RRC 200TDI by DDT

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
SJ410
Příspěvky: 642
Registrován: 12 lis 2010 07:13
Bydliště: Plzeň-sever

Re: RRC 200TDI by DDT

#301 Příspěvek od SJ410 » 29 úno 2016 21:17

To je nějaký divný, jediný co ten motor z elektriky potřebuje je jeden drát na startér a druhý na
stop ventil na vstřikovacím čerpadle. Takže bych natáhl nový drát od klíčku na ten stop ventil
a fertig. Nic jiného na čerpadlo nejde a nemá vliv na volnoběh.
Už radši na nic...

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#302 Příspěvek od VencaZE » 29 úno 2016 22:03

Nesouvisející poznámka- zaizoluj si ten volný bílý kablík na alternátoru- mohl by se něčeho dotknout.
Kostry nemají prakticky vliv na chod motoru protože cívka pro otevírání nafty má malý odběr proudu.
Odpoj původní ovládání nafty a natáhni si z čerpadla zkušební + drát k + baterky. Vyzkoušíš tak chod a vypínání motoru za situace kdy bude jasné že proudu do cívky nic nestojí v cestě.
A ještě- máš vlastně jistotu že má motor dost nafty (filtr, podávací čerpadlo)?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#303 Příspěvek od DDT » 29 úno 2016 22:20

Jak to myslíš dost nafty? V nádrží je dobrých 10 litrů 100%. navíc ono to s tím relé naskoćí na drc. Ale bez něj natočím pustim nohu z plynu a smrt. Co je zvláštní tak když jsem auto převzal od elektrikáře tak auto naskočilo i bez toho relé. Pak jsem jel bez problému do obchodu. A od něj jsem už nebyl schopen nastartovat. Musel jsem tam vrazit to rélé a s ním jsem už odjel.

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#304 Příspěvek od VencaZE » 29 úno 2016 22:34

Dobře, dejme tomu, teoreticky, že dodávka nafty do čerpadla je ok.
Elektrikář měl třeba motor nastartovaný a tudíž ohřatý.
To relé tedy nejspíš ovládá žhavení a studený motor bez žhavení má tendenci zhasínat.
Zjisti jestli ti zhasíná i ohřátý motor nebo jen studený.
Pokud jen studený tak je potřeba vyměnit hlavně elektrikáře :mrgreen: .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#305 Příspěvek od DDT » 29 úno 2016 22:43

Teď mi něco vyžralo baterku. Za noc. To se nikdy nedělo. Nicméně dobiju a zitra zkusím.

Pokud to dělá v obou případech tak co?
Pokud jen se studeným tak co?

MadTom
Příspěvky: 15276
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#306 Příspěvek od MadTom » 01 bře 2016 08:38

Zjistit, co vyžralo baterku. Nejjednodušší je měřit proud z baterky a postupně vytahovat pojistky. Bacha na čidla ve dveřích, aby jsi si otevřením dveří třeba nezapnul vnitřní osvětlení.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#307 Příspěvek od VencaZE » 01 bře 2016 09:01

DDT píše:Teď mi něco vyžralo baterku. Za noc. To se nikdy nedělo. Nicméně dobiju a zitra zkusím.

Pokud to dělá v obou případech tak co?
Pokud jen se studeným tak co?
Pokud motor zhasíná v obou případech- a ovlivňuje to nějaký relé, tak by to ukazovalo na neschopnost cívky dostatečně otevřít přívod nafty, což se mi nezdá pravděpodobný. Spíš by mohla být souvislost s relém jen náhodná a máš problém s dodávkou nafty- jak jsem psal výše, tedy filtr, podávací čerpadlo, sací koš v nádrži nebo cívka v čerpadle.

Jestli to zhasíná jen za studena ihned po startu, pak to relé souvisí se žhavením. Ale i tak, pokud plynem zvedneš trochu otáčky, mělo by to do půl minuty už zůstat běžet i na volnoběh.

Natáhni si zkušební drát na cívku čerpadla a další zkušební drát na žhavení. Nebo si na žhavení dej alespoň kontrolní žárovku ať vidíš co to dělá.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

MadTom
Příspěvky: 15276
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#308 Příspěvek od MadTom » 01 bře 2016 11:04

Ta kontrolní žárovka nebo voltmetr je asi nejlepší postup, a stejným způsobem ověřit, co dělá žhavení. Na mechanickou závadu se mi to nezdá, jestli jsem to správně pochopil, tak až doteď, to fungovalo normálně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Uživatelský avatar
Mára-RRC
Příspěvky: 1480
Registrován: 16 pro 2012 17:23
tel.: 773625346
auto: 2x RRC
Bydliště: Bor u Tachova

Re: RRC 200TDI by DDT

#309 Příspěvek od Mára-RRC » 01 bře 2016 13:17

Ahoj DDT musím říct že ti držím palce protože todle mi dělat RRC tak mu prohodim kladivo oknem a jdu od toho. Proto eletriku a různé drobné neboli práce co chtějí trpělivost tak směřuji do servisu.
Moje rada je nahod to na plato a dovez to třeba Land Jirka nebo rovnou Vencovi.ZE to je ten člověk co mi na autě dělá ty práce co chtějí trpělivost :wink: co já nemám :roll:

Drž se ahoj Mára
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#310 Příspěvek od VencaZE » 01 bře 2016 13:24

To má obojí přes půl republiky..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
Mára-RRC
Příspěvky: 1480
Registrován: 16 pro 2012 17:23
tel.: 773625346
auto: 2x RRC
Bydliště: Bor u Tachova

Re: RRC 200TDI by DDT

#311 Příspěvek od Mára-RRC » 01 bře 2016 13:30

Nevím odkud je DDT ale co znám par lidí co jedou přes půl Republiky na servis k tobě tak proč by nemohl i DDT :mrgreen:
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2878
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#312 Příspěvek od Mirko » 01 bře 2016 13:32

Aspoň byste mohli v klidu dělat :mrk Spousta aut z Brna, zejména starší V8 včetně mých, taky cestuje na servis do ValMezu za Pešlem. A je to ve výsledku levnější než se s tím drbat sám, nebo to dat místním přeborníkům na 1,9tdi ( i když u Pešla to není zrovna rychlejší :chuckle ).

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#313 Příspěvek od DDT » 01 bře 2016 19:56

Absolvuji posledních pár pokusů a auto vezu k někomu kdo dělá přímo je. To se nebojte. Limituje mně teď několik věcí ale já to dotáhnu.

A díky za rady, jdu to zkusit (hned co zítra koupím autonabíječku protože baterka je mrtvá).

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#314 Příspěvek od DDT » 01 bře 2016 22:30

Předchozí majitel měl problém s motorem a z nějakého důvodu koupil na hradní palivové čerpadlo. Viz foto. Pak to nějak vyřešil a čerpadlo neměnil. Nicméně mi ho k tomu dal. Tak když vidím ty rady které směřují tím směrem tak si řikám jestli ho nemám nechat prostě vyměnit.
Přílohy
image.jpeg
image.jpeg (138.8 KiB) Zobrazeno 2388 x

MadTom
Příspěvky: 15276
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: RRC 200TDI by DDT

#315 Příspěvek od MadTom » 01 bře 2016 23:10

A kde je na tom čerpadle něco, co souvisí s elektrikou? Nerozdrbávej víc věcí naráz.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#316 Příspěvek od DDT » 01 bře 2016 23:47

Ana to jsem nevěděl, myslel jsem že obsahuje nějaké elektrokomponenty. Ok nechám to tedy tak. Zítra nabiju a budu měřit. Děkuji opravdu každému za každou radu.

DDT
Příspěvky: 331
Registrován: 16 črc 2012 22:52
auto: Defender Td5
Bydliště: Krnov

Re: RRC 200TDI by DDT

#317 Příspěvek od DDT » 02 bře 2016 20:40

tak zašel jsem si koupit nabíječku baterii, nechal baterku nabít, no a výsledek je, že to po třech pokusech cvaká jako by byla baterka prázdná. Viz přiložené video.
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/RRC_200TD ... mena_1.jpg

Poznatek, pokud tam je to relé, ale není zapojen ten šedý kabel, který nevím k čemu je, tak auto nenastartuji ikdyž je napojeno relé.
Autoelektrikář si mně dal do kalendáře na příští čtvrtek takže do té doby mohu bádat. nebo to žduchout ze skály.

kubas
Příspěvky: 1114
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: RRC 200TDI by DDT

#318 Příspěvek od kubas » 02 bře 2016 21:11

Ti video mi na mobilu nejde zpustit ale cas od casu mi to taky cvaka pri startování a vždycky pomuze zaklepat s tema relatkama u noh spolujezdece

kubas
Příspěvky: 1114
Registrován: 20 čer 2011 16:58
tel.: 733528449
auto: Lr Discovery 1
Bydliště: svitavy

Re: RRC 200TDI by DDT

#319 Příspěvek od kubas » 02 bře 2016 21:14

Nemas nahodou nekde nějaký podavaci cerpadlo navic? M
Byl tu ume chlapík pro naky dily a mel naky cerpadylko navic který vzdycky musel chvilku podržet jinak mu to taky nechytlo, asi blbost jen takovej nápad

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC 200TDI by DDT

#320 Příspěvek od VencaZE » 02 bře 2016 21:27

Jak vypadá plusový kontakt na baterii? Nemáš ho uplně zaoxidovaný? Jinak je tohle projev mrtvý baterie.
Nemá náhodou RRC blokování startu při závadě brzd/ brzdových světel? To relé by mohlo ovládat i to a ten šedej kabel to třeba překlenuje. Nicméně teď máš uplně jiný problém- celkový nedostatek proudu.
Ale takhle po internetu je to marný, já to vzdávam :hmm: .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Odpovědět