Zadní trubkový nárazník na D1

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

Zadní trubkový nárazník na D1

#1 Příspěvek od karel » 11 pro 2008 13:32

Tak konečně dávám fotky zadního trubkového nárazníku.Vyrobil mi ho Land Jirka s tím, že do střední části se za nějaký čas dopasuje kastlík pro zadní naviják, který jsem zatím musel bohužel oželet :(
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
yorkin
Příspěvky: 634
Registrován: 10 říj 2007 17:21
tel.: 723 954967 (jen sms)
auto: pár mám...
Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od yorkin » 12 pro 2008 22:41

Na co taková legrace přijde? Zdá se mi to, nebo se tam v pohodě vejde nějaké "plnotučné" kolo jako rezerva?
exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6, LR Defender 110 STW Td5

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#3 Příspěvek od karel » 12 pro 2008 22:52

Platil jsem toho Jirkovi víc, ale asi +- 3000 včetně materiálu a rezerva by se tam měla vejít do průměru 830 mm, což je průměr kola na kterých jezdím, v nejhorším by se převařil držák rezervy :!:
Hlavně jsem potřeboval tohle:
Přílohy
Snímek_031.jpg
Snímek_031.jpg (163.66 KiB) Zobrazeno 4413 x
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
yorkin
Příspěvky: 634
Registrován: 10 říj 2007 17:21
tel.: 723 954967 (jen sms)
auto: pár mám...
Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od yorkin » 13 pro 2008 07:54

to je veliká krása :-). mě to taky čeká, zatím mám strach nadzvednout tapecírunk :? Aspoň mi ta fotka dodává naději, že to jde a není třeba rovnou kupovat novou ;-)
exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6, LR Defender 110 STW Td5

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#5 Příspěvek od karel » 13 pro 2008 12:55

yorkin píše:to je veliká krása :-). mě to taky čeká, zatím mám strach nadzvednout tapecírunk :? Aspoň mi ta fotka dodává naději, že to jde a není třeba rovnou kupovat novou ;-)
Taky jsem se u bejvalého auta bál zvednout tapecírung a pak jsem se zděsil, hlavně 200 série jsou pasti. :wink:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#6 Příspěvek od RudaK » 13 pro 2008 19:07

Já zatím nadzved v kufru a kromě kousků částečně narezavělých plošek,jsem objevil vypadenou zátku z podlahy za pravým koncovým světlem a dovedete si představit tu hromadu suchého bláta po krosingu.Vřele doporučuji zavčas kontrolu,bo nemám prohnilýho nic,ale kdybych to nechal bez kontroly = koroze by byla jistá. :D
Tak že hajdy na to. :P Zachytit to v zárodku. :!:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#7 Příspěvek od Jarys » 15 pro 2008 00:25

to Karel: máš už otočený držák rezervy :idea: ? na DII to určitě o pár cm pomůže... ale jak tě znám, tak už to máš dávno otočený
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#8 Příspěvek od karel » 15 pro 2008 06:31

Jarys píše:to Karel: máš už otočený držák rezervy :idea: ? na DII to určitě o pár cm pomůže... ale jak tě znám, tak už to máš dávno otočený
Držák rezervy mám tak jak je origo, nic jsem neotáčel a ani nevím, že by šel otočit. :oops:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
jantanen
Příspěvky: 180
Registrován: 04 dub 2008 14:13

#9 Příspěvek od jantanen » 15 pro 2008 19:56

To : Karel podle fotky to vypadá že ti vařil i podlahy ? na kolik to vijde ? sem taky sundal tapecírunk ( mám 200 TDI) a málem mě klepla pepka :)

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#10 Příspěvek od karel » 15 pro 2008 21:25

jantanen píše:To : Karel podle fotky to vypadá že ti vařil i podlahy ? na kolik to vijde ? sem taky sundal tapecírunk ( mám 200 TDI) a málem mě klepla pepka :)
U mě toho vaření moc nebylo ale je to počítáno od hodiny,takže se tím stejně nepořídíš, nerhorší je, že se zjistí skutečný rozsah koroze až když se do toho sáhne :(
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od motohanz » 15 pro 2008 21:30

yorkin píše:to je veliká krása :-). mě to taky čeká, zatím mám strach nadzvednout tapecírunk :? Aspoň mi ta fotka dodává naději, že to jde a není třeba rovnou kupovat novou ;-)
Disco je stale v seriove podobe? :)
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
yorkin
Příspěvky: 634
Registrován: 10 říj 2007 17:21
tel.: 723 954967 (jen sms)
auto: pár mám...
Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od yorkin » 15 pro 2008 23:14

motohanz píše: Disco je stale v seriove podobe? :)
Ale kdeze: lift 2", snorchl, zahradka, stresni stan; rozsirovaci podlozky a lemy nachystane na jaro na kombinaci s 235/85/R16 BFG, ktere mi uz vesele odpocivaji v garazi :-). Jeste na jare pevnostak s navijakem, pevnostni prahy a detroit locker dozadu a jsem happy :-D.
exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6, LR Defender 110 STW Td5

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od motohanz » 16 pro 2008 13:08

yorkin píše:
motohanz píše: Disco je stale v seriove podobe? :)
Ale kdeze: lift 2", snorchl, zahradka, stresni stan; rozsirovaci podlozky a lemy nachystane na jaro na kombinaci s 235/85/R16 BFG, ktere mi uz vesele odpocivaji v garazi :-). Jeste na jare pevnostak s navijakem, pevnostni prahy a detroit locker dozadu a jsem happy :-D.
nemas fotku? no tak to uz se pekne nazbrojuje koukam...:)
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5255
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#14 Příspěvek od Rover » 16 pro 2008 16:37

Když je shnilá podlaha v kufru stačí tam dát pár prken, aby se vám nepropadl nákup na silnici... :lol:
Country boy...

Uživatelský avatar
yorkin
Příspěvky: 634
Registrován: 10 říj 2007 17:21
tel.: 723 954967 (jen sms)
auto: pár mám...
Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od yorkin » 16 pro 2008 16:39

motohanz píše: nemas fotku? no tak to uz se pekne nazbrojuje koukam...:)
Fotku najdu trebas z minuleho vikendu na okruhu :-). S kolama mozna nevydrzim do jara a pak to konecne hodim do threadu "Pred a po" :-)
exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6, LR Defender 110 STW Td5

Uživatelský avatar
Jarys
Příspěvky: 911
Registrován: 29 pro 2006 13:39
Bydliště: Broumov

#16 Příspěvek od Jarys » 16 pro 2008 23:34

to Karel: na DII pokud otočíš držák rezervy na zadních dveřích o 180°, tak získáš pár cm k dobru

to yorkin: jakýpak lemy jsi pořídil a proč Detroit a ne ARB dozadu?
Disco mi zachránilo život

Uživatelský avatar
yorkin
Příspěvky: 634
Registrován: 10 říj 2007 17:21
tel.: 723 954967 (jen sms)
auto: pár mám...
Bydliště: Praha-Vinohrady/Pohoří-Skalsko
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od yorkin » 17 pro 2008 00:08

jarys: úplně obyčejné z paddocku :-), ale ještě nejsou nainstalované, takže se nemůžu pochlubit s tím, jak to vypadá... Detroit Locker je jednak za půlku oproti ARB při dosti podobné účinnosti (počítám v to celkové náklady, tj. koupě, doprava, příslušenství a instalace); druhak mi přijde, že se na něm má míň co pokazit; za třetí nazbrojená třístovka stejně není vozítko na nějaké kdoví jak rychlé manévry, takže mi nevýhody detroitu nepřijdou úplně kritické (ostrá zatáčka projížděná pod plynem atd.)
exLR Discovery I 300Tdi, exLR SIII 88, exLR SIIA 88 STW, exRRS 4.2 S/C, exRRC 4.2 LSE, exRR TDV8 3.6, LR Defender 110 STW Td5

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#18 Příspěvek od karel » 17 pro 2008 06:59

to jarys: No trochu jsem na to koukal a myslím, že otočením držáku se nic nezmění, navíc zatím nechávám rezervu původní, tokže není důvod otáčet.
to yorkin: Moc hezky jsi pokročil s úpravama od letní Sosnové a jdeš správným směrem :ty jeden...:
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

#19 Příspěvek od RudaK » 17 pro 2008 07:08

Sem nepozoroval,že by se něco dělo v zatáčce s tím Detroit Locker ( pohoda ) :Pohoda:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Sláma Karel
Příspěvky: 7915
Registrován: 21 črc 2007 00:04
tel.: +420608333403
auto: to se mi sem nevejde
Bydliště: Mníšek Pod Brdy

#20 Příspěvek od Sláma Karel » 17 pro 2008 08:15

Bavíte se o držácích na DI a DII a ten je každej jinej. Na DII to pomůže ale na DI se tím nic nezmění.

Jinak Detroit už jsem vyděl rozlámaný na vyhození (Pešlík v Rumunsku), vyčesali se v něm všechny ty zoubky co ho drží zavřený, a to znám jenom pár lidí kdo ho mají.
ARB, a že jich mám dost já (8x), i jich má spousta mých známích a kamarádů tak zatím problém akorát u těch z roku 96, utíkání vzduchu těmy okroužky a dvakrát ulomený bok co je na něm ložisko. (Vyrobil soustružník za 400kč). To zacházení na závodech s nima docela drsný a zatím všechno vydrželi.

Toť moje zkušenosti. K
POUŽITÉ NÁHRADNÍ DÍLY NA VŠECHNY LAND ROVERY --- tel 608333403 --- email rangerover@volny.cz --- http://www.lrslama.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
28 let praxe

Odpovědět