myslis ze je klistr vhodny na tento snih?Rover píše:jo, jo, sám jsem mu mazal běžky..., klistrem...kryten píše: Změny samozřejmě jsou,pracujeme na tom velkým tempem,ale Neklan je na horách.Přijede v pátek tak ať si je sem pověsí![]()
k.
Záchrana jednoho Classica II.
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
RRC
Je toho opravdu dost, co se událo za posledních 14 dní, ani nevím čím začít.
Tak zaprvé, na běžkách jsem nestál už několik let, tak by mi možná i klistr slušel, ale tentokrát šlo jako obvykle o sjezdovky.
Dneska cestou do Bělče se stala nemilá událost a sice, že mě na výjezdu z Chýňavy sestřelila z vedlejší dodávka PPL. Prostě se ani nepodíval, jestli z prava někdo jede, já stačil jen dupnout na brzdy, ale bylo už pozdě. Nabral mě na levý přední blatník a Červený Trpaslík to má za sebou
, což je mi opravdu líto, nemohl jsem s tím nic dělat...
Jinak RRC se pomalu obléká a zprovozňuje, ale ještě je na něm stále dost práce. Upřímně řečeno, plánování tohoto projektu po stránce náročnosti časové, technické i v neposlední řadě finanční, se mi už úplně vymklo z ruky, celé se to někam řítí a já se jenom modlím, abych to ustál. Momentálně nemám čím jezdit a už z tohoto důvodu bych potřeboval, aby to bylo brzy hotovo. Ale s každým pokrokem se vynořují další technické vychytávky, které je potřeba za pochodu řešit a každá taková vychytávka zdržuje a prodražuje celý projekt. Jenomže to auto je fakt bomba
, fotky ani ze třetiny nedokáží tu nádheru popsat a jakékoli šetření nebo laciné zjednodušování nelze tedy dopustit! Nezbývá než zatnout zuby, doufat, že jednou splatím dluhy, co jsem kvůli RRC nadělal a hlavně se straaaašně těšit na okamžik až s tím poprvé vyjedu. Už se nemůžu dočkat a doufám, že to bude už brzy.
V uplynulých dvou týdnech tedy postupně přibylo následující:
Nejdříve se položila podlaha po celé délce interiéru a začalo se s jejím odhlučňováním a pokládáním koberců. S pokračování elektro-instalace přibyly nejdřív přední blinkry s parkovačkami, poté zadní lampy a nakonec i hlavní světla. Všechny lampy jsou nové. V hlavních reflektorech se usídlily xenony, na a pod předním nárazníkem ještě budou přídavná dálková světla a mlhovky. Chladič klimatizace se zkulturnil, chladič motoru je nový a sekunduje mu dvojice elektrických větráků Kenlowe. Obojí již dnes bylo na autě. Za maskou je nově také chladič převodového oleje (ještě bude docela honička s jeho napojením na převodovku) a za nárazníkem bude chladič motorového oleje. Vzhledem k novým přístrojům a kontrolkám Kryten vymodeloval z ocelového plechu novou kapličku před volant. Dnes jsme jí osadili a zapojili. Všechno funguje na jedničku. Ještě před tím kluci osadili klimatizační jednotku. Zbývá přidat její povrchový panel s výdechy.
V interieru se vůbec hodně pracovalo. Páky automatické převodovky i redukční převodovky jsou namístě, tunel převodovky byl také zakobercován. Zadní pohovka anglického klubu je také již napevno přidělána včetně bezpečnostních pásů a sedí se v ní skvěle. Dost řečí, fotky napoví více.
Tak zaprvé, na běžkách jsem nestál už několik let, tak by mi možná i klistr slušel, ale tentokrát šlo jako obvykle o sjezdovky.
Dneska cestou do Bělče se stala nemilá událost a sice, že mě na výjezdu z Chýňavy sestřelila z vedlejší dodávka PPL. Prostě se ani nepodíval, jestli z prava někdo jede, já stačil jen dupnout na brzdy, ale bylo už pozdě. Nabral mě na levý přední blatník a Červený Trpaslík to má za sebou
Jinak RRC se pomalu obléká a zprovozňuje, ale ještě je na něm stále dost práce. Upřímně řečeno, plánování tohoto projektu po stránce náročnosti časové, technické i v neposlední řadě finanční, se mi už úplně vymklo z ruky, celé se to někam řítí a já se jenom modlím, abych to ustál. Momentálně nemám čím jezdit a už z tohoto důvodu bych potřeboval, aby to bylo brzy hotovo. Ale s každým pokrokem se vynořují další technické vychytávky, které je potřeba za pochodu řešit a každá taková vychytávka zdržuje a prodražuje celý projekt. Jenomže to auto je fakt bomba
V uplynulých dvou týdnech tedy postupně přibylo následující:
Nejdříve se položila podlaha po celé délce interiéru a začalo se s jejím odhlučňováním a pokládáním koberců. S pokračování elektro-instalace přibyly nejdřív přední blinkry s parkovačkami, poté zadní lampy a nakonec i hlavní světla. Všechny lampy jsou nové. V hlavních reflektorech se usídlily xenony, na a pod předním nárazníkem ještě budou přídavná dálková světla a mlhovky. Chladič klimatizace se zkulturnil, chladič motoru je nový a sekunduje mu dvojice elektrických větráků Kenlowe. Obojí již dnes bylo na autě. Za maskou je nově také chladič převodového oleje (ještě bude docela honička s jeho napojením na převodovku) a za nárazníkem bude chladič motorového oleje. Vzhledem k novým přístrojům a kontrolkám Kryten vymodeloval z ocelového plechu novou kapličku před volant. Dnes jsme jí osadili a zapojili. Všechno funguje na jedničku. Ještě před tím kluci osadili klimatizační jednotku. Zbývá přidat její povrchový panel s výdechy.
V interieru se vůbec hodně pracovalo. Páky automatické převodovky i redukční převodovky jsou namístě, tunel převodovky byl také zakobercován. Zadní pohovka anglického klubu je také již napevno přidělána včetně bezpečnostních pásů a sedí se v ní skvěle. Dost řečí, fotky napoví více.
- Přílohy
-
- RRC 0109 1 předek.jpg
- (118.1 KiB) Staženo 1597 x
-
- RRC 0109 2 zadek.jpg
- (91.94 KiB) Staženo 1595 x
-
- RRC 0109 3 motor .jpg
- (91.38 KiB) Staženo 1595 x
Naposledy upravil(a) Neklan dne 23 led 2009 01:28, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
RRC
...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
RRC
...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
ak
Můj obdiv nad vozidlem a odvedenou prací nelze snad ani slovy vyjádřit... neskutečně dokonalý
- Land Jirka
- Příspěvky: 3608
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
- Mirko
- Příspěvky: 2884
- Registrován: 18 lis 2008 08:35
- auto: RRC´s
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Úžasná práce! Jinak teda jsem ještě nezažil, že by finanční a časový rozpočet při takovém projektu vyšel
Takže jen tak dále.
A zase bych měl i dotaz: Ty Xenony: Jakou variantu jste tam zvolili? Jsou tam možnosti to mít legálně na RRC? Mě napadlo tam dat xenon z nového Mercedese Géčka, ale prý je to moc velký aparát skrytý za 7-palcovýmy světly.
A zase bych měl i dotaz: Ty Xenony: Jakou variantu jste tam zvolili? Jsou tam možnosti to mít legálně na RRC? Mě napadlo tam dat xenon z nového Mercedese Géčka, ale prý je to moc velký aparát skrytý za 7-palcovýmy světly.
RRC
Tohle je nějaká "aftermarket" sada. Výbojka se připojí do standardní patice H4 a krabičky s elektrikou jsou schovány v motorovém prostoru. Pro přepínání potkávačky / dálkové je tam sklopné stínítko. Volili jsme variantu 6000k, na výběr jsou různé možnosti. Už se to tu někde řešilo, ale nemám to teď čas hledat.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
xenony
Už jsem to našel. Je to zde:
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 17&start=0
http://www.landroverforum.cz/forum/view ... 17&start=0
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
-
Luboš M.
- Příspěvky: 3311
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
Re: RRC
Neklane to je fakt paráda. Stále mám ale pocit, že na běžné ježdění je ho fakt škoda a hlavně v zimním provozu bude hrozně trpět.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
RRC
Děkuji všem za morální podporu, a to nejen za sebe, ale především za Krytena a jeho partu, která na RRC neúnavně vyšívá.
Jinak co se týče vhodnosti pro denní používání, tak stejně nemám jinou možnost, protože jiné auto kromě rozebraného Dědka nemám. Ale jak píše Rover, antikorozní ochrana je dělaná poctivě a budu jí každý rok obnovovat, aby se autíčku ublížilo přes zimu co nejméně. Krom toho se také snažím jezdit co nejméně a jenom v nejnutnějších případech, tzn. do Bělče...
, momentálně 2x týdně.
Jinak co se týče vhodnosti pro denní používání, tak stejně nemám jinou možnost, protože jiné auto kromě rozebraného Dědka nemám. Ale jak píše Rover, antikorozní ochrana je dělaná poctivě a budu jí každý rok obnovovat, aby se autíčku ublížilo přes zimu co nejméně. Krom toho se také snažím jezdit co nejméně a jenom v nejnutnějších případech, tzn. do Bělče...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250
ja myslel, ze takovy veci se dejou jen na Discovery kanalu a ono to jde i ve skutecnosti....parada....gratuluju
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz
-
jezbera ivan
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie