Nezávislé topení
Moderátor: Acon
- PEPO
- Příspěvky: 751
- Registrován: 27 led 2011 12:51
- tel.: 0905605225
- auto: FREELANDER+D3
- Bydliště: Furt pri Vode-Z.Moravce
Re: Nezávislé topení
Má niekto tlmič na sánie,ale myslím to do spalovacieho priestoru...
Je rozdiel v hluku alebo všetci to máte ukončené len hadicou?
Lebo ja potrebujem niečo na lod aby sa mi tam náhodou nedostala aj voda , tak či to aj má zmysel riešiť tlmičom alebo v tom rozdiel nie je....A ten tlmič by asi aj vyriešil problém s vodou.....
Je rozdiel v hluku alebo všetci to máte ukončené len hadicou?
Lebo ja potrebujem niečo na lod aby sa mi tam náhodou nedostala aj voda , tak či to aj má zmysel riešiť tlmičom alebo v tom rozdiel nie je....A ten tlmič by asi aj vyriešil problém s vodou.....
- kaligula
- Příspěvky: 894
- Registrován: 10 říj 2012 09:45
- auto: Def110, F150, ex D3
- Bydliště: Dětmarovice
Re: Nezávislé topení
Mam planara, v ramci hledani problemu kde to piska jsem mel hadici dole a postil jsem ho uplne bez saci hadice a hluk byl stejn, jako s hadici
- Lukasino
- Příspěvky: 3982
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Nezávislé topení
Ještě kdo máte bufíka s vlastní nádrží, co tam cpete za palivo? Prostě z pumpy, nebo se snažíte Vervu a podobné? Předpokládám, že by to mohlo preventivně pomoci proti ucpání srágorami, atd.?
Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Nezávislé topení
Já leju eurooil a jelikož jezdím po zákaznících co bufiky montují tak jej budu spouštět i mimo sezónu abych pak predesel problémům když je potřeba.
Stejně jako s benzinovou pilou. Teď ji nechám opět servisovat a pak jednou za měsíc protocim
Problém je nejvíc když se dlouho nepoužívá jinak je to palivo celkem jedno si myslím. Pac do sekačky, strunovky a pily leju 100oktan a pila má problém pac ji potřebuju zřídka
Stejně jako s benzinovou pilou. Teď ji nechám opět servisovat a pak jednou za měsíc protocim
Problém je nejvíc když se dlouho nepoužívá jinak je to palivo celkem jedno si myslím. Pac do sekačky, strunovky a pily leju 100oktan a pila má problém pac ji potřebuju zřídka
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Nezávislé topení
Přesně tak, je to snad napsáno i v návodu k bufíkovi ... prostě jednou za měsíc na 10 minut zapnout na plnej knedlík i v létě.
2023 LC 78 – Troopyna
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
ex 2003 D2 Td5 – Offina
ex 2004 Freelander TD4 – Edoušek
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Nezávislé topení
Ale neznám moc lidí co by to dělalo. Taky jsem si to uvědomil až kvůli řetězový pilky která věčně nefunguje [emoji56] protože jsem na ni sralhrochado píše:Přesně tak, je to snad napsáno i v návodu k bufíkovi ... prostě jednou za měsíc na 10 minut zapnout na plnej knedlík i v létě.
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Nezávislé topení
proč tomu dávat něco jiného, než na co jezdíme?Lukasino píše: 25 led 2021 15:09 Ještě kdo máte bufíka s vlastní nádrží, co tam cpete za palivo? Prostě z pumpy, nebo se snažíte Vervu a podobné? Předpokládám, že by to mohlo preventivně pomoci proti ucpání srágorami, atd.?
Ucpe se to, když to špatně spaluje. A špatně to spaluje, když se někdo vrtá v nastavení (což u eberspacheru a webasta ani nejde) nebo to je blbě namontované ( má to málo vzduchu nebo blbě udělaný výfuk)
Nikdy to se to neucpe jakože špatnou naftou
Re: Nezávislé topení
resil jsem to v praci furt posrane stroje ktere se pozzivali jednou dvakrat za rok. benzinove vertikutatory trpeli nejvic jedou par dni na jare a podzim.Rennie píše: 25 led 2021 16:10 [quote="hrochado" Taky jsem si to uvědomil až kvůli řetězový pilky která věčně nefunguje [emoji56] protože jsem na ni sral
ted posledni nadrzku naleju Aspen a je klid. mrkni na to rennie.
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Nezávislé topení
Asi zkusím [emoji6] rád bych tu pilku bral na výletymatooo píše:resil jsem to v praci furt posrane stroje ktere se pozzivali jednou dvakrat za rok. benzinove vertikutatory trpeli nejvic jedou par dni na jare a podzim.Rennie píše: 25 led 2021 16:10 [quote="hrochado" Taky jsem si to uvědomil až kvůli řetězový pilky která věčně nefunguje [emoji56] protože jsem na ni sral
ted posledni nadrzku naleju Aspen a je klid. mrkni na to rennie.
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
- Lukasino
- Příspěvky: 3982
- Registrován: 18 úno 2012 22:05
- tel.: 6034sedmsedm854
- auto: LR
- Bydliště: Kutná Hora
Re: Nezávislé topení
Bohužel mám dost zkušeností s problémy u nafty po dlouhém stání a to se bavím o motoru (zasra*é vysokotlaké čerpadlo, atd), takže předpokládám, že naprosto to samé se bude dít u bufíkuxxx píše: 25 led 2021 17:58proč tomu dávat něco jiného, než na co jezdíme?Lukasino píše: 25 led 2021 15:09 Ještě kdo máte bufíka s vlastní nádrží, co tam cpete za palivo? Prostě z pumpy, nebo se snažíte Vervu a podobné? Předpokládám, že by to mohlo preventivně pomoci proti ucpání srágorami, atd.?
Ucpe se to, když to špatně spaluje. A špatně to spaluje, když se někdo vrtá v nastavení (což u eberspacheru a webasta ani nejde) nebo to je blbě namontované ( má to málo vzduchu nebo blbě udělaný výfuk)
Nikdy to se to neucpe jakože špatnou naftou

Vždy se nějaká L322 u mě najde :o)
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
Prodávám i přebytečné díly na Range Rover L322
-
- Příspěvky: 15255
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nezávislé topení
Vlastní zkušenost - dvakrát se mi zalepila dávkovací pumpička - pokaždé v ní byl nazelenalej sliz, nejspíš biosložky z nafty, které to během léta prostě slepily - ovládací pulzy do pumpičky šly, ale necvakala. Takže demontáž pumpičky z auta, její rozborka co se dalo - v té mé je na jedné straně něco jako filtr z kovové vaty, vyčistit, napojit na hadičky a připojit do dvou PET lahví - v jedné byl benzín, a ještě benzínem naplnit vstup pumpičky. pumpičku jsem donutil pumpovat připojováním na zdroj (baterku) na stole - jsou potřeba krátké pulzy. Nejdřív se jí moc nechtělo, ale za chvilku cvakala, přepumpoval jsem asi litr benzínu, potom asi deci čištiče na brzdy a bylo to dobré.
Podruhé už jsem to zvládnul přímo na autě - nechal jsem pumpičku připojenou a zase posílal pulzy ze zdroje, když začala po zhruba 20 pulzech cvakat, bylo to OK. Chce to brát dobrou naftu, a na konci zimní sezóny tam případně přidat i nějaké aditivum a nechat alespoň hodinu proběhnout, ať se to natáhne do celého systému. Zajímavé je, že ve filtru před pumpičkou to vypadalo normálně.
Ono by se to možná probralo i samo, ale nechtěl jsem zbytečně žhavit a nechávat topení startovat, až se chytne.
Podruhé už jsem to zvládnul přímo na autě - nechal jsem pumpičku připojenou a zase posílal pulzy ze zdroje, když začala po zhruba 20 pulzech cvakat, bylo to OK. Chce to brát dobrou naftu, a na konci zimní sezóny tam případně přidat i nějaké aditivum a nechat alespoň hodinu proběhnout, ať se to natáhne do celého systému. Zajímavé je, že ve filtru před pumpičkou to vypadalo normálně.
Ono by se to možná probralo i samo, ale nechtěl jsem zbytečně žhavit a nechávat topení startovat, až se chytne.
Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo
-
- Příspěvky: 2709
- Registrován: 21 led 2017 10:46
- tel.: 776179179
- auto: LR D3 V8 4,4 HSE
- Bydliště: Ostrava
Re: Nezávislé topení
Právě z těchto důvodů se má bufik nechat jet i mimo zimní sezónu. To je podobný jako s mou pilkou [emoji6]MadTom píše:Vlastní zkušenost - dvakrát se mi zalepila dávkovací pumpička - pokaždé v ní byl nazelenalej sliz, nejspíš biosložky z nafty, které to během léta prostě slepily - ovládací pulzy do pumpičky šly, ale necvakala. Takže demontáž pumpičky z auta, její rozborka co se dalo - v té mé je na jedné straně něco jako filtr z kovové vaty, vyčistit, napojit na hadičky a připojit do dvou PET lahví - v jedné byl benzín, a ještě benzínem naplnit vstup pumpičky. pumpičku jsem donutil pumpovat připojováním na zdroj (baterku) na stole - jsou potřeba krátké pulzy. Nejdřív se jí moc nechtělo, ale za chvilku cvakala, přepumpoval jsem asi litr benzínu, potom asi deci čištiče na brzdy a bylo to dobré.
Podruhé už jsem to zvládnul přímo na autě - nechal jsem pumpičku připojenou a zase posílal pulzy ze zdroje, když začala po zhruba 20 pulzech cvakat, bylo to OK. Chce to brát dobrou naftu, a na konci zimní sezóny tam případně přidat i nějaké aditivum a nechat alespoň hodinu proběhnout, ať se to natáhne do celého systému. Zajímavé je, že ve filtru před pumpičkou to vypadalo normálně.
Ono by se to možná probralo i samo, ale nechtěl jsem zbytečně žhavit a nechávat topení startovat, až se chytne.
LR Discovery 3, 4,4 V8, 2006, sporák pohon, ARB atd
Re: Nezávislé topení
přesně tak, stačí párkrát to pustit a je klid, nic se nezalepí, vše potom bude fungovatRennie píše: 25 led 2021 20:40 Právě z těchto důvodů se má bufik nechat jet i mimo zimní sezónu. To je podobný jako s mou pilkou [emoji6]
-
- Příspěvky: 15255
- Registrován: 06 lis 2008 23:15
- tel.: 608 600 360
- auto: D2, Def 130
- Bydliště: Olomouc
Re: Nezávislé topení
Já to vím, ale prostě na to nějak v tom letním vedru nedošlo. 

Drobek - Discovery II TD5 pro ženu, Blufínek - Defender 130 TD5 na ježdění s dětma a mě zbyl už zase jenom Ford Mondeo