D2 na mechoch - mierne nahnuta
Moderátor: Miky_CZ
holcina
tak mi dnes volala holcina z paddocku, udajne len +10 L za dovoz pri platbe uctom ... uvidime, neviem, co tak pindate na tie mechy?? ved je to pohodlne a cena sa mi nezda byt zla
DII facelift V8 4.0l HSE G4 optik
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
- Kolda.o
- Příspěvky: 209
- Registrován: 25 bře 2007 17:40
- Bydliště: Praha, Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
kde nechat prekalibrovat mechy nekde pobliz Prahy pripadne v Praze ? Z principu nemusim AMT, takze je vubec nejaka alternativa?
Auto pada na jednu stranu od doby, kdy mi nejaky dobrodej vypustil komplet pneu na leve strane. Bohuzel to tak stalo tri dny a po oprave je to s mou Disco porad "nahnute"
Auto pada na jednu stranu od doby, kdy mi nejaky dobrodej vypustil komplet pneu na leve strane. Bohuzel to tak stalo tri dny a po oprave je to s mou Disco porad "nahnute"
LR Free 2.0 TD4 -> LR DISCO II 2.5 TD5 -> LR DISCO III 2.7 TDV6
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Diagnostiku má Mareda v Písnici. Ale věčně nemá čas 

OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
nestacila by takova ta krabivka na reset chyb v tom celym systemu stoji asi 6000,-?
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
- OC
- Příspěvky: 1583
- Registrován: 12 říj 2006 04:46
- Bydliště: Nová Ves pod Pleší
- Kontaktovat uživatele:
Vědět to samozřejmě nevím, to auto jsem ani neviděl, ale pokud je skutečně nahnuté vinou blbé kalibrace, pak reset chyb rozhodně nepomůže.
(Doplněk: souhlasím, že je kapku podezřelé, aby blbá kalibrace vznikla vypuštěním kol; nicméně s jednotkou od Lucase je, hádám, možné cokoli
)
(Doplněk doplňku: teď koukám, že pro DII neřídí EAS samostatná ECU od Lucase, ale kombinovaná s ABS od Wabco. To na věci asi nebude nic zásadního měnit.)
A poslední dodatek -- za daných podmínek bych spíš hledal chybu v sensoru nežli v ECU, nicméně nelze vyloučit, že překalibrace ECU by mohla chybu sensoru obejít...
(Doplněk: souhlasím, že je kapku podezřelé, aby blbá kalibrace vznikla vypuštěním kol; nicméně s jednotkou od Lucase je, hádám, možné cokoli

(Doplněk doplňku: teď koukám, že pro DII neřídí EAS samostatná ECU od Lucase, ale kombinovaná s ABS od Wabco. To na věci asi nebude nic zásadního měnit.)
A poslední dodatek -- za daných podmínek bych spíš hledal chybu v sensoru nežli v ECU, nicméně nelze vyloučit, že překalibrace ECU by mohla chybu sensoru obejít...
OC ~ http://www.ocs.cz/oc/RangeRover.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
Insured at Steyr&Mannlicher
Ostatně soudím, že registrace zbraní musí být zrušena: http://ocs.cz/Guns/halbrook/registrace.html
- Kolda.o
- Příspěvky: 209
- Registrován: 25 bře 2007 17:40
- Bydliště: Praha, Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
tak nerikam ze pricina jsou vypustene pneu - ale vzniklo to presne v ten okamzik. Resp kdyz jsem auto posadil na opravene pneu uz se nenarovnalo.
je dost mozne ze to bude jen nahoda - vsak uvidime az se podari sehnat nekoho kdo to "napichne"
je dost mozne ze to bude jen nahoda - vsak uvidime az se podari sehnat nekoho kdo to "napichne"
LR Free 2.0 TD4 -> LR DISCO II 2.5 TD5 -> LR DISCO III 2.7 TDV6
- Kolda.o
- Příspěvky: 209
- Registrován: 25 bře 2007 17:40
- Bydliště: Praha, Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
no chtel jsem jit cestou mensiho zla
kalibrace toliko neboli - vymena mechu je na dlouhe lokte a porad se utesuji ze to nebude treba
pokud ano mam smulu - k tomu me napada jedna otazka:
kdyz by byl spatny mech tak auto "ujde" az na doraz nebo se pletu? U me je to zalezitost 2-4 cm

kalibrace toliko neboli - vymena mechu je na dlouhe lokte a porad se utesuji ze to nebude treba

pokud ano mam smulu - k tomu me napada jedna otazka:
kdyz by byl spatny mech tak auto "ujde" az na doraz nebo se pletu? U me je to zalezitost 2-4 cm
LR Free 2.0 TD4 -> LR DISCO II 2.5 TD5 -> LR DISCO III 2.7 TDV6
najlepsie vymenit 2kusy naraz - ten druhy na tom nebude o moc lepsie
a ten co ti nefuci si nechaj do rezervy. tak som to urobil ja

. tel 0905532342 bratislavsky kraj mail info@atlascamper.sk
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: D2 na mechoch - mierne nahnuta
by som sa pokusil ozivit tuto temu...
mam D2 asi mesiac a za tu dobu som spozoroval nieco zaujimave ohladom mechov. dvakrat sa mi stalo ze som prisiel k autu a lava strana bola zpustena no tusim az nadoraz. prava drzala OK. je pritom zaujimave ze pri jazde alebo ked auto aj 2 tyzdne stoji v pokoji, je vsetko v poriadku - rovnaka uroven mechov bez klesania na lavo aj pravo.
tento jav (zpustenie lavej strany) som prvykrat zpozoroval ked som prisiel domov, vypol zapalovanie,vystupil z auta a z kufra som vylozil cca 25kg naklad. pri vystupovani aj vykladani nakladu z kufra bolo vsetko OK. odisiel som od auta a po cca 30min som sa vratil a lava strana bola dole. nastartoval som a mech sa nafukol tak ako ma a vsetko OK.
druhy krat sa to stalo ked manzelka cistila kufor a svojich cca 55kg nalozila do kufra pri vypnutom motore, pomotala sa tam cca 5-10min a potom vysla von, zhruba po 15min sla lava strana dole.
ja vazim 100kg a ked ja vpredu na vodicovej strane nasadam/vysadam aj pri vypnutom motore sa nic nedeje, jedine pri vypnutom motore a zatazeni alebo odtazeni kufra. pocas jazdy, alebo aj pri stati aj dva tyzdne bez pohybu mechy drzia.
mate niekto tuto zkusenost, viete co je vadne ?
diky
mam D2 asi mesiac a za tu dobu som spozoroval nieco zaujimave ohladom mechov. dvakrat sa mi stalo ze som prisiel k autu a lava strana bola zpustena no tusim az nadoraz. prava drzala OK. je pritom zaujimave ze pri jazde alebo ked auto aj 2 tyzdne stoji v pokoji, je vsetko v poriadku - rovnaka uroven mechov bez klesania na lavo aj pravo.
tento jav (zpustenie lavej strany) som prvykrat zpozoroval ked som prisiel domov, vypol zapalovanie,vystupil z auta a z kufra som vylozil cca 25kg naklad. pri vystupovani aj vykladani nakladu z kufra bolo vsetko OK. odisiel som od auta a po cca 30min som sa vratil a lava strana bola dole. nastartoval som a mech sa nafukol tak ako ma a vsetko OK.
druhy krat sa to stalo ked manzelka cistila kufor a svojich cca 55kg nalozila do kufra pri vypnutom motore, pomotala sa tam cca 5-10min a potom vysla von, zhruba po 15min sla lava strana dole.
ja vazim 100kg a ked ja vpredu na vodicovej strane nasadam/vysadam aj pri vypnutom motore sa nic nedeje, jedine pri vypnutom motore a zatazeni alebo odtazeni kufra. pocas jazdy, alebo aj pri stati aj dva tyzdne bez pohybu mechy drzia.
mate niekto tuto zkusenost, viete co je vadne ?
diky
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
-
- Příspěvky: 15245
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: D2 na mechoch - mierne nahnuta
Vem si vodu s jarem, lehni do auto a nastříkej měchy - oba. Nejspíš někde uvidí bublinky, jak je měch porézní. Doporučuju zavčas vyměnit. Ono to sice funguje, ale velmi to zatěžuje kompresor.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- hifi
- Příspěvky: 508
- Registrován: 23 dub 2013 20:02
- tel.: 0944542144
- auto: D2 Td5 2004 automat
- Bydliště: Púchov
Re: D2 na mechoch - mierne nahnuta
Tak postup ako observovat mech mi je jasny, myslel som skor ci to nebude nieco s cidlom vysky alebo riadiacou jednotkou. ako pisem urobilo to dvakrat pri nalozeni/vylozeni nakladu do kufra. pri nastupovani/vystupovani na predne sedadla je to OK, drzi to pocas jazdy ale aj ked je auto odparkovane bez pohybu aj 2 tyzdne. z toho usudzujem ze snad mech by mal byt dobry, preto som ho zatial nestriekal jarovou vodou.
Peter
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
Skôr než dáš do pohybu čelusť, uisti sa či máš zapnutý mozok. Keď hlava rozmýšla, ruky sa len hrajú.
G4 LE , Ashcroft HD TC , Ashcroft HD flexplate , Kokesek re-map , de-EGR , 2" lift
-
- Příspěvky: 909
- Registrován: 05 pro 2006 11:24
- auto: LR D4
- Bydliště: Příbramsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: D2 na mechoch - mierne nahnuta
MadTom ti to píše dobře. Z vlastní zkušenosti vím, že i když měch drží třeba 14 dnů a pak nahodile padne, je 100% vadný, nemusíš ho ani testovat jarovou vodou. Objednej si nový, ulehčíš kompresoru a budeš mít na pár let pokoj. St