RRC 200TDI by DDT
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Jestli ti ručkou prochází tak velké proudy a nevíš si rady, tak vyházej a udělej nový kostry motoru i karoserie. Ale fakt nový- tj nový kabely do nových ok a nejlíp ještě zaletuj. Plochy pro připojení dokonale očisti. To je základ všeho. Ale nečetl jsem celé tvé vlákno, třeba už to máš.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
-
- Příspěvky: 15276
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
No jo, ale to to zemnění musí nejdřív všechno najít. A pokud to hřeje, tak aby zjistil, co je špatně, tak stačí vzít voltmetr a změřit napětí mezi mínus pólem baterky (ale opravu na baterce, nikoliv na svorce) a ostatníma kostrama na autě za běhu motoru se zapnutými spotřebiči.
Když bude někde, kde by měla být nula něco jiného, tak tam buďto vede slabej drát, nebo nefunguje příslušná kostra.
Když bude někde, kde by měla být nula něco jiného, tak tam buďto vede slabej drát, nebo nefunguje příslušná kostra.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: RRC 200TDI by DDT
Kostry mám z to že jsem prošel všechny co jsem našel. Ocistil ocelovým kartáčem, prostříkal kontaktolem a vrátil.
Je mi záhadou proč ta zkoušečka svítí že je zkrat všude jen na pojistce B2 zhasne.
Vzal jsem si seznam koster co mi poslal Mirko a s fixou vše prošel. Teda v motorové části jich je asi 5 tak tam si nejsem jist. Ale co jsem našel jsem vycistil.
To měření voltmetrem se dělá jak? To jedině ve dvou a ještě s pekelně dlouhým kabelem ne? Když jeden krokodýl bude na baterce a druhý na kostře co je třeba někde u kufru? A mělo by to být s nastartovaným autem, rožlé světla a tak ano? A mělo by to ukazovat nulu?
Je mi záhadou proč ta zkoušečka svítí že je zkrat všude jen na pojistce B2 zhasne.
Vzal jsem si seznam koster co mi poslal Mirko a s fixou vše prošel. Teda v motorové části jich je asi 5 tak tam si nejsem jist. Ale co jsem našel jsem vycistil.
To měření voltmetrem se dělá jak? To jedině ve dvou a ještě s pekelně dlouhým kabelem ne? Když jeden krokodýl bude na baterce a druhý na kostře co je třeba někde u kufru? A mělo by to být s nastartovaným autem, rožlé světla a tak ano? A mělo by to ukazovat nulu?
- Mirko
- Příspěvky: 2878
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Vždyť to máš teprve dva měsíce i s cestou...Tak rychle zprovozněny jsem ještě neměl žádného. Obuj se do toho, multimetr není žádná věda.DDT píše: Abych se přiznal dochází mi síly, nicméně uvidíme, zkusím všechno.
A auto,kterým se nedá jezdit je auto které nepotřebuji.
-
- Příspěvky: 1279
- Registrován: 17 čer 2013 23:19
- tel.: 777667094
- auto: D1 300Tdi
- Bydliště: Morava
Re: RRC 200TDI by DDT
Přesně tak,co hážeš flintu do žita RRC je projekt na celý život
,kluci Tě tady vedou dobře,někdy očistit kontakt kostry nestačí protože je vypálenej buhví kde,pěkně pořádnej měděnej pletenej káblík,nalisovat a zapájet očka,vyměnit celej a hledat dál,to by bylo aby nebylo,
.


Re: RRC 200TDI by DDT
Já nic nikam nehážu, to jsem se asi špatně vyjádřil. Jen konstatuji že pokud by mi to mělo stát půl roku v garáži tak to nechci. To máme každý jinou mez trpělivosti. To že někomu jinému nevadí není měřítko, tedy ne pro mně.
Jinak dneska dorazila zkoušečka takže se jdu obléct a jdu chodit s proutkem kolem auta.
Tak poznatek, potřebuji poradit. Koupil jsem tohle http://gm-tools.co.uk/1090,auto-circuit-tracer-dc.html
Našel jsem která pojistka dělá problém, vzal dva plátky, zasunul do místa kde byla pojistka, odpojil + od baterky, pak ten krám přepl na vysílání signálu, jenže nastal problém. Kdekoliv vepředu se dotknu kapoty tak to pípá, dokonce i kapoty co je zvednutá nahoru, dotknu se kapoty a řve to jako u kabelu. Co si myslím já, někde je zkrat na ten plech a tím pádem to vysílá signál i do kapoty jako vodiče? Zkusil jsem dokonce i projít kasli vzadu a nic, pípá to jen vepředu, co je problém v motorovém prostoru nemohu hledat zkrat, protože všechny velké svazky vedou podel blatníků, které mi pípají.
Takže můj závěr že mi nějaký kabel co je na pojistce B2 prostě zkratuje na některý z plechů vepředu. Může to tak být?
Jinak dneska dorazila zkoušečka takže se jdu obléct a jdu chodit s proutkem kolem auta.

Tak poznatek, potřebuji poradit. Koupil jsem tohle http://gm-tools.co.uk/1090,auto-circuit-tracer-dc.html
Našel jsem která pojistka dělá problém, vzal dva plátky, zasunul do místa kde byla pojistka, odpojil + od baterky, pak ten krám přepl na vysílání signálu, jenže nastal problém. Kdekoliv vepředu se dotknu kapoty tak to pípá, dokonce i kapoty co je zvednutá nahoru, dotknu se kapoty a řve to jako u kabelu. Co si myslím já, někde je zkrat na ten plech a tím pádem to vysílá signál i do kapoty jako vodiče? Zkusil jsem dokonce i projít kasli vzadu a nic, pípá to jen vepředu, co je problém v motorovém prostoru nemohu hledat zkrat, protože všechny velké svazky vedou podel blatníků, které mi pípají.
Takže můj závěr že mi nějaký kabel co je na pojistce B2 prostě zkratuje na některý z plechů vepředu. Může to tak být?
Re: RRC 200TDI by DDT
Pokud je ten elaborát co jsem napsal pravda tak bych měl prosbu. Kostry v motoru jsem snad všechny prošel. Ale očividně o nějaké nevim. Nemohl by mi někdo udělat šipky u nějaké fotky motoru kde je co? Vím že je to drbačka, ale mně by to pomohlo.
Re: RRC 200TDI by DDT
Ještě jedna myšlenka. Vnitřní osvětlení mi nejelo. Ale drát u spínače kapoty byl přerušený a drát spíače u dveří spolujezdce nahryzala myš. Ta myš tam mimochodem umřela, něco ji zabilo (asi proud). A tak mám dotaz může mi takové zkraty dělat nějaký kabel co tam nahryzala? Abych se do toho prostoru dostal tak budu muset sundat ten plech co je mezi kapotou a oknem.
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Zkrat to může dělat teoreticky, jestli oholila kabel- nějaký plus. Jestli překousala zrovna kabel spínače osvětlení tak ne, protože ten spíná kostru.
Proud jí určitě nezabil, to není jako 220V v zásuvce
.
Proud jí určitě nezabil, to není jako 220V v zásuvce

Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: RRC 200TDI by DDT
no právě že ta myš tam umřela v takové divné poloze, prostě půlka těla byla v otvoru a nohy a ocas trčely ven. Tam ztvrdla uschla a je na prach, takže vytáhnout nejde, prostě se to za co chytíš ulomí. No ale ten kabel měla u hlavy okousanou bužířku. a možná tama vede více kabelů, co já vím. Podle mně na stáří neumřela, podle mně ji něco švihlo. Ale vnitřní osvětlení mi už funguje, kabely jsem zabalil do elektropásky a prostě už to svítí. Třeba je to blbost. Jen se mi nechce sundávat celý ten plech, ale asi budu muset. Protože to chci nechat nalakovat a potřebuji se dostat k odporům k ventilátoru, funguje mi klasicky jen I a III, nic mezi.
- Mirko
- Příspěvky: 2878
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Už jsem ti parkrát psal, že pod tím plechem ty kabely nevedou. Oni jdou bokem přímo pod palubovku. Na fotce vidíš tu velkou oválnou průchodku v boční plechu pod tím molitanem.

Pod tím plechem jsou akorát stěrače a odpor pro topení

Pod tím plechem jsou akorát stěrače a odpor pro topení
Re: RRC 200TDI by DDT
takže jediné co tam mohla rozkousat je ten konektor na spínání světel ...šajze a druhé šajze že pod tím plechem je jen ten ventilátor, protože ty odpory mám už nakoupené a měnit je budu tak jako tak. ale tak stejně jsem ten díl chtěl nechat vyvařit a nalakovat.
- Mirko
- Příspěvky: 2878
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
a ještě pro názornost ten otvor po demontáži všeho:


Re: RRC 200TDI by DDT
a ten postup dělám dobře? že jsem chytl dva plátky plechu a dal je do místa kde byla ta pojistka? ty plechy nejsou propojené tak jak je propojená pojistka. Prostě to nemůžu najít když mi to prostě pípá všude. ale jen vepředu.
- Mirko
- Příspěvky: 2878
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Myslím, že na odpory je čas a ten díl je z celkem tenkého hliníku, takže se stejně blbě vyvařuje...A není zrovna radost ho demontovat: odborníci přísahají na vzduchovou ráčnu, já stále vyznávám meditativní posun o jedno "cvak" u klasické ráčny...a pak obvykle flexku..
Navíc jsi psal, že ti větrák funguje na stupeň I a III. Pokud je podělaný odpor, tak valí obvykle jen na III. Možná je spíš jen shořelý vypínač.
Navíc jsi psal, že ti větrák funguje na stupeň I a III. Pokud je podělaný odpor, tak valí obvykle jen na III. Možná je spíš jen shořelý vypínač.
Re: RRC 200TDI by DDT
no tohle máš recht že řešit má čas....teď ta elektřina mám strach s tím fakt jezdit a to je k vzteku
Jsem si od té zkoušečky tolik sliboval............ale prostě takhle je to nemožné vysledovat když kabel leží u plechu a pípá ten plech.
Jsem si od té zkoušečky tolik sliboval............ale prostě takhle je to nemožné vysledovat když kabel leží u plechu a pípá ten plech.
Naposledy upravil(a) DDT dne 08 úno 2016 22:48, celkem upraveno 1 x.
- Mirko
- Příspěvky: 2878
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Ohledně té elektriky už fakt nevím, s takovým přístrojem jsem ještě nedělal...
Re: RRC 200TDI by DDT
ok a nemohl by jsi mi Mirko udělat klidně v malování šipky nebo značky kde v motoru mám najít všechny kostry? protože pod autem mám za to že jsem našel všechny, uvnitř taky.
ještě ta Kostra E200, jak vypadá? protože ona není za tím tapcem u nohy řidiče ale myslím že ji vidím víc nahoře kde ji kreje palubka.
ještě ta Kostra E200, jak vypadá? protože ona není za tím tapcem u nohy řidiče ale myslím že ji vidím víc nahoře kde ji kreje palubka.
- Mirko
- Příspěvky: 2878
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Tdi jsem minulý týden vrátil a V8 má kostry jinak. Kde přesně je ta E200 teď nevím z hlavy, někde tam bude. Podle mě to bude ten kolík, co je vidět na té druhé fotce pod oválným otvorem, co jsem dnes posílal
Re: RRC 200TDI by DDT
Dočetl jsem se že hlavní problémy jsou E100 a E200. Ta E100 je prý pod nádrží na chladící směs, ale tam je taková změť kabelů a bordel že tam to prohledat bude fakt mazec. Je tam taková ta omotávka co vypadá jako pletená hadice a je to na cucky. vede tam červený kabel k nějaké pojistce snad 30ka. No tak pod tím hledat nějakou kostru bude zajímavé.
No a pak E200 nemůžu najít. Radši to vyfotím ať víte o čem mluvím.
No a pak E200 nemůžu najít. Radši to vyfotím ať víte o čem mluvím.