Minulý pátek při cestě po dálnici do Prahy ve velmi silném dešti,téměř neustále ve vodní tříšti mezi kamiony v rychlosti kolem 90-100km/hod,po cca 70ti km jízdy najednou Defík 3x "kucknul",jako by výpadek v tahu motoru.Tak jsem se řádně vyděsil,zvolnil a čekal,co bude dál.Dále nebylo nic,jen mi přišlo,že auto už nejede,resp.se nesbírá tak jak dřív.Promotal jsem se Prahou až do Def-Tecu,kde jsem měl původně domluvené k řešení jiné věci.V servisu jsem řekl,co se mi cestou stalo,tak mi auto chlapi připojili na diagnostiku:chyby žádné,činnost vstřiků ok,chod motoru pravidelný,odvzdušňovací cyklus bez problémů,hadice sání ok.Tak jsem frčel domu,opět v silném dešti,ale podstatně volnějším tempem.Doma mi to nedalo,tak jsem kouknul na vzduchový filtr a ejhle:nacucaný vodou jako houba,deformovaný,pod ním na dně loužičky vody a co hůř,drobná vlhkost i v rouře z filtru směrem k turbu.Vše jsem vyčistil,vysušil,filtr dal nový a myslel,že je vyřešeno.Bohužel není
![Jsem blbej :Ja blb:](./images/smilies/wallbash.gif)
Včera jsem ještě dotankoval naftu s VIFem,byl to projet,ale ten projev je mdlý,zjména po přišlápnutí plynu.Připadá mi,že když ho přišlapuju málo a pomalu,tak je to lepší.Jak ho přišlápnu rychleji a víc,tak se auto opravdu trochu"přidusí" a teprve za chvíli se začne vcelku neochotně rozhýbávat.Potom,když už se rozjede,tak už jakž takž,ale není to ono.
Co teď dál?Jako automechanik amatér mám strach o turbo,ale předpokládal bych,že kdyby dávalo nějaké špatné tlaky,že by se to na diagnostice projevilo.Mám i strach s tím teď jezdit a to jsem chtěl jet na víkend do Jihlavy na Pístovský mokřady a užít si poslední letošní akci
![Závidím :envy](./images/smilies/Skypesmilies/smile_envy.gif)
Co ještě zkontrolovat,nebo jak postupovat?Díky za názory a postřehy a omlouvám se za tak obsáhlé slohové cvičení.
Díky Petr.