TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

Moderátor: stan

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11541
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

#21 Příspěvek od eliott » 25 úno 2013 15:37

matooo píše:Ved ja sa cely cas drzim tvojho hesla "cim viac taknkujes tym viac ti vratia DPH" a ty teraz riesis spotrebu ?? :mrgreen: :mrgreen:
No jo, ale to platí jen na území ČR :mrgreen:
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

MadTom
Příspěvky: 15282
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

#22 Příspěvek od MadTom » 25 úno 2013 16:12

Patriku, něco s tím vymyslíme. Docela mě to překvapuje, stejnej soft je v další dvou autech - a ti si nestěžují. Zkusi jsi to odbrzdit, teda jako povolit ruční brzdu? :mrgreen:
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11541
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

#23 Příspěvek od eliott » 25 úno 2013 20:34

MadTom píše:Patriku, něco s tím vymyslíme. Docela mě to překvapuje, stejnej soft je v další dvou autech - a ti si nestěžují. Zkusi jsi to odbrzdit, teda jako povolit ruční brzdu? :mrgreen:
Testováno na cca 4000 km. Spotřeba vzrostla z 10,5 na 13,5 l Stejná kola, stejná zátěž.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5126
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

#24 Příspěvek od DanoDEF » 25 úno 2013 20:47

eliott píše:Testováno na cca 4000 km. Spotřeba vzrostla z 10,5 na 13,5 l Stejná kola, stejná zátěž.
... a neni to tym, ze to jednoducho vyuzivas ? Mne po "chipe" isla spotreba z 11,3 tak na 12,3 a trvalo o dost viac jak 4000km kym som sa s tym naucil aj na 10,3 ale to moze byt samozrejme individualne.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

#25 Příspěvek od Kokesek » 25 úno 2013 21:59

eliott píše:
MadTom píše:Patriku, něco s tím vymyslíme. Docela mě to překvapuje, stejnej soft je v další dvou autech - a ti si nestěžují. Zkusi jsi to odbrzdit, teda jako povolit ruční brzdu? :mrgreen:
Testováno na cca 4000 km. Spotřeba vzrostla z 10,5 na 13,5 l Stejná kola, stejná zátěž.
o tri lity je to dost pokud delas mereni pri stejnych podminkach. Kdyz to zere vic a jede stejne je moc dlouhy cas na vstrikovac ve strednich otackach kde moc nepoznas kourivost. Pokud to kouri uz od spoda ma to malo vzduchu a na vykonu to moc nepoznas proste ho zbytecne prehlcujes naftou a dusi se sazema-veskera takto poustena nafta je ztratova.
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11541
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

#26 Příspěvek od eliott » 26 úno 2013 07:26

Ono to má vyšší výkon, nemusím řadit v kopcích, v terénu také výrazně lepší.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4467
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

#27 Příspěvek od Kokesek » 26 úno 2013 08:20

eliott píše:Ono to má vyšší výkon, nemusím řadit v kopcích, v terénu také výrazně lepší.
kourivost spodek stred vrch?
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11541
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

#28 Příspěvek od eliott » 26 úno 2013 09:18

Kokesek píše:
eliott píše:Ono to má vyšší výkon, nemusím řadit v kopcích, v terénu také výrazně lepší.
kourivost spodek stred vrch?
Hele, asi až ve vyšších...
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2620
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

#29 Příspěvek od patrik » 28 úno 2013 21:26

Otazka - može mať načipovana jednotka večši volnobeh ako seriova? - Druha otazka može tam byť neake obmedzenie vykonu ak neni na motore ešťe prevadzkova teplota ?
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

MadTom
Příspěvky: 15282
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

#30 Příspěvek od MadTom » 28 úno 2013 22:02

K tomu prvnímu - ano může. Nevím jestli si navíc jednotka automatu nepovídá s jednotkou motoru i o tom, jakej má být volnoběh.
A co se týče teploty - omezení je tam i u sériového motoru. U dobře udělaného poladěného je ještě výraznější.
Tyhlety různá omezení jsou to nejsložitější při ladění motoru - zachovat jejich funkci.
Momentálně koukám, jestli by se nedalo použít řízení wastegate modulátoru na řízení VNT turba. Né že bych tohle turbo měl, ale pokud to stávající umře, tak to budu velice zvažovat. Je to podle mě nejlepší možnost, jak TD5ce pomoci, aby chodila v ještě větším rozsahu otáček.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2620
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

Re: TD5 - laděné řídící jednoty - zvýšení výkonu

#31 Příspěvek od patrik » 28 úno 2013 22:33

Ved prave ak sa to poriadne nezohreje tak je to ciťiť že je to priškrťene . Ešťe je trochu problem pri rozbiehani - tak to trochu cuka pokial nepridam aspon na 1000ot. zo seriovou to išlo od volnobehu - inak pohoda .
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Zamčeno