No jo, ale to platí jen na území ČRmatooo píše:Ved ja sa cely cas drzim tvojho hesla "cim viac taknkujes tym viac ti vratia DPH" a ty teraz riesis spotrebu ??![]()
TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu
Moderátor: stan
- eliott
- Příspěvky: 11545
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
-
MadTom
- Příspěvky: 15344
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu
Patriku, něco s tím vymyslíme. Docela mě to překvapuje, stejnej soft je v další dvou autech - a ti si nestěžují. Zkusi jsi to odbrzdit, teda jako povolit ruční brzdu? 
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- eliott
- Příspěvky: 11545
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu
Testováno na cca 4000 km. Spotřeba vzrostla z 10,5 na 13,5 l Stejná kola, stejná zátěž.MadTom píše:Patriku, něco s tím vymyslíme. Docela mě to překvapuje, stejnej soft je v další dvou autech - a ti si nestěžují. Zkusi jsi to odbrzdit, teda jako povolit ruční brzdu?
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu
... a neni to tym, ze to jednoducho vyuzivas ? Mne po "chipe" isla spotreba z 11,3 tak na 12,3 a trvalo o dost viac jak 4000km kym som sa s tym naucil aj na 10,3 ale to moze byt samozrejme individualne.eliott píše:Testováno na cca 4000 km. Spotřeba vzrostla z 10,5 na 13,5 l Stejná kola, stejná zátěž.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
- Kokesek
- Příspěvky: 4469
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu
o tri lity je to dost pokud delas mereni pri stejnych podminkach. Kdyz to zere vic a jede stejne je moc dlouhy cas na vstrikovac ve strednich otackach kde moc nepoznas kourivost. Pokud to kouri uz od spoda ma to malo vzduchu a na vykonu to moc nepoznas proste ho zbytecne prehlcujes naftou a dusi se sazema-veskera takto poustena nafta je ztratova.eliott píše:Testováno na cca 4000 km. Spotřeba vzrostla z 10,5 na 13,5 l Stejná kola, stejná zátěž.MadTom píše:Patriku, něco s tím vymyslíme. Docela mě to překvapuje, stejnej soft je v další dvou autech - a ti si nestěžují. Zkusi jsi to odbrzdit, teda jako povolit ruční brzdu?
- eliott
- Příspěvky: 11545
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu
Ono to má vyšší výkon, nemusím řadit v kopcích, v terénu také výrazně lepší.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
- Kokesek
- Příspěvky: 4469
- Registrován: 26 črc 2010 18:53
- auto: D2,D3,L322,P38,L405
- Bydliště: Frydek Mistek
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu
kourivost spodek stred vrch?eliott píše:Ono to má vyšší výkon, nemusím řadit v kopcích, v terénu také výrazně lepší.
- eliott
- Příspěvky: 11545
- Registrován: 06 led 2007 20:40
- tel.: +420608021838
- auto: několik
- Bydliště: České Budweisrovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu
Hele, asi až ve vyšších...Kokesek píše:kourivost spodek stred vrch?eliott píše:Ono to má vyšší výkon, nemusím řadit v kopcích, v terénu také výrazně lepší.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com
Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu
Otazka - može mať načipovana jednotka večši volnobeh ako seriova? - Druha otazka može tam byť neake obmedzenie vykonu ak neni na motore ešťe prevadzkova teplota ?
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
-
MadTom
- Příspěvky: 15344
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu
K tomu prvnímu - ano může. Nevím jestli si navíc jednotka automatu nepovídá s jednotkou motoru i o tom, jakej má být volnoběh.
A co se týče teploty - omezení je tam i u sériového motoru. U dobře udělaného poladěného je ještě výraznější.
Tyhlety různá omezení jsou to nejsložitější při ladění motoru - zachovat jejich funkci.
Momentálně koukám, jestli by se nedalo použít řízení wastegate modulátoru na řízení VNT turba. Né že bych tohle turbo měl, ale pokud to stávající umře, tak to budu velice zvažovat. Je to podle mě nejlepší možnost, jak TD5ce pomoci, aby chodila v ještě větším rozsahu otáček.
A co se týče teploty - omezení je tam i u sériového motoru. U dobře udělaného poladěného je ještě výraznější.
Tyhlety různá omezení jsou to nejsložitější při ladění motoru - zachovat jejich funkci.
Momentálně koukám, jestli by se nedalo použít řízení wastegate modulátoru na řízení VNT turba. Né že bych tohle turbo měl, ale pokud to stávající umře, tak to budu velice zvažovat. Je to podle mě nejlepší možnost, jak TD5ce pomoci, aby chodila v ještě větším rozsahu otáček.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu
Ved prave ak sa to poriadne nezohreje tak je to ciťiť že je to priškrťene . Ešťe je trochu problem pri rozbiehani - tak to trochu cuka pokial nepridam aspon na 1000ot. zo seriovou to išlo od volnobehu - inak pohoda .
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk