Ježdění v přírodě

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
lumberjack
Příspěvky: 665
Registrován: 06 črc 2011 20:18
tel.: 732 808 469
auto: Defender TD5 110 HT
Bydliště: Benešov

Re: Ježdění v přírodě

#161 Příspěvek od lumberjack » 13 říj 2012 21:27

Lumberjack: cesta nemusí být zanesena v mapě, musí být nějak rozeznatelná v terénu :)

Cesta samozřejmě rozeznatelná v terénu byla. Pokud tam jede tahač, tak ani jinak nelze. Tady šlo o pojistné plnění. Zda jde o komunikaci veřejnou nebo užitkovou. Kde holt platí jinačí podmínky... A v mapě státního úřadu to bylo jinak než podle státních policistů. A nezlob se, třeba podle gps, kdy se zaměřoval další desetiletej plán a vyměřovaly se mapy, přišel za hajnym soukromníček a řiká mu, pane lesní, na mě nezbylo, tady sme měli pruh lesa už 150 let a najednou po zaměření nemám nic.... Člověk se tomu zasměje, ale dřív se na těch parcelách kopaly oupadky, který jsou viditelný dodnes, ale podle dnešních map to neplatí. Doufám, že člověk se dovolá proti molochu. Jen chci poukázat zase na jinačí věci... ;-)

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

Re: Ježdění v přírodě

#162 Příspěvek od OC » 13 říj 2012 21:38

lumberjack píše:... Doufám, že člověk se dovolá proti molochu.
Moc bych na to raději nespoléhal, viz např. tu kausu Márie Brodské, která sice všechny soudy vyhrála, ale moloch ji stejně bez jakýchkoli problémů dohnal až k smrti :(
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Ježdění v přírodě

#163 Příspěvek od Tim » 14 říj 2012 00:46

OC píše:
Tim píše:A nebo prostě jen blbý offroadista nedokáže pochopit, že pokud je lesák v lese, zřejmě pracuje
Svatá prostoto.

Když mne naposled lesák vyhazoval z lesní cesty (jež mimochodem je v daném místě zcela jednoznačnou účelovou komunikací), dělal velké kulové, měl akorát zaparkovaného Nissana na cestě tak blbě, aby se nedalo projet, a sám seděl na lavičce a kouřil.

Ano, párkrát jsem se na cestě potkal s lakatošem, nikdy nebyl problém uhnout, nikomu jsem nijak nevadil. Ti lesáci, kteří pracují, se zbytečným a nesmyslným buzerováním nezabývají; ti ještě naopak s úsměvem mávnou z okénka. Buzerují naopak právě ti kašpaři se zbytnělým egem, bez nichž by lesu bylo mnohem lépe.
Třeba na někoho čekal, to tě nenapadlo???

Možná jsem jen blbý lesák a většina lidí si myslí, že mi stačí umět rozeznat smrk od borovice a můžu bejt hnedle lesní inženýr, ale znám svá práva, povinnosti i zákony. Napíšu to hodně jednoduše, protože jsem i ta podprůměrně inteligentní stráž...
Lesní cesta je sice účelová komunikace, ale sloužící jen a pouze k plnění fce. lesa. Na jakoukoli nezpevněnou cestu ať už lesní nebo polní, platí zákaz vjezdu všech motorových vozidel mimo vozidel k tomu výjimkou oprávněných. Pokud lesem vede asfaltová cesta, je u ní značka zákazu vjezdu. A i kdyby nebyla, tak pro ty hloupější existuje takový červeně ohraničený trojúhelník se svislou silnější a vodorovnou slabší čárou označující křižovatku. Pokud na pozemní komunikaci tato značka není, znamená to, že tam žádná není a tudíž ona cesta je jen účelová ústící na pozemní komunikaci a tím pádem tam nemá motorové vozidlo bez výjimky nebo oprávnění co dělat. Máš pravdu v tom, že závora (zamčená) je protizákonná... Ale proč tam je??? Protože blbovi řekneš, že nesmí do lesa a on tam stejně pojede. Protože každej pitomec jen nadává, jak jsou zákony na hovno a hledá skulinku kudy je obejít. Pak se ovšem nesmí divit, že je to až takto vyhrocený do extrému... Já nikdy na nikoho v lese neřval ať vypadne, vždy jsem slušně poprosil... A reakce??? Co tady chceš cucáku mladej, vyliž mi tu díru nad stehnama. Banda arogantních ksindlů, argumentujíc vše přesně tím, že les je všech. Ale kdo se o něj stará maj v pí..!!! A opravdu nemám čas ani náladu každého v lese hlídat kam jede a co dělá, to ho prostě radši vykážu.
Jak to bylo v Cimrmanovi. Může se Vám to nelíbit, můžete proti tomu protestovat, ale to je vše, co s tím můžete dělat...
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
sonorek
Příspěvky: 232
Registrován: 21 bře 2012 11:56
auto: FreeLander 2.0 TD4

Re: Ježdění v přírodě

#164 Příspěvek od sonorek » 14 říj 2012 10:00

fugín píše:to sonorek:
ty seš z Lomnice nad Popelkou? Ve středu tam jedu k nějakýmu Čapkovi,bude mě šít stan na auto....že by sme mohli dát řeč..
Ahoj. Já se tam pouze učil. Připadalo mi, že zde na forku je dost lesáků. Jinak já vegetím v okrese Ústí nad Orlicí. Obec Bystřec. Kdyby jsi měl cestu kolem, spicha dát můžeme. Co??

PS: V Technolenu šili dobrý stany, ale tenkrát jsme měli oči jenom pro holky co se tam učili. A že to byli pěkný holky.

Uživatelský avatar
sonorek
Příspěvky: 232
Registrován: 21 bře 2012 11:56
auto: FreeLander 2.0 TD4

Re: Ježdění v přírodě

#165 Příspěvek od sonorek » 14 říj 2012 10:10

Tim píše:
Svatá prostoto.

Když mne naposled lesák vyhazoval z lesní cesty (jež mimochodem je v daném místě zcela jednoznačnou účelovou komunikací), dělal velké kulové, měl akorát zaparkovaného Nissana na cestě tak blbě, aby se nedalo projet, a sám seděl na lavičce a kouřil.

Ano, párkrát jsem se na cestě potkal s lakatošem, nikdy nebyl problém uhnout, nikomu jsem nijak nevadil. Ti lesáci, kteří pracují, se zbytečným a nesmyslným buzerováním nezabývají; ti ještě naopak s úsměvem mávnou z okénka. Buzerují naopak právě ti kašpaři se zbytnělým egem, bez nichž by lesu bylo mnohem lépe.
Třeba na někoho čekal, to tě nenapadlo???

Možná jsem jen blbý lesák a většina lidí si myslí, že mi stačí umět rozeznat smrk od borovice a můžu bejt hnedle lesní inženýr, ale znám svá práva, povinnosti i zákony. Napíšu to hodně jednoduše, protože jsem i ta podprůměrně inteligentní stráž...
Lesní cesta je sice účelová komunikace, ale sloužící jen a pouze k plnění fce. lesa. Na jakoukoli nezpevněnou cestu ať už lesní nebo polní, platí zákaz vjezdu všech motorových vozidel mimo vozidel k tomu výjimkou oprávněných. Pokud lesem vede asfaltová cesta, je u ní značka zákazu vjezdu. A i kdyby nebyla, tak pro ty hloupější existuje takový červeně ohraničený trojúhelník se svislou silnější a vodorovnou slabší čárou označující křižovatku. Pokud na pozemní komunikaci tato značka není, znamená to, že tam žádná není a tudíž ona cesta je jen účelová ústící na pozemní komunikaci a tím pádem tam nemá motorové vozidlo bez výjimky nebo oprávnění co dělat. Máš pravdu v tom, že závora (zamčená) je protizákonná... Ale proč tam je??? Protože blbovi řekneš, že nesmí do lesa a on tam stejně pojede. Protože každej pitomec jen nadává, jak jsou zákony na hovno a hledá skulinku kudy je obejít. Pak se ovšem nesmí divit, že je to až takto vyhrocený do extrému... Já nikdy na nikoho v lese neřval ať vypadne, vždy jsem slušně poprosil... A reakce??? Co tady chceš cucáku mladej, vyliž mi tu díru nad stehnama. Banda arogantních ksindlů, argumentujíc vše přesně tím, že les je všech. Ale kdo se o něj stará maj v pí..!!! A opravdu nemám čas ani náladu každého v lese hlídat kam jede a co dělá, to ho prostě radši vykážu.
Jak to bylo v Cimrmanovi. Může se Vám to nelíbit, můžete proti tomu protestovat, ale to je vše, co s tím můžete dělat...[/quote]

Proč řešíte takové voloviny? Stejně se nedohodnete.
U nás si jezdíme kde chceme, nikdo nikoho nevyhání. Když vidím lesáky při práci, tak se jim přece nebudu cpát do rachoty. Jednoduše napsáno, kde kluci makají nejedu. Taky jsem rubal v lese a vím jaké to je když se vám nějaký moula motá pod nohama. Ale když nemakají, tak si můžeme jezdit kde chceme. A že se u nás dá jezdit. Buková hora je plná cest. Ve většině případů to cestu nepřipomíná a o to to je lepší.

Uživatelský avatar
pablo.gs
Příspěvky: 627
Registrován: 12 dub 2009 11:13
auto: ex DII TD5
Bydliště: Neupaka

Re: Ježdění v přírodě

#166 Příspěvek od pablo.gs » 14 říj 2012 10:17

Tim píše: Na jakoukoli nezpevněnou cestu ať už lesní nebo polní, platí zákaz vjezdu všech motorových vozidel mimo vozidel k tomu výjimkou oprávněných
Tomu nerozumím, speciálně těm polním a nezpevněným cestám. On se nějak změnil silniční zákon (SZ)? Chápu, že může vyvolávat polemiku kolize SZ a LZ. Takže lesní cesty dejme stranou. Ale o zákazu na jakoukoli nezpevněnou (potažmo polní cestu jsem ještě neslyšel) Máš pro toto nějakou doložitelnou argumentaci nebo je to jenom plácnutí do vody?
Tim píše:Pokud lesem vede asfaltová cesta, je u ní značka zákazu vjezdu. A i kdyby nebyla, tak pro ty hloupější existuje takový červeně ohraničený trojúhelník se svislou silnější a vodorovnou slabší čárou označující křižovatku. Pokud na pozemní komunikaci tato značka není, znamená to, že tam žádná není a tudíž ona cesta je jen účelová ústící na pozemní komunikaci a tím pádem tam nemá motorové vozidlo bez výjimky nebo oprávnění co dělat.
Tomu taky nerozumím, v autoškoškole nás učili, že "pokud není přednost na křižovatce upravena dopravní značkou, platí přednost vozidel přijíždějících zprava". A taky že "vyústění polní nebo lesní cesty se za křižovatku nepovažuje"
Tedy pokud je v lese křižovatka dvou asfaltových cest neupravená dopravním značením nevidím logiku v tom, proč bych měl jednu z nich považovat za komunikaci se zákazem vjezdu.
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Ježdění v přírodě

#167 Příspěvek od Tim » 14 říj 2012 11:22

Účelová komunikace je v České republice podle § 7 Zákona o pozemních komunikacích (13/1997 Sb.) označení pro kategorii pozemních komunikací, které slouží ke spojení jednotlivých nemovitostí pro potřeby vlastníků těchto nemovitostí nebo ke spojení těchto nemovitostí s ostatními pozemními komunikacemi nebo k obhospodařování zemědělských a lesních pozemků. Přímé připojení sousední nemovitosti na pozemní komunikaci však není účelovou komunikací (§ 10 odst. 1 zák.). ČSN 73 6100 Názvosloví silničních komunikací definuje účelovou komunikaci podobně: „Účelová komunikace je pozemní komunikace umožňující dopravní spojení výrobního závodu, uzavřených prostorů, osamělých objektů apod. se sítí silnic a místních komunikací nebo vytvářející dopravní spojení uvnitř uzavřených prostorů a objektů; může být zcela nebo částečně nepřístupná veřejnému provozu.“
¨
Polní cesta je v českých pravidlech silničního provozu zmíněna jako druh účelové komunikace. ČSN 73 6109 ji definuje jako účelovou komunikací, která slouží zejména zemědělské dopravě a může plnit i jinou dopravní funkci, jako cyklistická stezka nebo stezka pro pěší, a charakterizuje ji jako směrově nerozdělenou komunikaci. Nazývají se tak nejen cesty mezi poli, ale i jinde ve volné krajině (nejde-li o lesní cestu)

Lesní cesty jakožto účelové komunikace obecně spadají do práva bezplatného obecného užívání obvyklým způsobem a k obvyklým účelům podle § 19 odst. 1 Zákona č. 13/1997 Sb, pokud zákon nestanoví pro speciální případ jinak. Na návrh vlastníka a k ochraně jeho oprávněných zájmů může silniční správní úřad veřejný přístup upravit nebo omezit. Právo vstupu do lesa je zaručeno i § 19 lesního zákona a § 63 zákona o ochraně přírody a krajiny (institut veřejné přístupnosti krajiny), přičemž tyto zákony vymezují možnosti omezení tohoto práva (např. vojenské lesy, chráněná území, školky, obory, bažantnice nebo dočasný zákaz vstupu do lesa vyhlášený obcí s rozšířenou působností).
Pokud jsou lesní cesty chápány jako součást lesa, vztahuje se ně obecný zákaz vjíždět do lesa motorovými vozidly podle lesního zákona. Tento zákaz se nevztahuje na vlastníka a nájemce lesa a vlastník lesa je oprávněn ze zákazu udělovat výjimky

Některé cesty jsou zpevněny živičným, panelovým či dlážděným povrchem, někdy i v silniční kvalitě. Z technického hlediska mohou být některé takové cesty řazeny již mezi silniční komunikace, i když ze správního a provozního hlediska silnicemi nejsou. Celoročně udržovatelný povrch mají mít například lesní cesty I. třídy, mnohé z nich mají běžnou silniční šířku. Naproti tomu nová ČSN 73 6101 zavedla v roce 2004 pojem jednopruhových silnic. V České republice není zavedeno značení, které by umožňovalo silnice nižších kategorií od kvalitnějších cest na místě rozeznat: vyústění polní nebo lesní cesty na jinou pozemní komunikaci se však nepovažuje za křižovatku a platí na něm jiná úprava provozu než na vyústění silnice.

Pokud se jedná o křižovatku, na níž není přednost upravena značkou nebo dodatkovou tabulí, je křižovatka označená značkou, kterou přikládám v příloze. Pokud tam tato značka není, tak ji buď ukradli cikáni, nebo se jedná o VYÚSTĚNÍ ÚČELOVÝCH/ ÚČELOVÉ KOMUNIKACE NA VEŘEJNOU POZEMNÍ KOMUNIKACI.. A jsme zase na začátku... Víc se mi teď dohledávat nechce... Ale uznávám, že na polních cestách je to hodně sporné... Například pokud Fugín, který toto téma oživil, jel po cestě k řece a je vlastníkem platného povolení k lovu ryb a rybářského lístku, byl tam zcela oprávněně a v souladu se zákonem. Teda jestli jsem to slovíčkaření v zákoně správně pochopil...

http://www.vsechny-autoskoly.cz/dopravn ... rizovatka/" onclick="window.open(this.href);return false;
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Ježdění v přírodě

#168 Příspěvek od Tim » 14 říj 2012 11:25

No vida. Ještě jsem se tak hezky trefil, že po rozkliknutí odkazu je tam mimo značku ještě reklama na Land Rover :D
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
Mylda
Příspěvky: 228
Registrován: 02 črc 2009 11:45
auto: DII TD5
Bydliště: Českomoravská vrchovina

Re: Ježdění v přírodě

#169 Příspěvek od Mylda » 14 říj 2012 12:05

Time, na polňačku( zpevněná či nezpevněná) fakt může každý vjet. Ona může být označená jako účelová, ale to tam pak musí být značka.
DII 2,5TD5 "Aurora" r.v.2004 - Pevnostní nárazník, +2" podvozek
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Ježdění v přírodě

#170 Příspěvek od Tim » 14 říj 2012 12:26

Mylda píše:Time, na polňačku( zpevněná či nezpevněná) fakt může každý vjet. Ona může být označená jako účelová, ale to tam pak musí být značka.
De facto ano, to uznávám. Napsal jsem to špatně, omlouvám se :angel . Problém je v tom, že musí být opravdu vedená jako polní cesta... Navíc dnes je skoro každý kousek pole nebo pastviny soukromý (včetně té cesty) a tam už autem nesmíš... Katastrální mapu s sebou ale nikdo nenosí, tudíž je to postavené na hlavu. Jen aby to tak nevyznělo, já v žádném případě neříkám, že je to dobře udělané, jen se snažím vysvětlit, jak to je... :blush
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
Mylda
Příspěvky: 228
Registrován: 02 črc 2009 11:45
auto: DII TD5
Bydliště: Českomoravská vrchovina

Re: Ježdění v přírodě

#171 Příspěvek od Mylda » 14 říj 2012 12:34

Právě, že u těch polňaček a jejich soukromosti to tak neni, automaticky je vedena jako veřejná komunikace. Majitel může zažádat o to, aby byla vedena jako účelová, pak tam může dostat značku. Nemusí to být ani vedené jako cesta. Stačí, když jsou tam vyjeté koleje a jde to rozeznat v terénu, pořád bude veřejná(což neznamená, že nepatří soukromníkovi, firmě..) :)
DII 2,5TD5 "Aurora" r.v.2004 - Pevnostní nárazník, +2" podvozek
exFreelander 2,0Di "Rover" r.v. 2000 - 42mm lift, kryt motoru
Freelander 2

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Ježdění v přírodě

#172 Příspěvek od Tim » 14 říj 2012 12:57

Ty koleje právě že nestačí :doh
Za účelovou komunikaci ji lze považovat až tehdy, pokud vznikla dlouhodobým užíváním. Pokud jsou tam vyjeté koleje v trávě od zemědělce, není to účelová komunikace a tudíž je jízda po ní v rozporu se zákonem. Na druhou stranu je asi těžké určit, co už je dlouhodobé užívání a co ne :cry A proto je lepší jezdit jen po asfaltkách mezi poli, protože přímo středem pole ta cesta nemůže být dlouhodobě využívána, že?... Pokud kolem nich není ovšem alej, protože v takovém případě mohou být tyto části pozemků vedené jako pozemky lesní/plnící fce. lesa a jste zase v průseru. Nedá se to takto všeobecně napsat, je to jinak pro každou konkrétní situaci.
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Ježdění v přírodě

#173 Příspěvek od Acon » 14 říj 2012 19:35

Tim píše:... ale když už si člověk najde trochu toho času a do toho lesa jde, a na první špricli od žebříku sedí houbař a čistí hříbky, za zády má zaparkovanou Oktávku a před sebou dvě řvoucí děti, to je fakt na mašli... Já chápu, že skoro každý si chce v přírodě vyčistit hlavu (i já), ale poslední dobou je to neúnosný.... ...
A prečo je neúnosné, že tam príde tatko s deťúrencami, nech sa vybehajú na zdravom vzduchu, ale je únosné, že sa tam ideš vyvetrať napr. Ty? Toto ma serie, že istá skupina ľudí si nárokuje na výhradné právo užívania prírody. Predsa každý z nás chce do toho lesa ísť a že sú lesy v okolí miest frekventovanejšie je úplne logické. Ľudia jednoducho chcú ísť relaxovať do lesa. Či už na huby, alebo jednoducho na prechádzku. A ako tu bolo povedané. V UK a mnohých iných krajinách offroaďáci bežne jazdia krajinou a nie je s tým žiadny problém. Len u nás je okolo toko kopec zbytočných rečí.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Ježdění v přírodě

#174 Příspěvek od Tim » 14 říj 2012 20:02

Acon píše:
Tim píše:... ale když už si člověk najde trochu toho času a do toho lesa jde, a na první špricli od žebříku sedí houbař a čistí hříbky, za zády má zaparkovanou Oktávku a před sebou dvě řvoucí děti, to je fakt na mašli... Já chápu, že skoro každý si chce v přírodě vyčistit hlavu (i já), ale poslední dobou je to neúnosný.... ...
A prečo je neúnosné, že tam príde tatko s deťúrencami, nech sa vybehajú na zdravom vzduchu, ale je únosné, že sa tam ideš vyvetrať napr. Ty? Toto ma serie, že istá skupina ľudí si nárokuje na výhradné právo užívania prírody. Predsa každý z nás chce do toho lesa ísť a že sú lesy v okolí miest frekventovanejšie je úplne logické. Ľudia jednoducho chcú ísť relaxovať do lesa. Či už na huby, alebo jednoducho na prechádzku. A ako tu bolo povedané. V UK a mnohých iných krajinách offroaďáci bežne jazdia krajinou a nie je s tým žiadny problém. Len u nás je okolo toko kopec zbytočných rečí.
Neúnosné to je pro mne z pohledu myslivce... Já samozřejmě chápu, že se chce v lese odreagovat, o to nic. No ale štve mne to množství lidí. Nepatřím mezi tu sortu lidí, co si můžou dovolit dát 60tis. ročně za svůj koníček, bohužel. Musí se mi aspoň část peněz vrátit, buďto prodejem střelené zvěřiny a nebo tím, že si střelí host. Ale pokud zvěř nemá dostatek klidu, odchází a nebo vytahuje pozdě za tmy. To je mi pak prd platné :doh

A teď ještě veřejná omluva. S tím vjezdem na polní cesty jste měli pravdu. Já totiž vycházel z toho, že žiji v CHKO, tady je to pak trochu jinak :blush :blush :blush
Takže ano, na polní cesty, které se dají považovat za účelové komunikace (tzn. dlouhodobě používané, nikoli např. středem strniště), není omezen vjezd, pokud není udělena výjimka ze závažných důvodů. :angel :Sorry: :angel :Sorry:
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
pablo.gs
Příspěvky: 627
Registrován: 12 dub 2009 11:13
auto: ex DII TD5
Bydliště: Neupaka

Re: Ježdění v přírodě

#175 Příspěvek od pablo.gs » 14 říj 2012 20:08

Taky myslivci. Škoda, že ten fotograf u sebe neměl bouchačku a neustřelil tomu trotlovi palici hned co na začal tahat kulovnici. Byl by v plném právu.

http://usti.idnes.cz/pozval-si-domu-ciz ... zpravy_alh
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Ježdění v přírodě

#176 Příspěvek od Tim » 14 říj 2012 20:37

Tak to museli bejt řádní pitomci. No a nejhorší je, že to zase platí celoplošně. Myslivec=debil.
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
Acon
Příspěvky: 4972
Registrován: 07 úno 2009 20:29
tel.: 00421910600711
auto: DII TD5 1999
Bydliště: Nitra SK

Re: Ježdění v přírodě

#177 Příspěvek od Acon » 14 říj 2012 20:38

bolo by blbé, keby sa tu debata zvrhla na niečo ako je na off-fóre "myslivce má každý rád".
Ja som si tento víkend zajazdil pekne a legálne. Na svojom :roll: Toto je síce pracovná fotka, no nemal ma kto cvaknúť pri relax-jazde
Přílohy
IMAG0156.jpg
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5255
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Ježdění v přírodě

#178 Příspěvek od Rover » 14 říj 2012 20:42

Aha, takže lidi do lesa nemůžou aby měla zvěř klid a aby se v tom klidu mohla úplně klidně nechat zastřelit, aby mohl být myslivec klidný, že se mu zaplatí jeho krvavý koníček? To je strašidelná logika... šílený... a o to šílenější pokud to je státní les.

Jinak pro info - do lesa autem nejezdím, chodím tam pěšky nebo na koni, se psy, na vodítku... a s legálně drženou krátkou zbraní, abych se mohl bránit kdybych potkal myslivce se zbytnělým egem a s kulovnicí "zatraceně nízko u pasu..."
Country boy...

Uživatelský avatar
Tim
Příspěvky: 1793
Registrován: 16 kvě 2010 14:01
tel.: 736287666
auto: Free, Civic, Outback
Bydliště: Marjánky

Re: Ježdění v přírodě

#179 Příspěvek od Tim » 14 říj 2012 20:57

Vidíš to moc jednoduše Rovere. O důležitosti myslivosti v dnešní době doufám nepochybuješ?! No pokud ano, měl by jsi se v tom lese více a lépe koukat kolem sebe. Bez urážky. Většina lidí totiž ví o myslivcích jen to, že střílí zvěř a jsou špatní. Víc vlastně ani vědět nechtějí...
No, i'm not on fucking FACEBOOK!!!

Motivační motto pro dnešní den: Vykašli se na motivační motta. Nalej si dobrou whiskey a pust si pořádnej metal!!!

Uživatelský avatar
pablo.gs
Příspěvky: 627
Registrován: 12 dub 2009 11:13
auto: ex DII TD5
Bydliště: Neupaka

Re: Ježdění v přírodě

#180 Příspěvek od pablo.gs » 14 říj 2012 21:04

Tim píše:Tak to museli bejt řádní pitomci. No a nejhorší je, že to zase platí celoplošně. Myslivec=debil.
Takovej je život Time, ber to jak to je.
Pokud vy myslivci budete mít (veřejně prezentovat) podobné názory:
Tim píše:Tady je ale problém asi ten, že většina lidí, co jede do lesa teréním vozem tam jede buď krást dřevo a nebo večer pytlačit, nesmíte se divit, že to prostě lesákům/myslivcům vadí...
nemůžete se divit že vás lidi budou házet taky do jednoho pytle.
To, že jsi paranoidní, ještě neznamená, že Tě nesledují.

Odpovědět