D2 na mechoch - mierne nahnuta

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
michscho
Příspěvky: 52
Registrován: 22 led 2008 19:06
Bydliště: MARTIN SVK
Kontaktovat uživatele:

holcina

#41 Příspěvek od michscho » 24 led 2008 17:40

tak mi dnes volala holcina z paddocku, udajne len +10 L za dovoz pri platbe uctom ... uvidime, neviem, co tak pindate na tie mechy?? ved je to pohodlne a cena sa mi nezda byt zla
DII facelift V8 4.0l HSE G4 optik

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#42 Příspěvek od jezbera ivan » 24 led 2008 20:02

Ked koncis objednavku, mas tam moznost zakliknut ci chces byt dopredu informovny o vyske postovneho alebo ho mozu rovno priratat.
Kupoval som tam snad 20x a vzdy som mal papiere a platby v poriadku. Platim vzdy kartou.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
Kolda.o
Příspěvky: 209
Registrován: 25 bře 2007 17:40
Bydliště: Praha, Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

#43 Příspěvek od Kolda.o » 26 kvě 2008 15:40

kde nechat prekalibrovat mechy nekde pobliz Prahy pripadne v Praze ? Z principu nemusim AMT, takze je vubec nejaka alternativa?

Auto pada na jednu stranu od doby, kdy mi nejaky dobrodej vypustil komplet pneu na leve strane. Bohuzel to tak stalo tri dny a po oprave je to s mou Disco porad "nahnute"
LR Free 2.0 TD4 -> LR DISCO II 2.5 TD5 -> LR DISCO III 2.7 TDV6

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#44 Příspěvek od OC » 26 kvě 2008 16:08

Diagnostiku má Mareda v Písnici. Ale věčně nemá čas :(
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#45 Příspěvek od motohanz » 26 kvě 2008 17:23

nestacila by takova ta krabivka na reset chyb v tom celym systemu stoji asi 6000,-?
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
OC
Příspěvky: 1583
Registrován: 12 říj 2006 04:46
Bydliště: Nová Ves pod Pleší
Kontaktovat uživatele:

#46 Příspěvek od OC » 26 kvě 2008 18:04

Vědět to samozřejmě nevím, to auto jsem ani neviděl, ale pokud je skutečně nahnuté vinou blbé kalibrace, pak reset chyb rozhodně nepomůže.

(Doplněk: souhlasím, že je kapku podezřelé, aby blbá kalibrace vznikla vypuštěním kol; nicméně s jednotkou od Lucase je, hádám, možné cokoli ;))

(Doplněk doplňku: teď koukám, že pro DII neřídí EAS samostatná ECU od Lucase, ale kombinovaná s ABS od Wabco. To na věci asi nebude nic zásadního měnit.)

A poslední dodatek -- za daných podmínek bych spíš hledal chybu v sensoru nežli v ECU, nicméně nelze vyloučit, že překalibrace ECU by mohla chybu sensoru obejít...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html

Uživatelský avatar
Kolda.o
Příspěvky: 209
Registrován: 25 bře 2007 17:40
Bydliště: Praha, Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

#47 Příspěvek od Kolda.o » 26 kvě 2008 18:36

tak nerikam ze pricina jsou vypustene pneu - ale vzniklo to presne v ten okamzik. Resp kdyz jsem auto posadil na opravene pneu uz se nenarovnalo.

je dost mozne ze to bude jen nahoda - vsak uvidime az se podari sehnat nekoho kdo to "napichne"
LR Free 2.0 TD4 -> LR DISCO II 2.5 TD5 -> LR DISCO III 2.7 TDV6

discover
Příspěvky: 909
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#48 Příspěvek od discover » 27 kvě 2008 09:48

A neni to jen proste deravy mech? Zkusil jsi ho vyndat? Nechce se mi verit, ze by to potrebovalo kalibraci. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#49 Příspěvek od Stavros » 27 kvě 2008 09:58

presne tak, nikdy jsem kalibraci na aute nedelal a chodi to porad dobre.

Uživatelský avatar
Kolda.o
Příspěvky: 209
Registrován: 25 bře 2007 17:40
Bydliště: Praha, Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

#50 Příspěvek od Kolda.o » 27 kvě 2008 10:03

no chtel jsem jit cestou mensiho zla :-)

kalibrace toliko neboli - vymena mechu je na dlouhe lokte a porad se utesuji ze to nebude treba :-P

pokud ano mam smulu - k tomu me napada jedna otazka:
kdyz by byl spatny mech tak auto "ujde" az na doraz nebo se pletu? U me je to zalezitost 2-4 cm
LR Free 2.0 TD4 -> LR DISCO II 2.5 TD5 -> LR DISCO III 2.7 TDV6

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

#51 Příspěvek od Stavros » 27 kvě 2008 10:38

tak to je presne ono, fouka mech. Zjistis to tak, ze ho sundas, pusou nafouknes a das do vody, kdyz bude delat bubliny, tak je to jasny. Ta kalibrace je blbost, das za to v AMT stejne jako za mech z paddocku.

discover
Příspěvky: 909
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#52 Příspěvek od discover » 27 kvě 2008 10:48

Akorat to chci psat , jen si dej pozor. V pripade moc deraveho mechu kompresor trvale dofukuje a hrozi, ze se spali! :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Kolda.o
Příspěvky: 209
Registrován: 25 bře 2007 17:40
Bydliště: Praha, Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

#53 Příspěvek od Kolda.o » 27 kvě 2008 10:51

OK - takze o vikend na to juknu
v pripade vymeny mam menit radeji oba ?
LR Free 2.0 TD4 -> LR DISCO II 2.5 TD5 -> LR DISCO III 2.7 TDV6

discover
Příspěvky: 909
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

#54 Příspěvek od discover » 27 kvě 2008 10:53

Dnes je cena tak dole, ze klidne pro jistotu oba a ten dobry si nech jako rezervu. :lol: :lol: :lol:

Uživatelský avatar
patrik
Příspěvky: 2619
Registrován: 05 dub 2007 23:24
Bydliště: slovensky grob

#55 Příspěvek od patrik » 27 kvě 2008 13:28

najlepsie vymenit 2kusy naraz - ten druhy na tom nebude o moc lepsie :? a ten co ti nefuci si nechaj do rezervy. tak som to urobil ja
. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk

Uživatelský avatar
Kolda.o
Příspěvky: 209
Registrován: 25 bře 2007 17:40
Bydliště: Praha, Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

#56 Příspěvek od Kolda.o » 27 kvě 2008 13:44

OK a koupit predpokladam asi na PADDOCKu ze ?
nebo mate nekdo jinaci tip ?
LR Free 2.0 TD4 -> LR DISCO II 2.5 TD5 -> LR DISCO III 2.7 TDV6

Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 508
Registrován: 23 dub 2013 20:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: D2 na mechoch - mierne nahnuta

#57 Příspěvek od hifi » 01 lis 2013 02:24

by som sa pokusil ozivit tuto temu...
mam D2 asi mesiac a za tu dobu som spozoroval nieco zaujimave ohladom mechov. dvakrat sa mi stalo ze som prisiel k autu a lava strana bola zpustena no tusim az nadoraz. prava drzala OK. je pritom zaujimave ze pri jazde alebo ked auto aj 2 tyzdne stoji v pokoji, je vsetko v poriadku - rovnaka uroven mechov bez klesania na lavo aj pravo.
tento jav (zpustenie lavej strany) som prvykrat zpozoroval ked som prisiel domov, vypol zapalovanie,vystupil z auta a z kufra som vylozil cca 25kg naklad. pri vystupovani aj vykladani nakladu z kufra bolo vsetko OK. odisiel som od auta a po cca 30min som sa vratil a lava strana bola dole. nastartoval som a mech sa nafukol tak ako ma a vsetko OK.
druhy krat sa to stalo ked manzelka cistila kufor a svojich cca 55kg nalozila do kufra pri vypnutom motore, pomotala sa tam cca 5-10min a potom vysla von, zhruba po 15min sla lava strana dole.
ja vazim 100kg a ked ja vpredu na vodicovej strane nasadam/vysadam aj pri vypnutom motore sa nic nedeje, jedine pri vypnutom motore a zatazeni alebo odtazeni kufra. pocas jazdy, alebo aj pri stati aj dva tyzdne bez pohybu mechy drzia.
mate niekto tuto zkusenost, viete co je vadne ?
diky
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

MadTom
Příspěvky: 15245
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: D2 na mechoch - mierne nahnuta

#58 Příspěvek od MadTom » 01 lis 2013 06:25

Vem si vodu s jarem, lehni do auto a nastříkej měchy - oba. Nejspíš někde uvidí bublinky, jak je měch porézní. Doporučuju zavčas vyměnit. Ono to sice funguje, ale velmi to zatěžuje kompresor.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
hifi
Příspěvky: 508
Registrován: 23 dub 2013 20:02
tel.: 0944542144
auto: D2 Td5 2004 automat
Bydliště: Púchov

Re: D2 na mechoch - mierne nahnuta

#59 Příspěvek od hifi » 01 lis 2013 10:19

Tak postup ako observovat mech mi je jasny, myslel som skor ci to nebude nieco s cidlom vysky alebo riadiacou jednotkou. ako pisem urobilo to dvakrat pri nalozeni/vylozeni nakladu do kufra. pri nastupovani/vystupovani na predne sedadla je to OK, drzi to pocas jazdy ale aj ked je auto odparkovane bez pohybu aj 2 tyzdne. z toho usudzujem ze snad mech by mal byt dobry, preto som ho zatial nestriekal jarovou vodou.
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.

G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift

discover
Příspěvky: 909
Registrován: 05 pro 2006 11:24
auto: LR D4
Bydliště: Příbramsko
Kontaktovat uživatele:

Re: D2 na mechoch - mierne nahnuta

#60 Příspěvek od discover » 01 lis 2013 16:20

MadTom ti to píše dobře. Z vlastní zkušenosti vím, že i když měch drží třeba 14 dnů a pak nahodile padne, je 100% vadný, nemusíš ho ani testovat jarovou vodou. Objednej si nový, ulehčíš kompresoru a budeš mít na pár let pokoj. St

Odpovědět