RRC 200TDI by DDT
Re: RRC 200TDI by DDT
To je nějaký divný, jediný co ten motor z elektriky potřebuje je jeden drát na startér a druhý na
stop ventil na vstřikovacím čerpadle. Takže bych natáhl nový drát od klíčku na ten stop ventil
a fertig. Nic jiného na čerpadlo nejde a nemá vliv na volnoběh.
stop ventil na vstřikovacím čerpadle. Takže bych natáhl nový drát od klíčku na ten stop ventil
a fertig. Nic jiného na čerpadlo nejde a nemá vliv na volnoběh.
Už radši na nic...
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Nesouvisející poznámka- zaizoluj si ten volný bílý kablík na alternátoru- mohl by se něčeho dotknout.
Kostry nemají prakticky vliv na chod motoru protože cívka pro otevírání nafty má malý odběr proudu.
Odpoj původní ovládání nafty a natáhni si z čerpadla zkušební + drát k + baterky. Vyzkoušíš tak chod a vypínání motoru za situace kdy bude jasné že proudu do cívky nic nestojí v cestě.
A ještě- máš vlastně jistotu že má motor dost nafty (filtr, podávací čerpadlo)?
Kostry nemají prakticky vliv na chod motoru protože cívka pro otevírání nafty má malý odběr proudu.
Odpoj původní ovládání nafty a natáhni si z čerpadla zkušební + drát k + baterky. Vyzkoušíš tak chod a vypínání motoru za situace kdy bude jasné že proudu do cívky nic nestojí v cestě.
A ještě- máš vlastně jistotu že má motor dost nafty (filtr, podávací čerpadlo)?
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: RRC 200TDI by DDT
Jak to myslíš dost nafty? V nádrží je dobrých 10 litrů 100%. navíc ono to s tím relé naskoćí na drc. Ale bez něj natočím pustim nohu z plynu a smrt. Co je zvláštní tak když jsem auto převzal od elektrikáře tak auto naskočilo i bez toho relé. Pak jsem jel bez problému do obchodu. A od něj jsem už nebyl schopen nastartovat. Musel jsem tam vrazit to rélé a s ním jsem už odjel.
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Dobře, dejme tomu, teoreticky, že dodávka nafty do čerpadla je ok.
Elektrikář měl třeba motor nastartovaný a tudíž ohřatý.
To relé tedy nejspíš ovládá žhavení a studený motor bez žhavení má tendenci zhasínat.
Zjisti jestli ti zhasíná i ohřátý motor nebo jen studený.
Pokud jen studený tak je potřeba vyměnit hlavně elektrikáře
.
Elektrikář měl třeba motor nastartovaný a tudíž ohřatý.
To relé tedy nejspíš ovládá žhavení a studený motor bez žhavení má tendenci zhasínat.
Zjisti jestli ti zhasíná i ohřátý motor nebo jen studený.
Pokud jen studený tak je potřeba vyměnit hlavně elektrikáře

Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: RRC 200TDI by DDT
Teď mi něco vyžralo baterku. Za noc. To se nikdy nedělo. Nicméně dobiju a zitra zkusím.
Pokud to dělá v obou případech tak co?
Pokud jen se studeným tak co?
Pokud to dělá v obou případech tak co?
Pokud jen se studeným tak co?
-
- Příspěvky: 15276
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
Zjistit, co vyžralo baterku. Nejjednodušší je měřit proud z baterky a postupně vytahovat pojistky. Bacha na čidla ve dveřích, aby jsi si otevřením dveří třeba nezapnul vnitřní osvětlení.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Pokud motor zhasíná v obou případech- a ovlivňuje to nějaký relé, tak by to ukazovalo na neschopnost cívky dostatečně otevřít přívod nafty, což se mi nezdá pravděpodobný. Spíš by mohla být souvislost s relém jen náhodná a máš problém s dodávkou nafty- jak jsem psal výše, tedy filtr, podávací čerpadlo, sací koš v nádrži nebo cívka v čerpadle.DDT píše:Teď mi něco vyžralo baterku. Za noc. To se nikdy nedělo. Nicméně dobiju a zitra zkusím.
Pokud to dělá v obou případech tak co?
Pokud jen se studeným tak co?
Jestli to zhasíná jen za studena ihned po startu, pak to relé souvisí se žhavením. Ale i tak, pokud plynem zvedneš trochu otáčky, mělo by to do půl minuty už zůstat běžet i na volnoběh.
Natáhni si zkušební drát na cívku čerpadla a další zkušební drát na žhavení. Nebo si na žhavení dej alespoň kontrolní žárovku ať vidíš co to dělá.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
-
- Příspěvky: 15276
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
Ta kontrolní žárovka nebo voltmetr je asi nejlepší postup, a stejným způsobem ověřit, co dělá žhavení. Na mechanickou závadu se mi to nezdá, jestli jsem to správně pochopil, tak až doteď, to fungovalo normálně.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: RRC 200TDI by DDT
Ahoj DDT musím říct že ti držím palce protože todle mi dělat RRC tak mu prohodim kladivo oknem a jdu od toho. Proto eletriku a různé drobné neboli práce co chtějí trpělivost tak směřuji do servisu.
Moje rada je nahod to na plato a dovez to třeba Land Jirka nebo rovnou Vencovi.ZE to je ten člověk co mi na autě dělá ty práce co chtějí trpělivost
co já nemám
Drž se ahoj Mára
Moje rada je nahod to na plato a dovez to třeba Land Jirka nebo rovnou Vencovi.ZE to je ten člověk co mi na autě dělá ty práce co chtějí trpělivost


Drž se ahoj Mára
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
To má obojí přes půl republiky..
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: RRC 200TDI by DDT
Nevím odkud je DDT ale co znám par lidí co jedou přes půl Republiky na servis k tobě tak proč by nemohl i DDT 

RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
- Mirko
- Příspěvky: 2878
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Aspoň byste mohli v klidu dělat
Spousta aut z Brna, zejména starší V8 včetně mých, taky cestuje na servis do ValMezu za Pešlem. A je to ve výsledku levnější než se s tím drbat sám, nebo to dat místním přeborníkům na 1,9tdi ( i když u Pešla to není zrovna rychlejší
).


Re: RRC 200TDI by DDT
Absolvuji posledních pár pokusů a auto vezu k někomu kdo dělá přímo je. To se nebojte. Limituje mně teď několik věcí ale já to dotáhnu.
A díky za rady, jdu to zkusit (hned co zítra koupím autonabíječku protože baterka je mrtvá).
A díky za rady, jdu to zkusit (hned co zítra koupím autonabíječku protože baterka je mrtvá).
Re: RRC 200TDI by DDT
Předchozí majitel měl problém s motorem a z nějakého důvodu koupil na hradní palivové čerpadlo. Viz foto. Pak to nějak vyřešil a čerpadlo neměnil. Nicméně mi ho k tomu dal. Tak když vidím ty rady které směřují tím směrem tak si řikám jestli ho nemám nechat prostě vyměnit.
- Přílohy
-
- image.jpeg (138.8 KiB) Zobrazeno 2385 x
-
- Příspěvky: 15276
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: RRC 200TDI by DDT
A kde je na tom čerpadle něco, co souvisí s elektrikou? Nerozdrbávej víc věcí naráz.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
Re: RRC 200TDI by DDT
Ana to jsem nevěděl, myslel jsem že obsahuje nějaké elektrokomponenty. Ok nechám to tedy tak. Zítra nabiju a budu měřit. Děkuji opravdu každému za každou radu.
Re: RRC 200TDI by DDT
tak zašel jsem si koupit nabíječku baterii, nechal baterku nabít, no a výsledek je, že to po třech pokusech cvaká jako by byla baterka prázdná. Viz přiložené video.
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/RRC_200TD ... mena_1.jpg
Poznatek, pokud tam je to relé, ale není zapojen ten šedý kabel, který nevím k čemu je, tak auto nenastartuji ikdyž je napojeno relé.
Autoelektrikář si mně dal do kalendáře na příští čtvrtek takže do té doby mohu bádat. nebo to žduchout ze skály.
http://sirakcz.rajce.idnes.cz/RRC_200TD ... mena_1.jpg
Poznatek, pokud tam je to relé, ale není zapojen ten šedý kabel, který nevím k čemu je, tak auto nenastartuji ikdyž je napojeno relé.
Autoelektrikář si mně dal do kalendáře na příští čtvrtek takže do té doby mohu bádat. nebo to žduchout ze skály.
-
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: RRC 200TDI by DDT
Ti video mi na mobilu nejde zpustit ale cas od casu mi to taky cvaka pri startování a vždycky pomuze zaklepat s tema relatkama u noh spolujezdece
-
- Příspěvky: 1114
- Registrován: 20 čer 2011 16:58
- tel.: 733528449
- auto: Lr Discovery 1
- Bydliště: svitavy
Re: RRC 200TDI by DDT
Nemas nahodou nekde nějaký podavaci cerpadlo navic? M
Byl tu ume chlapík pro naky dily a mel naky cerpadylko navic který vzdycky musel chvilku podržet jinak mu to taky nechytlo, asi blbost jen takovej nápad
Byl tu ume chlapík pro naky dily a mel naky cerpadylko navic který vzdycky musel chvilku podržet jinak mu to taky nechytlo, asi blbost jen takovej nápad
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC 200TDI by DDT
Jak vypadá plusový kontakt na baterii? Nemáš ho uplně zaoxidovaný? Jinak je tohle projev mrtvý baterie.
Nemá náhodou RRC blokování startu při závadě brzd/ brzdových světel? To relé by mohlo ovládat i to a ten šedej kabel to třeba překlenuje. Nicméně teď máš uplně jiný problém- celkový nedostatek proudu.
Ale takhle po internetu je to marný, já to vzdávam
.
Nemá náhodou RRC blokování startu při závadě brzd/ brzdových světel? To relé by mohlo ovládat i to a ten šedej kabel to třeba překlenuje. Nicméně teď máš uplně jiný problém- celkový nedostatek proudu.
Ale takhle po internetu je to marný, já to vzdávam

Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD