

Jako samozřejmě, že se to dá hodit do libovolného pytle, o tom žádnáalap píše:Co se týče toho kulatého čehosi nahoře na palubovce tak bych to spíš hodil do pytle se zabezpečením vozidla.
To je dost pravděpodobnéSláma Karel píše:Nechci vám kazit náladu pánové, ale nemyslím si, že by to vůbec k něčemu bylo.
No, v autě jsem to nekontroloval. Ale podle ETM by k tomu měl vést drát od konektoru C246B u HEVACu (pin #4) na konektor C210 pin #1 (pin #2 té C210 je zem a víc jich nemá). Mělo by to vypadat nějak jako na přiloženém obrázku. TeoretickyPodle mého do toho vůbec nevedou dráty.
I trochu oštíplé bych bral.Sláma Karel píše:Ty plasty samotné nemám. A myslím, že i všechny plata jsou teď prodaný. Stejně jich to má většina uštíplých jako to máš ty
Stejnou závadu s -40C při startu, přes nulovou teplotu, až po pravdivý údaj opravujeme u Roveru 75, nebo MG ZT. Je to špatný kontakt, nebo zoxidovaný kontakty přímo na čidle venkovní teploty. Nic víc to nikdy nebylo a diagnostika k tomu potřeba nebyla. Odpojit, vyčistit, připojit a ono si to sedne.MartinMM píše:pri nastartovani auta a je divne ze se to nestane pokazde ale tak z devadesati procent , na displei skoci venkovni teplota minus ctyricet stupnu a topeni topi na plno az se rozjedu tak asi po trech km jizdy se teplota na displei zacne odpocitavat az se ustali na spravne venkovni teplote
cidlo venkovni teploty mam nove a kontakt na cidle byl dobrej ale pro jistotu jsem ho rozebral prostrikal kontakt spreem a nic tak ted babo rad? prej by mohl byt nekde narusenej drat po ceste ?Mirek 1234.cz píše:Stejnou závadu s -40C při startu, přes nulovou teplotu, až po pravdivý údaj opravujeme u Roveru 75, nebo MG ZT. Je to špatný kontakt, nebo zoxidovaný kontakty přímo na čidle venkovní teploty. Nic víc to nikdy nebylo a diagnostika k tomu potřeba nebyla. Odpojit, vyčistit, připojit a ono si to sedne.MartinMM píše:pri nastartovani auta a je divne ze se to nestane pokazde ale tak z devadesati procent , na displei skoci venkovni teplota minus ctyricet stupnu a topeni topi na plno az se rozjedu tak asi po trech km jizdy se teplota na displei zacne odpocitavat az se ustali na spravne venkovni teplote
Solar sensor je úplně k něčemu jinému. Např. když při horkém počasí,když větráky foukají na vyšší otáčky a vjedete do tunelu, vše utichne. Po výjezdu na slunce se vše senzorem aktivuje a naběhnou silněji ventilátory výdechů. Nemá s teplotou -40C nic společného, reaguje pouze na intenzivní světlo a tmu.