Záchrana jednoho Classica II.

Classic, 1995, 2002, 2006, Sport
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#121 Příspěvek od motohanz » 21 led 2009 23:27

Rover píše:
kryten píše: Změny samozřejmě jsou,pracujeme na tom velkým tempem,ale Neklan je na horách.Přijede v pátek tak ať si je sem pověsí 8)
k.
jo, jo, sám jsem mu mazal běžky..., klistrem...
myslis ze je klistr vhodny na tento snih? :)
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC

#122 Příspěvek od Neklan » 23 led 2009 00:22

Je toho opravdu dost, co se událo za posledních 14 dní, ani nevím čím začít.
Tak zaprvé, na běžkách jsem nestál už několik let, tak by mi možná i klistr slušel, ale tentokrát šlo jako obvykle o sjezdovky.
Dneska cestou do Bělče se stala nemilá událost a sice, že mě na výjezdu z Chýňavy sestřelila z vedlejší dodávka PPL. Prostě se ani nepodíval, jestli z prava někdo jede, já stačil jen dupnout na brzdy, ale bylo už pozdě. Nabral mě na levý přední blatník a Červený Trpaslík to má za sebou :( :evil: :cry: , což je mi opravdu líto, nemohl jsem s tím nic dělat...

Jinak RRC se pomalu obléká a zprovozňuje, ale ještě je na něm stále dost práce. Upřímně řečeno, plánování tohoto projektu po stránce náročnosti časové, technické i v neposlední řadě finanční, se mi už úplně vymklo z ruky, celé se to někam řítí a já se jenom modlím, abych to ustál. Momentálně nemám čím jezdit a už z tohoto důvodu bych potřeboval, aby to bylo brzy hotovo. Ale s každým pokrokem se vynořují další technické vychytávky, které je potřeba za pochodu řešit a každá taková vychytávka zdržuje a prodražuje celý projekt. Jenomže to auto je fakt bomba :!: :!: :!: , fotky ani ze třetiny nedokáží tu nádheru popsat a jakékoli šetření nebo laciné zjednodušování nelze tedy dopustit! Nezbývá než zatnout zuby, doufat, že jednou splatím dluhy, co jsem kvůli RRC nadělal a hlavně se straaaašně těšit na okamžik až s tím poprvé vyjedu. Už se nemůžu dočkat a doufám, že to bude už brzy.

V uplynulých dvou týdnech tedy postupně přibylo následující:
Nejdříve se položila podlaha po celé délce interiéru a začalo se s jejím odhlučňováním a pokládáním koberců. S pokračování elektro-instalace přibyly nejdřív přední blinkry s parkovačkami, poté zadní lampy a nakonec i hlavní světla. Všechny lampy jsou nové. V hlavních reflektorech se usídlily xenony, na a pod předním nárazníkem ještě budou přídavná dálková světla a mlhovky. Chladič klimatizace se zkulturnil, chladič motoru je nový a sekunduje mu dvojice elektrických větráků Kenlowe. Obojí již dnes bylo na autě. Za maskou je nově také chladič převodového oleje (ještě bude docela honička s jeho napojením na převodovku) a za nárazníkem bude chladič motorového oleje. Vzhledem k novým přístrojům a kontrolkám Kryten vymodeloval z ocelového plechu novou kapličku před volant. Dnes jsme jí osadili a zapojili. Všechno funguje na jedničku. Ještě před tím kluci osadili klimatizační jednotku. Zbývá přidat její povrchový panel s výdechy.
V interieru se vůbec hodně pracovalo. Páky automatické převodovky i redukční převodovky jsou namístě, tunel převodovky byl také zakobercován. Zadní pohovka anglického klubu je také již napevno přidělána včetně bezpečnostních pásů a sedí se v ní skvěle. Dost řečí, fotky napoví více.
Přílohy
RRC 0109 1 předek.jpg
(118.1 KiB) Staženo 1597 x
RRC 0109 2 zadek.jpg
(91.94 KiB) Staženo 1595 x
RRC 0109 3 motor .jpg
(91.38 KiB) Staženo 1595 x
Naposledy upravil(a) Neklan dne 23 led 2009 01:28, celkem upraveno 1 x.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC

#123 Příspěvek od Neklan » 23 led 2009 00:23

...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC

#124 Příspěvek od Neklan » 23 led 2009 00:24

...
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5768
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

#125 Příspěvek od Miky_CZ » 23 led 2009 00:35

krasa, az by mi bylo lito s nim jezdit.
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Tom LTR
Příspěvky: 139
Registrován: 09 lis 2008 12:45
Bydliště: Nymburk
Kontaktovat uživatele:

ak

#126 Příspěvek od Tom LTR » 23 led 2009 02:22

Můj obdiv nad vozidlem a odvedenou prací nelze snad ani slovy vyjádřit... neskutečně dokonalý

Uživatelský avatar
Zanzibar
Příspěvky: 1973
Registrován: 12 lis 2008 17:34
tel.: +420602286657
Bydliště: Běleč
Kontaktovat uživatele:

#127 Příspěvek od Zanzibar » 23 led 2009 06:02

Už se to blíží , už se to rýsuje :D
tři series, jedna devadesátka a jedno disco :-)

Uživatelský avatar
Land Jirka
Příspěvky: 3587
Registrován: 29 lis 2006 18:40
tel.: +420731913431
auto: Land Rover
Bydliště: Boskovice
Kontaktovat uživatele:

#128 Příspěvek od Land Jirka » 23 led 2009 07:27

Nemám slov :shock: :D
Land Rover 4x4 SERVIS, PRODEJ DÍLŮ LAND ROVER, DIAGNOSTIKA, OPRAVY A ÚPRAVY LAND ROVER, RENOVACE VETERÁNŮ
Tel: 731913431

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#129 Příspěvek od teslo » 23 led 2009 09:16

piece of art :Sorry:
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2872
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#130 Příspěvek od Mirko » 23 led 2009 09:18

Úžasná práce! Jinak teda jsem ještě nezažil, že by finanční a časový rozpočet při takovém projektu vyšel :wink: Takže jen tak dále.
A zase bych měl i dotaz: Ty Xenony: Jakou variantu jste tam zvolili? Jsou tam možnosti to mít legálně na RRC? Mě napadlo tam dat xenon z nového Mercedese Géčka, ale prý je to moc velký aparát skrytý za 7-palcovýmy světly.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC

#131 Příspěvek od Neklan » 23 led 2009 09:25

Tohle je nějaká "aftermarket" sada. Výbojka se připojí do standardní patice H4 a krabičky s elektrikou jsou schovány v motorovém prostoru. Pro přepínání potkávačky / dálkové je tam sklopné stínítko. Volili jsme variantu 6000k, na výběr jsou různé možnosti. Už se to tu někde řešilo, ale nemám to teď čas hledat.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

xenony

#132 Příspěvek od Neklan » 23 led 2009 09:27

Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
Mirko
Příspěvky: 2872
Registrován: 18 lis 2008 08:35
auto: RRC´s
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#133 Příspěvek od Mirko » 23 led 2009 09:56

Díky moc, jsem zase o něco chytřejší. Když budu mít self-levelling unit a a ostřikování v pořádku, tak by snad neměl být problém ani na technické.

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2667
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#134 Příspěvek od teslo » 23 led 2009 10:33

Self leveling unit urcite nebude mat vplyv na technickej...totiz neverim, ze by niekto tusil co to vlastne je a ako to ma fungovat.
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

Luboš M.
Příspěvky: 3308
Registrován: 09 úno 2007 17:16
tel.: 608 969 607
auto: Defender 110
Kontaktovat uživatele:

Re: RRC

#135 Příspěvek od Luboš M. » 23 led 2009 15:52

Neklane to je fakt paráda. Stále mám ale pocit, že na běžné ježdění je ho fakt škoda a hlavně v zimním provozu bude hrozně trpět.
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5255
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

#136 Příspěvek od Rover » 23 led 2009 15:55

On je dělaný tak, že by měl něco vydržet...

Já osobně bych to stejně ale nedokázal, i můj RRC je celou zimu pod střechou a v soli ještě nejel, odnáší to bohužel devadesátka... Třeba je Neklan ten šťastný člověk, který to prostě takhle nebere, neřeší to a nedělá si s tím hlavu...
Country boy...

Uživatelský avatar
Martin T
Příspěvky: 816
Registrován: 24 led 2007 22:57
Bydliště: Praha

#137 Příspěvek od Martin T » 23 led 2009 20:34

To je krása, nějak jsem se do téhle rubriky delší čas nekouknul a teď jenom ZÍRÁM! :shock: Perfektní práce.

Uživatelský avatar
Neklan
Příspěvky: 2906
Registrován: 07 lis 2007 10:30
Bydliště: Praha

RRC

#138 Příspěvek od Neklan » 23 led 2009 21:57

Děkuji všem za morální podporu, a to nejen za sebe, ale především za Krytena a jeho partu, která na RRC neúnavně vyšívá.

Jinak co se týče vhodnosti pro denní používání, tak stejně nemám jinou možnost, protože jiné auto kromě rozebraného Dědka nemám. Ale jak píše Rover, antikorozní ochrana je dělaná poctivě a budu jí každý rok obnovovat, aby se autíčku ublížilo přes zimu co nejméně. Krom toho se také snažím jezdit co nejméně a jenom v nejnutnějších případech, tzn. do Bělče... :lol:, momentálně 2x týdně.
Aktuálně: 1979 SIII 88" 2,25 l Petrol a 1983 two-door Range Rover V8; Dříve navíc: 1969 SIIa 88" 2,5 l Petrol, 2003 Discovery 2 TD5, 2005 Discovery 3 TDV6 S, 2011 Discovery 4 SDV6 SE, 2016 Discovery 4 SDV6 HSE a 2021 Defender 110 SE D250

Uživatelský avatar
motohanz
Příspěvky: 1038
Registrován: 08 bře 2007 11:40
Kontaktovat uživatele:

#139 Příspěvek od motohanz » 23 led 2009 23:27

ja myslel, ze takovy veci se dejou jen na Discovery kanalu a ono to jde i ve skutecnosti....parada....gratuluju
MotoHanz - prodej a dovoz motocyklů prodej náhradních dílů a doplňků na Harley-Davidson a další http://www.motohanz.cz

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#140 Příspěvek od jezbera ivan » 25 led 2009 16:30

teslo píše:piece of art :Sorry:
and Art in every piece as well!
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Odpovědět