 Ale po D2 musíš bejt nadšenej, jak se ke všemu může. Já zatim dělal všechno na motoru tak jak je, ani vrtuli jsem nesundaval, néé že bych se o to nepokoušel, ale...
 Ale po D2 musíš bejt nadšenej, jak se ke všemu může. Já zatim dělal všechno na motoru tak jak je, ani vrtuli jsem nesundaval, néé že bych se o to nepokoušel, ale... Jenom teda nemám žádné plasty mazi chladičem a motorem, to jsem vyházel komplet, vadilo mi, že když mi upadnou klaště, že je nenajdu na silnici - ale už je to v pořádku.
Ten výparník se dává do interiéru prostě proto, aby jsi té "zimy" moc nepoztrácel cestou od něho k pasažérovi. Není problém udělat výkonější topení na vyšší teplotu a tu posílat od motoru bůhví kam, ale na výparníku není dobrý nápad chodit s teplotou pod nulu, aby nenamrzal a kdyz máš na výparníku pět stupňů chceš chladit na dvacet a v motorovém prostoru máš osmdesát
 ...
 ...



 
  
  .
 . Každé dveře měli kožený pásek k připnutí k rámu dveří, protože zámek to nedával. No a před zastavením vozu bylo lepší si dveře přiotevřít, neb když se zastavilo jen na trochu nerovném povrchu už to pak šlo jen nárazy ramenem do dveří a nebo vůbec
 Každé dveře měli kožený pásek k připnutí k rámu dveří, protože zámek to nedával. No a před zastavením vozu bylo lepší si dveře přiotevřít, neb když se zastavilo jen na trochu nerovném povrchu už to pak šlo jen nárazy ramenem do dveří a nebo vůbec  
 

 To že nejdou nějaké dveře otevřít a nebo zavřít.... kdo by to řešil
 To že nejdou nějaké dveře otevřít a nebo zavřít.... kdo by to řešil 

 Nebo třeba podobně:
 Nebo třeba podobně: 



