RRC 200TDI by DDT

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#201 Příspěvek od VencaZE » 05 úno 2016 13:44

Jestli ti ručkou prochází tak velké proudy a nevíš si rady, tak vyházej a udělej nový kostry motoru i karoserie. Ale fakt nový- tj nový kabely do nových ok a nejlíp ještě zaletuj. Plochy pro připojení dokonale očisti. To je základ všeho. Ale nečetl jsem celé tvé vlákno, třeba už to máš.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

MadTom
Příspěvky: 15276
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#202 Příspěvek od MadTom » 05 úno 2016 14:37

No jo, ale to to zemnění musí nejdřív všechno najít. A pokud to hřeje, tak aby zjistil, co je špatně, tak stačí vzít voltmetr a změřit napětí mezi mínus pólem baterky (ale opravu na baterce, nikoliv na svorce) a ostatníma kostrama na autě za běhu motoru se zapnutými spotřebiči.
Když bude někde, kde by měla být nula něco jiného, tak tam buďto vede slabej drát, nebo nefunguje příslušná kostra.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#203 Příspěvek od DDT » 06 úno 2016 00:49

Kostry mám z to že jsem prošel všechny co jsem našel. Ocistil ocelovým kartáčem, prostříkal kontaktolem a vrátil.

Je mi záhadou proč ta zkoušečka svítí že je zkrat všude jen na pojistce B2 zhasne.

Vzal jsem si seznam koster co mi poslal Mirko a s fixou vše prošel. Teda v motorové části jich je asi 5 tak tam si nejsem jist. Ale co jsem našel jsem vycistil.
To měření voltmetrem se dělá jak? To jedině ve dvou a ještě s pekelně dlouhým kabelem ne? Když jeden krokodýl bude na baterce a druhý na kostře co je třeba někde u kufru? A mělo by to být s nastartovaným autem, rožlé světla a tak ano? A mělo by to ukazovat nulu?

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2878
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#204 Příspěvek od Mirko » 08 úno 2016 16:59

DDT píše: Abych se přiznal dochází mi síly, nicméně uvidíme, zkusím všechno.
A auto,kterým se nedá jezdit je auto které nepotřebuji.
Vždyť to máš teprve dva měsíce i s cestou...Tak rychle zprovozněny jsem ještě neměl žádného. Obuj se do toho, multimetr není žádná věda.

Mira 101
Příspěvky: 1279
Registrován: 17 čer 2013 23:19
tel.: 777667094
auto: D1 300Tdi
Bydliště: Morava

Re: RRC 200TDI by DDT

#205 Příspěvek od Mira 101 » 08 úno 2016 17:33

Přesně tak,co hážeš flintu do žita RRC je projekt na celý život :mrgreen: ,kluci Tě tady vedou dobře,někdy očistit kontakt kostry nestačí protože je vypálenej buhví kde,pěkně pořádnej měděnej pletenej káblík,nalisovat a zapájet očka,vyměnit celej a hledat dál,to by bylo aby nebylo, :hand .

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#206 Příspěvek od DDT » 08 úno 2016 19:09

Já nic nikam nehážu, to jsem se asi špatně vyjádřil. Jen konstatuji že pokud by mi to mělo stát půl roku v garáži tak to nechci. To máme každý jinou mez trpělivosti. To že někomu jinému nevadí není měřítko, tedy ne pro mně.

Jinak dneska dorazila zkoušečka takže se jdu obléct a jdu chodit s proutkem kolem auta. :lol:

Tak poznatek, potřebuji poradit. Koupil jsem tohle http://gm-tools.co.uk/1090,auto-circuit-tracer-dc.html
Našel jsem která pojistka dělá problém, vzal dva plátky, zasunul do místa kde byla pojistka, odpojil + od baterky, pak ten krám přepl na vysílání signálu, jenže nastal problém. Kdekoliv vepředu se dotknu kapoty tak to pípá, dokonce i kapoty co je zvednutá nahoru, dotknu se kapoty a řve to jako u kabelu. Co si myslím já, někde je zkrat na ten plech a tím pádem to vysílá signál i do kapoty jako vodiče? Zkusil jsem dokonce i projít kasli vzadu a nic, pípá to jen vepředu, co je problém v motorovém prostoru nemohu hledat zkrat, protože všechny velké svazky vedou podel blatníků, které mi pípají.

Takže můj závěr že mi nějaký kabel co je na pojistce B2 prostě zkratuje na některý z plechů vepředu. Může to tak být?

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#207 Příspěvek od DDT » 08 úno 2016 21:58

Pokud je ten elaborát co jsem napsal pravda tak bych měl prosbu. Kostry v motoru jsem snad všechny prošel. Ale očividně o nějaké nevim. Nemohl by mi někdo udělat šipky u nějaké fotky motoru kde je co? Vím že je to drbačka, ale mně by to pomohlo.
Přílohy
image.jpeg

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#208 Příspěvek od DDT » 08 úno 2016 22:05

Ještě jedna myšlenka. Vnitřní osvětlení mi nejelo. Ale drát u spínače kapoty byl přerušený a drát spíače u dveří spolujezdce nahryzala myš. Ta myš tam mimochodem umřela, něco ji zabilo (asi proud). A tak mám dotaz může mi takové zkraty dělat nějaký kabel co tam nahryzala? Abych se do toho prostoru dostal tak budu muset sundat ten plech co je mezi kapotou a oknem.

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#209 Příspěvek od VencaZE » 08 úno 2016 22:11

Zkrat to může dělat teoreticky, jestli oholila kabel- nějaký plus. Jestli překousala zrovna kabel spínače osvětlení tak ne, protože ten spíná kostru.
Proud jí určitě nezabil, to není jako 220V v zásuvce :-) .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#210 Příspěvek od DDT » 08 úno 2016 22:26

no právě že ta myš tam umřela v takové divné poloze, prostě půlka těla byla v otvoru a nohy a ocas trčely ven. Tam ztvrdla uschla a je na prach, takže vytáhnout nejde, prostě se to za co chytíš ulomí. No ale ten kabel měla u hlavy okousanou bužířku. a možná tama vede více kabelů, co já vím. Podle mně na stáří neumřela, podle mně ji něco švihlo. Ale vnitřní osvětlení mi už funguje, kabely jsem zabalil do elektropásky a prostě už to svítí. Třeba je to blbost. Jen se mi nechce sundávat celý ten plech, ale asi budu muset. Protože to chci nechat nalakovat a potřebuji se dostat k odporům k ventilátoru, funguje mi klasicky jen I a III, nic mezi.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2878
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#211 Příspěvek od Mirko » 08 úno 2016 22:31

Už jsem ti parkrát psal, že pod tím plechem ty kabely nevedou. Oni jdou bokem přímo pod palubovku. Na fotce vidíš tu velkou oválnou průchodku v boční plechu pod tím molitanem.
Obrázek
Pod tím plechem jsou akorát stěrače a odpor pro topení

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#212 Příspěvek od DDT » 08 úno 2016 22:34

takže jediné co tam mohla rozkousat je ten konektor na spínání světel ...šajze a druhé šajze že pod tím plechem je jen ten ventilátor, protože ty odpory mám už nakoupené a měnit je budu tak jako tak. ale tak stejně jsem ten díl chtěl nechat vyvařit a nalakovat.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2878
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#213 Příspěvek od Mirko » 08 úno 2016 22:36

a ještě pro názornost ten otvor po demontáži všeho:
Obrázek

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#214 Příspěvek od DDT » 08 úno 2016 22:37

a ten postup dělám dobře? že jsem chytl dva plátky plechu a dal je do místa kde byla ta pojistka? ty plechy nejsou propojené tak jak je propojená pojistka. Prostě to nemůžu najít když mi to prostě pípá všude. ale jen vepředu.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2878
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#215 Příspěvek od Mirko » 08 úno 2016 22:42

Myslím, že na odpory je čas a ten díl je z celkem tenkého hliníku, takže se stejně blbě vyvařuje...A není zrovna radost ho demontovat: odborníci přísahají na vzduchovou ráčnu, já stále vyznávám meditativní posun o jedno "cvak" u klasické ráčny...a pak obvykle flexku..
Navíc jsi psal, že ti větrák funguje na stupeň I a III. Pokud je podělaný odpor, tak valí obvykle jen na III. Možná je spíš jen shořelý vypínač.

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#216 Příspěvek od DDT » 08 úno 2016 22:45

no tohle máš recht že řešit má čas....teď ta elektřina mám strach s tím fakt jezdit a to je k vzteku

Jsem si od té zkoušečky tolik sliboval............ale prostě takhle je to nemožné vysledovat když kabel leží u plechu a pípá ten plech.
Naposledy upravil(a) DDT dne 08 úno 2016 22:48, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2878
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#217 Příspěvek od Mirko » 08 úno 2016 22:48

Ohledně té elektriky už fakt nevím, s takovým přístrojem jsem ještě nedělal...

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#218 Příspěvek od DDT » 08 úno 2016 22:50

ok a nemohl by jsi mi Mirko udělat klidně v malování šipky nebo značky kde v motoru mám najít všechny kostry? protože pod autem mám za to že jsem našel všechny, uvnitř taky.

ještě ta Kostra E200, jak vypadá? protože ona není za tím tapcem u nohy řidiče ale myslím že ji vidím víc nahoře kde ji kreje palubka.

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2878
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#219 Příspěvek od Mirko » 08 úno 2016 22:56

Tdi jsem minulý týden vrátil a V8 má kostry jinak. Kde přesně je ta E200 teď nevím z hlavy, někde tam bude. Podle mě to bude ten kolík, co je vidět na té druhé fotce pod oválným otvorem, co jsem dnes posílal

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#220 Příspěvek od DDT » 08 úno 2016 22:58

Dočetl jsem se že hlavní problémy jsou E100 a E200. Ta E100 je prý pod nádrží na chladící směs, ale tam je taková změť kabelů a bordel že tam to prohledat bude fakt mazec. Je tam taková ta omotávka co vypadá jako pletená hadice a je to na cucky. vede tam červený kabel k nějaké pojistce snad 30ka. No tak pod tím hledat nějakou kostru bude zajímavé.

No a pak E200 nemůžu najít. Radši to vyfotím ať víte o čem mluvím.

Odpovědět