
Vyměnit olejové čerpadlo i rozvody? Díky za rady
Moderátor: Miky_CZ
Na rozvody máš ještě 50tkm čas. Čerpadlo bych ale vyměnil. Pro jistotu.....ať mášLafi píše:Zdravím, můžete mi prosím poradit co mám dělat. Disco 3, rv. 07, najeto 100 000 km.![]()
Vyměnit olejové čerpadlo i rozvody? Díky za rady
Já bych udělal ty přední rozvody při výměně čerpadla, práce je stejná a rozvody stojí málo. Zadní (čerpadlo) bych zatím nedělal.cyril píše:Na rozvody máš ještě 50tkm čas. Čerpadlo bych ale vyměnil. Pro jistotu.....ať mášLafi píše:Zdravím, můžete mi prosím poradit co mám dělat. Disco 3, rv. 07, najeto 100 000 km.![]()
Vyměnit olejové čerpadlo i rozvody? Díky za rady
Přesně tak bych postupoval i já. Navíc když zadní praskne nic nepoškodí, jenom přestane jet motor, protože čerpadlo přestane dávat tlak pro vstřiky.eliott píše: Já bych udělal ty přední rozvody při výměně čerpadla, práce je stejná a rozvody stojí málo. Zadní (čerpadlo) bych zatím nedělal.
Protože je to motor na dámské přirození, není divu, když je PSAHubert píše:Přesně tak bych postupoval i já. Navíc když zadní praskne nic nepoškodí, jenom přestane jet motor, protože čerpadlo přestane dávat tlak pro vstřiky.eliott píše: Já bych udělal ty přední rozvody při výměně čerpadla, práce je stejná a rozvody stojí málo. Zadní (čerpadlo) bych zatím nedělal.
Otázka, ale stále zní stejně proč se protočí lágry a klika se láme stále ve stejném místě?
co třeba prodat ,rád koupímLafi píše:Zdravím, můžete mi prosím poradit co mám dělat. Disco 3, rv. 07, najeto 100 000 km.![]()
Vyměnit olejové čerpadlo i rozvody? Díky za rady
Ale az to prijde, tak ses tam za 120 tis. minimalne. Radeji vymen to cerpadlo a mas castecny klid. Když ty motory vyrobil dement, tak proste je lepsi udelat opravu za 5 tis. a bude relativni klid.petr štrof píše:podle mě to nemúže být taková tragédie, kolik tady jezdí D3 ?
možná cca 200ks a průser je na 3-5 asi?
sám mám 2006 únor , určitě mě to nenechává chladým ale zas nebudu nic řešit dopředu .
Až to příde tak to příde.
teď řešíte volejové čerpadlo , na 200tis se budou řešit vstřiky díky super CZ naftě,
prostě furt něco.
řešení je jedno auto mít 3roky a pryč s ním jak to dělaj němci najeto něco kolem 100 a češi ať si vyžerou problémy
bohužel nepatřím do této kategorie , ,tak počítám s nějakou investicí zatím najeto 158tis km
nová auta co vydrží 500-700 tisíc jsou dnes bohužel utopie
toť vše petr
To je houby adventure ... správný adrenalin je ten,že vyjedeš a nevíš jestli se vrátíšStavros píše: je lepsi udelat opravu za 5 tis. a bude relativni klid
A dostáváme se k rčení: ''Tam Fordem, zpátky vlakem''RudaK píše:To je houby adventure ... správný adrenalin je ten,že vyjedeš a nevíš jestli se vrátíšStavros píše: je lepsi udelat opravu za 5 tis. a bude relativni klid![]()
Měním jednou ročně - proběh max 12 000 kmgluteus píše: Dále všichni víme, že životnost náplně oleje je 12 měsíců.
To vím naprosto presně - kdejaký sajrajt ....gluteus píše: víme co a kde tankujeme?
Můžu se zeptat kolik máš tu super spotřebuRudaK píše:Měním jednou ročně - proběh max 12 000 kmgluteus píše: Dále všichni víme, že životnost náplně oleje je 12 měsíců.![]()
To vím naprosto presně - kdejaký sajrajt ....gluteus píše: víme co a kde tankujeme?( největší byl v Maroku,kdy z výfuku padaly saze a bíle to kouřilo - souputníci to viděli
)
Tak podtrženo a sečteno : Jsem na motor hróózně mírumilovný a proto mě to oplácí super spotřebou .....a kilometrovým proběhem - mám zatím najeto 120 000 km poctivých