Rozdíl ve výkonu u 300tdi mezi manuálem a automatem

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Sasha
Příspěvky: 13
Registrován: 16 črc 2008 13:57
Bydliště: Náměšť na Hané
Kontaktovat uživatele:

Rozdíl ve výkonu u 300tdi mezi manuálem a automatem

#1 Příspěvek od Sasha » 16 črc 2008 14:19

Zdravím Vás všechny, konečně jsem se po roce čtení na těchto stránkách taky zaregistroval, což považuju za úspěch, protože jsou jediny kde jsem.
Prošel jsem skoro všema pr......a, ktery umi disko připravit, přesto jsem nezanevřel...ono taky dost dobře nejde, že :) . No ted k tomu mému dotazu, jato,že ma uplně identicky motor u 300tdi v automatu o 7koníků víc než v manuálu. Rád bych na ně taky dosáhl....dik. :?:
2002 D2 Td5, automat, 2" lift,

erik DISCOVERY ES
Příspěvky: 183
Registrován: 01 úno 2007 13:18
Bydliště: Břeclav

#2 Příspěvek od erik DISCOVERY ES » 16 črc 2008 14:57

motor je stejny ale vstrikovaci cerpadlo u automatu je jiny. uz je v nem trochu elektroniky,

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od motohanz » 16 črc 2008 16:03

tam ty koniiky nejsou manualem a automatem v ruznych letech se delaly ruzne vykonove varianty...a s tim vstrikovacim cerpadlem si nejsem jistej jelikoz ja na automatu mel to obyc...
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

erik DISCOVERY ES
Příspěvky: 183
Registrován: 01 úno 2007 13:18
Bydliště: Břeclav

#4 Příspěvek od erik DISCOVERY ES » 17 črc 2008 00:05

manual mel vzdy 113k ,122 jen autom. tak si myslim ze rokem to neni
Naposledy upravil(a) erik DISCOVERY ES dne 17 črc 2008 14:11, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od motohanz » 17 črc 2008 00:07

to se pletes....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

erik DISCOVERY ES
Příspěvky: 183
Registrován: 01 úno 2007 13:18
Bydliště: Břeclav

#6 Příspěvek od erik DISCOVERY ES » 17 črc 2008 00:41

se podivej na mobile.de , mas tam asi 200 diskosek a manualy maji 113 a aut 122

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#7 Příspěvek od karel » 17 črc 2008 06:19

Můj názor je, že důležitější je,jak je posazený krouťák a ten je jaký?Pokud je stejný koně bych neřešil :wink:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

erik DISCOVERY ES
Příspěvky: 183
Registrován: 01 úno 2007 13:18
Bydliště: Břeclav

#8 Příspěvek od erik DISCOVERY ES » 17 črc 2008 08:47

motohanz v tom ma trochu zmatek :lol: . Tak aby sme nepletli novacky tak jeste jednou.
300 TDI manual vzdy 113PS (122PS verze se do man. nikdy nemontovala) od 1996 ma 300 TDI aut EDC (elektr.. dis. contrl.) a zvyseny vykon 122PS

Doporucuji nastudovat nejaky studijni material, např:
LR DISCOVERY 89 -98 od James Taylor

erik DISCOVERY ES
Příspěvky: 183
Registrován: 01 úno 2007 13:18
Bydliště: Břeclav

#9 Příspěvek od erik DISCOVERY ES » 17 črc 2008 08:51

karel píše:Můj názor je, že důležitější je,jak je posazený krouťák a ten je jaký?Pokud je stejný koně bych neřešil :wink:
Souhlasim. kroutak u manualu je265NM u 1800ot
u automatu 300NM

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od motohanz » 17 črc 2008 09:07

rover word píše:motohanz v tom ma trochu zmatek :lol: . Tak aby sme nepletli novacky tak jeste jednou.
300 TDI manual vzdy 113PS (122PS verze se do man. nikdy nemontovala) od 1996 ma 300 TDI aut EDC (elektr.. dis. contrl.) a zvyseny vykon 122PS

Doporucuji nastudovat nejaky studijni material, např:
LR DISCOVERY 89 -98 od James Taylor

Jasne ja v tom mam zmatek... :wink: ja mel proste automat se 113 konma, na to nepotrebuji studijni materialy......a tohle co jsi napsal uz je lepsi nez tvrdit ze kazdej automat mel 122.....
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

erik DISCOVERY ES
Příspěvky: 183
Registrován: 01 úno 2007 13:18
Bydliště: Břeclav

#11 Příspěvek od erik DISCOVERY ES » 17 črc 2008 10:46

ja nevim co v tom porad hledas vedu :) 122PS byla vysada pouze u automata, zadny manual 300TDi nema 122PS, pokud si to neprekopes.

ze tys mel autom s obyc cerpadlem muze taky znamenat ze ti ho tam nekdo pred tebou namontoval, pokud si teda nemel nejaky ten prvni rocnik 95ky, ktere nemely EDC

PS: a precti si poradne na co sasha ptal, "cim to ze aut ma vic koniku nez manual u 300TDI??" ma odpoved byla ze ma EDC (tedy ta elektronika)
a pak si precti tvoje reakce, nejak se v tom motas :D

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od motohanz » 17 črc 2008 14:13

rover word píše:ja nevim co v tom porad hledas vedu :) 122PS byla vysada pouze u automata, zadny manual 300TDi nema 122PS, pokud si to neprekopes.

ze tys mel autom s obyc cerpadlem muze taky znamenat ze ti ho tam nekdo pred tebou namontoval, pokud si teda nemel nejaky ten prvni rocnik 95ky, ktere nemely EDC

PS: a precti si poradne na co sasha ptal, "cim to ze aut ma vic koniku nez manual u 300TDI??" ma odpoved byla ze ma EDC (tedy ta elektronika)
a pak si precti tvoje reakce, nejak se v tom motas :D
prave ze jsem "nejaky" ten prvni rocnik mel proto to nemuzes tvrdit kategoricky jelikoz mu v hlave udelas gulas a on pak bude nekomu tvrdit ze to ma treba prekopany a podobne...o nic vic nejde...a odpovedel jsem mu na to na co se ptal...a opravim te, nemotam se v tom jen upresnuji ty nepresne tvrzeni......to je jako bys rikal, ze vsech deset aut je zelenych, sice je jedno modry ale devet jich je zelenych to znamena ze jich je zelenych deset
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
ALF
Příspěvky: 1025
Registrován: 26 pro 2006 10:07
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od ALF » 17 črc 2008 20:29

[je jako bys rikal, ze vsech deset aut je zelenych, sice je jedno modry ale devet jich je zelenych to znamena ze jich je zelenych deset[/quote]

V průměru je všech 10 aut modrozelených s větším podílem zelené :lol: :lol: abychom ho úplně nedomotali

Uživatelský avatar
Sasha
Příspěvky: 13
Registrován: 16 črc 2008 13:57
Bydliště: Náměšť na Hané
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Sasha » 17 črc 2008 21:25

Ok, abych to shrnul mam "97 113ps to vim. (dokonce je zelena :) ), ale ten rozdil je teda v čerpadle? Pokud jo řešit, to nebudu mam ho porychtovany a chodi jak švýcary. Nicméně ty kobyly, popř krouťák mi tam porad nejaky schazej. Četl jsem si tu před časem o egr ventilu, fakt to funguje? pokud jo co uělat s tou elektrikou co do něj vede :?:
2002 D2 Td5, automat, 2" lift,

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#15 Příspěvek od karel » 17 črc 2008 21:57

Sasha píše: Nicméně ty kobyly, popř krouťák mi tam porad nejaky schazej.
Trochu mimo téma, ale projeď se někdy Patrolem GR a budeš si mnohem víc vážit dobrého krouťáku u auta které sedláš, ve své době nebyl výkonější motor stejného obsahu k mání myslím u ofroadu :!: Jinak ohledně vyřazení EGR ventilu se psalo jistě i o pořešení elektrické části.
Tady je to slušně popsáno včetně fotek
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... hlight=egr
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7915
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#16 Příspěvek od Sláma Karel » 17 črc 2008 23:19

Tak Vám to taky zamotám ještě víc.
Moje přítelkyně má Disco 95 manuál ze Švícarska a evidentně tam měla elektronické čerpadlo. Je tam po něm kompletní elektrika, počítač, snímač otáček, řídící vstřik i potenciometr na pedálu plynu a výfuk s katem. Prostě všechno jako májí automaty. Čerpadlo už je vyměněný za mechanický, ale evidentně tam bylo elektronický.
Podle VIN je to originál manuální převodovka. Tak nevím. Asi nějaký švícarský soudruh si dal tu práci a celou elektriku vyměnil a všechno tam namontoval kvůli těm koníkům a krouťáku. To musel být blázen. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3588
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Land Jirka » 18 črc 2008 06:09

Pro vývoz do některých zemí to mohlo být udělaný tak jak píše Karel.

U automobilek je běžná praxe, že pro různé státy se kvůli jejich legislativě dělají různé úpravy.
Když budu dobrej prodejce (dovozce) ve Švícarsku (prodám několik stovek aut ročně) a zašlu požadavek do Anglije na serii discover s motorem co se dává do automatu tak mi ji taky vyrobí.
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7915
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#18 Příspěvek od Sláma Karel » 22 črc 2008 12:39

Jestli to taky němělo náhodou nějaké lepší emisní limity. Pak bych to do Švícarska chápal. Tam v tý době moc nafťáků nejezdilo.
Já jsem to jenom psal jako zajímavost. Jsem to v manuálu viděl poprvé a taky jenom jednou. A to už jsem pár Disco viděl a rozebral a něco málo i spravil. Stejně to ale někdo nakonec předělal na mechanický čerpadlo. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Odpovědět