Kape mi přídavná převodovka

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Kape mi přídavná převodovka

#1 Příspěvek od Stavros » 14 úno 2008 10:27

Kape mi olej asi mezi prevodovkama, stejka to nekde nahore, ma s tim nekdo zkusenosti? Je to docela dost, dela mi to kapky na zamkovce.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#2 Příspěvek od teslo » 14 úno 2008 11:19

Vies ci to je z pridavnej, alebo z hlavnej?
Na kazdej je simering. Roboty to nieje vela. Staci zhodit dole pridavnu prevodovku a vymenit to a zlozit :twisted: Pokial budete dvaja sikovny a poriadny zdvihak za pol dna nemate co robit.
Urcite Ti to slzi medzi prevodovkami? Nieslzi Ti nieco ine( priruba ovladania a pod.)?

Pokial bude poskodeny simering na hlavnej prevodovke a je manualna, tak by si mal pouzit specialny stahovak. Inak bude pakaren dostat ten simering von. Treba trosku predstavivosti. Pokial mas automaticku prevodovku, tak je to uplne bez problemu. Len demontujes hriadel( resp. jeho cast) ktory z nej trci a mas perfektny pristup.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od low » 14 úno 2008 11:57

jo jo taky me tecou prevodovky mezi sebou :-(((( 0,5l na 3000km, budu to muset vyresit :-( zatim dolivam

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#4 Příspěvek od Stavros » 14 úno 2008 12:13

a da se na ty prevodovky dostat horem z interieru? Prave, ze mi pripada, ze to tece odnekud zhora.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#5 Příspěvek od teslo » 14 úno 2008 12:36

Da sa k nim dostat, ale iba obmedzene. Ked demontujes interier, tak okolo radiacich pak mas dost velky otvor a vidis priamo na prevodovky.
Nieco sa cez to da spravit, ale nebude to velmi pohodlne. Ale ked by si daval dole pridavnu prevodovku, aj tak ten interier budes musiet rozobrat. Takze nemas co stratit ked to rozhodis. Aspon si to nacvicis. Ja uz pomaly dokazem rozvodovku demontovat poslepiacky.
Minimalne uvidis ci to mas mastne zhora a odkial to tecie. Ked uz to budes mat dole, tak si este skontroluj( prefukni) odvzdusnovak ci nieje upchaty.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#6 Příspěvek od Stavros » 14 úno 2008 12:42

Díky moc, doma ze me budou mit opet radost, ze se v tom budu vrtat.

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#7 Příspěvek od karel » 14 úno 2008 13:26

Teslovi můžeš věřit ten už pár převodovek demontoval a opakovaně skládal, tak to má natrénované.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#8 Příspěvek od DanoDEF » 14 úno 2008 17:28

Stavros píše:Díky moc, doma ze me budou mit opet radost, ze se v tom budu vrtat.
kazdopadne by som menil aj "O" kruzky na strednej hriadeli a potom pri opätovnom spajani prevodoviek dal medzi ne dostatok silikonu...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#9 Příspěvek od teslo » 14 úno 2008 23:15

Dano s tym silikonom si niesom isty...LT230 ma prave na stycnej ploche medzi hlavnou a pridavnou prevodovkou v spodnej casti prerusenu dosadaciu plochu asi prave z dovodu, aby pripadny unik oleja mal kam vytiect....:?:

Dano, ked si naposledy servisoval LT230-tku, tak si pouzival namiesto fibrovych( ci ako sa to vola) tesneni vsade silikon, alebo si niekde daval aj fibrove? Napriklad pre vymedzenie nejakej vole a pod?
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#10 Příspěvek od Stavros » 15 úno 2008 08:14

tece mi to jakoby odtud, co to tam je? K cemu to slouzi?
Přílohy
Dsc00183.jpg
Dsc00183.jpg (38.13 KiB) Zobrazeno 5701 x

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#11 Příspěvek od DanoDEF » 15 úno 2008 08:19

teslo píše:Dano s tym silikonom si niesom isty...LT230 ma prave na stycnej ploche medzi hlavnou a pridavnou prevodovkou v spodnej casti prerusenu dosadaciu plochu asi prave z dovodu, aby pripadny unik oleja mal kam vytiect....:?:

Dano, ked si naposledy servisoval LT230-tku, tak si pouzival namiesto fibrovych( ci ako sa to vola) tesneni vsade silikon, alebo si niekde daval aj fibrove? Napriklad pre vymedzenie nejakej vole a pod?
ano silikon som daval pekne na hrubo dookola dosadacej plochy...neboj nic tym nepokazis ziadne tlaky tam niesu a este som aj pekne zasilikonoval cely otvor strednej hriadele

... zatial mam LT230 pekne suchu

...tie O kruzka sa casom otlacia tak pustaju...je to otazka casu na kazdej prevodovke

co sa tyka tesneni...vsade isiel silikov....mam taky zvlastny vysoko lepkavy myslim, ze fabricky alebo aspon ho odporucaju ty co profesionalne repasuju ( tusim asi HYROSIL alebo nieco podobne...mozem pozriet)
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#12 Příspěvek od DanoDEF » 15 úno 2008 08:21

Stavros píše:tece mi to jakoby odtud, co to tam je? K cemu to slouzi?
...no to je pohlad na stredovu hriadel...ta je tesnena spominanymi O krouzkami a ako som pisal je otazkou casu na kazdej prevodovke kedy bude tiect...jedine snad ak stoji v garazi a nejazdi sa tak netecie.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#13 Příspěvek od Stavros » 15 úno 2008 08:25

a co s tim dano? Da se to takhle zvenku zalepit tim silikonem? Prece to nebudu sundavat.

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#14 Příspěvek od DanoDEF » 15 úno 2008 08:35

Stavros píše:a co s tim dano? Da se to takhle zvenku zalepit tim silikonem? Prece to nebudu sundavat.
ak to kape iba odtial tak sa to da ciastocne zalepit aj zvonku ale je to pekna pakaren...cast tej hriadele nie je vidno takze vysledok nemusi byt stopercentny....poriadne to treba vycistit najlepsie vysokym tlakom napr horucou wapkou podom nejaky dobry odmastovac a patlat sa dobrym silikonom

ja som to mal takto urobene kym som nerepasoval. navyse ak to zalepis tak mozes odsledovat ci nekape aj odnekial inde.

je to fakt iba provizorne docasne riesenia
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2669
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#15 Příspěvek od teslo » 15 úno 2008 09:17

:( Ja by som to zhodil a urobil poriadne. Uz len to cistenie bude pakaren ako pise Dano.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Admin » 15 úno 2008 19:44

Je to častý únik oleje z redučky. Je to způsobeno i tím, že ocelová hřídel vymačká uložení hliníkovém těle. Dáváme novou hřídel a do obalu necháme udělat ocelové futro. Samozřejmě nová gufera a o-kroužky.

Uživatelský avatar
Drápalík
Příspěvky: 86
Registrován: 01 kvě 2007 22:42
Bydliště: Znaim, nebo RRC

#17 Příspěvek od Drápalík » 16 úno 2008 09:30

Admin píše:Je to častý únik oleje z redučky. Je to způsobeno i tím, že ocelová hřídel vymačká uložení hliníkovém těle. Dáváme novou hřídel a do obalu necháme udělat ocelové futro. Samozřejmě nová gufera a o-kroužky.
Na kolik takováhle sranda prosím tě přijde ?
To je pořád KAMARÁÁÁDE, KAMARÁÁÁDE a někde, jako by ze zadu cejtíš P...

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2620
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

#18 Příspěvek od patrik » 04 dub 2008 19:23

inak na toto som zvedavy aj ja - aj mna to caka :?
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#19 Příspěvek od Jarys » 04 dub 2008 23:15

Měnil jsem obě převodovky za repasované od Ashcrofta z Británie a hned mi to taky trochu teče. Je to stále dokola.
A jinak redukčku mi vyndali, těsnili a vrátili. Těsnění pár stokorun a práce účtována tři hodiny...
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#20 Příspěvek od Stavros » 05 dub 2008 14:30

Me to taky trosku tece a stvou me fleky na dlazbe u baraku. Kde ti to delali a kde ti to teklo, me to tece presne mezi spojem hlavni a pridavny pr.

Odpovědět