Motor 200Td ev.300
Moderátor: Acon
Motor 200Td ev.300
Jestli má tady někdo zkušenost atd. s výměnou koncovky -trysky ,ve vstřikovači Bosch ETC8412, klidně do SZ nebo mail.
- Hubert
- Příspěvky: 2518
- Registrován: 28 čer 2009 19:13
- tel.: 724878985
- auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
- Bydliště: Kousek do Třebíče
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 200Td ev.300
Vyměnit není problém. Problém je seřízení. To bez patřičných zkušeností a testovací stolice nejde. Bez seřízení to může poškodit motor.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.
- gibson
- Příspěvky: 3314
- Registrován: 08 bře 2011 16:33
- tel.: +421907201052
- auto: DI 300, mini, vw t2
- Bydliště: stará ľubovňa
Re: Motor 200Td ev.300
da sa niekde objednat sada tych podloziek na nastavenie?Hubert píše:Vyměnit není problém. Problém je seřízení. To bez patřičných zkušeností a testovací stolice nejde. Bez seřízení to může poškodit motor.
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk
Re: Motor 200Td ev.300
Napsal jsem to blbě , tak to přeložím . Měnit celý vstřikovač Bosch ETC8412 za cca 10tis Kč se mi vůbec nechce. tak potřebuju vědět jakou trysku tam dát ,abych nekoumal něco co už je vykoumaný a vyzkoušený. Seřídit přesně otvírací tlak trysky umím. Tak že problém je co tam dát za trysku ev. kde ji sehnat.
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 200Td ev.300
Bosch Černík Plzeň, třeba. Asi ti tam i prodají trysku. Od dob Zetoru už si trysky neměním (nemám zkalibrovanou zkoušečku) a posílám to tam. Výměna a seřízení stojí pár korun.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- forester
- Příspěvky: 626
- Registrován: 17 črc 2011 22:49
- tel.: +421 905 979 273
- auto: DI300Tdi ARO 240
- Bydliště: Martin
Re: Motor 200Td ev.300
To doma nedáš,tieto vstrekovače sa nastavujú na dva tlaky.Prvý nastavíš ale druhý bez prístroja nenastavíš.Eliot ich robí výmenným spôsobom za kresťanskú cenu.
V jednoduchosti je krása.
Re: Motor 200Td ev.300
Mě je dělali za cca 5700kč repas všech 4ks
Re: Motor 200Td ev.300
Já mam naštěstí motor bez elektroniky -žádný předvstřik atd tam není , Tak se nastavuje se jen otvírací tlak a zk. jestli tr. nebryndá . Pokud není měřák a k. h. tak opravdu není radno se v tom doma rejpat. Jinak je to o pečlivosti .
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 200Td ev.300
Ale 200tdi má dvoustupňový vstřik. První 200 bar, druhá fáze 280 bar.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
- forester
- Příspěvky: 626
- Registrován: 17 črc 2011 22:49
- tel.: +421 905 979 273
- auto: DI300Tdi ARO 240
- Bydliště: Martin
Re: Motor 200Td ev.300
To máš pravdu že tam nieje elektronika,ale dvojstupňové vstrekovače sú mechanické.Asi by si to mal fakt dať spraviť niekomu kdo vie o čo ide,lebo skončíš z prepáleným piestom v najnevhodnejšej chvíli.Tieto motory sú neskutočný "držiak" ale treba im dať čo potrebujúWiki píše:Já mam naštěstí motor bez elektroniky -žádný předvstřik atd tam není , Tak se nastavuje se jen otvírací tlak a zk. jestli tr. nebryndá . Pokud není měřák a k. h. tak opravdu není radno se v tom doma rejpat. Jinak je to o pečlivosti .

V jednoduchosti je krása.
Re: Motor 200Td ev.300
U dvoupružinových vstřikovaču se podle fy manuálu Bosch nastavuje pouze první-/inicializační/ tlak, druhý se nenastavuje.forester píše:To doma nedáš,tieto vstrekovače sa nastavujú na dva tlaky.Prvý nastavíš ale druhý bez prístroja nenastavíš.Eliot ich robí výmenným spôsobom za kresťanskú cenu.
- VencaZE
- Příspěvky: 3611
- Registrován: 17 kvě 2008 14:51
- tel.: 602 550 993
- auto: 110HT, S2A 88, G66
- Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor 200Td ev.300
Tak to už vypadá nadějněji
.

Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD