Boost Ring 300tdi
Moderátor: Acon
Re: Boost Ring 300tdi
Jenže na nižší předvstřik zase lépe chytá studený vyběhaný motor, tak je otázka, co je lepší.
Každopádně laborace s předvstřikem a dávkou paliva dokáží pěkně oživit motor
Každopádně laborace s předvstřikem a dávkou paliva dokáží pěkně oživit motor
Výkonnost stroje není závislá jen na počtu koní, nýbrž i na stupni porozumění mezi člověkem a strojem...
Re: Boost Ring 300tdi
Jede to líp dole nebo nahoře?mr-tomas píše: ↑22 srp 2017 18:32 Tak jsem to konečně namontoval a je to pocitově živější, ale má zdechlina není asi ten správný vzorek aby to mělo nějakou vypovídací hodnotu. Nicméně cena 52L je dost nesmyslná, dá se to vyrobit za méně pokud by o to byl zájem. Ovšem instalace do čerpadla na motoru je fakt porod.
Re: Boost Ring 300tdi
Ono u automatu to nějak nepoznám, je to celkově živější. Se základním předstihem jsem nijak nehejbal, ale tohle motoru prokazatelně prospělo.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Boost Ring 300tdi
Ty tři podložky jsou menší, cca na průměr té větší pružiny.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Boost Ring 300tdi
Tak jsem udělal GO motoru a pohrál si s čerpadlem a teprve teď se ta podložka pořádně projevila. Motor jede jako blázen aniž by to kouřilo a pružnost od nízkech otáček nemá chybu. Přijde mi jakoby ta podložka umožnila spálit více paliva, ale bez toho abych hulil jak lokomotiva.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Boost Ring 300tdi
Tak to je super, uvidíme až se to povede i mě dojít až k čerpadlu
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: Boost Ring 300tdi
Neplánuje někdo pár kousků vyrobit, nebo nemá to někdo nakreslený...?
RRC 200Tdi
Re: Boost Ring 300tdi
Pro případné zájemce hliníková podložka je tlustá 4mm a podložky pod pružiny jsou 3x 1mm.
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- 22lukas277
- Příspěvky: 715
- Registrován: 01 kvě 2016 15:47
- tel.: 0915354378
- auto: RRC OM606 SuperTurbo
- Bydliště: Horovce Pri Púchove
Re: Boost Ring 300tdi
Ja bych to aj nehal vyrobit kludne ale ked to je s**rvena robota to tam.dostat a nechce sa mi to vyberat
Odoslané z HAMMER_ENERGY pomocou Tapatalku
Odoslané z HAMMER_ENERGY pomocou Tapatalku
- Kusto
- Příspěvky: 894
- Registrován: 16 kvě 2012 19:07
- tel.: 602516325
- auto: D1 300 tdi
- Bydliště: Sudoměřice u Bechyně
Re: Boost Ring 300tdi
Ahoj pánové, nemáte někdo doma volný boost ring k prodeji? Mám zrovna čerpadlo na stole a to je možnost pokusu
- vladoo
- Příspěvky: 279
- Registrován: 01 bře 2011 20:16
- tel.: 421918808889
- auto: Disco 300tdi
- Kontaktovat uživatele:
Re: Boost Ring 300tdi
Mam boost ring aj boost pin original poslednych asi 20tis km. Zvysil som aj tlak na turbe o 0.2 baru a nahradil stredovy tlmic vyfuku rovnou rurou pre lepsiu priechodnost spalin. Vykon super. Kde som predtym do kopca s privesom radil 2jku teraz idem na 4ke. S privesom a nalozenym defom sa mi dari drzat tempo s kamionmi, co predtym nebolo mozne...
POZOR - motoru sa vyrazne zvysi teplota vyfukovych plynov. Pri beznej jazde 350C, s privesom 450C a nalozenym privesom 500-550C ked si davas pozor. Ak nedas pozor, hravo ti to vybehne aj nad 700C.
Definitivne si k tomu musis objednat aj merac teploty, tzv EGT senzor. Odporucania ostatnych majitelov su, aby si pri jazde neprekrocil 700C. Ale! Dodrziaval som to a pred par dnami mi od tych horucav skryvilo hlavu -0.42mm. Dalo sa to cakat...
Pre lepsie chladenie je potrebne dokupit vacsi cooler, ja som si objednal od alisportu Double Core intercooler za circa 450€. Vdaka vacsiemu cooleru je do spalovacej komory tlaceny chladnejsi vzduch, tym padom nedochadza k prehrievaniu hlavy. Pozotivny efekt by mal byt, ze vdaka nizsej teplote vzduchu je spalovanie v komore efektivnejsie = vyssi vykon, mensia spotreba.
Dalsi efekt BP a BR bola zvysena dymivost. Mierne sa napravila zvysenim tlaku turba. Dymivost uplne zmyzla po repase hlavy. Po repase som spravil nalozeny zatial 2.500km - dym minimalny, vykon super. Davam si vsak sakra pozor aby sa teplota nepohybovala nad 500C do casu, kym mi nepride novy intercooler.
POZOR - motoru sa vyrazne zvysi teplota vyfukovych plynov. Pri beznej jazde 350C, s privesom 450C a nalozenym privesom 500-550C ked si davas pozor. Ak nedas pozor, hravo ti to vybehne aj nad 700C.
Definitivne si k tomu musis objednat aj merac teploty, tzv EGT senzor. Odporucania ostatnych majitelov su, aby si pri jazde neprekrocil 700C. Ale! Dodrziaval som to a pred par dnami mi od tych horucav skryvilo hlavu -0.42mm. Dalo sa to cakat...
Pre lepsie chladenie je potrebne dokupit vacsi cooler, ja som si objednal od alisportu Double Core intercooler za circa 450€. Vdaka vacsiemu cooleru je do spalovacej komory tlaceny chladnejsi vzduch, tym padom nedochadza k prehrievaniu hlavy. Pozotivny efekt by mal byt, ze vdaka nizsej teplote vzduchu je spalovanie v komore efektivnejsie = vyssi vykon, mensia spotreba.
Dalsi efekt BP a BR bola zvysena dymivost. Mierne sa napravila zvysenim tlaku turba. Dymivost uplne zmyzla po repase hlavy. Po repase som spravil nalozeny zatial 2.500km - dym minimalny, vykon super. Davam si vsak sakra pozor aby sa teplota nepohybovala nad 500C do casu, kym mi nepride novy intercooler.
https://instagram.com/landroverista
https://landroverista.sk - Špecialista na Land Rover Defender a Series
https://landroverista.sk - Špecialista na Land Rover Defender a Series
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Boost Ring 300tdi
Tak ti nevím, mám velký cooler a svody rozsvítím, ale nafty tam jde hodně, zatím nebudem nic stahovat budem upravovat stávající turbo z Audi A6. Úpravou se rozumí rotuji části zlehkých kovů a vysoustružení kompresoru turba.
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: Boost Ring 300tdi
Co máš konkrétně na mysli?
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Boost Ring 300tdi
Opět vše pečlivě řeším s Tlapkou máme namysli toto citace z webu co je dole odkaz.
Dochází ke změně pouze na straně dmychadla a turbínová strana zůstává původní. Při vyšším požadovaném navýšení je potřeba výrazně většího dmychadlového kola a s tím souvisí omezená propustnost turbínové strany, tzn. změnu turbínové skříně (vyšší A/R u regulace s wastegate, vyšší lopatkový mechanismus a větší výstupní průměr turbinového kola u VNT (VGT) turbodmychadel).
https://www.rematurbo.cz/tuning-a-motos ... odmychadla
https://www.rematurbo.cz/tuning-a-motos ... odmychadla
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Re: Boost Ring 300tdi
Tak to už je na mě vyšší dívčí. Nicméně si mě poradil kde mi opravěj moje VNT turbo od Turbotechnics
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
Re: Boost Ring 300tdi
Tak jak to dopadlo?Mára-RRC píše: ↑07 srp 2019 14:44Opět vše pečlivě řeším s Tlapkou máme namysli toto citace z webu co je dole odkaz.
Dochází ke změně pouze na straně dmychadla a turbínová strana zůstává původní. Při vyšším požadovaném navýšení je potřeba výrazně většího dmychadlového kola a s tím souvisí omezená propustnost turbínové strany, tzn. změnu turbínové skříně (vyšší A/R u regulace s wastegate, vyšší lopatkový mechanismus a větší výstupní průměr turbinového kola u VNT (VGT) turbodmychadel).
https://www.rematurbo.cz/tuning-a-motos ... odmychadla
https://www.rematurbo.cz/tuning-a-motos ... odmychadla
Deformační zóna Defendera je vozidlo stojící před ním.
- Mára-RRC
- Příspěvky: 1480
- Registrován: 16 pro 2012 17:23
- tel.: 773625346
- auto: 2x RRC
- Bydliště: Bor u Tachova
Re: Boost Ring 300tdi
Ahoj dlouho jsem tu nebyl řeším teď jiný projekt (Camaro) turbo jsem ještě neposlal na předělávku. Čekám až tohle padne (zatím funguje.......)
Ale jak bude něco nového podám report
Ale jak bude něco nového podám report
RRC 1993 200 Tdi. Když Klasiku tak Classika (My Devils Machine)
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...
Zrozen k porážce žijící pro vítězství...