Zatím jen dvě foto : 1. jak to tam je na těsno


Moderátor: Miky_CZ
Zatím nemělo ani jednu poruchu . No než jsem přišel na ovládánífidzi píše:Jak si jinak s ním spokojen? Uvažuju taky o něm
Ano, přesně tak. Jde mi spíš o to, zda půjde napojit ventilátor v kabině, ostatní je jasné. Myslím že to ale nepůjde ten ventilátor asi nemá klasický +,-.MadTom píše:To jako i s oběhnovým čerpadlem, aby to vůbec topilo, s tím, že by jsi to pustil do radiátoru topení co je normálně v autě a foukal ventilátorem co je normálně v autě?
Zapojit na spínač nebo časovač jde i to topení co už v autě je. Viz. vyjádření Robika...Luboš M. píše:Ano, přesně tak. Jde mi spíš o to, zda půjde napojit ventilátor v kabině, ostatní je jasné. Myslím že to ale nepůjde ten ventilátor asi nemá klasický +,-.MadTom píše:To jako i s oběhnovým čerpadlem, aby to vůbec topilo, s tím, že by jsi to pustil do radiátoru topení co je normálně v autě a foukal ventilátorem co je normálně v autě?
Jo jehlou z nádržeFrana píše:Rudo, prosimte, kde k tomu topeni beres naftu? Jehlou z nadrze, nebo nekde jinde?
To jo ale v noci když tam budeš chrnět tak zmrzneš. Naco ohřejvat motor, já chci ohřejvat sebeMadTom píše:Ventilátor by neměl být problém, větší zábava budou klapky ventilace. Asi je vážně lepší použít ten originál a úpravou.
Mám přihřívání motorumatooo píše: tak preco nesetrit v zime motor![]()
Každé přídavné topení má svoje ovládání a podle toho,co si zvolíš a výrobce tam dodává,tam pak máš . Těch variant je několik . Jen jednoduché ovládání ( zapnout-vypnout a regulace ), s časovým spínačem nebo na dálkové ovládání. Jak sem psal - dle vkusu a potřeb každého soudruha ....fidzi píše:Rudo, bylo k tomu v balení nějaký ovládátko nebo si musíš k tomu ještě dokoupit to co máš ty?Díky