Engine disabled

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11492
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Engine disabled

#21 Příspěvek od eliott » 29 pro 2010 10:27

Tak to asi fakt nefunguje.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2658
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Engine disabled

#22 Příspěvek od teslo » 29 pro 2010 11:09

jeden vystrel do tmy...mozno je to naozaj zamrznute, resp. je tam vrstva kondenzu a kontakty nefunguju...skusil by som to mozno ohriat fenom...myslim, ze za pokus nic nedas. V kazdom pripade, by som ale zacal riesit novy zamok...ako to tu citam, myslim, ze si jeden zamok zadovazim na sklad aj ja...
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Kopec77
Příspěvky: 105
Registrován: 25 zář 2009 18:09
Kontaktovat uživatele:

Re: Engine disabled

#23 Příspěvek od Kopec77 » 29 pro 2010 11:19

Mě ještě napadla jedna věc. Po lonském převrácení na střechu nefunguje šíbr a v manuálu píšou že EKA nepůjde zadat pokud by se někdo pokoušel dostat dovnitř přes šíbr, ale mělo by to hlásit sunroof blocked nebo něco takového a to mi jednou napsal, po odpojení akumulátoru to už nepíše.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2658
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Engine disabled

#24 Příspěvek od teslo » 29 pro 2010 12:56

toto nepoznam...akurat viem, ze po odpojeni baterie vypisuje ze okna a siber niesu nastavene, ale na nastartovanie, resp. zadavanie EKA kodu to nema vplyv
ale kedze pises, ze sa Ti raz ten EKA kod podarilo zadat a medzitym si so sibrom urcite nic nerobil... :hmm:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Kopec77
Příspěvky: 105
Registrován: 25 zář 2009 18:09
Kontaktovat uživatele:

Re: Engine disabled

#25 Příspěvek od Kopec77 » 29 pro 2010 20:57

Jo asi máš pravdu. Ale je fakt pech že jeden den zadám EKA, večer auto zamknu - zámek funguje.
Ráno nejde zadat EKA a zámek nefunguje. Zkusím zítra ten fén, pak to rozeberu a kdyžtak rovnou objednám nový. Doufám že to zvládnu rozebrat a že nepřimrznu k železu :D

Uživatelský avatar
Kopec77
Příspěvky: 105
Registrován: 25 zář 2009 18:09
Kontaktovat uživatele:

Re: Engine disabled

#26 Příspěvek od Kopec77 » 30 pro 2010 10:59

teslo píše:jeden vystrel do tmy...mozno je to naozaj zamrznute, resp. je tam vrstva kondenzu a kontakty nefunguju...skusil by som to mozno ohriat fenom...myslim, ze za pokus nic nedas. V kazdom pripade, by som ale zacal riesit novy zamok...ako to tu citam, myslim, ze si jeden zamok zadovazim na sklad aj ja...
JOO, ty máš trefu. Zahřál jsem ho fénem a centrál začal fungovat. EKA vloženo napoprvé jako Pája. Už zase jezíme.

Zásadní pro mně byla informace že je to zámkem a pak ten tvůj výstřel do tmy. Děkuji všem kluci, bez vás bych byl v ...

Edit: ještě jeden poznatek. Při vkládání EKA mi RR tůtá vždy při otočení klíčku doprava.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2658
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Engine disabled

#27 Příspěvek od teslo » 30 pro 2010 14:02

super, gratulujem k uspesnemu oziveniu :)
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
mirek 1804
Příspěvky: 83
Registrován: 11 pro 2010 18:35
auto: RR P38, Jeep Willys

Re: Engine disabled

#28 Příspěvek od mirek 1804 » 31 pro 2010 00:57

Kopec77 píše:
teslo píše:jeden vystrel do tmy...mozno je to naozaj zamrznute, resp. je tam vrstva kondenzu a kontakty nefunguju...skusil by som to mozno ohriat fenom...myslim, ze za pokus nic nedas. V kazdom pripade, by som ale zacal riesit novy zamok...ako to tu citam, myslim, ze si jeden zamok zadovazim na sklad aj ja...
JOO, ty máš trefu. Zahřál jsem ho fénem a centrál začal fungovat. EKA vloženo napoprvé jako Pája. Už zase jezíme.

Zásadní pro mně byla informace že je to zámkem a pak ten tvůj výstřel do tmy. Děkuji všem kluci, bez vás bych byl v ...

Edit: ještě jeden poznatek. Při vkládání EKA mi RR tůtá vždy při otočení klíčku doprava.
Ahoj taky řeším zámky a jsem z toho docela na větvi....jinak dík našek jsem tu odpověď na otázku zda to ,,pípá,, na obě strany tak asi ne mě to pípá taky jen na jednu....Ahoj Mirek
P38/RR P38 rozdíl? žádný obojí jde použit jako zbraň.......

Eva RR P38
Příspěvky: 1
Registrován: 17 bře 2013 12:31
tel.: 702496717
auto: P 38

Re: Engine disabled

#29 Příspěvek od Eva RR P38 » 17 bře 2013 12:39

Ahoj, prosím poraďte mi, kde seženu 4-místný kód imobilizéru. Nejde mi odemknout auto dálkou,nejde ani nastarovat, píše to tyto hlášky.
Engine disabled, dále key battery low. cca 5x blikají blinkry, mám originál klíče s dálkou, jeden je úplně mrtvý, druhý fungoval, vyměnili jsme v něm baterie. Teď nám bliká červené světýlko při zmáčkutí tlačítka se zámkem. Auto stále píše key battery low. co s tím? Mám to auto chvíli, řešila jsem opravy a ted se blížíme do finále, bohužel jsme na tomto pohořeli. Dá se kód zjistit podle vin?
Díky za rady
Eva

Uživatelský avatar
Navi
Příspěvky: 394
Registrován: 19 kvě 2010 17:45
auto: Range Rover
Bydliště: Praha

Re: Engine disabled

#30 Příspěvek od Navi » 17 bře 2013 13:06

Ano. Kód zjistíš u zastoupení Land Roveru podle VIN. Nebo jestli tady z kluků by to mohl někdo umět zjistit.
Range Rover P38 2,5DSE r.v.98

Uživatelský avatar
Kokesek
Příspěvky: 4453
Registrován: 26 črc 2010 18:53
auto: D2,D3,L322,P38,L405
Bydliště: Frydek Mistek
Kontaktovat uživatele:

Re: Engine disabled

#31 Příspěvek od Kokesek » 17 bře 2013 16:36

Eva RR P38 píše:Ahoj, prosím poraďte mi, kde seženu 4-místný kód imobilizéru. Nejde mi odemknout auto dálkou,nejde ani nastarovat, píše to tyto hlášky.
Engine disabled, dále key battery low. cca 5x blikají blinkry, mám originál klíče s dálkou, jeden je úplně mrtvý, druhý fungoval, vyměnili jsme v něm baterie. Teď nám bliká červené světýlko při zmáčkutí tlačítka se zámkem. Auto stále píše key battery low. co s tím? Mám to auto chvíli, řešila jsem opravy a ted se blížíme do finále, bohužel jsme na tomto pohořeli. Dá se kód zjistit podle vin?
Díky za rady
Eva

pokud dealer selze, umim kod zjistit primo z BECM z auta. Popr. ho umim zmenit treba na 1111 :chuckle
Diagnostika, chipovani, OPRAVY A SERVIS LR
774290683 MORAVA, OSTRAVA, FM
http://www.car-prestiz.cz

carbon de reyes
Příspěvky: 3
Registrován: 30 led 2014 16:03
auto: P38 2.5 DSE

Re: Engine disabled

#32 Příspěvek od carbon de reyes » 30 led 2014 16:11

Dobrý den,jsem novým vlastníkem RR 2.5 DSE,včera jsem zaparkoval a zničeho nic nešlo auto dálkou zamknout,vyzkoušel jsem zamknout klíčkem,ale zámek nezamkne,jen se rozsvítí uvnitř osvětlení,tak jsem nechal auto odemknuté a druhý den koupil nové baterie do klíčku,vyzkoušel a stále nic a když chci nastartovat,píše Engine disabled-Press remote...nevím si rady...prosím o radu,jak se to dá vyřešit.Děkuji předem

carbon de reyes
Příspěvky: 3
Registrován: 30 led 2014 16:03
auto: P38 2.5 DSE

Re: Engine disabled

#33 Příspěvek od carbon de reyes » 30 led 2014 16:20

Už jsem si přečetl že Kokeska může vyřadit imobilizer jak BECM tak i v motorovce,ale jak se dostat s autem do Frýdku,když nejde nastartovat :-(

carbon de reyes
Příspěvky: 3
Registrován: 30 led 2014 16:03
auto: P38 2.5 DSE

Re: Engine disabled

#34 Příspěvek od carbon de reyes » 31 led 2014 01:18

Tak už domlouvám s Kokesek,tímto mu děkuju za ochotu to řešit :)

Odpovědět