Discovery 1 2.5 TDi (300) - automat ???
Moderátor: Miky_CZ
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Discovery 1 2.5 TDi (300) - automat ???
No, zda sa ze Disco 1 V8 asi nikto najazdi, takze som sa nic moc nedozvedel. Tak, sa chcem opytat, ci nema niekto skusenosti s TDi (95-98) v kombinacii s automatom. Zvazujem i tuto moznost. Vdaka za odvpoved. Ivan
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
....
No vyborne. Prosim ta pekne a za koko sa s tym da normalne jazdit? A co ten automat, je to v poho? Ja som v takom niecom totiz v terene nikdy nesedel. Ja by som si tu DIku kupil najradsej V8 v automate, mam vsak vaznu obavu, ze v pripade predaja o dva - tri roky sa DIky v tomto setupe nezbavim. Neviem si totiz predastavit predavat stvorliter benzin, to by som ho musel dat snad za odvoz. IvanWolfee píše:ja mam V8 v automatu
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
to jezbera:
Auto ma cca rok a pul. Motor V8 3.9L jede to dobre sily to ma dost( teda neni to zadny zavodak, ale kdyz neurdzim tak na krizovatce na zelenou to ma odpich jako malo co) prevodovka je 4 st a mne to radi celku hladce. Jen se mi zda ze 4. stupen radi hodne pozde, ale mozna je to tim ze uz to me hodne najeto.
V terenu jezdi skvele nemam pocit ze by se ten automat do terenu nehodil. Pri zarazene redukci to troch cukne pri prerazeni pod plynem.
Spotreda je ovsem trochu jinde, ja jezdim cca 18-20l/100km, ale melu by to umet i za 15l. No uvidime na jare( novy olej, svicky ....)
Jinak je to muj Prvni offroad, prvni Range rover a prvni automat take asi tak.
Jestli te zajima neco konkretniho klidne se ptej
Auto ma cca rok a pul. Motor V8 3.9L jede to dobre sily to ma dost( teda neni to zadny zavodak, ale kdyz neurdzim tak na krizovatce na zelenou to ma odpich jako malo co) prevodovka je 4 st a mne to radi celku hladce. Jen se mi zda ze 4. stupen radi hodne pozde, ale mozna je to tim ze uz to me hodne najeto.
V terenu jezdi skvele nemam pocit ze by se ten automat do terenu nehodil. Pri zarazene redukci to troch cukne pri prerazeni pod plynem.
Spotreda je ovsem trochu jinde, ja jezdim cca 18-20l/100km, ale melu by to umet i za 15l. No uvidime na jare( novy olej, svicky ....)
Jinak je to muj Prvni offroad, prvni Range rover a prvni automat take asi tak.
Jestli te zajima neco konkretniho klidne se ptej
RRC V8 3.9 Auto MY 1990
Skype: martinrr1
Skype: martinrr1
Ja mam RRC 3.5V8EFI, tiez s automatom. Motor je ten isty ako 3.9, resp. 3.9 je taka ista ako 3.5( ma vacsie vrtanie a par inych cidiel). Vykon je dostatocny( 3.9 este o nieco malo lepsie).
Automat radi hladko aj na redukcii. Na tacho mam 260tkm. Nejaky negativny postreh z terenu nemam. Treba s tym jazdit inac ako s manualom.
Ale len na okraj, mam 33*10.5 BFG MT a taha to s nimi OK.
LPG spotreba cca 20l, benzin spotreba cca 25 a viac
( nejake vadne cidlo).
Automat radi hladko aj na redukcii. Na tacho mam 260tkm. Nejaky negativny postreh z terenu nemam. Treba s tym jazdit inac ako s manualom.
Ale len na okraj, mam 33*10.5 BFG MT a taha to s nimi OK.
LPG spotreba cca 20l, benzin spotreba cca 25 a viac

Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS
Range Rover P38 2.5TDS
mám automat D 1, 300....ale mám pocit, že ta převodovka moc tahá...zvláště s vozejkem...je to jak autobus MHD...olej sem vyměnil a po výměně mi to přišlo o něco lepší...ale pořád mám takovej pocit, jako by tomu ještě něco scházelo...když jsem zkusil známýho TD 5, tak tam to šlo úplně jinak...je to u třístovky normální?
JEEP Wrangler Rubicon, JEEP Grand Cherokee, Polaris RZR 900 XP, Polaris Sportsman 850 XP,
Mám RR 3,5 l v automatu najeto 120 000 km. řazení 4 st.automatu je uplně bez problému - plynulé bez známek přechodu mezi jednotlivými stupni. Co se týče spotřeby tak se běžně pohybuje ve městě 15 - 16 l,okresky při svižné jízdě 13 - 14 l a na dálnici bez použití tempomatu při max rychlosti kolem 140 , tak je to 15 l/100km.Když si dám pozor a jedu
vklidu tak se dá po dálnici jet i za 12 l/100 km.
vklidu tak se dá po dálnici jet i za 12 l/100 km.
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
No ja som nakoniec kupil V8 v automate asi pred dvoma mesiacmi. Je to super, teda az na tu rychlu reduk. jednotku/spiatocku (ale to je tu uz podrobne rozobrane v inej teme).
Co sa tyka spotreby na 235/85 R16 BFG MT tak tu mam priemer mesto/mimo mesta cca 17 litrov. Ten rozdiel v sile a kulture chodu oproti Tdi je min. taky velky ako v spotrebe. Samozrejme na denne jazdenie to nie je lacne, ale ako weekend offroad car je to super. A to prave menim vsetky naplne, sviecky, filtre, K&N vzduch. filter.... mozno to prinesie ete nejaky bonus. Kazdopadne V8 doporucujem.
Co sa tyka spotreby na 235/85 R16 BFG MT tak tu mam priemer mesto/mimo mesta cca 17 litrov. Ten rozdiel v sile a kulture chodu oproti Tdi je min. taky velky ako v spotrebe. Samozrejme na denne jazdenie to nie je lacne, ale ako weekend offroad car je to super. A to prave menim vsetky naplne, sviecky, filtre, K&N vzduch. filter.... mozno to prinesie ete nejaky bonus. Kazdopadne V8 doporucujem.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
Ahoj, asi jsem druhý "blázen", který si pořídil V8i 3,9 l, ale naprostý souhlas s tebou.Jízda je mnohem kultivovanější, větší gumy jsou na silnici znát, ale V8 je chlapák, který si poradí.Jsem po výměně náplní, filtrů svíček a přetěsnění vík ventilů.Mám pouze jeden problém a to je volnoběh.Potřeboval bych někoho se stejným autem, abych mohl odzkoušet, které čidlo způsobuje kolísání volnoběhu a po nastartování mi točí 1700 ot./min a pak jak se zahřeje klesne na 700 ot/min.ož je pak poznat na spotřebě.Momentálně jsem na cca 22 litrech, gumy 235/85/16 a mám manuální řazení.jezbera píše:No ja som nakoniec kupil V8 v automate asi pred dvoma mesiacmi. Je to super, teda az na tu rychlu reduk. jednotku/spiatocku (ale to je tu uz podrobne rozobrane v inej teme).
Co sa tyka spotreby na 235/85 R16 BFG MT tak tu mam priemer mesto/mimo mesta cca 17 litrov. Ten rozdiel v sile a kulture chodu oproti Tdi je min. taky velky ako v spotrebe. Samozrejme na denne jazdenie to nie je lacne, ale ako weekend offroad car je to super. A to prave menim vsetky naplne, sviecky, filtre, K&N vzduch. filter.... mozno to prinesie ete nejaky bonus. Kazdopadne V8 doporucujem.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
No vyborne Karel! A ty si mal doteraz Tdi v manuale myslim, ze? Preto sa ťa hned opytam, kedze mas V8 v kombinacii s manualom, ze ci si pocitil nejaku zmenu v schopnosti brzdit len motorom na red. jednotke dolu strmym zjazdom?karel píše: Ahoj, asi jsem druhý "blázen", který si pořídil V8i 3,9 l
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2
Je to tak.Při prudkých sjezdech musím jezdit vždy na redukovanou 1 a lehce přibrzďovat, TDi brzdila motorem mnohem líp(větší komprese)výjezdy většinou redukovaná 2.V8 má sice značný objem, ale benzín nikdy nebude to co nafta, pokud jde o brzdný účinek motoru.Výjezdy se mi zdají naopak snažší s V8.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!
-
- Příspěvky: 1058
- Registrován: 16 led 2007 20:10
- tel.: +421 905 712 951
- auto: D3 2007 + D4 2012
- Bydliště: SK - Zálesie
Len ci do tej rychlosti nema co povedat v tvojom pripade ten volnobeh 1.700 otacok? Myslim, ze urcite. Ja teraz auto nemam doma, ale zda sa mi, ze u mna volnobeh ja cca 1.000 otacok, takze ten tvoj je o 70% rychlejsi a to potom aj pri zjazdoch musi byt citit na rychlosti.karel píše:Je to tak.Při prudkých sjezdech musím jezdit vždy na redukovanou 1 a lehce přibrzďovat, TDi brzdila motorem mnohem líp(větší komprese)výjezdy většinou redukovaná 2.V8 má sice značný objem, ale benzín nikdy nebude to co nafta, pokud jde o brzdný účinek motoru.Výjezdy se mi zdají naopak snažší s V8.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2
Blue Evoque 2014 2.2