Discovery 1 2.5 TDi (300) - automat ???

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

Discovery 1 2.5 TDi (300) - automat ???

#1 Příspěvek od jezbera ivan » 26 led 2007 11:16

No, zda sa ze Disco 1 V8 asi nikto najazdi, takze som sa nic moc nedozvedel. Tak, sa chcem opytat, ci nema niekto skusenosti s TDi (95-98) v kombinacii s automatom. Zvazujem i tuto moznost. Vdaka za odvpoved. Ivan
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Admin » 26 led 2007 19:15

Jednu jsem viděl. Ale tyhle staré automaty, no nevím, jestli je správná cesta. Manuál na 300TDi je skoro bezporuchový.

Potapěč

#3 Příspěvek od Potapěč » 26 led 2007 21:38

Já mám zkušenost jen s manuálem. :(

AlexDiscoTd5

#4 Příspěvek od AlexDiscoTd5 » 26 led 2007 22:02

Poznam jedneho cloveka co jazdi DI V8, raz som na tom jazdil cca 200 km je to moc moc dobre ale pomerne dost veci mu na tom odchadza a cucne to kolko len chces :wink: inac som este V8-cku u nikoho nevidel

Uživatelský avatar
Wolfee
Příspěvky: 214
Registrován: 02 led 2007 11:59
Bydliště: Brno

#5 Příspěvek od Wolfee » 27 led 2007 21:16

ja mam V8 v automatu ale je to Range rover Classic rok 1990. Neni to Discovery, ale prvni Disca mela stejny podvozek i motory, jesti se nepletu
RRC V8 3.9 Auto MY 1990

Skype: martinrr1

Uživatelský avatar
Admin
Admin fóra
Příspěvky: 1216
Registrován: 10 čer 2006 16:13
tel.: +420 777 883 488
Bydliště: Vrchlabí
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Admin » 28 led 2007 09:54

Wolfee píše:ja mam V8 v automatu ale je to Range rover Classic rok 1990. Neni to Discovery, ale prvni Disca mela stejny podvozek i motory, jesti se nepletu
Nepleteš. Kromě budky a interiéru, to bylo to samé.

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

....

#7 Příspěvek od jezbera ivan » 28 led 2007 15:34

Wolfee píše:ja mam V8 v automatu
No vyborne. Prosim ta pekne a za koko sa s tym da normalne jazdit? A co ten automat, je to v poho? Ja som v takom niecom totiz v terene nikdy nesedel. Ja by som si tu DIku kupil najradsej V8 v automate, mam vsak vaznu obavu, ze v pripade predaja o dva - tri roky sa DIky v tomto setupe nezbavim. Neviem si totiz predastavit predavat stvorliter benzin, to by som ho musel dat snad za odvoz. Ivan
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
Wolfee
Příspěvky: 214
Registrován: 02 led 2007 11:59
Bydliště: Brno

#8 Příspěvek od Wolfee » 29 led 2007 07:36

to jezbera:

Auto ma cca rok a pul. Motor V8 3.9L jede to dobre sily to ma dost( teda neni to zadny zavodak, ale kdyz neurdzim tak na krizovatce na zelenou to ma odpich jako malo co) prevodovka je 4 st a mne to radi celku hladce. Jen se mi zda ze 4. stupen radi hodne pozde, ale mozna je to tim ze uz to me hodne najeto.
V terenu jezdi skvele nemam pocit ze by se ten automat do terenu nehodil. Pri zarazene redukci to troch cukne pri prerazeni pod plynem.
Spotreda je ovsem trochu jinde, ja jezdim cca 18-20l/100km, ale melu by to umet i za 15l. No uvidime na jare( novy olej, svicky ....)

Jinak je to muj Prvni offroad, prvni Range rover a prvni automat take asi tak.

Jestli te zajima neco konkretniho klidne se ptej
RRC V8 3.9 Auto MY 1990

Skype: martinrr1

Uživatelský avatar
teslo
Příspěvky: 2670
Registrován: 25 led 2007 08:44
Bydliště: Bratislava

#9 Příspěvek od teslo » 30 led 2007 14:44

Ja mam RRC 3.5V8EFI, tiez s automatom. Motor je ten isty ako 3.9, resp. 3.9 je taka ista ako 3.5( ma vacsie vrtanie a par inych cidiel). Vykon je dostatocny( 3.9 este o nieco malo lepsie).
Automat radi hladko aj na redukcii. Na tacho mam 260tkm. Nejaky negativny postreh z terenu nemam. Treba s tym jazdit inac ako s manualom.
Ale len na okraj, mam 33*10.5 BFG MT a taha to s nimi OK.
LPG spotreba cca 20l, benzin spotreba cca 25 a viac :? ( nejake vadne cidlo).
Range Rover Classic 3.9V8EFI, plus zopar drobnosti:)
Range Rover P38 2.5TDS

ATOL
Příspěvky: 410
Registrován: 09 úno 2007 14:27
tel.: 777 832 708
Bydliště: Vojnův Městec

#10 Příspěvek od ATOL » 18 kvě 2007 23:59

mám automat D 1, 300....ale mám pocit, že ta převodovka moc tahá...zvláště s vozejkem...je to jak autobus MHD...olej sem vyměnil a po výměně mi to přišlo o něco lepší...ale pořád mám takovej pocit, jako by tomu ještě něco scházelo...když jsem zkusil známýho TD 5, tak tam to šlo úplně jinak...je to u třístovky normální?
JEEP Wrangler Rubicon, JEEP Grand Cherokee, Polaris RZR 900 XP, Polaris Sportsman 850 XP,

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11534
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od eliott » 19 kvě 2007 21:57

2 ATOL: Určitš by to chtělo vyměnit za manuál :D , vím o člověku, co by vyměnil komplet věci k manuálu a ještě by doplatil :D :D
Jinak V8 s automatem je nejlepší, co lze pořídit. Živit to je už horší...

ATOL
Příspěvky: 410
Registrován: 09 úno 2007 14:27
tel.: 777 832 708
Bydliště: Vojnův Městec

#12 Příspěvek od ATOL » 20 kvě 2007 08:46

eliott píše:2 ATOL: Určitš by to chtělo vyměnit za manuál :D , vím o člověku, co by vyměnil komplet věci k manuálu a ještě by doplatil :D :D
Jinak V8 s automatem je nejlepší, co lze pořídit. Živit to je už horší...
:lol: :lol: :lol:
JEEP Wrangler Rubicon, JEEP Grand Cherokee, Polaris RZR 900 XP, Polaris Sportsman 850 XP,

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11534
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od eliott » 20 kvě 2007 09:35

Hahaha, nevím co je tady k smíchu :?

Antonov

#14 Příspěvek od Antonov » 20 kvě 2007 10:20

Mám RR 3,5 l v automatu najeto 120 000 km. řazení 4 st.automatu je uplně bez problému - plynulé bez známek přechodu mezi jednotlivými stupni. Co se týče spotřeby tak se běžně pohybuje ve městě 15 - 16 l,okresky při svižné jízdě 13 - 14 l a na dálnici bez použití tempomatu při max rychlosti kolem 140 , tak je to 15 l/100km.Když si dám pozor a jedu
vklidu tak se dá po dálnici jet i za 12 l/100 km.

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#15 Příspěvek od jezbera ivan » 21 kvě 2007 21:07

No ja som nakoniec kupil V8 v automate asi pred dvoma mesiacmi. Je to super, teda az na tu rychlu reduk. jednotku/spiatocku (ale to je tu uz podrobne rozobrane v inej teme).
Co sa tyka spotreby na 235/85 R16 BFG MT tak tu mam priemer mesto/mimo mesta cca 17 litrov. Ten rozdiel v sile a kulture chodu oproti Tdi je min. taky velky ako v spotrebe. Samozrejme na denne jazdenie to nie je lacne, ale ako weekend offroad car je to super. A to prave menim vsetky naplne, sviecky, filtre, K&N vzduch. filter.... mozno to prinesie ete nejaky bonus. Kazdopadne V8 doporucujem.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#16 Příspěvek od karel » 22 kvě 2007 06:46

jezbera píše:No ja som nakoniec kupil V8 v automate asi pred dvoma mesiacmi. Je to super, teda az na tu rychlu reduk. jednotku/spiatocku (ale to je tu uz podrobne rozobrane v inej teme).
Co sa tyka spotreby na 235/85 R16 BFG MT tak tu mam priemer mesto/mimo mesta cca 17 litrov. Ten rozdiel v sile a kulture chodu oproti Tdi je min. taky velky ako v spotrebe. Samozrejme na denne jazdenie to nie je lacne, ale ako weekend offroad car je to super. A to prave menim vsetky naplne, sviecky, filtre, K&N vzduch. filter.... mozno to prinesie ete nejaky bonus. Kazdopadne V8 doporucujem.
Ahoj, asi jsem druhý "blázen", který si pořídil V8i 3,9 l, ale naprostý souhlas s tebou.Jízda je mnohem kultivovanější, větší gumy jsou na silnici znát, ale V8 je chlapák, který si poradí.Jsem po výměně náplní, filtrů svíček a přetěsnění vík ventilů.Mám pouze jeden problém a to je volnoběh.Potřeboval bych někoho se stejným autem, abych mohl odzkoušet, které čidlo způsobuje kolísání volnoběhu a po nastartování mi točí 1700 ot./min a pak jak se zahřeje klesne na 700 ot/min.ož je pak poznat na spotřebě.Momentálně jsem na cca 22 litrech, gumy 235/85/16 a mám manuální řazení.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#17 Příspěvek od jezbera ivan » 22 kvě 2007 06:53

karel píše: Ahoj, asi jsem druhý "blázen", který si pořídil V8i 3,9 l
No vyborne Karel! A ty si mal doteraz Tdi v manuale myslim, ze? Preto sa ťa hned opytam, kedze mas V8 v kombinacii s manualom, ze ci si pocitil nejaku zmenu v schopnosti brzdit len motorom na red. jednotke dolu strmym zjazdom?
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
karel
Příspěvky: 1806
Registrován: 16 říj 2006 10:55
Bydliště: kousek od Přerova

#18 Příspěvek od karel » 22 kvě 2007 07:10

Je to tak.Při prudkých sjezdech musím jezdit vždy na redukovanou 1 a lehce přibrzďovat, TDi brzdila motorem mnohem líp(větší komprese)výjezdy většinou redukovaná 2.V8 má sice značný objem, ale benzín nikdy nebude to co nafta, pokud jde o brzdný účinek motoru.Výjezdy se mi zdají naopak snažší s V8.
Už tu nejsem, tak mě s fórem neotravujte!

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11534
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od eliott » 22 kvě 2007 07:12

22l, to je síla, to jsem musel i P38ku řádně honit, aby polkla takový množství... Nemáš někde děravou hadici :lol: :lol: ?

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

#20 Příspěvek od jezbera ivan » 22 kvě 2007 08:03

karel píše:Je to tak.Při prudkých sjezdech musím jezdit vždy na redukovanou 1 a lehce přibrzďovat, TDi brzdila motorem mnohem líp(větší komprese)výjezdy většinou redukovaná 2.V8 má sice značný objem, ale benzín nikdy nebude to co nafta, pokud jde o brzdný účinek motoru.Výjezdy se mi zdají naopak snažší s V8.
Len ci do tej rychlosti nema co povedat v tvojom pripade ten volnobeh 1.700 otacok? Myslim, ze urcite. Ja teraz auto nemam doma, ale zda sa mi, ze u mna volnobeh ja cca 1.000 otacok, takze ten tvoj je o 70% rychlejsi a to potom aj pri zjazdoch musi byt citit na rychlosti.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Odpovědět