Zapojení navijáku Warn

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

Zapojení navijáku Warn

#1 Příspěvek od Ken » 24 lis 2008 17:49

Potřebuji pomoc se zapojením Warna na kolébkový přepínač. Je tam na můj vkus moc drátků (5ks). Znáte někdo systém, jak to zkombinovat? :roll:
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Zapojení navijáku Warn

#2 Příspěvek od DanoDEF » 24 lis 2008 18:03

Ken píše:Potřebuji pomoc se zapojením Warna na kolébkový přepínač. Je tam na můj vkus moc drátků (5ks). Znáte někdo systém, jak to zkombinovat? :roll:
... je to tak ako som ti pisal

... v ovladaci su dva prepinace

... na jeden su zapojene tri draty...prepinanie ovladacich rele

... na druhy su zapojene dva draty...v kazdej polohe spina kostru ovladacich rele

snad ti to pomoze
Přílohy
W.JPG
W.JPG (50.39 KiB) Zobrazeno 10452 x
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Ken » 24 lis 2008 23:26

Díky moc, podle toho bych to už mohl zvládnout 8)
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od low » 25 lis 2008 00:00

Ken: jak proste mily Watsone :-)

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7915
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#5 Příspěvek od Sláma Karel » 25 lis 2008 00:11

Je tam pět drátků, ale zapojený jsou jen tři. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#6 Příspěvek od RudaK » 25 lis 2008 06:17

Ještě prostčí drahý Sherlocku !!!!!
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#7 Příspěvek od DanoDEF » 25 lis 2008 08:35

Ken píše:Díky moc, podle toho bych to už mohl zvládnout 8)
... len pozor je to take samo domo upravovane zapojenie nie je to original.

... a poviem pravdu pre nie elektrikara je to dost zmätocne zapojenie, navyse pri tomto zapojeni ak do origo konektora das trojdratove zapojenie tak to pojde...nakolko autor tohoto zapojenia zrusil to odpajanie kostry pre solenoidy
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#8 Příspěvek od OME » 25 lis 2008 08:49

Já mám na Warnu odjakživa jen 3 dráty.I konektor je pouze třípolový.

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Ken » 25 lis 2008 09:06

Já jich mám v konektoru pět, ale dle schematu to vypadá, že budou stačit zapojit opravdu jen 3
Přílohy
schema warn.jpg
schema warn.jpg (71.83 KiB) Zobrazeno 10384 x
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
Honza_offroad
Příspěvky: 613
Registrován: 15 zář 2008 12:16
tel.: 724 007 163
auto: D2,D3,Def portal
Bydliště: Pragl
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Honza_offroad » 25 lis 2008 09:14

Staci opravdu zapojit jen tri, ale musis naprimo zapojit kostru solenoidu. Dej na tu kostru bacha, byva to dost casto problem u navijaku, ktere maji samostatne ty solenoidy, protoze jsou kostreny jen k te bedne, ktera ma casto blbou kostru... :wink:
Prodej doplňků pro 4x4, profi Diagnostika LR, individuální úpravy výkonu, immo, omezovačů, EGR a pod...
www.toomich.cz www.adventure-land.cz

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#11 Příspěvek od DanoDEF » 25 lis 2008 09:15

OME píše:Já mám na Warnu odjakživa jen 3 dráty.I konektor je pouze třípolový.
zalezi aky mas W su aj 5 dratove... ono tam kde staci 3dratovy pojde aj 5 dratovy ale opacne nie...
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#12 Příspěvek od DanoDEF » 25 lis 2008 09:16

Honza_offroad píše:Staci opravdu zapojit jen tri, ale musis naprimo zapojit kostru solenoidu. Dej na tu kostru bacha, byva to dost casto problem u navijaku, ktere maji samostatne ty solenoidy, protoze jsou kostreny jen k te bedne, ktera ma casto blbou kostru... :wink:
5 dratove zapojenie ma kostru napojenu priamo na motor
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5125
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

#13 Příspěvek od DanoDEF » 25 lis 2008 09:17

Ken píše:Já jich mám v konektoru pět, ale dle schematu to vypadá, že budou stačit zapojit opravdu jen 3
... tuto schemu asi kreslil kuchar.

... ale je to presne 5dratove zapojenie ak chces vyuzivat zapojenie 3 dratove musis urobit jeden prepoj pri solenoidoch (kostru).

... dve ciary su tam zmätocne
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

OME
Příspěvky: 260
Registrován: 25 pro 2007 12:49
Bydliště: Chrudim

#14 Příspěvek od OME » 25 lis 2008 10:42

DanoDEF píše:
OME píše:Já mám na Warnu odjakživa jen 3 dráty.I konektor je pouze třípolový.
zalezi aky mas W su aj 5 dratove... ono tam kde staci 3dratovy pojde aj 5 dratovy ale opacne nie...
Já vím,DANO,já vím :D

Uživatelský avatar
MOPADŽI
Příspěvky: 4295
Registrován: 08 zář 2007 22:35
auto: Def,Def a Def+Disco
Bydliště: Orlickoústecko
Kontaktovat uživatele:

Re: Zapojení navijáku Warn

#15 Příspěvek od MOPADŽI » 25 lis 2008 13:44

Ken píše:Potřebuji pomoc se zapojením Warna na kolébkový přepínač. Je tam na můj vkus moc drátků (5ks). Znáte někdo systém, jak to zkombinovat? :roll:
Dyť si ho měl zapojenej, ne ? No, já bych dopad podobně, kdybych ho demontoval. Radši si to teda nakreslím barevnejma fixama, abych pak viděl, kam s těma drátama :lol: :lol: :lol:
Čas a Land Rover, nezastavíš... www.mopadzi4x4.eu

Uživatelský avatar
low
Admin fóra
Příspěvky: 4205
Registrován: 04 led 2007 10:39
tel.: +420 603462950
auto: def 110 + L322
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od low » 25 lis 2008 22:25

Mopadzi: snazi se si udelat ovladaci cudlik do kabiny :-)))))

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#17 Příspěvek od RudaK » 26 lis 2008 06:24

low píše:Mopadzi: snazi se si udelat ovladaci cudlik do kabiny :-)))))



Už se mu taky nechce vytahovat to ruční,dálkový,kabelový.....? :roll:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Ken
Příspěvky: 358
Registrován: 07 pro 2006 20:49
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od Ken » 26 lis 2008 09:37

RudaK píše:
low píše:Mopadzi: snazi se si udelat ovladaci cudlik do kabiny :-)))))
Už se mu taky nechce vytahovat to ruční,dálkový,kabelový.....? :roll:
Tak tak ... pěkně z teploučka z kabiny 8)
Land Rover Defender 110 TD5

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#19 Příspěvek od RudaK » 26 lis 2008 09:52

Ken píše:
RudaK píše: Už se mu taky nechce vytahovat to ruční,dálkový,kabelový.....? :roll:
Tak tak ... pěkně z teploučka z kabiny 8)



Chudáík závozník ,ten zas bude zmrzlej . :D
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#20 Příspěvek od karel » 20 pro 2008 12:31

Mám trochu jiný problém, ale dovolím si to dát sem
Po rozdělání, promazání a opětovném složení navijáku WARN mi přestal naviják navíjet.Odvíjení jde úplně v pohodě, ale když chci navíjet pouze cvakne v solenoidu a nic :( Motor jsme měřili je dobrý, může být chyba v tom solenoidy ikdyž cvakne :?: Nebo napadá vás něco jiného :?:
Díky Karel
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Odpovědět