Motor 200Td ev.300

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
Wiki
Příspěvky: 512
Registrován: 18 čer 2016 07:34

Motor 200Td ev.300

#1 Příspěvek od Wiki » 05 črc 2016 07:40

Jestli má tady někdo zkušenost atd. s výměnou koncovky -trysky ,ve vstřikovači Bosch ETC8412, klidně do SZ nebo mail.

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 200Td ev.300

#2 Příspěvek od Hubert » 06 črc 2016 08:13

Vyměnit není problém. Problém je seřízení. To bez patřičných zkušeností a testovací stolice nejde. Bez seřízení to může poškodit motor.
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
gibson
Příspěvky: 3314
Registrován: 08 bře 2011 16:33
tel.: +421907201052
auto: DI 300, mini, vw t2
Bydliště: stará ľubovňa

Re: Motor 200Td ev.300

#3 Příspěvek od gibson » 06 črc 2016 08:51

Hubert píše:Vyměnit není problém. Problém je seřízení. To bez patřičných zkušeností a testovací stolice nejde. Bez seřízení to může poškodit motor.
da sa niekde objednat sada tych podloziek na nastavenie?
DI 300Tdi - pojazdne
mini 1300 98' - zhnity bruchoplaz ultimate!
D90 300Tdi - EX
VW T2 77' - Rusty
http://www.gibsonsg.rajce.idnes.cz http://www.fedorsecurity.sk

Wiki
Příspěvky: 512
Registrován: 18 čer 2016 07:34

Re: Motor 200Td ev.300

#4 Příspěvek od Wiki » 06 črc 2016 09:57

Napsal jsem to blbě , tak to přeložím . Měnit celý vstřikovač Bosch ETC8412 za cca 10tis Kč se mi vůbec nechce. tak potřebuju vědět jakou trysku tam dát ,abych nekoumal něco co už je vykoumaný a vyzkoušený. Seřídit přesně otvírací tlak trysky umím. Tak že problém je co tam dát za trysku ev. kde ji sehnat.

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 200Td ev.300

#5 Příspěvek od VencaZE » 06 črc 2016 10:09

Bosch Černík Plzeň, třeba. Asi ti tam i prodají trysku. Od dob Zetoru už si trysky neměním (nemám zkalibrovanou zkoušečku) a posílám to tam. Výměna a seřízení stojí pár korun.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 626
Registrován: 17 črc 2011 22:49
tel.: +421 905 979 273
auto: DI300Tdi ARO 240
Bydliště: Martin

Re: Motor 200Td ev.300

#6 Příspěvek od forester » 06 črc 2016 22:19

To doma nedáš,tieto vstrekovače sa nastavujú na dva tlaky.Prvý nastavíš ale druhý bez prístroja nenastavíš.Eliot ich robí výmenným spôsobom za kresťanskú cenu.
V jednoduchosti je krása.

Uživatelský avatar
kupec18
Příspěvky: 1704
Registrován: 18 dub 2013 21:35
auto: D1 300tdi
Bydliště: Ova,Brno

Re: Motor 200Td ev.300

#7 Příspěvek od kupec18 » 06 črc 2016 22:34

Mě je dělali za cca 5700kč repas všech 4ks

Wiki
Příspěvky: 512
Registrován: 18 čer 2016 07:34

Re: Motor 200Td ev.300

#8 Příspěvek od Wiki » 07 črc 2016 12:08

Já mam naštěstí motor bez elektroniky -žádný předvstřik atd tam není , Tak se nastavuje se jen otvírací tlak a zk. jestli tr. nebryndá . Pokud není měřák a k. h. tak opravdu není radno se v tom doma rejpat. Jinak je to o pečlivosti .

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 200Td ev.300

#9 Příspěvek od VencaZE » 07 črc 2016 12:23

Ale 200tdi má dvoustupňový vstřik. První 200 bar, druhá fáze 280 bar.
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Uživatelský avatar
forester
Příspěvky: 626
Registrován: 17 črc 2011 22:49
tel.: +421 905 979 273
auto: DI300Tdi ARO 240
Bydliště: Martin

Re: Motor 200Td ev.300

#10 Příspěvek od forester » 07 črc 2016 22:10

Wiki píše:Já mam naštěstí motor bez elektroniky -žádný předvstřik atd tam není , Tak se nastavuje se jen otvírací tlak a zk. jestli tr. nebryndá . Pokud není měřák a k. h. tak opravdu není radno se v tom doma rejpat. Jinak je to o pečlivosti .
To máš pravdu že tam nieje elektronika,ale dvojstupňové vstrekovače sú mechanické.Asi by si to mal fakt dať spraviť niekomu kdo vie o čo ide,lebo skončíš z prepáleným piestom v najnevhodnejšej chvíli.Tieto motory sú neskutočný "držiak" ale treba im dať čo potrebujú :hand
V jednoduchosti je krása.

Wiki
Příspěvky: 512
Registrován: 18 čer 2016 07:34

Re: Motor 200Td ev.300

#11 Příspěvek od Wiki » 11 črc 2016 10:44

forester píše:To doma nedáš,tieto vstrekovače sa nastavujú na dva tlaky.Prvý nastavíš ale druhý bez prístroja nenastavíš.Eliot ich robí výmenným spôsobom za kresťanskú cenu.
U dvoupružinových vstřikovaču se podle fy manuálu Bosch nastavuje pouze první-/inicializační/ tlak, druhý se nenastavuje.

Uživatelský avatar
VencaZE
Příspěvky: 3611
Registrován: 17 kvě 2008 14:51
tel.: 602 550 993
auto: 110HT, S2A 88, G66
Bydliště: Brod nad Tichou, okr. Tachov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 200Td ev.300

#12 Příspěvek od VencaZE » 11 črc 2016 10:55

Tak to už vypadá nadějněji :-) .
Urbanovi Pneu&Cars- Servis Land Rover, diagnostika, autoelektro, pneuservis a jiné.. urbanovipneucars@email.cz
WWW: http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 12&t=26864
Proč bychom se dřeli, když můžeme spálit trochu nafty. OK1LRD

Odpovědět