Turín - pomoc problém s DII
Moderátor: Miky_CZ
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Turín - pomoc problém s DII
Neumí někdo anglicky? volal mi madtom, ze jsou na val d isere a praskl jim mech na DII, ve francii je státní svátek, tak jedou směrem na turín. Potřeboval by tam tip na servis nebo prodej dílů, vrakoviště či tak něco.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Tazik1992
- Příspěvky: 1424
- Registrován: 10 čer 2014 22:59
- tel.: 602875958
- auto: Defík
- Bydliště: Holýšov,Kaznějov
Re: Turín - pomoc problém s DII
V Turíně je třeba tohle:
http://www.automobileromeo.com/
měl by to být oficiální servis.
Samozřejmě nemám osobní zkušenost.
http://www.automobileromeo.com/
měl by to být oficiální servis.
Samozřejmě nemám osobní zkušenost.

Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Turín - pomoc problém s DII
francie i italie maji statni svatek, pry je problem najit i otevrenou pumpu, k ranu bude nekde u villach v rakousku, tak nevi nekdo o necem tam a po ceste do cr?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- cyril
- Příspěvky: 2760
- Registrován: 17 črc 2008 17:22
- tel.: iphone
- auto: D4,110,130,90,F2,107
- Bydliště: Doma
Re: Turín - pomoc problém s DII
Anschrift:
Völkermarkter Straße 270
9020 Klagenfurt
Telefon:
0463 318568
Fax:
0463 318568 33
E-mail:
office@aichlseder.at
Öffnungszeiten:
Montag - Freitag 08:00 - 17:00 Uhr
Samstag 09:00 - 12:00 Uhr
Werkstätte / ErsatzteillagerMontag - Freitag 08:00 - 12:00 Uhr, 13:00 - 17:00 Uhr
Ale servis má o víkendu zavřeno. přesto si myslím, že by tam někdo měl být, když je dopolende otevřenej salon.
To samý je i ve Villachu.
Až bude na místě a budou ochotný se s ním bavit a nebudou si rozumět, tak ať mi cinknou. Přeložím mu to.
Pokud nebudu ve vzduchu s padákem, tak to vezmu kdykoliv...jsem sbalenej na series sraz, tak předpokládám, že jestli nakonec pojedu, bude tam kde budu i nějakej signál....
Anschrift:
Auenweg 39
9500 Villach
Telefon:
04242 35422
Fax:
04242 35422 22
E-mail:
info.villach@autofrey.at
Öffnungszeiten:
Verkauf
Montag - Freitag 08:00 - 18:00 Uhr
Samstag 09:00 - 12:00 Uh
Völkermarkter Straße 270
9020 Klagenfurt
Telefon:
0463 318568
Fax:
0463 318568 33
E-mail:
office@aichlseder.at
Öffnungszeiten:
Montag - Freitag 08:00 - 17:00 Uhr
Samstag 09:00 - 12:00 Uhr
Werkstätte / ErsatzteillagerMontag - Freitag 08:00 - 12:00 Uhr, 13:00 - 17:00 Uhr
Ale servis má o víkendu zavřeno. přesto si myslím, že by tam někdo měl být, když je dopolende otevřenej salon.
To samý je i ve Villachu.
Až bude na místě a budou ochotný se s ním bavit a nebudou si rozumět, tak ať mi cinknou. Přeložím mu to.
Pokud nebudu ve vzduchu s padákem, tak to vezmu kdykoliv...jsem sbalenej na series sraz, tak předpokládám, že jestli nakonec pojedu, bude tam kde budu i nějakej signál....
Anschrift:
Auenweg 39
9500 Villach
Telefon:
04242 35422
Fax:
04242 35422 22
E-mail:
info.villach@autofrey.at
Öffnungszeiten:
Verkauf
Montag - Freitag 08:00 - 18:00 Uhr
Samstag 09:00 - 12:00 Uh
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5770
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Re: Turín - pomoc problém s DII
oficialni servisy jsou celkem na prd, na DI a DII ve vetsine pripadu nic nevedou, my loziska koupili az na vrakovisti/ servise takovych fandu jako jsme my...
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Re: Turín - pomoc problém s DII



D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turín - pomoc problém s DII
Se divím taky. Stát se to mě, to by bylo řečí.RudaK píše:on už je Tomáš jak já
. Že nemá měch náhradní se divím
. Prej výměna je hrozně složitá cca 15 - 30 minut , jen ho mít .

Na druhou stranu, už má tolik dětí, že mu tam nevlezou díly, je na čase aby dodělal tu 130ku.

Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
-
- Příspěvky: 15262
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Turín - pomoc problém s DII
Už jsme v CR. Náhradní mech zůstal doma na poličce. Ve Francii i v Itálii měli včera statní svátek. To znamenalo,ze v Turínu bylo zavřené úplné vsecho a na semaforech jsme v době odpoledni špičky stali stali spolu se 3 auty. Když se nám podařilo najít aspoň pootevrenou pumpu, tak nám bylo vysvětleno, ze do pondělí prostě nic.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turín - pomoc problém s DII
Takže už jsi doma a měch vyměněn? Zase zpátky na výlet?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- Kubrtos
- Příspěvky: 1397
- Registrován: 14 zář 2010 20:50
- tel.: +420604671119
- auto: D3 trisko Disko
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turín - pomoc problém s DII
Kdes vůbec lítal?
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge
Range Rover L322 3,0D Vouge
-
- Příspěvky: 15262
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Turín - pomoc problém s DII
V 6 rano jsme dorazili domu. Musím poděkovat Eliotovi, za sobotní večerní výměnu mechu. Trvalo to vážně tu čtvrthodinu. Cesta z Budějovic do Olomouce už ale byla docela nadoraz, byli jsme vlastně 46 hodin na cestě od vstávání v patek ráno na malém Sv. Bernardu cca 2150 vysoko, pres Val'd Isere a kopec nad nim, kde ve 2600m mech prasknul a kde zrovna sněžilo, do Torina a domu. S bouchlým měchem se po dálnici v pohodě dalo jet okolo 100, ale hrbatá cesta ve městě byl katastrofa.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 15262
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Turín - pomoc problém s DII
Tak auto vyklizeno a konečně nepíšu jenom z mobilu.
Podrobnější popis výletu postupně napíšu. To podstatné co se nepovedlo, je skleróza - při odjezdu jsem rezervní měch nechal doma na polici, vzpomněl jsem si až někde za Brnem a to už se mi nechtělo vracet.
Ze čtvrtka na pátek jsme spali kousek po vrcholem malého Sv. Bernardu, s tím že jsme už mířili směrem na jih - Susa a okolí. Ráno v pohodě, na okolních kopcích lehký poprašek nového sněhu. Sjeli jsme dolů a pokračovali na Val'd Isere a odtud přes Col de L'Iseran (něco přes 2700m). Ve 2600m jsem musel telefonovat, tak jsem zastavil u kraje cesty, zavolal si a najednou rána - prasknu měch. Pokusil jsem se popojet - nic nedrhlo, tak jsem vyjel na lepší místo a kouknul co s tím půjde udělat - nic. Po telefonu taky nic - byl pátek dopoledne a ve Francii měli svátek. Tak jsme to po telefonickém zjišťování u kamaráda ve Francii, a u nás u Mikkiho a Huberta, všem díky za snahu, vzali dolů na Susu a potom na Torino - že by tam mohla být šance, když to není Francie - nebyla, měli také státní svátek. V Torinu na silnicích, kde se normálně nedá přejít, jsme na semaforech stáli tak 4 auta, zavřené bylo úplně všechno. Takže jsme měli dvě možnosti (byl pátek okolo 14té hodiny) - buďto kemp do pondělí a doufat, že buď seženeme měch, nebo nám ho někdo objedná. Jak jsme se u jedné polootevřené pumpy dozvěděli, až do pondělka nic fungovat nebude určitě. Druhá možnost byla zkusit Rakousko a třetí Eliotta. Čekat to pondělka s nejistým výsledkem se mi nechtělo, města byla úplně prázdná, tak jsme jeli. Měl jsem to spočítané tak, abychom v sobotu dopoledne byli někde na jihu Rakouska. To se i povedlo, dali jsme si v noci další dvě sedla v Alpách - kolem 2000m. Auto jelo po dobrých silnicích v pohodě 100km/h, utrpení bylo přes města na hrbech.
Dopoledne jsem se dovolal do LR ve Villachu - naprostá neochota, v sobotu pouze prodávají auta, díly až v pondělí. Nezájem něco řešit nebo poradit. Aspoň se snažili mluvit anglicky, ale i když jsem přešel do němčiny tak nic.
Takže bylo rozhodnuto - jedene k Eliottovi - tam jsem se potkali kolem 20té, za půl hodiny bylo vyměněno. Ten pocit jet s autem co nedrncá, po cca 800km je k nezaplacení. V 6 ráno jsme dojeli domů - po cestě jsme museli udělat několik přestávek - neudržel jsem otevřené oči. Co si nedovedu ani nechci představit je jízda po D1 bez opraveného měchu. To bych radši někde znovu přespal a sháněl měch druhý den.
V Itálii a Rakousku to po dálnicí v pohodě jelo kolem 95km/h, takže jsme se zařadili mezi karavany a nezavazeli.
V Rakousku kousek před Spittalem jsem našel servis a vrakoviště kde měli několik LR, některé pěkně upravené, ale na telefonu byl jenom záznamník.
Podrobnější popis výletu postupně napíšu. To podstatné co se nepovedlo, je skleróza - při odjezdu jsem rezervní měch nechal doma na polici, vzpomněl jsem si až někde za Brnem a to už se mi nechtělo vracet.
Ze čtvrtka na pátek jsme spali kousek po vrcholem malého Sv. Bernardu, s tím že jsme už mířili směrem na jih - Susa a okolí. Ráno v pohodě, na okolních kopcích lehký poprašek nového sněhu. Sjeli jsme dolů a pokračovali na Val'd Isere a odtud přes Col de L'Iseran (něco přes 2700m). Ve 2600m jsem musel telefonovat, tak jsem zastavil u kraje cesty, zavolal si a najednou rána - prasknu měch. Pokusil jsem se popojet - nic nedrhlo, tak jsem vyjel na lepší místo a kouknul co s tím půjde udělat - nic. Po telefonu taky nic - byl pátek dopoledne a ve Francii měli svátek. Tak jsme to po telefonickém zjišťování u kamaráda ve Francii, a u nás u Mikkiho a Huberta, všem díky za snahu, vzali dolů na Susu a potom na Torino - že by tam mohla být šance, když to není Francie - nebyla, měli také státní svátek. V Torinu na silnicích, kde se normálně nedá přejít, jsme na semaforech stáli tak 4 auta, zavřené bylo úplně všechno. Takže jsme měli dvě možnosti (byl pátek okolo 14té hodiny) - buďto kemp do pondělí a doufat, že buď seženeme měch, nebo nám ho někdo objedná. Jak jsme se u jedné polootevřené pumpy dozvěděli, až do pondělka nic fungovat nebude určitě. Druhá možnost byla zkusit Rakousko a třetí Eliotta. Čekat to pondělka s nejistým výsledkem se mi nechtělo, města byla úplně prázdná, tak jsme jeli. Měl jsem to spočítané tak, abychom v sobotu dopoledne byli někde na jihu Rakouska. To se i povedlo, dali jsme si v noci další dvě sedla v Alpách - kolem 2000m. Auto jelo po dobrých silnicích v pohodě 100km/h, utrpení bylo přes města na hrbech.
Dopoledne jsem se dovolal do LR ve Villachu - naprostá neochota, v sobotu pouze prodávají auta, díly až v pondělí. Nezájem něco řešit nebo poradit. Aspoň se snažili mluvit anglicky, ale i když jsem přešel do němčiny tak nic.
Takže bylo rozhodnuto - jedene k Eliottovi - tam jsem se potkali kolem 20té, za půl hodiny bylo vyměněno. Ten pocit jet s autem co nedrncá, po cca 800km je k nezaplacení. V 6 ráno jsme dojeli domů - po cestě jsme museli udělat několik přestávek - neudržel jsem otevřené oči. Co si nedovedu ani nechci představit je jízda po D1 bez opraveného měchu. To bych radši někde znovu přespal a sháněl měch druhý den.
V Itálii a Rakousku to po dálnicí v pohodě jelo kolem 95km/h, takže jsme se zařadili mezi karavany a nezavazeli.
V Rakousku kousek před Spittalem jsem našel servis a vrakoviště kde měli několik LR, některé pěkně upravené, ale na telefonu byl jenom záznamník.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Frana
- Příspěvky: 882
- Registrován: 16 lis 2008 13:54
- tel.: 608885886, OK3FJ
- auto: Defender 130 HCPU
- Bydliště: Podkrkonosi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turín - pomoc problém s DII
To je normalni, dokud by jsi ten mech vozil pod sedadlem, nikdy by neprasknul, odeslo by neco jinyho, co jsi z auta vyndal pred tejdnem, protoze to par let nebylo potreba... 

Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel