#3
Příspěvek
od Acon » 05 srp 2009 17:41
pred 1/5 rokom som kúpil DII TD5 2003. Bola drahšia ako sa reálne dá kúpiť, no presvedčil ma stav. Majiteľ s tým nikdy nebol mimo cestu, na karosérii ani škrabanec, interiér bez poškodenia, koberčeky neporušené, čisté, nepošlapané (+ sú k tomu kompletné textilné a gumové koberce + gumová podložka do kufra) ťažné bolo demontované lebo ho nepoužíval, servisná knižka bola doložená kompletnou zložkou faktúr (auto bolo na firmu), od všetkého domontovaného sú doklady (predný rám, záhradka, xenóny). Skrátka auto v bezchybnom stave v max. výbave (model HSE) s letným aj zimným obutím stálo 12 000,- €
Auto som hladal dlhšie a videl som + vozil sa vo viacerých RR a LR Disko, no ani jedno auto nebolo v tak perfektnom stave tak som priplatil. Určite sa dá kúpiť aj lacnejšie, hlavne teraz, keď kríza stlačila ceny dolu a predaj aj tak stojí. Ak by som počkal, možno by som aj ja kúpil lacnejšie, no v tom čase som mal kupca na moju 10r. Lanciu Kappu SW za 4300€ a to sa neodmieta. Hlavne keď teraz takú kúpim za 1000ku.
spotreba s automatom od 8,5 do 10,4l. Tú vyššiu som mal teraz keď som odjazdil cca 900km po slovenských horách čo bol síce nenáročný výlet, ale stále serpentíny, stúpania na 2-3ke, pomalá jazda starými dedinkami na 1-2...
Po dialnici jazdím tak 120 občas 130 no je to off a pri tých rýchlostiach točí skoro 3000ot.
Stabilita v zákrutách je pre mňa prekvapenie. Drží skvele, nenakláňa sa. Teraz jazdím na letných cestných michelinoch 255/60R16, no na jeseň obúvam BF AT 255/75.
Zatial sme s manželkou veľmi spokojný, dokonca som si všimol, že manželka pokukuje po základnom kempovom vybavení a strešnom stane, čo bola doteraz utópia.
Po 2 Discovery2 Discovery4 2009, 2,7TDV6, ARB, navijak, ochrana podvozku, ochrana zadného diferáku, 2 uzávierky, strešný nosič, led rampa, pracovné svetlá, X-Lifter... pravidelne dôkladne servisovaná, jazdíme každoročne Balkán a nechcem tam mať problém.