F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Moderátor: Safraporte
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Náhodou nemá někdo schovaný ve skříni, šuplíku, nebo nevyrábí stále podložky na zvednutí Free1?
Další dotaz někde ze začátku jsem četl, že se musí nějak zvětšovat otvory vpředu v podběhu na řízení je to fakt, nebo kec.
Další dotaz někde ze začátku jsem četl, že se musí nějak zvětšovat otvory vpředu v podběhu na řízení je to fakt, nebo kec.
- TOMAS83
- Příspěvky: 345
- Registrován: 13 led 2011 13:58
- auto: Freelander + RRS
- Bydliště: Mnichovo Hradiště
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Je to kvůli tyčí řízení,na jednom free jsem zvedal ó 5 a nemusel.U druhého ó 6 a jen sem zvětšil otvor směrem k nosníku..cca řez 4x4cm
Freelander 1 2,0 TD4 rv.02,zvednuto 5cm, rozšířeno,225/80/16,zahrádka,CB aktuálně se pracuje na barvě RAPTOR Black
Range Rover Sport Tdv8 3,6 rv. 2008 Black/Red edition🙈
Discovery 3 2,7 rv.2007 na úpravách makáme
Range Rover Sport Tdv8 3,6 rv. 2008 Black/Red edition🙈
Discovery 3 2,7 rv.2007 na úpravách makáme
- macejky1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Par jich ještě mám. Jestli chceš tak mi posli SZ.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- 22lukas277
- Příspěvky: 724
- Registrován: 01 kvě 2016 15:47
- tel.: 0915354378
- auto: RRC OM606 SuperTurbo
- Bydliště: Horovce Pri Púchove
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Tak ostali mi doma podložky na predok freečka . Len sa mi valaju doma .. dam ich za 20e
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
aj mne zostali predné+ šroby na odklon...50€
Naposledy upravil(a) mirob dne 02 srp 2018 19:15, celkem upraveno 1 x.
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Ahojte, náhodou někdo doma nenajde rozšiřovací podložky na Free 1, r.v. 1998?
Děkuji Roman.
Děkuji Roman.
- deyva
- Příspěvky: 292
- Registrován: 18 říj 2012 20:00
- auto: Free I 3D 2.0Di,2000
- Bydliště: 1/2 cesty Brno <-> Břeclav
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
- macejky1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Čau. Je to v tomhle vlákně dost podrobně popsány a několikrát
Kdybych to mel shrnout tak asi jedno odpoledne na zvedáků a finančně asi tak 4 tis. se vším všudy včetně seřízení geometrie s šroubů na odklony a drobnosti jako je WD40 apod.
Kdybych to mel shrnout tak asi jedno odpoledne na zvedáků a finančně asi tak 4 tis. se vším všudy včetně seřízení geometrie s šroubů na odklony a drobnosti jako je WD40 apod.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
- deyva
- Příspěvky: 292
- Registrován: 18 říj 2012 20:00
- auto: Free I 3D 2.0Di,2000
- Bydliště: 1/2 cesty Brno <-> Břeclav
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Díky za shrnutí Doteď jsem nic takovýho neřešil a ani nevim, jestli to chci tak nějak řešit, takže jsem nečetl celých 60+ stran tohohle vlánka a shrnutí bohatě stačí
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Macejky máš ještě nějaké podložky ? Diky
- macejky1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Ano mám.
Když tak pošli SZ.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Ahojte ,reagujem na kolegu sice v inom vlakne ale myslim si ,že to asi patrí sem..jeho príspevok je nižšie)
tiež som si myslel ,že to bude malina (na prvom Free som zvyšoval podvozok a všetko ok..žiadny problém)..no ako som dal podložky na moje druhé Free tak začalo hučať všetko...kardan začal vibrovať(kríž vyzerá ok),zrejme poloosi začali pri zrýchlovaní do určitej rýchlosti vibrovať,niečo búcha okolo tlmiča resp nápravy,stabilizačná tyč buchala zrejme do výfuku(skrátili sme stabilizačne tyčky a už je to ok ) )...no hrúza až mam chuť vybrať podložky ...
viewtopic.php?f=7&t=35216
F1: Bouchani na podvozku
Ohlásit tento příspěvek
Ahoj,
mam problem s mym Freelander 2.0Di (zvednuto o 2“ podložkami pod tlumiči) a potreboval bych radu od zkusenych.
Na prelomu roku mi zacal mlatit na dalnici kriz kardanu, tak jsem v nizsi rychlosti doje cca 40km domu a nasledne dal do servisu. Pri dojezdu se zacalo ozyvat jeste dalsi bouchani z podpodvozku, ale jen vyjimecne. V servisu vymenili kriz kardanu s tim, ze byl napraskly. Po tydennim jezdeni se mi projevila ta dalsi zavada znovy a pravidelneji (to vyjimecne bouchani). Znovu jsem to dal do servisu, ale tam neprisli, cim by to mohlo byt. Ruzne se v tom povrtal, zkusil vymenit homokyneticky kloub (leve kolo), pak se zavada neprojevila. Ujel jsem cca 200km a znovu to zaclo . Mechanik si s tim nevi uz rady a nechce vymenovat postupne na slepo vsechny dily.
Muj amatersky popis: Pri rychlosto cca 50Km/h a zataceni v levo (ostrejsi zatacka) se zacne ozyvat pravidelne bouchani/lupani (dle meho od leveho kola, ale spolujezdec mel uplne opacny pocit). Kdyz jedu pomaleji, tak se bouchani ozve jen pri vjeti na nerovnost (vymeteni diry), pripadne vyssi rychlost pres kocici hlavy, nebo jizde do prudsiho kopce pri zataceni. Kdyz jsem zkousel plnej levej rejd na parkovisti, tak stacila rychlost cca 25km/h, aby se zacalo bouchani ozyvat. Pri zataceni v pravo je vse v poradku a na rovine i v rychlosti nad 100km/h bez problemu. Puvodne jsem mel i pocit, ze se zavada zacla projevovat az po nekolika desitkach km jizdy, kdyz se auto zahreje, ale patrne je to spise jen klamny pocit.
Pripadne poprosim o doporuceni servisu v blizkosti - Praha (jih), kde se vyznaji v LR Fl a zaroven jsou za rozumne penize (mam sice kousek servis na Kosori, ale cena je trosku jinde).
Mockrat dekuji za rady a doporuceni
tiež som si myslel ,že to bude malina (na prvom Free som zvyšoval podvozok a všetko ok..žiadny problém)..no ako som dal podložky na moje druhé Free tak začalo hučať všetko...kardan začal vibrovať(kríž vyzerá ok),zrejme poloosi začali pri zrýchlovaní do určitej rýchlosti vibrovať,niečo búcha okolo tlmiča resp nápravy,stabilizačná tyč buchala zrejme do výfuku(skrátili sme stabilizačne tyčky a už je to ok ) )...no hrúza až mam chuť vybrať podložky ...
viewtopic.php?f=7&t=35216
F1: Bouchani na podvozku
Ohlásit tento příspěvek
Ahoj,
mam problem s mym Freelander 2.0Di (zvednuto o 2“ podložkami pod tlumiči) a potreboval bych radu od zkusenych.
Na prelomu roku mi zacal mlatit na dalnici kriz kardanu, tak jsem v nizsi rychlosti doje cca 40km domu a nasledne dal do servisu. Pri dojezdu se zacalo ozyvat jeste dalsi bouchani z podpodvozku, ale jen vyjimecne. V servisu vymenili kriz kardanu s tim, ze byl napraskly. Po tydennim jezdeni se mi projevila ta dalsi zavada znovy a pravidelneji (to vyjimecne bouchani). Znovu jsem to dal do servisu, ale tam neprisli, cim by to mohlo byt. Ruzne se v tom povrtal, zkusil vymenit homokyneticky kloub (leve kolo), pak se zavada neprojevila. Ujel jsem cca 200km a znovu to zaclo . Mechanik si s tim nevi uz rady a nechce vymenovat postupne na slepo vsechny dily.
Muj amatersky popis: Pri rychlosto cca 50Km/h a zataceni v levo (ostrejsi zatacka) se zacne ozyvat pravidelne bouchani/lupani (dle meho od leveho kola, ale spolujezdec mel uplne opacny pocit). Kdyz jedu pomaleji, tak se bouchani ozve jen pri vjeti na nerovnost (vymeteni diry), pripadne vyssi rychlost pres kocici hlavy, nebo jizde do prudsiho kopce pri zataceni. Kdyz jsem zkousel plnej levej rejd na parkovisti, tak stacila rychlost cca 25km/h, aby se zacalo bouchani ozyvat. Pri zataceni v pravo je vse v poradku a na rovine i v rychlosti nad 100km/h bez problemu. Puvodne jsem mel i pocit, ze se zavada zacla projevovat az po nekolika desitkach km jizdy, kdyz se auto zahreje, ale patrne je to spise jen klamny pocit.
Pripadne poprosim o doporuceni servisu v blizkosti - Praha (jih), kde se vyznaji v LR Fl a zaroven jsou za rozumne penize (mam sice kousek servis na Kosori, ale cena je trosku jinde).
Mockrat dekuji za rady a doporuceni
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Jde to i bez zvedáku jen z Heverem ale je to Gynekologie to vám povídám
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
ked som dal podložky tak predné poloosi zacali triasť ...islo hlavne o vnutorný klb...len,že ked som dal nové komplet tak sice trochu menej ale trasie to stale....to asi nebude ok ?
- macejky1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
To je nějaký divný. Jak mas ty podložky vysoký?
Jestli pod 55mm a jsou správně namontovány tak by to nic dělat nemělo a na minimálně stovce aut po Evropě to nic nedělá. Chyba bude někde jinde, geometrie, silentbloky ramen nebo motoru (převodovky), nacnute klouby nebo tak něco ......
Fakt nevím takhle na dálku ale slysim o něčem takovém poprvé.
Jestli pod 55mm a jsou správně namontovány tak by to nic dělat nemělo a na minimálně stovce aut po Evropě to nic nedělá. Chyba bude někde jinde, geometrie, silentbloky ramen nebo motoru (převodovky), nacnute klouby nebo tak něco ......
Fakt nevím takhle na dálku ale slysim o něčem takovém poprvé.
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
su to 50 mm(resp 52?)...ked som tam mal stare poloosi tak to robilo dost(bez podložiek to bolo ok...až po yvýšení to začalo) ...teraz ked su nove poloosi tak to robi menej,,,..robi to len ked pridávam a len pri určitej rýchlosti...ked pri tej rýchlosti nepridávam tak nič..preto si myslím ,že je to od niečoho čo sa toči...všetko ostatne vyzerá ok
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Zdravim neřešil někdo kratší 1čku do 1.8i freelandera aby se v terénu jelo trochu líp ?
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Nabízím na prodej montáž na naviják na Landrover Freelander, využívající plotnu na naviják ,odzkoušeno s navijákem 12000lbs, k montáži se využívají původní montážní body( není nutno nic vrtat,řezat mimo čtverečku v nárazníku)
Možno dodat v základním nátěru či povrchové úpravě práškovým lakováním
Cena 7500kč ( cena za verzi v základním nátěru )
Možnost montáže na auto v HK
Možno dodat v základním nátěru či povrchové úpravě práškovým lakováním
Cena 7500kč ( cena za verzi v základním nátěru )
Možnost montáže na auto v HK
- macejky1
- Příspěvky: 2217
- Registrován: 18 lis 2008 13:06
- tel.: 736245909
- auto: EX Freelander, RRC
- Bydliště: Trebíc
- Kontaktovat uživatele:
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Zkoušel jsi tím vytáhnou to auto někde do prudšího kopce nebo do meze?
EX-FREELANDER 2.0Di - lift 2", zátěž. pruž., 29" AT/MT, polybush, CB, webasto, zahrada, HELLA, šnorchl
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
RRC 3.5V8 EFI MY1986 - Barnabáš ve fázi vývoje
Harley Davidson Street 750 MY2018 - custom
-
- Příspěvky: 15101
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: F1 Zvednutí a úpravy Freelandera do terénu
Já bych se zeptal jinak - zkoušel jsi někdy tahat tak, až se naviják zastaví, když je lano skoro vymotané - tedy je tam jenom tam nejvnitřnější vrstva lana.
Možná se pletu, ale docela by mě zajimalo, co se první ohne a co praskne.
Možná se pletu, ale docela by mě zajimalo, co se první ohne a co praskne.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo