Plastové lemy na Disco I
Moderátor: Miky_CZ
- DjALF
- Příspěvky: 1811
- Registrován: 26 dub 2007 02:34
- auto: Toyota LC 100
- Bydliště: Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Teda Karle vypada to super. Jen jsem zvedavej co dalsiho te napadne za vylepseni 
Discovery I 300TDI "Užovka" - lehka OFF kosmetika "už EX"
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
Toyota Land Cruiser 100 "želva"
http://www.djalf.cz/ http://sportrescue.cz/
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
Karel: Na kolik prijdou ty lemy?
Mam ty same disky co ty, taky obracene akorat uz mam prevarene ventilky.
Gumy mas jake? Porad se nemuzu rozhodnout mezi 235/85 a 245/75R16
2 palcovy lift je jasny
Mam ty same disky co ty, taky obracene akorat uz mam prevarene ventilky.
Gumy mas jake? Porad se nemuzu rozhodnout mezi 235/85 a 245/75R16
2 palcovy lift je jasny
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Land Jirka
- Příspěvky: 3609
- Registrován: 29 lis 2006 18:40
- tel.: +420731913431
- auto: Land Rover
- Bydliště: Boskovice
- Kontaktovat uživatele:
Tak jak píše Jirka, lemy stály asi 7 tisíc, a gumy jsou to protektory Mudmax od Tiptyre v rozměru 235/85/16 mají průměr kola 829 mm.Aby se vešly otočené ráfky musel jsem dát ještě 5 cm bodylift a samozřejmě ty plastové lemyMiky_CZ píše:Karel: Na kolik prijdou ty lemy?
Mam ty same disky co ty, taky obracene akorat uz mam prevarene ventilky.
Gumy mas jake? Porad se nemuzu rozhodnout mezi 235/85 a 245/75R16
2 palcovy lift je jasny
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
do bodyliftu sem moc jit nechtel takze pravdepodobne zvolim 245/75R16 to by se snad vejit mohlo
melo by to byt aji setrnejsi k difum ne?
melo by to byt aji setrnejsi k difum ne?
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Pokud neotočíš ráfky tak se s 235/85/16 vejdeš i bez lemů jen s 2" liftem s tím tu jezdí skoro každá diskoška.Já ten BL nechal dělat, protože další etapou vývoje mají být výměna převodů a kola aspoň 35" a to otočení ráfků bylo takříkajíc vedlejší produkt, který vylepší boční náklony.Miky_CZ píše:do bodyliftu sem moc jit nechtel takze pravdepodobne zvolim 245/75R16 to by se snad vejit mohlo
melo by to byt aji setrnejsi k difum ne?
Jo abych nezapomněl, mám pod ráfkama ještě 3 cm podložky protože jinak drhnul ventilek o brzdiče, takže je docela možné, že pokud jsi otočil ventilky správně a můžeš jezdit bez podložek možná se ty kola vejdou, ale já tuhle alternativu nezkoušel.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
ty otocene rafky tam pujdou urcite mam uz aji zavarene ventilky a navrtane na druhe strane, bocni naklony totiz nejsou zrovna moje parketa tak to chci rozsirit a tohle mi prislo lepsi nez podlozky. to uz jsem rozhodnuty, ze pudje dvoupalcovy lift a ty lemy s tim taky pocitam ted spis resim ty gumy moc vic zvedat se mi to uz nechce
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
a zaroven tu nekdo psal ze jak presel z 245/75 na 235/85 ze rozlamal dif tak fakt nevim jak s tema gumama
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Pokud to máš na i na denní ježdění je to rozumné řešení u mě je to jiný případMiky_CZ píše:ty otocene rafky tam pujdou urcite mam uz aji zavarene ventilky a navrtane na druhe strane, bocni naklony totiz nejsou zrovna moje parketa tak to chci rozsirit a tohle mi prislo lepsi nez podlozky. to uz jsem rozhodnuty, ze pudje dvoupalcovy lift a ty lemy s tim taky pocitam ted spis resim ty gumy moc vic zvedat se mi to uz nechce
No já na těchto gumách taky štípnul zadní dif a díky ARB špéře jednu poloosu ty gumy jsou prostě brutální a když se zakousnou tak něco povolí, je holt potřeba jezdit více hlavou.Taky počítej že s montáží větších gum se ti prodlouží převody jak je tu psánu už jinde a auto zlenivý
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
prave ze to mam na denni jezdeni jine auto nemam, nejezdim dlouhe trasy, do skoly to mam 10km a to je nejcastejsi cesta
a zase nechci koupit gumy a zjistit ze se tam nevlezou nebo tak neco
a zase nechci koupit gumy a zjistit ze se tam nevlezou nebo tak neco
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
Tak si od někoho pujč daný rozměr a vyzkoušej si to, takhle je to vždycky risk.Miky_CZ píše:prave ze to mam na denni jezdeni jine auto nemam, nejezdim dlouhe trasy, do skoly to mam 10km a to je nejcastejsi cesta
a zase nechci koupit gumy a zjistit ze se tam nevlezou nebo tak neco
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
- Miky_CZ
- Příspěvky: 5773
- Registrován: 29 čer 2008 13:47
- tel.: 603 975 234
- auto: DI, D3 V8, XK8
- Bydliště: Ostrava
to nebude takove jednoduche kdyby to bylo na normalnim disku tak jenom hodim disk ale to bych musel nazout na ty moje ale nak uz to poresim diky za informace
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál
RRC 3,9 V8: závodní speciál
V neposlední řadě zvaž i to jak bude nazvedané auto s vykrojenými lemy vypadat na kolech 31"(245/75/16)Miky_CZ píše:to nebude takove jednoduche kdyby to bylo na normalnim disku tak jenom hodim disk ale to bych musel nazout na ty moje ale nak uz to poresim diky za informace
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
-
Luboš M.
- Příspěvky: 3311
- Registrován: 09 úno 2007 17:16
- tel.: 608 969 607
- auto: Defender 110
- Kontaktovat uživatele:
To je svatá pravda. Já nasadil na defa široké lemy, a zjistil jsem že mám zase malé pneu. Mám na stnd.alu discích 305/70/16 a lift 2. v SO to nafotím a hodím sem.karel píše:V neposlední řadě zvaž i to jak bude nazvedané auto s vykrojenými lemy vypadat na kolech 31"(245/75/16)Miky_CZ píše:to nebude takove jednoduche kdyby to bylo na normalnim disku tak jenom hodim disk ale to bych musel nazout na ty moje ale nak uz to poresim diky za informace
http://WWW.I-DEFENDER.CZ" onclick="window.open(this.href);return false; vlastní výroba a prodej doplňků na offroady Tel: 608-96 96 07
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.
Miluji život, protože mi dal Land Rover. Miluji Land Rover, protože je to můj život.