Pokud můžete podělte se o své názory. Díky, Marin.
Spolehlivost D3
Moderátor: Miky_CZ
-
Marin
Spolehlivost D3
Zdravím vás všechny. Mám dotaz. Scháněl jsem LR Fr2 jako nové a nejeté auto "do podnikání". Při návštěvě servisu mne zaujala ale D3, kterou vrací chlápek po 3 letech a údajných 60.000km. Koupena 05, v tom servisu jako nová a praviselný servis tamtéž. Jedná se o TDV6, SE, manuál. Auto nebylo fyzicky k mání, ale jen papírově v bazaru. Ten člověk co ho vracel, si bere nové. Na zkušebku jsem domluven na pondělí 8.12., to už to auto bude k mání. Zajímá mne váš názor. Hlavně, jestli je možné aby s tak krásným autem najel někdo za 3 roky 60.000, popř, na co si dát pozor, ale hlavně, jaká je poruchovost těchto aut, porvozní náklady atd... Jsem automechanik (tedy původně), ale tady se už ztácím a nechci naletět. Vím že lepší je automat, ale tady je prostě manuál a řekl bych, že je mi i bližší. Kolik je průměr. spotřeba u manuálu bez vjetí do terénu?(to je jako žíznivý kolem studny chodit a nenapít se) 
Pokud můžete podělte se o své názory. Díky, Marin.
Pokud můžete podělte se o své názory. Díky, Marin.
- erik
- Příspěvky: 2892
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Ja mam podobne kilometry a stejny rok vyroby... no, jezdim i v jinych autech a s D3 jen na chalupu s manzelkou a na delsi trasy po shopinech.... bo je to velmi pohodlne, luxusni auto i v terenu to jede velmi dobre.
Problemy jsem mel se vzduchovym perovani- znamy problem s cidly 1x a pak s elektrickymi zamky/ zadni dvere a pate dvere...
Syn si auto pujcuje a spotrebu mel 8.5 l...??? Ja s tim nedokazu jezdit pod 10 l a prumerne jezdim tesne pod 11 l - mam automat .
Po sklopeni zadnich sedadel je tam 2 m mista- na spani pro mne a moje dva 50kg pejsanky tak akurat.
Problemy jsem mel se vzduchovym perovani- znamy problem s cidly 1x a pak s elektrickymi zamky/ zadni dvere a pate dvere...
Syn si auto pujcuje a spotrebu mel 8.5 l...??? Ja s tim nedokazu jezdit pod 10 l a prumerne jezdim tesne pod 11 l - mam automat .
Po sklopeni zadnich sedadel je tam 2 m mista- na spani pro mne a moje dva 50kg pejsanky tak akurat.
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
ma ji tata v automatu, ze zacatku par drobnosti, ale jinak spolehlivy rychly auto, se kterym se suprove jezdi na silnici a v terenu to asi nebude tak zly (nemuzu soudit), umi jet kolem tech 8 l, ale pri rychly jizde i za tech 11-12 (holt je to aerodynamicky krabice od bot
ma ji dva roky a najeto cca 70 tis... je s ni desne spokojenej a o jinym aute vubec nepremysli...
"třístovka" je spravna volba, i kdyz obcas zastavkuje :D
-
Marin
Spolehlivost D3
Takže bych neměl mít problém? Mám obavu, že auto za 700.000,- po třech letech je již bez záruky, ikdyž málo najeto a odejde mi třeba vzduch. pérování, nebo něco z elektriky. Jsou to hodně drahé položky? A motor ten je bezproblémů?
Díky za info. Marin.
Díky za info. Marin.
- vizos
- Příspěvky: 572
- Registrován: 18 led 2007 09:13
- tel.: 739266781
- auto: D3 ala G4 a S1
- Bydliště: Předmostí
Drobnosti uz by te urcite nemely prekvapit. Ja uz mam auto taky pul roku bez zaruky najeto kolem 100 000km a jsou tu i taci kteri maji najeto daleko vice bez problemu.
A ceny dilu. Kupujes auto ktery neni zrovna levny tak i dily budou drazsi. Ale kdyz uz neco menil tak jsem byl spi prevapenej protoze jsem myslel ze to bude vic. Ale konkretne uz si nevzpomenu. Nekde na forum tu byl odkaz na Microcat kde je auto rozebrano na dily pro servisy. A kdyz uz mas cislo dilu cena od amt lze zjistit na http://cenik.land-rover.cz/ . I kdyz je to spousta lidi co je schopna sehnat pozadovany dil z anglie.
A ceny dilu. Kupujes auto ktery neni zrovna levny tak i dily budou drazsi. Ale kdyz uz neco menil tak jsem byl spi prevapenej protoze jsem myslel ze to bude vic. Ale konkretne uz si nevzpomenu. Nekde na forum tu byl odkaz na Microcat kde je auto rozebrano na dily pro servisy. A kdyz uz mas cislo dilu cena od amt lze zjistit na http://cenik.land-rover.cz/ . I kdyz je to spousta lidi co je schopna sehnat pozadovany dil z anglie.
Jedna Series one 1950 nápravy na špalkách a rám na dvoře ale nic nebliká ani nemlátí.
-
Jery
hoj. před půl rokem jsem si koupil D3 po 1 majiteli. Manuál a najeto 103000 km.
Při preventivní prohlídce v Car tecu mě vyměnil tyč řízení a nějaký čep + ještě něco na podvozku což jsou prý známe nemoci D3 ve 100 000 km. Pak jsem absolvoval velice pohodlnou 1000 km cestu do Švýcar a zpět bez sebemenčích problému plně naložen a většinou po dálnici. Spotřeba dle počítače cca 7, 6 l / 100 km. Pak po cca měsíci se mi z D3 stala motokára když mi odešel kompresor vzduchového podvozku. Výměna cca 13000 Kč. No a jdeme do finále, před měsícem auto zničeho nic ztratilo do 2000 ot. výkon a při návštěvě servisu odešel nějaký RG ventil nebo tak nějak , jsou tam dva cena cca 8000 kč. a to je zatím vše z oprav.
No a pokud bych to zhrnul: pohodlné, prostorné, motoricky budeš mile překvapen. V teréne se zatím poznáváme, ale už teď vím že lepším jsem v terénu nejezdil. ( pajero, volvo xc 90, MB GL) . Prostě se neboj a jdi do toho. Dnes mají všechny auta své dětské nemoci. A manuálu se neboj. Já měl většinu aut v automatu a manuál u D3 je příjemná změna.

Při preventivní prohlídce v Car tecu mě vyměnil tyč řízení a nějaký čep + ještě něco na podvozku což jsou prý známe nemoci D3 ve 100 000 km. Pak jsem absolvoval velice pohodlnou 1000 km cestu do Švýcar a zpět bez sebemenčích problému plně naložen a většinou po dálnici. Spotřeba dle počítače cca 7, 6 l / 100 km. Pak po cca měsíci se mi z D3 stala motokára když mi odešel kompresor vzduchového podvozku. Výměna cca 13000 Kč. No a jdeme do finále, před měsícem auto zničeho nic ztratilo do 2000 ot. výkon a při návštěvě servisu odešel nějaký RG ventil nebo tak nějak , jsou tam dva cena cca 8000 kč. a to je zatím vše z oprav.
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Stavrosi neuváděj lidi v omyl.Že automat přidá cca 1 litr,je za to pohodlí,které kverdlačka neposkytne.No a pak - zahrádka,MT pneu a moje noha.
Pravda za 7,6 l jsem nikdy nejel a asi nikdy nepojedu. Jednou ten počítač ( já mu nevěřím bo to je info ) ukazoval kolem 9 litrů,ale to nebyla jízda ale kochání se krajinou po okresce,kde jsem nikomu nezavazel.
( ofšem taky se zahrádkou a MT pneu,ale v té rychlosti nebyl žádnej odpor vzduchu
) Asi tak,když budu chtít šetřit,tak si pořídím jiný auto. 
Pravda za 7,6 l jsem nikdy nejel a asi nikdy nepojedu. Jednou ten počítač ( já mu nevěřím bo to je info ) ukazoval kolem 9 litrů,ale to nebyla jízda ale kochání se krajinou po okresce,kde jsem nikomu nezavazel.
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
Jery
- RudaK
- Příspěvky: 8488
- Registrován: 24 lis 2006 18:09
- tel.: SONY Xperia Z3
- auto: D III + D 1
- Bydliště: Raygern - Sud mahren
Jery píše:no jsem realista. těch 7,6 se mi zdálo taky nějak málo. Ale myslím, že 8 by mohlo být reálnější.
jestli budeš jezdit za vosum,tak klobouk dolů.Nedívám se na počítač,ale když chci vědít za kolik,tak natankovaná NAFTA děleno ujeté KM.Já to dělám ale tak,když to pípne ( rezerva ) tak natankuju doplna ( doma ).
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "
-
Marin
Zdravíčko pánové. Tak já lajk jsem tipoval spotřebu 9-10l na 100km, v případě lehké nohy. Toto se dá ohlídat u "kverdlačky"
Mimichodem, tento název mě opravdu pobavil. Fakt dobrý!! Já jsem se hlavně ptal na poruchovost třeba pneu podvozku. Snímače tlaku, senzory či váhy. Netuším, co tam vše je. Rozvody se dělají po kolika km? A cena? Představte si, že ta D3 na kterou se mám jet podívat má mezinápravový difec, ale zadní, či přední uzávěru nikoliv. To si v terénu asi moc nešrtnu, co? Jak tak sleduju vás a youtube, musí to být velká prdel, dostat se na nějakou takovou akci.
- erik
- Příspěvky: 2892
- Registrován: 16 říj 2006 19:00
- tel.: +421905448329
- auto: D90 td5,/D2-3/D4,D5
- Bydliště: skalica
- Kontaktovat uživatele:
Jo jen se vzduchovym odpruzeni...RudaK píše:I bez zadní uzávěrky to projede dost,ofšem se zadní uzávěrkou určo víc.Zadní uzávěrka je příplatková.
No, ja musim zahlasit ulovek pro mou ryze civilni D3. Zavezl jsem zenu do Presova a pak jsem mel cele odpoledne a nasledny den volno. Diskarna prespala nekde u Kysaku na Malolodzkej luke, celkem nepristupny teren v tomto obdobi a pocasi. A rano jsme se vydali cestou necestou az na Lysa 1068 m. Ten posledni usek az ke konci lanovky a vysilace byl jako vysity pro Defendera... no, redukovane kaktusy se osvedcily i v blate a snehu. Pri jizde nazpet auto , celkem ocekavane, zacalo sankovat a zvysovat nebezpecne rychlost a dalsi elektronicka specialita D3 zafungovala, no v te chvili spis zachranovala muj zadek...
Pak poradna koupel/ v mycce/ a po prevleceni do spolecenskeho odevu jsem auto pristavil jako vratny od Maxima k odjezdu me zeny....
Defender 90 Td5 171k Old Man Emu,Warn 8274, M 6000 ,ARB nárazník, Safari Snorkel,2xWebasto,Garmin nuvi 660, CB.MATADOR WISENTTA M/T 235/85 R 16 MP-75., Roll cage,retezy PEWAG,2xARB uzaverky,
Discovery 3 ,bez skrabancu
Discovery 3 ,bez skrabancu
Re: Spolehlivost D3
Zdravím všetkých,
Pre zaujímavosť, starší prieskum kde LR3 vyšlo z testu v UK ako najmenej spoľahlivé auto za rok 2010.
Zdroj: http://www.thisismoney.co.uk/money/cars ... -2010.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Pre zaujímavosť, starší prieskum kde LR3 vyšlo z testu v UK ako najmenej spoľahlivé auto za rok 2010.
Zdroj: http://www.thisismoney.co.uk/money/cars ... -2010.html" onclick="window.open(this.href);return false;