sváření CO
Moderátor: Acon
no právě ty vložky se závitem co jsou 2x v nosníku ( výstuha ) podlahy a 2x v prahu pod autem tak některý mám vytrhnutý ( jak původní majitel rval nášlapy ven )
a zůstaly tam jen kulatý otvory cca 1 cm o tom že se tam daj nacvakat nový vložka jsem vůbec nevěděl
, proto jsem to chtěl převařit těma plotnama se závitem a na ně přišroubovat nášlapy díky moc za info musím se někde zeptat jestli to tady u nás někdo nacvaká jinek nezbyde než vařit
jarmik
Naposledy upravil(a) jarmik dne 01 říj 2008 23:41, celkem upraveno 1 x.
- Maxsel
- Příspěvky: 3669
- Registrován: 23 zář 2007 19:49
- auto: Land Rover
- Bydliště: Vysočina
- Kontaktovat uživatele:
Je to takový futýrko se závitem a krčkem. Našroubuje se na kleště, lupne do díry a ty kleště ten krček uvnitř díry roztáhnou a tím to futro v díře vlastně roznýtujou.
Já je tam neměl vůbec (origo) a bylo mi divný jak tam chtěj ty angláni ty nášlapy uchytit, když dovnitř uzavřenýho nosníku a prahu nemůžu nacpat matku. Tak mi to profíci ukázali.
Já je tam neměl vůbec (origo) a bylo mi divný jak tam chtěj ty angláni ty nášlapy uchytit, když dovnitř uzavřenýho nosníku a prahu nemůžu nacpat matku. Tak mi to profíci ukázali.
tak to
to se k nám do naší vísky ještě nedoneslo,
to je přesně ono 3 ty futýrka mě tam chybí ostatní tam jsou, otvory nejsou orezlý ani zprohýbaný byly přelepený páskou ale podle otisků kolem je poznat, že tam byly nášlapy přišroubovaný Tak díkyyy
zítra jdu objet servisy v okolí a shánět jestli mááááj futýrka s kleštěma
Díkyyy
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Menuje se to trubková matka či co a maj to normálně v obchodě se spojovacím materiálem.No a ty spec. kleště sou drahý ( někde to i pučujou ),tak jsem to namontil způsobem takovým,že jsem do ní našrouboval šroubek s matkou ,pod kterou jsem dal kus pásovinky s dírou,ve které ten šroub byl zastrčenéj a tu matku pak utáh a bylo hotovo.Ta pásovinka se podržela zároveň se šroubem a matka při tom utahování tu trubkovou matku stáhla a v plechu se to zajistilo.Je ten postup hrozně napsané ,ale funguje to. 
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4308
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Přesný název je = nýtovací matice. Jsou jak s plochou hlavou, tak se zapuštěnou hlavou. Dále s rádlovaným (drážkovaným tělem), nebo hladké, bez rádlování. Do "staršího" otvoru, který popisuješ, bych doporučit ty s rádlovaným tělem. Ovvor již nebude určo 100% kruhový a tyto ti tam budou lépe držet. Tyto nýtovací matice se dělají v materiálovém provedení Ocel Zn, Hliník a nerez. Použij tedy ocelové s plochou hlavou, rádlovaným tělem, průchozí, pro sílu materiálu od 1mm do 3mm. Když vezmeš na menší rozsah, při roznýtování ti možná, prasknou a když na větší, neroznýtují se a nebudou ti v díře držet...
Rozměrová řada začína od M3 do M12. V obchodě seženěš nejčastěji od M4 do M8, protože výšší rozměr už ručníma kleštěma v domácích podmínkách neroznýtuješ. Když použiješ M8 budeš mít už co dělat
Pak se ještě dělají slepé, hexagonální atd.
Rozměrová řada začína od M3 do M12. V obchodě seženěš nejčastěji od M4 do M8, protože výšší rozměr už ručníma kleštěma v domácích podmínkách neroznýtuješ. Když použiješ M8 budeš mít už co dělat
Pak se ještě dělají slepé, hexagonální atd.
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
- MOPADŽI
- Příspěvky: 4308
- Registrován: 08 zář 2007 22:35
- auto: Def,Def a Def+Disco
- Bydliště: Orlickoústecko
- Kontaktovat uživatele:
Jasně že to jde i tím zpósobom jak jsi popsal RudoRudaK píše:Použil bych teda podle názvu "NÝTOVACÍ" a i bez orig kleští to de.![]()
p.s. do oceli ocelové,do hliníku nerez nebo hliník
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu
tak jsem se
když jsem se ptal na sváření COčkem a hle jak se nám to rozjelo určitě nejsem sám kdo je rád za tyto INFO všem moc díky, kleště jsem nikde nesehnal po celým Chebu tak koupím nýtovací matice jak psal Mopadži a nanýtuju matičkou jak psal RudaK otvory jsou čisté a když by se mě to náhodou nepovedlo tak příjde na řadu CO
už jsem našel na netu i jak ty nýtovací matice vypadaj, sortiment s rozměrama, jak to vypadá po roznýtování
já jen abych v obchodě nevypadal jak blb

už jsem našel na netu i jak ty nýtovací matice vypadaj, sortiment s rozměrama, jak to vypadá po roznýtování
Naposledy upravil(a) jarmik dne 02 říj 2008 22:39, celkem upraveno 1 x.
...nekdo mi radil, ze pod prahem jsou dve diry vedle sebe, ja tam mam jednu malou videt a druha asi vetsi je zalepena, tak je to na obou stranach, no a poradil mi, ze tou vetsi dirou si protahnu na necom prichyceny sroub, ktera vnitrkem protahnu tou malou dirou a tim ty prochace pro naslapy uchytnu....jeste jsem neodlepil ty skryte diry, takze nevim co me tam ceka...co si o tom myslite ?
Tak stále tvořím
, nýtovací matice koupeny, nanýtováno podle návodu RudaK-a - šroub a kontramatka, perfektně sedlo a drží, vytvořeny nový držáky prahů ( starý zrezavělý ) vše napasováno a nabodováno CO přímo na autě bez jakýhokoliv odpojování elektr. ( jen kostra dána co nejblíž k vaření ) a na autě vše funguje
pak sundáno a provařeno mimo auto, po neděli dám nějaký fota teď už jen držáky natřít a vše sešroubovat jarmik
Tak hotovo jsou tam, Al z tuším patrola asi o 10cm zkrácený, nový držáky přišroubovaný na nýtovací matice ( houpalo se na tom 85kg ) a zatím drží - pro ostatní jezdí to jen po silnicicikinek píše:Jarmiku, dej vedet jak to tedy nakonec dopadlo...nekake fota jsou take vytany,asi take pujdu do naslapu...
další foto
cikinek píše:Jarmiku, dej vedet jak to tedy nakonec dopadlo...nekake fota jsou take vytany,asi take pujdu do naslapu...
foto
cikinek píše:Jarmiku, dej vedet jak to tedy nakonec dopadlo...nekake fota jsou take vytany,asi take pujdu do naslapu...
- Přílohy
-
- vzpěry
- c.jpg (79.1 KiB) Zobrazeno 5685 x
-
- držák
- b.jpg (90.09 KiB) Zobrazeno 5685 x
-
- uchycení
- a.jpg (66.14 KiB) Zobrazeno 5685 x
- Roger
- Příspěvky: 245
- Registrován: 20 bře 2008 21:13
- tel.: 608464777
- auto: Land Rover
- Bydliště: Praha i jinde
- Kontaktovat uživatele:
Ja bych tady pridal svuj laicky nazor, vzivote jsem nic nesvaroval!
Nevidim duvod, proc pri svareni s CO odpojovat elektricka zarizeni. Pri svareni elektrikou bych naopak odpojil co se da, protoze pokud vim, tak se jeden konec priklada na kostru.
Co se tyce nadrze tak jsem dokonce slysel opacny nazor, ze by mela byt uplne plna. Prazdna nadrz je daleko nebezpecnejsi z toho duvodu, ze v ni zustavaj vypary, ktere jsou vysoce vybusne. Vychazim pouze z mych bydnych znalosti fyziky.
Nedavno jsem koukal na dokument kde BORICI MYTU overovali MYTUS, ze se da zapalit auto prostrelenim nadrze strelnou zbrani. Nakonec se jim to podarilo az se spec. zapalnym strelivem a to z vetsi vzdalenosti, protoze na 20m se nestacilo strelivo vznitit.
Nevidim duvod, proc pri svareni s CO odpojovat elektricka zarizeni. Pri svareni elektrikou bych naopak odpojil co se da, protoze pokud vim, tak se jeden konec priklada na kostru.
Co se tyce nadrze tak jsem dokonce slysel opacny nazor, ze by mela byt uplne plna. Prazdna nadrz je daleko nebezpecnejsi z toho duvodu, ze v ni zustavaj vypary, ktere jsou vysoce vybusne. Vychazim pouze z mych bydnych znalosti fyziky.
Nedavno jsem koukal na dokument kde BORICI MYTU overovali MYTUS, ze se da zapalit auto prostrelenim nadrze strelnou zbrani. Nakonec se jim to podarilo az se spec. zapalnym strelivem a to z vetsi vzdalenosti, protoze na 20m se nestacilo strelivo vznitit.
Land Rover 90
- radek-free
- Příspěvky: 201
- Registrován: 09 kvě 2008 21:01
- Bydliště: jížní čechy
Ja bych tady pridal svuj laicky nazor, vzivote jsem nic nesvaroval!
Nevidim duvod, proc pri svareni s CO odpojovat elektricka zarizeni. Pri svareni elektrikou bych naopak odpojil co se da, protoze pokud vim, tak se jeden konec priklada na kostru.
Co se tyce nadrze tak jsem dokonce slysel opacny nazor, ze by mela byt uplne plna. Prazdna nadrz je daleko nebezpecnejsi z toho duvodu, ze v ni zustavaj vypary, ktere jsou vysoce vybusne. Vychazim pouze z mych bydnych znalosti fyziky.
Nedavno jsem koukal na dokument kde BORICI MYTU overovali MYTUS, ze se da zapalit auto prostrelenim nadrze strelnou zbrani. Nakonec se jim to podarilo az se spec. zapalnym strelivem a to z vetsi vzdalenosti, protoze na 20m se nestacilo strelivo vznitit.
_________________
no vono při svaření co nebo elekttrikou se dává pokaždí kostra jen pří sváření autogenem nebo pájjení . a na tu nádž jen když bude plná vody nebo se bude vyplachovat vzduchem aby mohly ven výpary a zustal tam jen vzduch možná má někdo jiní názor ,ale zatím sem to praktikoval takle .
Nevidim duvod, proc pri svareni s CO odpojovat elektricka zarizeni. Pri svareni elektrikou bych naopak odpojil co se da, protoze pokud vim, tak se jeden konec priklada na kostru.
Co se tyce nadrze tak jsem dokonce slysel opacny nazor, ze by mela byt uplne plna. Prazdna nadrz je daleko nebezpecnejsi z toho duvodu, ze v ni zustavaj vypary, ktere jsou vysoce vybusne. Vychazim pouze z mych bydnych znalosti fyziky.
Nedavno jsem koukal na dokument kde BORICI MYTU overovali MYTUS, ze se da zapalit auto prostrelenim nadrze strelnou zbrani. Nakonec se jim to podarilo az se spec. zapalnym strelivem a to z vetsi vzdalenosti, protoze na 20m se nestacilo strelivo vznitit.
_________________
no vono při svaření co nebo elekttrikou se dává pokaždí kostra jen pří sváření autogenem nebo pájjení . a na tu nádž jen když bude plná vody nebo se bude vyplachovat vzduchem aby mohly ven výpary a zustal tam jen vzduch možná má někdo jiní názor ,ale zatím sem to praktikoval takle .