Přední kardan a dvojkříž

Všeobecné rady a informace

Moderátor: Acon

Odpovědět
Zpráva
Autor
discoverydejf
Příspěvky: 143
Registrován: 05 zář 2008 20:47

Přední kardan a dvojkříž

#1 Příspěvek od discoverydejf » 09 čer 2009 22:39

Ahoj. Po zvednutí vozu mi zacal přední kardan vibrovat a drnčet když jsem dal nohu z plynu, nebo ho měl jen trochu sešláplej na udržování rychlosti.Jakmile je to v zátahu,je to v pořádku. Vím, proč to dělá, jak by měl správně kardan a unašeče být(tzn:unašeče co nejvíc v rovině proti sobě a kardan křížema proti sobě).Sundal jsem ho a zjistil, že kříže proti sobě nemá,tak jsem ho na drážkování pootočil.Taky jeden kříž jde víc ohnout než ten druhý, tak jsem ho dal na tu stranu k rozvodovce, kde se víc láme.Maličko se to zlepšilo,ale ne o moc.Proto se ptám na ten dvojkříž a nejlépe jestli nemáte někdo s tímto zkušenosti, jestli to dvojkříž řeší.Nerad bych investoval takovou částku a bylo to zase to samé.Díky za rady a zkušenosti.
DEJF

Uživatelský avatar
DanoDEF
Příspěvky: 5123
Registrován: 15 říj 2006 21:36
auto: 110 SW
Bydliště: Geča

Re: Přední kardan a dvojkříž

#2 Příspěvek od DanoDEF » 09 čer 2009 22:43

... kurnik sopa hladaj.
LR Defender Td5 110SW po "prestavbe" a pred "prestavbou".

Uživatelský avatar
Rover
Příspěvky: 5255
Registrován: 10 říj 2006 15:56
tel.: 736173373
Bydliště: Podkrkonoší...

Re: Přední kardan a dvojkříž

#3 Příspěvek od Rover » 10 čer 2009 12:16

Klasika... Dvojkříž to řeší, buď koupit z GB nebo Ti přední kardan udělají v Kardan servisu, nebo excentrické silentbloky nebo spíše koreční ramena... mockrát se to tady řešilo zkus hledat nebo se ozvi...
Country boy...

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Re: Přední kardan a dvojkříž

#4 Příspěvek od Frana » 15 čer 2009 22:57

A da se to resit jen dvojkrizem, nebo by bylo reseni dat dopredu kardan a unasec z Defendra, ktery by mel mit vetsi kriz a tim padem by se mohl vic zlomit....?
Budu muset resit podobny problem...
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Přední kardan a dvojkříž

#5 Příspěvek od Miky_CZ » 15 čer 2009 23:21

frana: ano mam vpredu na diskarne kardan z defa a vsechno je v poradku, aji v servise rikal peslik ze je to na lift o hodne lepsi
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
Frana
Příspěvky: 882
Registrován: 16 lis 2008 13:54
tel.: 608885886, OK3FJ
auto: Defender 130 HCPU
Bydliště: Podkrkonosi
Kontaktovat uživatele:

Re: Přední kardan a dvojkříž

#6 Příspěvek od Frana » 16 čer 2009 06:30

Ono to totiz prijde asi o dost levneji, nez dvojkriz, ne? Navic mi bylo receno, ze u dvojkrize je nejaky problem s pripadnou vymenou krizu, ale nejak jsem asi nepochopil proc.
Defender 130 HCPU 300Tdi AT, OME +2", BFG MT KM2 285/75 R16, navijak 6t, Hannibal, Maggiolina, Engel

Uživatelský avatar
Miky_CZ
Příspěvky: 5770
Registrován: 29 čer 2008 13:47
tel.: 603 975 234
auto: DI, D3 V8, XK8
Bydliště: Ostrava

Re: Přední kardan a dvojkříž

#7 Příspěvek od Miky_CZ » 16 čer 2009 09:29

frana: levneji nevim ja sem tam ten kardan mel uz jak sem to koupil, vic nevim akorat mechanik rikal ze je to lepsi a nic nevibruje
DI 300 Tdi: 4"lift, bodylift 2,5cm, BFG MT 285/75 R16, pevnostní nárazníky, prahy, přídavné světla, snorchel, CB, 2 navijáky, roll cage, kryty dif., žebřík, nájezdový plech, axle lock, true track, bufík atd
RRC 3,9 V8: závodní speciál

Uživatelský avatar
-buri-
Příspěvky: 245
Registrován: 28 led 2008 16:43
auto: Disco II
Bydliště: Brno

Re: Přední kardan a dvojkříž

#8 Příspěvek od -buri- » 16 čer 2009 17:47

Vymena dvojkrize neni problem, jen si poznacit jak byl dvojkriz poskladanej kvuli vyvazeni. Dneska jsme to zrovna menili.
Disco II, 265:75:16, 2" lift, Safari Snorkel, CB, pevnostní nárazník, naviják.....

Uživatelský avatar
Miloš II
Příspěvky: 1945
Registrován: 01 lis 2006 09:24
tel.: سوني اريكسون
auto: لاند روفر ديسكفري 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Přední kardan a dvojkříž

#9 Příspěvek od Miloš II » 16 čer 2009 18:56

Frana píše:Ono to totiz prijde asi o dost levneji, nez dvojkriz, ne? Navic mi bylo receno, ze u dvojkrize je nejaky problem s pripadnou vymenou krizu, ale nejak jsem asi nepochopil proc.

Jedná se o středovej mezikus u dvojkříže. MIlošII
Kgalagadi Transfrontier Park,Central Kalahari Game Reserve,Hurungwe Safari Area,Charara Safari Area,Mana Pools National Park,Chizarira National Park,Namib-Naukluft National Park,Lower Zambezi National Park

Odpovědět