Zvedání D3 na hever
Moderátor: Acon
Zvedání D3 na hever
Mám možná hloupý dotaz - někde jsem slyšel, že když se D3 zvedá na heveru nebo v servisu při výměně pneu, je dobré snížit podvozek na nejnižší výšku a zamknout v této poloze (kvůli prověšení kol při zvednutí). V návodu jsem o tom nikde zmínku nenašel. Má s tím někdo nějakou zkušenost?
DIII 2.7 TDV6 SE-2007
- petr štrof
- Příspěvky: 935
- Registrován: 29 dub 2010 21:00
- tel.: 603799382
- auto: LR Disco 3 HSE 2006
- Bydliště: NÁCHODSKO
Re: Zvedání D3 na hever
naopak zvednout do horní polohy ,
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvedání D3 na hever
Jj, všechno co má měchy a zvedá se za rám, to přifouknout, aby se pak nemuchlali měchy při spouštění zpátky na zem.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
Re: Zvedání D3 na hever
Jo, to dává smysl.
Díky za reakce,
teď už si to budu pamatovat, i když mě udivuje, že se o tom nezmiňuje manuál, ale třeba jsem jen špatně hledal...

Díky za reakce,

DIII 2.7 TDV6 SE-2007
- mipr
- Příspěvky: 674
- Registrován: 11 črc 2014 11:34
- tel.: +421907431767
- auto: Diskosky mam rad :-)
- Bydliště: Horska 30, Bratislava
Re: Zvedání D3 na hever
Hoši, je to uplne jedno. Aj tak vam auto tlak z mechov vypusti. Pri troche stastia pomozu pootvorene dvere pri dvihani auta (ecu prestane regulovat podovzok). Moja D3 na to vsak
...
Zadny strach, heverujte kolik potreba...

Zadny strach, heverujte kolik potreba...

LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvedání D3 na hever
To jo, vypustí, ale tvar měchu zůstane. Když se zvedne z nízký polohy tak se ty měchy podtlakem splasknou. Ale o D3 toho zas tolik nevim, vycházím ze zkušeností s nákladními měchy.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zvedání D3 na hever
Při vypnutém zapalování budou měchy po sundání auta z heveru ve stejné pozici jako před zvednutím. Pokud ale na zvedáku někdo sepne zapalování nebo nastartuje (např. při výměně oleje v automatu), tak se auto začne snažit výšku korigovat podle toho, co mu hlásí senzory, ale protože jsou kola vyvěšená, skončí to většinou nějakou chybovou hláškou. Alespoň tak to dělá první generace RRS, což je jen převlečená D3.
Re: Zvedání D3 na hever
Prave preto nechaj otvorene dvere. EAS ostane "zamrznuty" a korekciu vysky necha na pokoji.Maxsel píše:Při vypnutém zapalování budou měchy po sundání auta z heveru ve stejné pozici jako před zvednutím. Pokud ale na zvedáku někdo sepne zapalování nebo nastartuje (např. při výměně oleje v automatu), tak se auto začne snažit výšku korigovat podle toho, co mu hlásí senzory, ale protože jsou kola vyvěšená, skončí to většinou nějakou chybovou hláškou. Alespoň tak to dělá první generace RRS, což je jen převlečená D3.
Zdvihat za ram pre istotu v hornej polohe.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
-
- Příspěvky: 15264
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Zvedání D3 na hever
To zvedání za rám u auta zvednutého to horní polohy pérován má ještě jednu výhodu - pod auto je lepší přístup, takže je menší šance, že to zvednou špatně, nebo někde něco skřípnou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo