Discovery 3 parádní motor

Discovery I, II, III

Moderátor: Miky_CZ

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Lafi
Příspěvky: 45
Registrován: 17 čer 2012 16:55
tel.: Iphone
auto: DIII
Bydliště: Jihlava

Re: Discovery 3 parádní motor

#41 Příspěvek od Lafi » 30 říj 2012 17:20

Zdravím, můžete mi prosím poradit co mám dělat. Disco 3, rv. 07, najeto 100 000 km. :sweat
Vyměnit olejové čerpadlo i rozvody? Díky za rady

Uživatelský avatar
cyril
Příspěvky: 2760
Registrován: 17 črc 2008 17:22
tel.: iphone
auto: D4,110,130,90,F2,107
Bydliště: Doma

Re: Discovery 3 parádní motor

#42 Příspěvek od cyril » 30 říj 2012 17:47

Lafi píše:Zdravím, můžete mi prosím poradit co mám dělat. Disco 3, rv. 07, najeto 100 000 km. :sweat
Vyměnit olejové čerpadlo i rozvody? Díky za rady
Na rozvody máš ještě 50tkm čas. Čerpadlo bych ale vyměnil. Pro jistotu.....ať máš :Pohoda:

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 3 parádní motor

#43 Příspěvek od komin » 30 říj 2012 19:45

Nemoze to byt aj tym ze ta kladka na rozvodoch sa zadrie a preto ju vytrhne z toho nakolko ten remen je pevnejsi nez to uchytenie?
LR DEFENDER 110 SW

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 3 parádní motor

#44 Příspěvek od eliott » 30 říj 2012 20:07

cyril píše:
Lafi píše:Zdravím, můžete mi prosím poradit co mám dělat. Disco 3, rv. 07, najeto 100 000 km. :sweat
Vyměnit olejové čerpadlo i rozvody? Díky za rady
Na rozvody máš ještě 50tkm čas. Čerpadlo bych ale vyměnil. Pro jistotu.....ať máš :Pohoda:
Já bych udělal ty přední rozvody při výměně čerpadla, práce je stejná a rozvody stojí málo. Zadní (čerpadlo) bych zatím nedělal.
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
Hubert
Příspěvky: 2518
Registrován: 28 čer 2009 19:13
tel.: 724878985
auto: D1 300 TDI, D3 TDV8
Bydliště: Kousek do Třebíče
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 3 parádní motor

#45 Příspěvek od Hubert » 30 říj 2012 21:54

eliott píše: Já bych udělal ty přední rozvody při výměně čerpadla, práce je stejná a rozvody stojí málo. Zadní (čerpadlo) bych zatím nedělal.
Přesně tak bych postupoval i já. Navíc když zadní praskne nic nepoškodí, jenom přestane jet motor, protože čerpadlo přestane dávat tlak pro vstřiky.
Otázka, ale stále zní stejně proč se protočí lágry a klika se láme stále ve stejném místě?
Land Rover Discovery 300 Tdi, AUT, ABS, TC, +2", Front TrueTrack, Rear 100%ARB, D3 swap TDV8 3.6
Máte štěstí že jsem tady. Říkají o mě že jsem odborník. :-) Mám málo času, ale na výzvu se čas vždy najde.

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 3 parádní motor

#46 Příspěvek od eliott » 30 říj 2012 22:05

Hubert píše:
eliott píše: Já bych udělal ty přední rozvody při výměně čerpadla, práce je stejná a rozvody stojí málo. Zadní (čerpadlo) bych zatím nedělal.
Přesně tak bych postupoval i já. Navíc když zadní praskne nic nepoškodí, jenom přestane jet motor, protože čerpadlo přestane dávat tlak pro vstřiky.
Otázka, ale stále zní stejně proč se protočí lágry a klika se láme stále ve stejném místě?
Protože je to motor na dámské přirození, není divu, když je PSA
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
komin
Příspěvky: 939
Registrován: 31 kvě 2010 14:45
tel.: 0904543118
auto: LR Defender 110 Td5
Bydliště: Košice
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 3 parádní motor

#47 Příspěvek od komin » 31 říj 2012 05:54

Motor sa stretne a zastavi sa ale auto ide dalej predpokladajme, cize kvalt zaradeny tak nasledok je prasknuta kluka v najslabsom mieste.
LR DEFENDER 110 SW

jirka1712
Příspěvky: 8
Registrován: 04 lis 2012 06:19
tel.: 777869559
auto: D3 HSE
Bydliště: Praha -východ

Re: Discovery 3 parádní motor

#48 Příspěvek od jirka1712 » 04 lis 2012 13:18

takže jsem pochopil že LR D3 r.v. 2007 nebrat a co r.v. 2005 a 2006 hrozí tam taky problém s motorem .
A kolik stojí výměna motoru??

Uživatelský avatar
petr štrof
Příspěvky: 935
Registrován: 29 dub 2010 21:00
tel.: 603799382
auto: LR Disco 3 HSE 2006
Bydliště: NÁCHODSKO

Re: Discovery 3 parádní motor

#49 Příspěvek od petr štrof » 05 lis 2012 22:30

podle mě to nemúže být taková tragédie, kolik tady jezdí D3 ?
možná cca 200ks a průser je na 3-5 asi?
sám mám 2006 únor , určitě mě to nenechává chladým ale zas nebudu nic řešit dopředu .
Až to příde tak to příde.
teď řešíte volejové čerpadlo , na 200tis se budou řešit vstřiky díky super CZ naftě,
prostě furt něco.

řešení je jedno auto mít 3roky a pryč s ním jak to dělaj němci najeto něco kolem 100 a češi ať si vyžerou problémy
bohužel nepatřím do této kategorie , ,tak počítám s nějakou investicí zatím najeto 158tis km
nová auta co vydrží 500-700 tisíc jsou dnes bohužel utopie

toť vše petr

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Discovery 3 parádní motor

#50 Příspěvek od RudaK » 06 lis 2012 08:17

Stačí hlídat nádrž,aby nedošla nafta ...to můžu ovlivnit,nebo údržba - to taky,jinak jak píšeš : co se má stát,to se stane :Sorry: Diť je to jen auto...lidi mají kolikrát větší problémy než je nějaký,k životu nepodstatný motor :ty jeden...:
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

jirka1712
Příspěvky: 8
Registrován: 04 lis 2012 06:19
tel.: 777869559
auto: D3 HSE
Bydliště: Praha -východ

Re: Discovery 3 parádní motor

#51 Příspěvek od jirka1712 » 07 lis 2012 17:31

Lafi píše:Zdravím, můžete mi prosím poradit co mám dělat. Disco 3, rv. 07, najeto 100 000 km. :sweat
Vyměnit olejové čerpadlo i rozvody? Díky za rady
co třeba prodat ,rád koupím :nod

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: Discovery 3 parádní motor

#52 Příspěvek od Stavros » 07 lis 2012 18:05

petr štrof píše:podle mě to nemúže být taková tragédie, kolik tady jezdí D3 ?
možná cca 200ks a průser je na 3-5 asi?
sám mám 2006 únor , určitě mě to nenechává chladým ale zas nebudu nic řešit dopředu .
Až to příde tak to příde.
teď řešíte volejové čerpadlo , na 200tis se budou řešit vstřiky díky super CZ naftě,
prostě furt něco.

řešení je jedno auto mít 3roky a pryč s ním jak to dělaj němci najeto něco kolem 100 a češi ať si vyžerou problémy
bohužel nepatřím do této kategorie , ,tak počítám s nějakou investicí zatím najeto 158tis km
nová auta co vydrží 500-700 tisíc jsou dnes bohužel utopie

toť vše petr
Ale az to prijde, tak ses tam za 120 tis. minimalne. Radeji vymen to cerpadlo a mas castecny klid. Když ty motory vyrobil dement, tak proste je lepsi udelat opravu za 5 tis. a bude relativni klid.
A tech aut není jen 3-5. tech pet je jen tady na foru, to je zlomek aut. Ja zaznamenal aspoň 10 kusu, co vim je z doslechu, chápu, ze se s tim nic neudela.Auto je D3 super, když funguje.

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Discovery 3 parádní motor

#53 Příspěvek od RudaK » 07 lis 2012 18:44

Stavros píše: je lepsi udelat opravu za 5 tis. a bude relativni klid
To je houby adventure ... správný adrenalin je ten,že vyjedeš a nevíš jestli se vrátíš :chuckle :yes
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

jezbera ivan
Příspěvky: 1058
Registrován: 16 led 2007 20:10
tel.: +421 905 712 951
auto: D3 2007 + D4 2012
Bydliště: SK - Zálesie

Re: Discovery 3 parádní motor

#54 Příspěvek od jezbera ivan » 07 lis 2012 20:41

Ja myslim, ze ich vela nie je, ale problem je to tak velky, ked sa to stane, ze sa o nom aj dost navelko vyprava.
Rozumne je, ze ak stada auto do skupiny co to ma nahovno od vyroby, tak vymenit rozvody skor, a pri tom aj ten spominany kus. Nie je to nejaka strasna vec a zivot ide dalej. Ved takychto joboviek je u LR od defendera po RR milion a vsetci zijeme a furt na tom jazdime. Ved keby sa to nebolo, tak sa ani nepozname. Jazdit sa uz nic moc nikde neda, tak by sme sa vlastne ani nemali o com bavit. Dobre je, ze to vieme, mame na to riesenie a dozvieme sa o tom vcas. Obzvlast ak sa sem tam niekto kukne na anglanske fora, a vieme to skor, ako predpoved pocasia :-)
Ja z toho hruzu nemam a uz vela krat som take preventivne riesil, a zazil aj ze som nieco nestihol, ale furt mam a budem mat LR, lebo na VW, BMW, Porsche a podobnych vyrobkoch by som sa nevedel odviezt ani do potravin pre smotanu.
Bronz LR Disco 4 TDV6 2012 - Mama's Street Fighter
Blue Evoque 2014 2.2

Uživatelský avatar
eliott
Příspěvky: 11533
Registrován: 06 led 2007 20:40
tel.: +420608021838
auto: několik
Bydliště: České Budweisrovice
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 3 parádní motor

#55 Příspěvek od eliott » 04 bře 2013 16:07

RudaK píše:
Stavros píše: je lepsi udelat opravu za 5 tis. a bude relativni klid
To je houby adventure ... správný adrenalin je ten,že vyjedeš a nevíš jestli se vrátíš :chuckle :yes
A dostáváme se k rčení: ''Tam Fordem, zpátky vlakem''

Dnes jsem rozebíral zarezlý motor z vyhořelého auta, doufaje že klika bude v pořádku a půjde použít na opravu jiného motoru. Jaké to bylo překvapení, když se ukázalo, že klika je po smrti. Zřejmě ten požár nebyl až taková nešťastná náhoda, auto bylo asi pojištěné :bandit . Na ložiskách motoru jsou značky FORD, takže rukopis tvůrců je jasný.
Přílohy
klika3.jpg
klika4.jpg
klika2.jpg
klika1.jpg
Zastoupení ALLMAKES 4x4, TERRAFIRMA 4x4, prodejce BRITPART, specializovaný servis, renovace a přestavby na přání.
konzultace +420608021838 --- E-SHOP s náhradními díly http://www.eliott.in --- email : landrover.eliott@gmail.com

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Discovery 3 parádní motor

#56 Příspěvek od RudaK » 04 bře 2013 16:27

Nestraš pořád :ty jeden...: nebo to prodám .... :mrgreen: ( hlavně že mě kámoš říká : Oval dobrý,ale ta barva :Ja blb: ) Má Forda a nechce šlyšet,ze ten motor je jejich výtvor :mrgreen: teda že v tom má Ford prsty taky !
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
Stavros
Příspěvky: 2627
Registrován: 25 říj 2006 08:42

Re: Discovery 3 parádní motor

#57 Příspěvek od Stavros » 04 bře 2013 16:58

je to malinkato mazly na tech salach no, asi taky jezdil na ty longlife vymeny, to je asi to nejchytrejsi, co dnes soudruzi v automobilovem prumyslu vymysleli, oni to nejspis vymysleli schvalne

Uživatelský avatar
gluteus
Příspěvky: 149
Registrován: 06 črc 2011 21:24
auto: Dlll

Re: Discovery 3 parádní motor

#58 Příspěvek od gluteus » 04 bře 2013 19:55

Dnes jsem našel interní kontrolní rozpis udržby Land Rover a na konci je varování:

Pokud je ve vozidle používáno palivo s vysokým obsahem síry přes 0,7% neměl by interval výměny oleje přesáhnout
6000 km.Pokud je ve vozidle používáno palivo s mírným obsahem síry 0,3 až 0,7% neměl by interval výměny oleje přesáhnout
12000 km. Z toho vyplyva,že 25 tis ano, ale jen na naftu zcela bez siry.

Dále všichni víme, že životnost náplně oleje je 12 měsíců. Tudíž ruku na srdce dodržují to všichni a dodržovali to i ti, kdo mění motor?

velmi pěkně je popsáno vše v odkaze dole

http://www.oleje.cz/clanek/Viskozita-au ... vych-oleju" onclick="window.open(this.href);return false;

víme co a kde tankujeme? viz níže

http://auto.idnes.cz/kvalita-nafty-se-z ... tomoto_fdv" onclick="window.open(this.href);return false;

http://byznys.lidovky.cz/inspektori-odh ... y-trhy_rka" onclick="window.open(this.href);return false;

Když to tak zhrnu, tak měnit olej po 25 tisicích lze,ale jen pokud tankuji kvalitni naftu a najedu to za měsíc. Jinak a zvlášť v zimě
kdy dochazi ke kondenzaci při kratkych jizdach měnit před zimou a max po 10 tis.
A kdo ma najeto na olej přes 20 tis a drti to v letě po dalnici, tak je nevedomym vrahem motoru :D
... když už teda jede, tak je zatím nejlepší ...

Uživatelský avatar
RudaK
Příspěvky: 8488
Registrován: 24 lis 2006 18:09
tel.: SONY Xperia Z3
auto: D III + D 1
Bydliště: Raygern - Sud mahren

Re: Discovery 3 parádní motor

#59 Příspěvek od RudaK » 05 bře 2013 05:13

gluteus píše: Dále všichni víme, že životnost náplně oleje je 12 měsíců.
Měním jednou ročně - proběh max 12 000 km :yes
gluteus píše: víme co a kde tankujeme?
To vím naprosto presně - kdejaký sajrajt .... :) ( největší byl v Maroku,kdy z výfuku padaly saze a bíle to kouřilo - souputníci to viděli :mrgreen: )

Tak podtrženo a sečteno : Jsem na motor hróózně mírumilovný a proto mě to oplácí super spotřebou ..... :bandit a kilometrovým proběhem - mám zatím najeto 120 000 km poctivých :whew
D III - 2,7 TDV - The end result of a lot of hard work.
D 1 - 300 TDI 33x12.5R15 - už konečně nesmrtelná " SPIDERMAN "

Uživatelský avatar
MILUNAK
Příspěvky: 1016
Registrován: 04 úno 2009 00:07
tel.: 777314741
auto: nevejde se
Bydliště: Čerčany,Praha 4
Kontaktovat uživatele:

Re: Discovery 3 parádní motor

#60 Příspěvek od MILUNAK » 05 bře 2013 07:27

RudaK píše:
gluteus píše: Dále všichni víme, že životnost náplně oleje je 12 měsíců.
Měním jednou ročně - proběh max 12 000 km :yes
gluteus píše: víme co a kde tankujeme?
To vím naprosto presně - kdejaký sajrajt .... :) ( největší byl v Maroku,kdy z výfuku padaly saze a bíle to kouřilo - souputníci to viděli :mrgreen: )

Tak podtrženo a sečteno : Jsem na motor hróózně mírumilovný a proto mě to oplácí super spotřebou ..... :bandit a kilometrovým proběhem - mám zatím najeto 120 000 km poctivých :whew
Můžu se zeptat kolik máš tu super spotřebu :D
Ex-Free Td4-2005 facelift na 18",Ex- DII Td5-2003 facelift na 20",Ex- Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD 2011,Ex- BMW 530d E61 2006, Ex- RR P38 4.6 HSE 2000, BMW X3 2.0D F25 2012, DIII 2.7 TDV6 HSE-2005,Ex- RR L322 3,6 TDV8 Vogue 2007.

Odpovědět