Zvedání D3 na hever

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 430
Registrován: 08 led 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Zvedání D3 na hever

#1 Příspěvek od marwak » 02 kvě 2016 17:34

Mám možná hloupý dotaz - někde jsem slyšel, že když se D3 zvedá na heveru nebo v servisu při výměně pneu, je dobré snížit podvozek na nejnižší výšku a zamknout v této poloze (kvůli prověšení kol při zvednutí). V návodu jsem o tom nikde zmínku nenašel. Má s tím někdo nějakou zkušenost?
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 935
Registrován: 29 dub 2010 21:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: Zvedání D3 na hever

#2 Příspěvek od petr štrof » 02 kvě 2016 20:35

naopak zvednout do horní polohy ,

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvedání D3 na hever

#3 Příspěvek od VencaZE » 02 kvě 2016 21:07

Jj, všechno co má měchy a zvedá se za rám, to přifouknout, aby se pak nemuchlali měchy při spouštění zpátky na zem.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
marwak
Příspěvky: 430
Registrován: 08 led 2016 12:44
auto: DIII 2.7 TDV6 SE
Bydliště: Hraběšice

Re: Zvedání D3 na hever

#4 Příspěvek od marwak » 02 kvě 2016 21:24

Jo, to dává smysl. :Ja blb:
Díky za reakce, :Sorry: teď už si to budu pamatovat, i když mě udivuje, že se o tom nezmiňuje manuál, ale třeba jsem jen špatně hledal...
DIII 2.7 TDV6 SE-2007

Uživatelský avatar
mipr
Příspěvky: 674
Registrován: 11 črc 2014 11:34
tel.: +421907431767
auto: Diskosky mam rad :-)
Bydliště: Horska 30, Bratislava

Re: Zvedání D3 na hever

#5 Příspěvek od mipr » 02 kvě 2016 21:36

Hoši, je to uplne jedno. Aj tak vam auto tlak z mechov vypusti. Pri troche stastia pomozu pootvorene dvere pri dvihani auta (ecu prestane regulovat podovzok). Moja D3 na to vsak :moon ...

Zadny strach, heverujte kolik potreba... :yes
LRservis.sk Bratislava
specializovany servis pre znacku Land Rover
byvaly autorizovany distributor Bearmach (skoncili...)

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvedání D3 na hever

#6 Příspěvek od VencaZE » 02 kvě 2016 21:40

To jo, vypustí, ale tvar měchu zůstane. Když se zvedne z nízký polohy tak se ty měchy podtlakem splasknou. Ale o D3 toho zas tolik nevim, vycházím ze zkušeností s nákladními měchy.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
Maxsel
Příspěvky: 3669
Registrován: 23 zář 2007 19:49
auto: Land Rover
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Zvedání D3 na hever

#7 Příspěvek od Maxsel » 03 kvě 2016 00:07

Při vypnutém zapalování budou měchy po sundání auta z heveru ve stejné pozici jako před zvednutím. Pokud ale na zvedáku někdo sepne zapalování nebo nastartuje (např. při výměně oleje v automatu), tak se auto začne snažit výšku korigovat podle toho, co mu hlásí senzory, ale protože jsou kola vyvěšená, skončí to většinou nějakou chybovou hláškou. Alespoň tak to dělá první generace RRS, což je jen převlečená D3.
Discovery 4 TDV6 HSE
Discovery 2 TD5

http://www.youtube.com/maxselcz

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2670
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

Re: Zvedání D3 na hever

#8 Příspěvek od teslo » 03 kvě 2016 13:13

Maxsel píše:Při vypnutém zapalování budou měchy po sundání auta z heveru ve stejné pozici jako před zvednutím. Pokud ale na zvedáku někdo sepne zapalování nebo nastartuje (např. při výměně oleje v automatu), tak se auto začne snažit výšku korigovat podle toho, co mu hlásí senzory, ale protože jsou kola vyvěšená, skončí to většinou nějakou chybovou hláškou. Alespoň tak to dělá první generace RRS, což je jen převlečená D3.
Prave preto nechaj otvorene dvere. EAS ostane "zamrznuty" a korekciu vysky necha na pokoji.
Zdvihat za ram pre istotu v hornej polohe.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

MadTom
Příspěvky: 15264
Registrován: 06 lis 2008 23:15
tel.: 608 600 360
auto: D2, Def 130
Bydliště: Olomouc

Re: Zvedání D3 na hever

#9 Příspěvek od MadTom » 03 kvě 2016 13:37

To zvedání za rám u auta zvednutého to horní polohy pérován má ještě jednu výhodu - pod auto je lepší přístup, takže je menší šance, že to zvednou špatně, nebo někde něco skřípnou.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo

Odpovědět