Turín - pomoc problém s DII

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Turín - pomoc problém s DII

#1 Příspěvek od Miky_CZ » 15 srp 2014 11:52

Neumí někdo anglicky? volal mi madtom, ze jsou na val d isere a praskl jim mech na DII, ve francii je státní svátek, tak jedou směrem na turín. Potřeboval by tam tip na servis nebo prodej dílů, vrakoviště či tak něco.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Tazik1992
Příspěvky: 1424
Registrován: 10 čer 2014 22:59
tel.: 602875958
auto: Defík
Bydliště: Holýšov,Kaznějov

Re: Turín - pomoc problém s DII

#2 Příspěvek od Tazik1992 » 15 srp 2014 12:58

V Turíně je třeba tohle:
http://www.automobileromeo.com/
měl by to být oficiální servis.

Samozřejmě nemám osobní zkušenost. :-)
Přílohy
Turin mapa lr servis.JPG
Sloužim lidu! :-)
Land Rover Defender 110SW 300Tdi 1998
ex-služební Land Rover Defender 2,4TDCi Puma 2008

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Turín - pomoc problém s DII

#3 Příspěvek od Miky_CZ » 15 srp 2014 17:43

francie i italie maji statni svatek, pry je problem najit i otevrenou pumpu, k ranu bude nekde u villach v rakousku, tak nevi nekdo o necem tam a po ceste do cr?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Turín - pomoc problém s DII

#4 Příspěvek od cyril » 15 srp 2014 17:58

Anschrift:
Völkermarkter Straße 270
9020 Klagenfurt

Telefon:
0463 318568

Fax:
0463 318568 33

E-mail:
office@aichlseder.at

Öffnungszeiten:

Montag - Freitag 08:00 - 17:00 Uhr
Samstag 09:00 - 12:00 Uhr

Werkstätte / ErsatzteillagerMontag - Freitag 08:00 - 12:00 Uhr, 13:00 - 17:00 Uhr

Ale servis má o víkendu zavřeno. přesto si myslím, že by tam někdo měl být, když je dopolende otevřenej salon.
To samý je i ve Villachu.
Až bude na místě a budou ochotný se s ním bavit a nebudou si rozumět, tak ať mi cinknou. Přeložím mu to.
Pokud nebudu ve vzduchu s padákem, tak to vezmu kdykoliv...jsem sbalenej na series sraz, tak předpokládám, že jestli nakonec pojedu, bude tam kde budu i nějakej signál....

Anschrift:
Auenweg 39
9500 Villach

Telefon:
04242 35422

Fax:
04242 35422 22

E-mail:
info.villach@autofrey.at

Öffnungszeiten:

Verkauf
Montag - Freitag 08:00 - 18:00 Uhr
Samstag 09:00 - 12:00 Uh

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Turín - pomoc problém s DII

#5 Příspěvek od Miky_CZ » 15 srp 2014 18:10

oficialni servisy jsou celkem na prd, na DI a DII ve vetsine pripadu nic nevedou, my loziska koupili az na vrakovisti/ servise takovych fandu jako jsme my...
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Turín - pomoc problém s DII

#6 Příspěvek od RudaK » 16 srp 2014 13:46

:coze: on už je Tomáš jak já :Sorry: . Že nemá měch náhradní se divím :) . Prej výměna je hrozně složitá cca 15 - 30 minut , jen ho mít .
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Kubrtos
Příspěvky: 1397
Registrován: 14 zář 2010 20:50
tel.: +420604671119
auto: D3 trisko Disko
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Turín - pomoc problém s DII

#7 Příspěvek od Kubrtos » 16 srp 2014 18:13

RudaK píše::coze: on už je Tomáš jak já :Sorry: . Že nemá měch náhradní se divím :) . Prej výměna je hrozně složitá cca 15 - 30 minut , jen ho mít .
Se divím taky. Stát se to mě, to by bylo řečí. :ty jeden...:
Na druhou stranu, už má tolik dětí, že mu tam nevlezou díly, je na čase aby dodělal tu 130ku. :wink:
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge

MadTom
Příspěvky: 15262
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Turín - pomoc problém s DII

#8 Příspěvek od MadTom » 16 srp 2014 18:40

Už jsme v CR. Náhradní mech zůstal doma na poličce. Ve Francii i v Itálii měli včera statní svátek. To znamenalo,ze v Turínu bylo zavřené úplné vsecho a na semaforech jsme v době odpoledni špičky stali stali spolu se 3 auty. Když se nám podařilo najít aspoň pootevrenou pumpu, tak nám bylo vysvětleno, ze do pondělí prostě nic.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Turín - pomoc problém s DII

#9 Příspěvek od Hubert » 16 srp 2014 21:17

Takže už jsi doma a měch vyměněn? Zase zpátky na výlet?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
Kubrtos
Příspěvky: 1397
Registrován: 14 zář 2010 20:50
tel.: +420604671119
auto: D3 trisko Disko
Bydliště: Olomouc
Kontaktovat uživatele:

Re: Turín - pomoc problém s DII

#10 Příspěvek od Kubrtos » 17 srp 2014 08:47

Kdes vůbec lítal?
Land Rover Discovery II 2,5TD5, -Drobeček
Range Rover L322 3,0D Vouge

MadTom
Příspěvky: 15262
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Turín - pomoc problém s DII

#11 Příspěvek od MadTom » 17 srp 2014 11:12

V 6 rano jsme dorazili domu. Musím poděkovat Eliotovi, za sobotní večerní výměnu mechu. Trvalo to vážně tu čtvrthodinu. Cesta z Budějovic do Olomouce už ale byla docela nadoraz, byli jsme vlastně 46 hodin na cestě od vstávání v patek ráno na malém Sv. Bernardu cca 2150 vysoko, pres Val'd Isere a kopec nad nim, kde ve 2600m mech prasknul a kde zrovna sněžilo, do Torina a domu. S bouchlým měchem se po dálnici v pohodě dalo jet okolo 100, ale hrbatá cesta ve městě byl katastrofa.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

MadTom
Příspěvky: 15262
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Turín - pomoc problém s DII

#12 Příspěvek od MadTom » 17 srp 2014 16:06

Tak auto vyklizeno a konečně nepíšu jenom z mobilu.
Podrobnější popis výletu postupně napíšu. To podstatné co se nepovedlo, je skleróza - při odjezdu jsem rezervní měch nechal doma na polici, vzpomněl jsem si až někde za Brnem a to už se mi nechtělo vracet.
Ze čtvrtka na pátek jsme spali kousek po vrcholem malého Sv. Bernardu, s tím že jsme už mířili směrem na jih - Susa a okolí. Ráno v pohodě, na okolních kopcích lehký poprašek nového sněhu. Sjeli jsme dolů a pokračovali na Val'd Isere a odtud přes Col de L'Iseran (něco přes 2700m). Ve 2600m jsem musel telefonovat, tak jsem zastavil u kraje cesty, zavolal si a najednou rána - prasknu měch. Pokusil jsem se popojet - nic nedrhlo, tak jsem vyjel na lepší místo a kouknul co s tím půjde udělat - nic. Po telefonu taky nic - byl pátek dopoledne a ve Francii měli svátek. Tak jsme to po telefonickém zjišťování u kamaráda ve Francii, a u nás u Mikkiho a Huberta, všem díky za snahu, vzali dolů na Susu a potom na Torino - že by tam mohla být šance, když to není Francie - nebyla, měli také státní svátek. V Torinu na silnicích, kde se normálně nedá přejít, jsme na semaforech stáli tak 4 auta, zavřené bylo úplně všechno. Takže jsme měli dvě možnosti (byl pátek okolo 14té hodiny) - buďto kemp do pondělí a doufat, že buď seženeme měch, nebo nám ho někdo objedná. Jak jsme se u jedné polootevřené pumpy dozvěděli, až do pondělka nic fungovat nebude určitě. Druhá možnost byla zkusit Rakousko a třetí Eliotta. Čekat to pondělka s nejistým výsledkem se mi nechtělo, města byla úplně prázdná, tak jsme jeli. Měl jsem to spočítané tak, abychom v sobotu dopoledne byli někde na jihu Rakouska. To se i povedlo, dali jsme si v noci další dvě sedla v Alpách - kolem 2000m. Auto jelo po dobrých silnicích v pohodě 100km/h, utrpení bylo přes města na hrbech.
Dopoledne jsem se dovolal do LR ve Villachu - naprostá neochota, v sobotu pouze prodávají auta, díly až v pondělí. Nezájem něco řešit nebo poradit. Aspoň se snažili mluvit anglicky, ale i když jsem přešel do němčiny tak nic.
Takže bylo rozhodnuto - jedene k Eliottovi - tam jsem se potkali kolem 20té, za půl hodiny bylo vyměněno. Ten pocit jet s autem co nedrncá, po cca 800km je k nezaplacení. V 6 ráno jsme dojeli domů - po cestě jsme museli udělat několik přestávek - neudržel jsem otevřené oči. Co si nedovedu ani nechci představit je jízda po D1 bez opraveného měchu. To bych radši někde znovu přespal a sháněl měch druhý den.
V Itálii a Rakousku to po dálnicí v pohodě jelo kolem 95km/h, takže jsme se zařadili mezi karavany a nezavazeli.
V Rakousku kousek před Spittalem jsem našel servis a vrakoviště kde měli několik LR, některé pěkně upravené, ale na telefonu byl jenom záznamník.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Re: Turín - pomoc problém s DII

#13 Příspěvek od Frana » 17 srp 2014 16:23

To je normalni, dokud by jsi ten mech vozil pod sedadlem, nikdy by neprasknul, odeslo by neco jinyho, co jsi z auta vyndal pred tejdnem, protoze to par let nebylo potreba... :-)
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Odpovědět