Jinak zdravím Cyrila a při pohledu na Panerai hodiny na zdi,si občas vzpomenu....

Moderátor: Miky_CZ
ZJD4 píše:Pokud by jsi měl zájem,tak D3 v S provedení s automatem a TR právě dávám pryč.Cena cca 190t v českých r.v. 2005.Vše poctivě servisované a udržované,první majitel a samozřejmě neškráblé.
Jinak zdravím Cyrila a při pohledu na Panerai hodiny na zdi,si občas vzpomenu....
takove auto se dela a jmenuje se Wrangler tusimkomin píše:Ja uz som vyskusal asi hoci co od V3S po moderne nakladne s automatom a tak isto osobne s manualom aj automatom a tvrdim ze od modernych 5 st. automatov kolo 2000roku sa to prehuplo na stranu automatov a uz nieje dovod kupovat manual. Ja razim myslienku ze keby mal Defender automat seriovo tak je to naj. auto na svete.
A kromě těch TDV6 motorů ani neslyším, že by se nich něco extra kazilo nad běžný rámec. Snad jen zámky a povadlé stropnice, v duchu LR. Jen je potřeba na to mít pořádnou diagnostiku.MadTom píše:...A obecně je tady jedna věc - udržitelnost těchto nových aut v provozu. Podávejte se, co se na fóru psalo, když začaly D3, kam se to posunulo. Hlavní rozdíl je v tom, že se to lidi v servisech (alespoň některých), naučili opravovat.
Vůbec mají lidi nějak krátkou paměť. v 70-80 tých letech se generálky motorů občas dělali ještě před 100 tis. najetými kilometry a auta byla po 10-ti letech shnilá na kaši. Auta socialistického bloku byla velice často problémová už po opuštění fabriky. Dneska je průměrně stáří aut u nás 15 let a u deset let staré D3 se tady řeší, jestli je spolehlivá na 100% nebo o něco méně...Wiki píše:kde jsou ty doby 50 , 60 ,70 i 80 leta kdy se opravoval a vyvařoval či podomácku servisoval na ulici kde jaký vrak aby jezdil / nikoliv jako veterán/
Kdo si dnes např. nechává opravit třeba boty ? či roztrženej župan ?, zalátat fusekli ? nebo opravit LCD televizi ? apod . - to se prostě nevyplatí -i ten sociál si to vía tak to bude časem i s autama
Maxsel píše:Vůbec mají lidi nějak krátkou paměť. v 70-80 tých letech se generálky motorů občas dělali ještě před 100 tis. najetými kilometry a auta byla po 10-ti letech shnilá na kaši. Auta socialistického bloku byla velice často problémová už po opuštění fabriky. Dneska je průměrně stáří aut u nás 15 let a u deset let staré D3 se tady řeší, jestli je spolehlivá na 100% nebo o něco méně...Wiki píše:kde jsou ty doby 50 , 60 ,70 i 80 leta kdy se opravoval a vyvařoval či podomácku servisoval na ulici kde jaký vrak aby jezdil / nikoliv jako veterán/
Kdo si dnes např. nechává opravit třeba boty ? či roztrženej župan ?, zalátat fusekli ? nebo opravit LCD televizi ? apod . - to se prostě nevyplatí -i ten sociál si to vía tak to bude časem i s autama
Taky jsem to chtěl napsat, ale pak jsem si uvědomil, že Albánie dodnes je plná mercedesů z těch let, Bosna jedničkovejch golfů a Arfika Peugeotů.... Z hlediska dlouhodobosti měla ta jednoduchost něco do sebe. Ale neměnil bych.Maxsel píše:Vůbec mají lidi nějak krátkou paměť. v 70-80 tých letech se generálky motorů občas dělali ještě před 100 tis. najetými kilometry a auta byla po 10-ti letech shnilá na kaši. Auta socialistického bloku byla velice často problémová už po opuštění fabriky. Dneska je průměrně stáří aut u nás 15 let a u deset let staré D3 se tady řeší, jestli je spolehlivá na 100% nebo o něco méně...Wiki píše:kde jsou ty doby 50 , 60 ,70 i 80 leta kdy se opravoval a vyvařoval či podomácku servisoval na ulici kde jaký vrak aby jezdil / nikoliv jako veterán/
Kdo si dnes např. nechává opravit třeba boty ? či roztrženej župan ?, zalátat fusekli ? nebo opravit LCD televizi ? apod . - to se prostě nevyplatí -i ten sociál si to vía tak to bude časem i s autama