Kape mi přídavná převodovka
Moderátor: Miky_CZ
Kape mi přídavná převodovka
Kape mi olej asi mezi prevodovkama, stejka to nekde nahore, ma s tim nekdo zkusenosti? Je to docela dost, dela mi to kapky na zamkovce.
Vies ci to je z pridavnej, alebo z hlavnej?
Na kazdej je simering. Roboty to nieje vela. Staci zhodit dole pridavnu prevodovku a vymenit to a zlozit
Pokial budete dvaja sikovny a poriadny zdvihak za pol dna nemate co robit.
Urcite Ti to slzi medzi prevodovkami? Nieslzi Ti nieco ine( priruba ovladania a pod.)?
Pokial bude poskodeny simering na hlavnej prevodovke a je manualna, tak by si mal pouzit specialny stahovak. Inak bude pakaren dostat ten simering von. Treba trosku predstavivosti. Pokial mas automaticku prevodovku, tak je to uplne bez problemu. Len demontujes hriadel( resp. jeho cast) ktory z nej trci a mas perfektny pristup.
Na kazdej je simering. Roboty to nieje vela. Staci zhodit dole pridavnu prevodovku a vymenit to a zlozit

Urcite Ti to slzi medzi prevodovkami? Nieslzi Ti nieco ine( priruba ovladania a pod.)?
Pokial bude poskodeny simering na hlavnej prevodovke a je manualna, tak by si mal pouzit specialny stahovak. Inak bude pakaren dostat ten simering von. Treba trosku predstavivosti. Pokial mas automaticku prevodovku, tak je to uplne bez problemu. Len demontujes hriadel( resp. jeho cast) ktory z nej trci a mas perfektny pristup.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Da sa k nim dostat, ale iba obmedzene. Ked demontujes interier, tak okolo radiacich pak mas dost velky otvor a vidis priamo na prevodovky.
Nieco sa cez to da spravit, ale nebude to velmi pohodlne. Ale ked by si daval dole pridavnu prevodovku, aj tak ten interier budes musiet rozobrat. Takze nemas co stratit ked to rozhodis. Aspon si to nacvicis. Ja uz pomaly dokazem rozvodovku demontovat poslepiacky.
Minimalne uvidis ci to mas mastne zhora a odkial to tecie. Ked uz to budes mat dole, tak si este skontroluj( prefukni) odvzdusnovak ci nieje upchaty.
Nieco sa cez to da spravit, ale nebude to velmi pohodlne. Ale ked by si daval dole pridavnu prevodovku, aj tak ten interier budes musiet rozobrat. Takze nemas co stratit ked to rozhodis. Aspon si to nacvicis. Ja uz pomaly dokazem rozvodovku demontovat poslepiacky.
Minimalne uvidis ci to mas mastne zhora a odkial to tecie. Ked uz to budes mat dole, tak si este skontroluj( prefukni) odvzdusnovak ci nieje upchaty.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
Dano s tym silikonom si niesom isty...LT230 ma prave na stycnej ploche medzi hlavnou a pridavnou prevodovkou v spodnej casti prerusenu dosadaciu plochu asi prave z dovodu, aby pripadny unik oleja mal kam vytiect....
Dano, ked si naposledy servisoval LT230-tku, tak si pouzival namiesto fibrovych( ci ako sa to vola) tesneni vsade silikon, alebo si niekde daval aj fibrove? Napriklad pre vymedzenie nejakej vole a pod?

Dano, ked si naposledy servisoval LT230-tku, tak si pouzival namiesto fibrovych( ci ako sa to vola) tesneni vsade silikon, alebo si niekde daval aj fibrove? Napriklad pre vymedzenie nejakej vole a pod?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
ano silikon som daval pekne na hrubo dookola dosadacej plochy...neboj nic tym nepokazis ziadne tlaky tam niesu a este som aj pekne zasilikonoval cely otvor strednej hriadeleteslo píše:Dano s tym silikonom si niesom isty...LT230 ma prave na stycnej ploche medzi hlavnou a pridavnou prevodovkou v spodnej casti prerusenu dosadaciu plochu asi prave z dovodu, aby pripadny unik oleja mal kam vytiect....![]()
Dano, ked si naposledy servisoval LT230-tku, tak si pouzival namiesto fibrovych( ci ako sa to vola) tesneni vsade silikon, alebo si niekde daval aj fibrove? Napriklad pre vymedzenie nejakej vole a pod?
... zatial mam LT230 pekne suchu
...tie O kruzka sa casom otlacia tak pustaju...je to otazka casu na kazdej prevodovke
co sa tyka tesneni...vsade isiel silikov....mam taky zvlastny vysoko lepkavy myslim, ze fabricky alebo aspon ho odporucaju ty co profesionalne repasuju ( tusim asi HYROSIL alebo nieco podobne...mozem pozriet)
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
...no to je pohlad na stredovu hriadel...ta je tesnena spominanymi O krouzkami a ako som pisal je otazkou casu na kazdej prevodovke kedy bude tiect...jedine snad ak stoji v garazi a nejazdi sa tak netecie.Stavros píše:tece mi to jakoby odtud, co to tam je? K cemu to slouzi?
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
ak to kape iba odtial tak sa to da ciastocne zalepit aj zvonku ale je to pekna pakaren...cast tej hriadele nie je vidno takze vysledok nemusi byt stopercentny....poriadne to treba vycistit najlepsie vysokym tlakom napr horucou wapkou podom nejaky dobry odmastovac a patlat sa dobrym silikonomStavros píše:a co s tim dano? Da se to takhle zvenku zalepit tim silikonem? Prece to nebudu sundavat.
ja som to mal takto urobene kym som nerepasoval. navyse ak to zalepis tak mozes odsledovat ci nekape aj odnekial inde.
je to fakt iba provizorne docasne riesenia
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".
Na kolik takováhle sranda prosím tě přijde ?Admin píše:Je to častý únik oleje z redučky. Je to způsobeno i tím, že ocelová hřídel vymačká uložení hliníkovém těle. Dáváme novou hřídel a do obalu necháme udělat ocelové futro. Samozřejmě nová gufera a o-kroužky.
To je pořád KAMARÁÁÁDE, KAMARÁÁÁDE a někde, jako by ze zadu cejtíš P...
inak na toto som zvedavy aj ja - aj mna to caka 

. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk