.

Nicméně koukni se na inzerci a uvidíš že ono moc z čeho vybírat není. A to ani v německu. Tedy s mým rozpočtem.

Drhnutí interiéru je věc která mně baví, protože tam ten výsledek jde vidět hned. U mého auta neuvěřitelně prokouklo vše látkové, kůže byla černá od výroby :-D ale šedá stropnice a stínítka a tak, ošahané a jak to prokouklo.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#162 Příspěvek od Lukasino » 21 srp 2012 09:57

Njn, tak počkat, ono se něco objeví ;)

Interiér prokouknul neskutečně, ale stropnice, clony atd mě ještě čekají, na to se vůbec netěším :lol:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

hanzz
Příspěvky: 31
Registrován: 21 črc 2011 09:39
auto: Outback 3.0 H6

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#163 Příspěvek od hanzz » 21 srp 2012 10:05

A proč koukáš po naftě, když chceš auto pro radost? Ten 4.4 také není bez chyb, ale při tomhle nájezdu si myslím, že je pořád lepší atmosférický benzín, než foukaná nafta.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#164 Příspěvek od Lukasino » 21 srp 2012 10:11

hanzz píše:A proč koukáš po naftě, když chceš auto pro radost? Ten 4.4 také není bez chyb, ale při tomhle nájezdu si myslím, že je pořád lepší atmosférický benzín, než foukaná nafta.
Peníze... RR je snad jediné auto, kde nafta stojí podstatně méně jak benzín (myslím v jetých autech, ne v ceníku, když jsem hledal já, byl to rozdíl téměř 100tis.) + případně ještě LPG, protože benzín v RR už je parádně rozežraný :D
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#165 Příspěvek od DDT » 21 srp 2012 10:15

Když benzín, tak jedině v LPG, a to sehnat za rozumné peníze v rozumném stavu nejde. Kdo chce opici musí mít na banány........a já jsem tak nějak na hraně.
Auto chci pro radost, ale na denní ježdění, né jako víkendovku.

hanzz
Příspěvky: 31
Registrován: 21 črc 2011 09:39
auto: Outback 3.0 H6

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#166 Příspěvek od hanzz » 21 srp 2012 10:23

On ten rozdíl v ceně má asi své důvody :)

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#167 Příspěvek od Lukasino » 21 srp 2012 10:33

Tak samozřejmě, vyšší výkon, pohodlí, pružnost, žádné vibrace, levnější provoz co se týká údržby, atd. Na druhou stranu přidat si téměř 100tis. a živit V8, která bude mít průměr třeba o 5l vyšší, už tak hezké není :lol:

A LPG, tam je zase problém v garážích, nepustí Tě na trajekt, atd. atd. :?

TD6 prů*erová není, ale je to prostě diesel jako každý jiný, takže možný řešení turba, vstřiků, vibrace, hlučnost, smrad, atd. :lol:
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#168 Příspěvek od DDT » 21 srp 2012 10:39

Tak hluk i vibrace bude snad na daleko lepší úrovni než ve škodovkách a podobných TDi, co jsem měl diesel od BMW tak se to dalo přežít, díky odhlučnění. Ale to že řídíš chrochtavé prase prostě víš pořád :-D oproti benzínu určitě.
Benzín koupíš o 100 dráž + 40 LPG. A to už prostě nevyváží ty mínusy. Nehledě na to že turbo a vstřiky můžou na autě vydržet klidně do 300 tkm. Na BMW tomu tak tedy bylo, u RR netuším.
Benzín bez plynu je pro lidi co na to opravdu mají, těch 20+ l na 100 je prostě už hodně i pro "srdcaře".

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2876
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#169 Příspěvek od Mirko » 21 srp 2012 11:20

No zrovna 4,4 od BMW v Rangovi takový žrout není. Po několika tisicích km, které nyní v rodině najel, je spotřeba někde kolem 13,5 litrů.

Jinak údaje o zrychlení mluví myslím jasně:
2004 Range Rover 4,4V8 - 9,2s 0-100km/h (zatlačí mírně do sedáček)
1992 Range Rover 3,9 V8 - 11,4s 0-100km/h - (začátkem 90-tých let slušný údaj, dnes už ne) :chuckle
2004 Range Rover 3,0td6 - 13,6s 0-100km/h (už jen kontinenty se posouvají pomaleji :mrk )

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#170 Příspěvek od DDT » 21 srp 2012 12:02

Jezdím podle předpisů a rozumně, jízdou se spíše kochám než bych závodil. Takže výkon opravdu nehledám. Spíše jen benzín je benzín, tzn. zrychlení na 100 je údaj který neřeším. Jedou dobře obě auta, diesel není vysloveně lenoch. Alespoň co jsem jel v X5.

A těch 13,2 to je tempomatová dálnice, ve městě to pod 20 nejde.

pan klobouk
Příspěvky: 298
Registrován: 21 lis 2009 17:04
auto: RR L322 TD6
Bydliště: Brno

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#171 Příspěvek od pan klobouk » 22 srp 2012 08:39

X5 je přece jenom skoro o půl tuny lehčí... teď jsem vcelku hodně najel s plně obsazeným a plně naloženým autem a musím říct,že hlavně při předjíždění je malý výkon až na hranici bezpečnosti,plyn na podlaze a auto nezrychluje. A to si ještě ten motor nechá líbit otáčky a neblbne tě omezovačem. Myslím,že z toho pramení i ty potíže z převodovkama apod. Půl života pod plným plynem,to nevydrží nikdo.
Jinak v jednom a na kochačku to ujde :Pohoda: Pokud bych najel do 10000km ročně tak jednoznačně benzin. Já ale jezdím každej den jenom do práce přes 30km,tak u mě je to jasný a navíc tankovat plyn každejch 300 km je taky vopruz.

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#172 Příspěvek od Lukasino » 26 srp 2012 16:16

Lukasino píše:Ale můj dotaz zní, celou noc se v různých intervalech ozývalo něco, co je v zadním levém blatníku, cca nad zadním kolem, možná trochu dál směrem k zádi auta. Zvuk to byl nepopsatelný, přišlo mi to trochu jako kdyby se CD mechanika snažila zasouvat/vysouvat CD :lol: Koukal jsem samozřejmě na jednotku navi, ale ta byla uspaná a šlo to spíše od míst nad kolem, než takhle zezadu.
Tak to nakonec byla skutečně CD mechanika v navi mk3, která je KO :) Alespoň se to tak zdá, mechanika je venku a za celý víkend to neudělalo ani jednou...
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#173 Příspěvek od krestak » 24 říj 2012 18:14

mam dotaz :D jak poznám na autě že je přední náprava vymněněná :?: (jiná barva? jiné označení?atd?)
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
jirka116
Příspěvky: 347
Registrován: 19 pro 2011 20:41
tel.: 776670047
auto: Defender 300a130 TD5
Bydliště: Kolín

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#174 Příspěvek od jirka116 » 24 říj 2012 19:23

krestak píše:mam dotaz :D jak poznám na autě že je přední náprava vymněněná :?: (jiná barva? jiné označení?atd?)
Mám ji vymněněnou i s měchama letos a dnes už to na pohled nepoznám.
Defender 110 300tdi, 130 td5

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#175 Příspěvek od Lukasino » 24 říj 2012 19:39

jirka116 píše:
krestak píše:mam dotaz :D jak poznám na autě že je přední náprava vymněněná :?: (jiná barva? jiné označení?atd?)
Mám ji vymněněnou i s měchama letos a dnes už to na pohled nepoznám.
Nebyl myšlen spíš kardan, zda byl měněný, nebo je tam první deb**ní verze?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#176 Příspěvek od krestak » 24 říj 2012 20:22

Přesně :D to sem myslel :lol:
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#177 Příspěvek od Lukasino » 24 říj 2012 20:28

Zkus projít fórum, je to tu někde psané ;)

Já si to bohužel nepamatuju, mám pocit, že byl měněný za dvoukloubový, ale nevím jestli nekecám. :lol: Ale pokud to bylo na svolávačku, tak Ti to řekne zastoupení LR podle VINka ;)
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#178 Příspěvek od krestak » 24 říj 2012 21:52

Lukasino píše:Zkus projít fórum, je to tu někde psané ;)

Já si to bohužel nepamatuju, mám pocit, že byl měněný za dvoukloubový, ale nevím jestli nekecám. :lol: Ale pokud to bylo na svolávačku, tak Ti to řekne zastoupení LR podle VINka ;)
Sem to tady hledal ale nenašel :cry: vim ale tohle je moc zdlouhavé :lol: radši si ti vomrknu :ty jeden...:
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Uživatelský avatar
Lukasino
Příspěvky: 3983
Registrován: 18 úno 2012 22:05
tel.: 6034sedmsedm854
auto: LR
Bydliště: Kutná Hora

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#179 Příspěvek od Lukasino » 24 říj 2012 22:30

"In 2008, Land Rover finally came up with a replacement drive shaft and a recall program that solved this problem"

Tak jsem to vygooglil, tady je snad vše potřebné ;)
http://www.rangerovers.net/repairdetail ... ecall.html" onclick="window.open(this.href);return false;

STARÝ
diff5.JPG
FUNGUJÍCÍ NÁHRADA
newcvrearview.JPG
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322

Uživatelský avatar
krestak
Příspěvky: 1080
Registrován: 24 lis 2008 21:39
Bydliště: Býkev

Re: RR L322 - koupě, servisní intervaly, opravy, úpravy

#180 Příspěvek od krestak » 25 říj 2012 18:39

Díky :D
101FC GS
S II 109
110 HAE
tel. 721763960

Odpovědět