Úvodem dám k dobru několik info o lehoučké instalaci, kterou jsem si provedl na svojí DII. Mám rád kvalitnější audio v autě, nepotřebuji ani moc extra výkony, ale spíše čistotu a kvalitu přehrávaných skladeb.
Vzhledem k tomu, že větší část rodinného finančního rozpočtu si na opravy a provozuschopnost vyžádá discovery

Když to vezmu od rádia, jedná se o Kenwood KDC-3041. Je to poměrně jednoduché, ale slušně vybavené rádio, které naskýtá dost různých nastavení, ať už ovládání wooferu nebo jeho dělících kmitočtů, 24 bitový převodník, a nějaké to mp3 přehrávání (moc tomuto formátu nefandím kvůli ořezávání, ale z hlediska velikosti, mu výhody nelze upřít). Do předních dveří jsem nainstaloval po drobných úpravách středobasy 6,5" z komponentní sady od Alpine, mám je již vyzkoušené a mají velmi dobrou dynamiku a přesnost. Do čalounění A sloupků jsem nainstaloval výškové repro Boschmann, dle mého mají takový fajn jemný přednes se slušným prokreslením a dynamikou, nic nepříjemně ostrého a unavujícího. Samozřejmě vše doplněno dvoupásmovou výhybkou se strmostí 12db/oct. Do zadních dveří jsem instaloval středobasy od Pioneer 5", ty se podařilo vměstnat pod původní krycí mřížky. Trochu jsem bojoval s umístěním basového základu, který dle mého do kvalitního ozvučení prostě patří. Doma mi přebýval čtyřkanálový zesilovač Spectron SP-A4150, který se dá zapojit do můstku na dva kanály.Což ale tedy znamenalo umístít někam dva basové reproduktory. Hlavně jsem nechtěl omezit užitnou hodnotu auta - woofer přes půlku kufru a podobně. Původní plán byl vyztužit boční kapsy v kufru a ty použít jako ozvučnici. Jenže je dost často používám, tak jsem je nebyl ochoten obětovat. Proto zvítězila varianta zadních dveří. Z 18 mm silné dřevotřísky jsem vytvořil nové čalounění dveří. Z důvodu hloubky usazení repro je deska dvojitá a pro repro jsem ještě vytvořil navíc podrámeček. Bylo nutné ještě trochu doupravit vnitřní plechování dveří, avšak bez zásahu do vyztužení. Místo zde našli dva basové repro TVM Acoustic o průměru 9". Překryto ochrannými rošty. Kabeláž do dveří jsem protáhl přes origo gumové průchodky. A zesilovač jsem, chtě nechtě, musel kvůli rozměrům umístit do jedné z kapes v kufru. Jinam se prostě nevešel. Ale není zase tolik překážející, funkce odkládací schránky je z cca 60 % zachována. Kabeláž k zesilovači jsem táhl pod čalouněním podlahy a pak pod plastem středového tunelu až pod palubku. Všechny dveře jsou navíc oproti sérii vytlumeny 3 mm bitumenovou izolací. Je to hodně znát. Celkově jsem s audiem poměrně spokojený, takhle mi to vyhovuje a dostačuje. Nejsem z těch, co musí být dříve slyšet než vidět
